*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

Zwaai!



Wij zijn weer terug van een midweekje cp :smiley:



Val hier dus weer in.



KC, wat irritant (en onbegrijpelijk) dat ze op het kdv zonder overleg op ander brood zijn overgestapt zeg :naughty: :evil:



Miekā€¦vandaag je nodā€¦ :pray: :-*

@Kittycat wrote:

Oooh zo tijgertje. Dat van die nierbekken ontsteking was ik even vergete (sorry :oops:) Maar het is wel de bedoeling dat je weer aan het werk gaat als de diarree over is?



Tieerrr, meeeer info please :wink: En fotoā€™s :angel: ?




Als de diarree over is , wil ik weer gaan werken. Al is het nog maar 6 weekjes ofzoā€¦ Begin me een beetje te vervelen thuis :oops:

Hoi meiden!



Even snelā€¦

Tierrrr wat fijn dat jullie weer thuis zijn :-



Hier nog niet ongesteldā€¦ Wel een test gedaan,maar die was negatief :cry: Dus nu is het wachtenā€¦ Baal wel zeg! Heb altijd een cyclus van 28 gehad,maar het is de laatste maanden een beetje aan het rommelen.

Dus op naar de volgende ronde!



Heb me trouwens voor de grap op een ander forum laten pendelen. Ik word in maart zwanger worden en het wordt een jongenā€¦ Ben benieuwd of het uitkomt. Iemand anders al eens laten doen? (geloof er niet echt in hoor, maar je weet maar nooitā€¦)

Zo nu ga ik me klaarmaken voor een feestje waar ik geen zin in heb :roll:



Fijne dag :-
:-*

Miek :hug: Hopen dat je cyclus snel weer normaal is en dat je dan snel zwanger mag zijn !! :pray:

Hier nog nooit laten pendelenā€¦

Miek, balen dat je cyclus aan het rommelen is.

Maar er is dus officieel nog hoop voor deze ronde :mrgreen:



Hier nooit laten pendelen, maar heb het inderdaad ook op andere sites voorbij zien komen.



Ben benieuwd!!

Dag meiden,



Ik laat ook weer eens wat van me horen :wink:



Het is hier even overleven :mrgreen: J.amie heeft veel last van krampjes. En de mannen poepen zo ongeveer de hele dag en nacht door! Die krijgen voorlopig geen zakgeld want dat kost wat aan luiers!



Op zich gaat het verder prima met de mannen! Alleen dus wat krampjes. J.amie ligt daardoor heel graag bij me. Heel erg lief maar best wel onhandig als er nog een begint te huilen en R.omy ook uit haar bedje wil ofzoā€¦



Donderdag moeten we weer naar het ziekehuis om te wegen en te kijken hoe het met ze gaat. Ze krijgen nu speciaal drinken voor prematuurkindjes. Daar zitten extra calorieen in. (die kan ik ook wel nemen hihiā€¦)



R.omy is heel lief tegen haar broertjes. Ze noemt ze de hele tijd Tata! :smiley:



Met mijn nek/schouders gaat het wat beter! Het is echt een zenuwbeknelling geweest. Maar het lijkt nu echt af te nemen!!! Door de spieruitval kan ik bepaalde bewegingen nog niet helemaal goed doen maar ben allang al blij dat het niet meer zoā€™n pijn doet!



Ik heb trouwens 15 uur nazorg en heb gekozen voor 5 dagen van 3 uur. Zodat ik ook op de dagen dat mijn man niet thuis is nog wat hulp heb. (vandaag en morgen)



Miek hopelijk word je cyclus gauw weer normaal! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



KC onbegrijpelijk dat ze zomaar ander brood geven daar! :naughty: Echt daar word je toch woest van!



Tierr hoe gaat het bij jou?



Tijger hoe gaat het bij jou?



Zal vast veel mensen vergeten zijn :oops:



Zal wel ff foto in showforum zetten van de kleine prinsesā€¦ Ze is echt zo grapopig steeds. Ze is echt de clown aan het uithangen hier en weet echt precies hoe ze ons aan het lachen krijgt!



Liefs :-*

Newbe, sterkte met de krampjes en nu zonder nazorg.

Waren de mannen goed aangekomen vandaag?



Hier nog steeds ellende. Ben beroerd en heb veel hoofdpijn omdat waarschijnlijk een van mijn bijholtes verstopt zit. Echt irritant, want ik heb het idee dat de energie om op te knappen al door iemand anders wordt benut om te groeien enzo. Maandag bij de vk geweest en met onze uk was in ieder geval alles prima. Lag niet meer in stuit :shifty: :smiley:



Ondertussen naderen we de 30 weken en begint de nestdrang een beetje de kop op te steken. Volgende week gaan we naar Ikea om de kast en de commode voor het kamertje van Femke te halen. Dan kunnen we daarna ook eindelijk met de babykamer aan de slag.

En dan nog het kaartje. Zijn we redelijk uit, alleen de naam die erop moet komen blijft nog een groot vraagteken :doh:

Newbe,

Gelukkig gaat het iets beter met je nek.

:hug: voor de mannetje met de krampjes.



Sproetje:

Balen dat je niet beter word :hug:

:thumbup: dat de kleine niet in stuit ligtā€¦



Heske :

Hoe is het met jou en de kleintjes ?



Memmie:

Al helemaal klaar in het nieuwe huis en hoe is het met het werk ?



Jane en Tierrr:

Hoe is het nu met jullie kleine mannetje ?



Miek:

Hoe is het bij jou en de :twisted: ?



KC:

Hoe is het met jou meisje ?

En ben je al weer aan het solliciteren ?





Hier gaat het redelijk. Moet vanavond naar de VK. En vanavond komen ze ook de vloerbedekking leggen op de babykamerā€¦ Ben druk op internet aan het speuren geweest voor een leuk geboortekaartje, maar ik vind het nog moeilijkā€¦

Even voor iedereen een :hug:



Hoe gaat ie met iedereen?



Hier gister een ontzettende rotdag gehadā€¦ Jesse heeft sinds ie uit het ziekenhuis is echt ontzettende krampjes, zo erg dat ie overdag helemaal niet meer slaapt en continu huiltā€¦ en dat in combinatie met de vermoeidheid (heb ook het gevoel dat ik nooit uit heb kunnen rusten van bevalling en keizersnede door al het gedonder met de borstvoeding en de ziekenhuisopname) werd er gister echt wanhopig vanā€¦ :cry:



Gelukkig voel ik me nu wat beter: heb mezelf voorgenomen vooral niet teveel te moeten willenā€¦ en als Jesse dan van de pijn continu bij mij wil liggen, nouja, primaā€¦ dan moet ik gewoon genieten van dat kleine mannetje in mijn armen! Dat heb ik tot nu toe veel te weinig kunnen doenā€¦



Nu ga ik snel weer verder, want hij slaapt nu dus wƃĀ©l even! :dance: :inlove:



O, zie sf!

Marijke :

Ook een beetje om jezelf denken hoorā€¦ :hug: :hug: :hug:





Hier weer goed gekeurd door de vk.

Bloeddruk was wel iets hoger dan normaal 130/70.

Hartslag van ukkie was goed. Buikje groeit aardig volgens schema.

Humpie ligt tot nu toe in stuitligging, maar dan kan nu nog geen kwaad.

1 februari moet ik bloed laten prikken om te kijken voor de antistoffen ( heb een afwijkende bloedgroep) en ik heb dan de 30 weken echo ivm de ligging van de placenta.

Tijger, ons kleintje lag bij de vorige controle ook in stuit. Maandag niet meer, maar ze hebben nog alle tijd om te draaien. Hoewel het toch prettiger blijft om te horen dat ze met het hoofdje naar beneden liggen, ha ha.



Meiden, wat is het stil hier.

Ik heb zoā€™n hoofdpijn dat ik maar uit bed ben gegaan. Heb toch het idee dat het dan minder is dan wanneer ik lig. Terwijl we nota bene konden uitslapen omdat Femke bij mijn so logeert.

Bruiloft voor vandaag maar afgezegd en ook de high tea met de meiden van de zw. gym gaat niks worden voor mij vrees ikā€¦

Duurt nu al een week, bah! En wat een pijn :hand:

Ben geen aansteller, maar vind dit nu echt NIET leuk meer!!



Miek, nog niet ongi geworden?

@ Sproetje:

Balen van je hoofdpijn :hug: :hug:

Hopen dat je snel opknapt !



Nu is het ook nog niet zo erg om in stuit te liggen zei de vk, het heeft nog alle tijd om te draaienā€¦ Dus ik maak me hier nog niet zo druk om hoorā€¦

Hee dames,



Hier ben ik ook eindelijk weer eens. Weer eventjes de tijd, wantā€¦

het lijkt hier sinds gister beter te gaanā€¦ voor het eerst sinds zijn geboorte wilde Jesse na zijn voedingen gewoon op een gegeven moment wel gaan spelen of slapen, waar hij eerst altijd erg veel pijn had en moest huilen tot soms de volgende voeding. Wat heerlijk om gewoon een baby te hebben met een normaal ritme. En wat kun je al opknappen van 1 zoā€™n goede dag! Ik hoop zoooooo dat dit doorzet en dat we eindelijk ƃĀ©cht kunnen gaan genieten van ons heerlijke ventje!! :pray: :inlove:



Sproet, wat vervelend van de hoofdpijn zeg, daar is niks aanā€¦ heb je dat vaker? Gebruik je er ook iets tegen? Ik hoop dat het snel over isā€¦



Tijger, jammer dat beebje nog niet goe ligt, maargoed, dat hoeft in principe ook nog niet. Hopelijk bij de volgende controle wel!



Memmie, jij bent morgen jarig toch? Fijne dag gewenst alvast!! :slight_smile:

Hoe gaat ie? Druk bezig in het huis? Als je binnenkort een keertje tijd hebt, kom je dan een bakkie doen en mā€™n ventje bewonderen? Ik heb de angelsound hier ook nog steeds liggenā€¦ :oops:



Jane, hoe gaat het met jouw ventje? Fotoā€™s? :mrgreen:



Hoe is het met de rest? Miek? Heske? Newbe? KC?

Sproet, hou jij je bloeddruk in de gaten met die hoofdpijn?



Tierr, wat heerlijk dat je hebt kunnen genieten van J. Neem lekker de tijd he.

Ik weet nog goed dat ik op een gegeven moment ook een dag had dat ik dacht heee vandaag heb ik voor het eerst echt genoten, en toen was ze helaas al een paar maanden oud :(. Als je kind niet lekker in zijn vel zit is het zoo moeilijk :hug: Ik hoop dat er nog vele vele dagen komen dat het lekker gaat.



Newbe, lekker druk bij jullie thuis zeker :smiley: Wat schattig dat Tata.



Tijgertje, en hoe staat het met de vloerbedekking.

Kaartje is zo moeilijk vonden wij. We hebben uiteindelijk een kaartje van kaartmix gevonden, dus tipje mss :wink:



Hier gaat het nu weer goed. C. is vanaf dinsdag ziek geweest, paar dagen koorts (ook een paar dagen boven de 40), dus veel met haar bezig geweest. Verder is hier vrijdag de verbouwing van de zolder begonnen (dakramen, vliering, 2 kamers en een wasruimte worden er gemaakt), dus ik zit noodgedwongen nog een hele week ā€˜opgeslotenā€™ in mijn huiskamer en boven is het een chaos. Komt wel weer goed, het wordt vast heel mooi. Morgen naar het zkh voor Cā€™s eerste koemelkeiwitprovocatietest (leuk voor galgje).

Vloerbedekking ligt en het behang zit op de muur, alleen morgen nog even de behangrand plakken.



KC:

Succes morgen met C. met de test :pray:

KC, succes vandaag.



Manlief is ook naar het zkh met Femke, want ze moest door naar de kinderarts nadat de huisarts haar vanmorgen gezien had. Conclusie: RS virus en wellicht blijven ter observatie. Verwachten we niet, aangezien ze wel alert is en aardig eet en drinkt.

Maar de ziekenboeg is dus uitgebreid.



Tierrrā€¦ ik heb zelden hoofdpijn, maar nu is het echt van een bijholteontsteking. En wat een hoofdpijn kun je daarvan krijgen zeg, echt niet normaal meer. Paracetamol, neusspray en stomen werd geadviseerd. Die laatste twee helpen hooguit 5 minuten en van de paracetamol had ik ook meer verwacht.



Vannacht is ook nog onze autoband lek gestoken, dus het zit ff niet zo erg mee hier.

en dat op de dag dat we 1,5 jaar getrouwd zijn :naughty:

Sproetje:

Gefeliciteerd met jullie 1,5 jarig huwelijk :dance:

Balen dat je man naar het ziekenhuis is met Femke en dat ze jullie autoband lek hebben gestoken :hug: Ik duim dat ze gewoon weer mee naar huis komt en thuis uit kan zieken :pray:

@Kittycat wrote:

Ik weet nog goed dat ik op een gegeven moment ook een dag had dat ik dacht heee vandaag heb ik voor het eerst echt genoten, en toen was ze helaas al een paar maanden oud :(.




Die kant gaat het hier ook zoā€™n beetje opā€¦ heb nog maar erg weinig dagen echt kunnen geniete. Wel momentjes natuurlijk, maar dan direct daarna eigenlijk weer de zorgen. Helaas was die goede dag vrijdag ook maar van korte duur. Zaterdag was het echt drama. Continu krijsen van de pijn, wat we ook dedenā€¦ :cry: Gelukkig zondag en vandaag weer wat beter. Vandaag contact gehad met de arts van het UMCG en de huisarts en ze denken aan reflux in combinatie met moeilijk poepen. Heb nu johannesbroodpitmeel en moet weer naar de kinderarts.



Sproet, jeetje het zit jullie even niet meeā€¦ :hug:



Memmie, leuke verjaardag gehad? :-*

Wat een gedoe tierrr :-* Ik herken het wel, C. was ook zo. Dat huilen en krijsen maakt je zelf ook helemaal gek op een gegeven moment. Wat voor melk krijgt hij? Misschien kun je laten vallen dat je koemelk vrije melk wilt :angel: Neocate ofzo 8) Met C. ging het na een week beter. :hug:



Sproet, hoe is het met Fe.mke?



We hadden vandaag deel 1 van de koemelkeiwitprovocatietest. Ze mocht vanmorgen voor 7 uur een half ontbijt (oke we hebben een beetje gesmokkeld met de hoeveelheid :shifty:) en vanaf kwart voor 11 kreeg ze eerst een veegje om haar mond, 20 min later 10 ml, weer 20 min later 20 ml ect. In totaal was het 300 geloof ik. Maar het arme kind had dus gewoon honger, want het was steeds maar heel weinig, dus ze heeft steeds heel zieilig gehuild als het op was. Na fles 3 kreeg ze een plek op haar voorhoofd en vlekjes onder haar mond, maar na fles 5 trokken ze weer weg. Thuis een dunne(re) luier volgens mijn vriend (ik was net even boodschappen doen), maar niet zuur. Dus ik weet het tot nu toe niet. Ze slaapt ook al heel de avond keurig :angel: Al begint ze meestal na middennacht tegenwoordig.

KC, wat sneu dat ze zoā€™n honger had.



Tierrrā€¦ wat vervelend dat jullie dan niks kunnen doen hƃĀØ. Zo zielig als die kleintjes zo moeten huilen en zichtbaar ergens last van hebben :hug:



Ik ben net terug uit het zkh. Manlief blijft daar slapen en Femke sowieso ook morgennacht nog. Ze krijgt nu zuurstof toegediend en nog een ander kuurtje en wordt verder dus in de gaten gehouden ivm de kortademigheid. Morgen horen we dan of het daadwerkelijk het RS virus is.



En morgen ook maar eens voor mezelf met de HA bellen.

Het gaat maar niet over en de hoofdpijn is echt niet leuk meerā€¦



Truste!