*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

KC:

Zielig dat jullie meisje zo’n honger had. :hug:

Wanneer krijg je de uitslag hiervan ?



Tierrr:

Jammer dat je niet echt van je kleine mannetje kan genieten…



Sproetje:

Hoe is het nu met jou ?

En is Femke al weer thuis ?





Hier vandaag weer wezen shoppen voor de kleine.

Lakentjes gekocht voor in de kinderwagen…

Morgen even met de gordijntje terug want nu ze hangen zijn ze te kort :?

Tijger, wat balen dat de gordijntjes te kort zijn…



Sproet, hoe gaat het met jullie Femke??

En jij de huisarts nog gebeld? :hug:



Hier gaat het wat wisselend. Er zijn dagen dat Jesse echt de hele dag huilt van de pijn, zo nu en dan is er een dag dat het gewoon goed gaat, en de meeste dagen heeft ie heel vaak een periode dat ie krijst van de pijn. De arts van het UMCG die belde voor nacontrole dacht aan verborgen reflux. We zitten nu dus aan de nutriton. En straks moeten we naar de kinderarts in ons eigen ziekenhuis, ben benieuwd wat die zeggen… we’ll see!



KC, hoe gaat het met jouw meisje na de test??



Wij gebruiken trouwens Nutrilon pepti.

Marijke, wat jammer dat Jesse nog steeds onrustig blijft… :hug:

Ik kan me (nog) zo voor stellen hoe je je voelt… machteloos, moedeloos, verdrietig, je weet niet meer wat je moet doen…

Ik hoop dat ze snel ontdekken wat hiuj heeft en dat er snel iets aan gedaan kan worden. Hopelijk werkt de JHBPM hem al goed :pray:

Ik zal even kijken wanneer ik ff jullie mooie mannetje kan komen bewonderen :inlove: (ff heeeeerlijk babysnuffelen :inlove: ).

Houdt moed meis, je doet het goed! :-



Bedankt voor je felicitatie :-
ben alweer 30 :shock:





KC, wat sneu voor C’tje… :frowning: Ik hoop dat er wat duidelijks uit komt zodat jullie weten waar jullie aan toe zijn!

Hoe bevalt het werkloze leven tot nu toe? Ben je druk aan het solliciteren? Of vind je het wel ff prima zo?



Sproetje, beterschap voor joui en Femke… :hug:

Mag ze vandaag weer naar huis?

En hoe staat het met jouw hoofdpijn, verbeterd het wat? Sterkte! :-



Tijgertje, leuk dat het kamertje en de babyinkopen nu voorspoedig gaan :thumbup: Balen dat de gordijntjes te kort zijn :evil:



Miek??? Waar ben je??? Je ongi is vast doorgekomen of niet? Anders had je het vast wel met ons gedeeld :wink:

Nog steeds onrustige nachten?



Newbe, hoe gaat het met jou en de boys? En natuurlijk jullie R. niet te vergeten? Is ze trots op haar broertjes?



Heske, hoe gaat het met jouw meiden en de 2 kleintjes in je buik? Ik las ergens dat je denkt dat het een jongetje en een meisje zijn? Ben benieuwd! Zou wel erg leuk zijn! Willen jullie het echt weten of laten jullie het een verrassing?



Mascha, ik weet niet of je nog mee leest, maar ben erg benieuwd hoe het met jou en Jerry gaat? Hopelijk is er inmiddels een match :-




Hier nog steeds erg druk. Het schiet al aardig op, maar er moet ook nog wel het een en ander gebeuren. We hopen eind januari/begin februari over te kunnen.

Jesse heeft helaas weer beide oortjes en oogjes ontstoken,. dus het is echt een zielig hoopje ellende… :frowning: Gisteren een kuurtje gekregen.

Met Tycho is alles ok. Is rrn paar dagen erg druk en vervelend geweest, maar het waren ook erg hectische dagen (wennen op mijn werk, de jongens gaan met mij mee per febr, mijn verjaardag verhuizing etc.). Het gaat nu weer beter gelukkig!



Meiden, ik hoop dat ik niemand ben vergeten…anders sorry… :-



:-
:-* :-*

Tierr :hug: :hug: Sterkte en laat je even wat weten als je zelf iets meer weet? :-* voor J.



Balen tijgertje van de gordijntjes :? Wij hebben het ook wel eens gehad. En ook wel eens een paar cm te kort opgegeven per ongeluk, die gordijnen hangen hier nog in de woonkamer :oops: Te lui om mee terug te gaan.



Gaan jullie ver van jullie huidige woning verhuizen Memmie?

Wel fijn dat ze bij jou op het kdv kunnen allebei. Krijg je ook nog korting als personeel :D? Mss kan ik me dan om laten scholen :think:



Sproet, hoe is het met F?



Ik vermoed dat C. maandag de voeding met koemelk gehad heeft.

Die nacht is ze vanaf middennacht 5x wakker geworden, heel erg huilen en waarvan 4x heel erg met de beentjes trekken en alle kanten op stuiteren. Ze sliep ook op haar buik, met haar beentjes zo ver mogelijk naar boven, echt alsof ze pasgeboren was. Heel zielig. Ook voor ons trouwens 8) Verder een paar keer dunnere ontlasting, maar geen diarree en 1x hele gele poep maar stonk niet naar zwavel/rotte eieren (ze reageerde altijd met dunne, gele stinkende ontlasting), ik denk ook daar van, maar het was maar 300 ml melk en mss te weinig om meer te veroorzaken. Vandaag was 1 armpje ook wat schralig (krijgt ze normaal ook van km of soja, alleen dan erger, ontwikkelt langzaam naar eczeem)

Ik durf alleen niet te hard te roepen dat ze km heeft gehad, want stel ze reageert volgende week weer zo, dan sta ik mooi voor schut 8)



De verbouwing gaat goed :thumbup: Dakramen zitten erin, binnenmuurtjes, vlieringbalken en vloer…vandaag wordt de deurpost nog gezet, morgen komt de electricien en daarna gaat het plafond erin. Maandag komt de spuiter de muren doen, dan nog wat afwerking. Daarna zijn wij aan de beurt, plafondplaten schilderen en groene dakplaten en opnieuw plinten leggen en dan alle zooi nog op de vliering gooien.

Ach gusjie, Jesse ziek… heel veel beterschap voor hem!! :-*

En succes met alle drukte he, memmie?



KC, wanneer krijg je te horen wat ze heeft gehad?? Ben benieuwd.



Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis, en het is wat we al dachten: (verborgen) reflux in combinatie met obstipatie (waarschijnlijk hebben de darmpjes ineens veel te verstauwen na een poos helemaal geen eten en daarna flesvoeding ipv borstvoeding). Hebben nu medicatie gekregen, dus hopen dat dat werkt! Want het mag nu eindelijk wel eens gewoon helemaal lekker gaan, hoor! :pray:

Memmie:

Beterschap voor je kleine man :hug:



KC:

Lekker dat de verbouwing zo spoedig verloopt.



Marijke:

Jullie weten nu in ieder geval wat Jesse heeft. Hopen dat de medicijnen aanslaan en hij weer een vrolijk mannetje word en dat jullie weer heerlijk kunnen genieten met zijn drieen.



Hier toch niet terug geweest met het gordijntje. Raim vind het niet storend.



Kleine beweegt hier goed. Volgens mij is humpie mij helemaal aan het verbouwen van binnen…

Tierrr… hopelijk binnenkort ‘echt’ genieten inderdaad!!



Memmie, sterkte met de ontstoken oogjes en oortjes.

Ook zo zielig.



Femke mag waarschijnlijk vanmiddag naar huis. Ik kan er zelf helaas weinig doen, omdat ik nog steeds heel erg veel hoofdpijn heb.

Eigenlijk kan ik niet tegen licht, geluid en beweging dus dat schiet natuurlijk niet op. Vandaag de ha maar weer even bellen.



Vandaag zit mijn schoonmoeder in ieder geval bij haar, zodat mijn man weer een dagje kon gaan werken.

Gisteren was ik er vanaf 13.00 uur en heb ik daar ook nog even op bed gelegen. Gaat allemaal nog niet erg lekker dus, maar wel fijn dat ons meisje het zonder ondersteuning lijkt te redden nu.



Vanmorgen bedacht ik me opeens dat ik ons kleintje niet gevoeld had gister, dus toch eventjes lichte bezorgdheid. Maar vanmorgen wel weer even wat beweging gevoeld (o.a. de hik… :lol: ), dus weer enigszins gerustgesteld.



Tijger, lees iets over gordijnen te kort? Hoeveel langer had je ze eigenlijk willen hebben? Bij ons ligt het nog ingepakt klaar. Dat schuift allemaal een beetje op vrees ik…

Sproetje:

Is Femke thuis ?

Gelukkig dat je schoonmoeder vandaag bij haar wilde zijn,zodat ze niet alleen is.

Dikke knuffel voor jou, hoop dat je snel opknapt.



De gordijnen zijn maar 1 a 1,5 cm te kort, maar Raim vind het niet zo storend, hij hangt er dan wel een rolgordijn achter zegt ie :roll:





Ik ben bijna bevroren hier ( zit bij mijn vriend op zijn werk, die is mijn uitlaat aan het maken want mijn auto was vandaag afgekeurd op een lekke uitlaat, maar in de werkplaats is geen kachel :? )

Pfff… ik blijf vanavond janken hier op 't forum… :cry:

Vanwege het overleden kleine ventje :cry:?

Ik heb het ook gevolgd, heel triest.

En ook K.ai volg ik, :pray: dat hij er goed doorheen komt.

Ja, vanwege het kleine ventje… man, wat een verschrikking om zoiets te moeten meemaken… arm mannetje… waarom toch? :cry:

En dan Kai die nog steeds zo ziek in het ziekenhuis ligt… het emotionele verhaal van Maria… en… Cas die gelukkig naar huis mag!! :dance:



Kortom: ik ben gewoon een ontzettende emo-muts de laatste dagen… :oops:



Zo zielig dat mijn ventje zo vaak pijn heeft, maar man, wat ben ik blij dat ie zo dicht bij me mag zijn!

FF snel.



Femke is sinds gisteren weer thuis… maar heeft vandaag opeens alweer de hele dag koorts. Even goed in de gaten blijven houden dus.



Tierrr… zielig hè. Maar het maakt jullie Jesse niet minder zielig hoor.

Je hebt toch je dingen op je eigen niveau, ook al zijn er altijd wel gevallen die ‘erger’ zijn. Maar het zet je inderdaad wel weer even met je beide benen op de grond.

En vlinderpraat is sowieso niet zo’n beste omgeving als je nog hormonsters hebt :-*



Enneh waar is Miek… al twaalf dagen niet online geweest… :shifty:

Je hebt gelijk hoor, sproet. Het ene erge maakt het andere inderdaad niet direct minder erg… maar inderdaad, het leert je wel relativeren! En het maakt je dankbaar voor wat je hebt… :thumbup:



Fijn dat Femke weer thuis is!!

Maar wel vervelend dat ze nu weer koorts heeft. Hou d’r inderdaad maar goed in de gaten, en lekker vertroetelen!!



Ik mis Miek inderdaad ook… zal ik haar eens sms-en? :roll:



Jane ook al een hele poos niet gezien trouwens. En zo wel meer dames, maargoed, die komen sowieso vaak minder vaak… :roll:

@Tierrr wrote:

Ik mis Miek inderdaad ook… zal ik haar eens sms-en? :roll:


Gedaan! :mrgreen:
Ze heeft een virus op haar computer... :?

aaaah wat lief dat jullie mij missen :inlove:



Ik heb dus een zwaar virus en ik kan even snel een berichtje plaatsen en dan gooit hij me er waarschijnlijk weer uit!



Dus nu even ego en kom echt weer beppen als hij weer gemaakt is Sorry!



Hier dus wel gewoon ongi geworden op dag 30. Nu weer bezig met een nieuwe ronde!



Tierrrr heel veel sterkte met je mannetje… Het sloopt je als je kindje zich niet lekker voelt en veel huilt. :hug: :hug: :hug:



Sorry de rest kan ik echt niet terug lezen…



Een :hug: voor sproetje!



Meiden dikke :-* en hopelijk tot snel!

Sproetje:

Gelukkig is Femke weer thuis maar wat zielig dat ze hoge koorts heeft.





Marijke:

Balen dat je mannetje veel huilt en zich niet zo lekker voelt.





Hier ook al de hele dag met mijn gedachten bij de kleine Ruben, Marjolein en Danny. Vanaf het begin word de al gevolgd door problemen wat op haar website te lezen is…

Ze is ook een april 2011 mama, dus het komt wel even dichtbij…





Oja ik ben een tiener geworden :dance:

@Memmie wrote:





Mascha, ik weet niet of je nog mee leest, maar ben erg benieuwd hoe het met jou en Jerry gaat? Hopelijk is er inmiddels een match :-*




Toevallig nu net weer even.... Ben niet van plan jullie uit het oog te verliezen :wink:

Helaas heb ik niet veel meer te vertellen dan vorige keer.
Soms lijkt het wel alsof we een tig rittenkaart in het ziekenhuis hebben. Iedere keer is er wel weer iets; littekens die weer opengaan vreemde bulten op zn arm, bloedwaardes die veel te hoog zijn enz enz :roll:
Hij zit nu om de dag aan de dialyse, als die bloedwaardes zo hoog blijven zal het elke dag moeten

Jeetje meis, 't is niet niks… :hug:

Ik hoop dat er snel wat positiefs gebeurd! :pray:

Fijn wat van je te horen! :-



Meiden, voor de rest ook ff een hele dikke :-


Lees wel mee en leef ook met jullie mee, maar schrijf ff wat minder…druk, druk, druk! Het weekend van 4, 5 en 6 febr gaan we over :dance: Ben er zooooo aan toe!

Mascha, dikke knuffel en veel sterkte voor jullie :hug:



Memmie, succes met de drukte. En over twee weken over!!

Nog eventjes volhouden :-*



Femke is weer naar het kdv. Gaat gelukkig de goede kant op dus.

Nu moeders nog… van 't weekend veel in de slaapkamer gezeten met de gordijnen dicht ivm heftige hoofdpijn. Hopelijk wordt dat snel minder.

Mascha :

:hug: :hug:





Memmie:

Succes met de laatste loodjes en de drukte.

Bijna over dus, heerlijk !





Sproetje :

Gelukkig is je meisje weer opgeknapt ! Nu jij nog ! :hug: :hug: :hug:





Gister mijn auto verkocht ! :shifty: Ging toch iets sneller dan verwacht en nu moet ik dus snel een beslissing nemen wat mijn nieuwe auto gaat worden … En heel misschien ook morgenmiddag mijn scooter verkocht ( daar kan ik niet meer op rijden als die kleine er is)



Vanmiddag een lamp halen voor de babykamer. Ik baal alleen dat ie er maar in lichtblauw is, had geel wel leuk gevonden bij het behang… :?