*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

He meiden,



Daar ben ik ook weer eens :oops:

Wil telkens reageren maar kom er gewoonniet aan toe. Dus spring vanaf hier weer even in.



Sproet fijn dat t weer goed gaat met je meissie.



Marijke ook lkkr aan t genieten van je ventje ?

Sneu dat ie af en toe ook nog pijn heeft :frowning: :hug:



Tijger lkkr aan t genieten van je bewegende buik?

Moet je ng veel voorbereiden voor jullie beeb? En inmiddels al uit een kaartjje kunnen komen? Die van ons was van koningkaart, was ik wel erg over te spreken, heeeel goed en snelle reactie ook.



Succes met nieuwe auto zoekrn, wel fijn dat je je auto zo snel kwijt bent, wij komen onze auto maar. Niet kwijt :frowning: en is ook echt niets mis mee en behoorlijk prijs verlaagd :s maar schiet niet opā€¦



Memmie fijn dat jullie bijna over kunnen!



Met mij gaat t namelijk nog steeds niet echt lkkr, ik blijf erg moe en lichamelijk ook niet super, blijf snel buikpijn krijgen als ik stukjtes loop of als ik tim til en even stil sta :cry:



Met Tim gaat t wel beter, zijn nu sinds een week geleden gestopt met infacol omdat hij wel erg aan de dunne was. En hij kan t gewoon zonder dgspul, want t loopt nog steeds goed. Meneer heeft alleen nog war last van zijn buikje want ondanks dat hij hele luiers volpoept zit ie af en toe nog heeel hard te druken alsof die er een drol uit moet drukken :stuck_out_tongue: :lol: mijn excuses voor deze lkkre update :stuck_out_tongue: haha



Weet niet wat er nu met Tim is maar sinds gisteren heeft hij af en toe dat hij gaat huilen en ik hem nergens mee stil kan krijgen behalve op zijn kontje te kloppen en zo valt ie dan in slaap, Maar huilt echt zo alsof die pijn heeft, wordt dan ook even half wakker huilt weer zielig en gaat weer verder slapenā€¦ Maarja wel lkkr bij mama liggen nu :inlove:



Tim lacht wel lkkr veel en probeert af en toe zelfs te praten :stuck_out_tongue: haha

Hij heeft afgelopen donderdag zijn prikjes gehad, maar wat heeft dit kleine mannetje mama trots gemaakt :inlove: . Hij huilde tijdens de prik en t was meteen weer goed, allen na de 2e prik heeft ie nog even gehuild, dus deed zijn broekje aan (ik had hem voor de rest al aangekleed voor ze hem ging prikken :smiley: ) en hij was alweer uitgehuild :shock: :inlove:

Daarna was hij erg moe, de hele middag geslapen, en als hij wakker was zag jr dat hij zich niet zo heel lkkr voede :frowning: dus lkkr veel met mama gekroelt :inlove:



Ik houd t hier even bij :zzz:



:-* Chantal



Ps. Mijn excuses voor de typfouten, heb t getikt met de ipad en tim op mijn arm :stuck_out_tongue:

M&J :hug: :hug: :hug:

@ Chantal (jane):

Schrijffouten lezen we wel door heen hoor, als je maar lekker met je mannetje kan knuffelenā€¦

Balen dat Tim nog zoveel huilt en ook nog last heeft van zijn buikje.

Moest wel een beetje lachen om je update over de drol drukken :lol:

Maar dan is het een aardig flinke jongen als ie weinig gehuilt heeft bij zijn prikjes :thumbup:

Balen dat jij je ook nog niet lekker voelt. Weet je wel waar die buikpijn vandaan komt als je loopt of tilt ?



Meubeltjes komen vrijdag, volgende maand even erkennen, kaartje heb ik al een proefdruk maar ben er niet helemaal tevreden over.

Tijger, jullie gaan lekker op schema :clap:



Hier eens kijken of het een dagje zonder paracetamol lukt. De hoofdpijn is op de achtergrond en ik ben alleen thuis, dus als ik me rustig houd zou het moeten lukken.



Voordeel van al het thuiszitten is wel dat wij er nu uit zijn mbt het geboortekaartje. Van de naam ben ik nog niet helemaal overtuigd, dus ik ga daar de komende tijd maar even mee ā€˜oefenenā€™.



Morgenavond misschien de meubeltjes ophalen voor het kamertje van Femke.

Haha, jane, wat lief van die klopjes op zijn kontje :inlove:



Tierr, gaat het met J. al wat beter? Las dat je bij het cb geweest bent en ze je een beetje gerust hebben kunnen stellen.



Sproetje, fijn dat F. weer thuis is en het beter gaat. Maar niet zo mooi van je voordurende hoofdpijn :hug:



M&J, dat is niet zulk mooi nieuws helaas :frowning: Hoe gaat het verder met hem, heeft hij de energie om uit bed te komen en kun je soms samen even ontspannen, bos, wandelen ofzo of ligt hij alleen maar in bed nog? :hug:



Memmie, ooooh het komt al dichtbij de verhuizing, lekker hoor. Mogen wij fotoā€™s zien van het huis?



Maandag hebben wij de 2e kma test gehad en C. heeft niet gereageerd. Wel even onrustig 's nachts, maar dat was honger, na een flesje ging ze weer lekker slapen.

Vandaag zijn mijn vriend en ik 10 jaar bij elkaar :dance: Zaterdag gaat C. voor het eerst een nachtje logeren bij oma en gaan wij samen weg.

Verder weinig te melden geloof ik, o ja, de zolderverbouwing is bijna klaar.

KC:

Lekker dat jullie even samen weg gaan en dat C dan bij oma gaat logeren.



Sproetje:

Lekker dat je hoofdpijn iets beter gaat.

En misschien de meubeltjes halen ā€¦

Heb ff aan wat buikspam gedaan in ons sf :smiley:

Vanmiddag wezen kijken voor een nieuwe auto. Wat een akelige kerel was die verkoper !! :evil:



Heb gelijk even wat voorjaar in huis gehaald met hyacinten, narcissen en primulaā€™s, roosjes , allemaal in het geel ā€¦



Net een bestelling gedaan bij Zwitsal. Allemaal spulletjes van Disney Tigger. Scheelt me toch 30 euro verschil met wat ik in de winkel moet betalenā€¦

Hier gisteren eindelijk dan toch de meubeltjes (kast en commode) voor het nieuwe kamertje van Femke gehaald.

Dit weekend in elkaar zetten en dan de week erna de switchā€¦

Ben benieuwd!



Vandaag iets minder hoofdpijn, dus hopelijk kan ik maandag dan weer aan het werk.



KC, veel plezier morgen! Waar gaan jullie heen?

En spannendā€¦ C voor het eerst logeren :smiley:

KC:

Veel plezier van het weekend !!!



Sproetje:

Gelukkig is je hoofdpijn minder en hebben jullie de meubeltjes binnenā€¦





Hier zijn ook net de meubeltjes geleverd. 12 dozen staan er nu midden in de woonkamer. Vanavond maar vast wat naar boven brengen en dan van het weekend in elkaar zettenā€¦

Eindelijk ook weer even tijd om iets te postenā€¦ :oops:

We zijn ƃĀ©rg druk met vanalles uitproberen met Jesseā€¦ en we hebben ook nog een aantal andere dingen (mijn zwager en zijn vriendin gaan trouwen) waar we het druk mee hebben, dus weinig tijd voor KOK helaas.



Mascha, jeetje, helaas geen positief berichtā€¦ Pff, wat ontzettend heftig allemaal johā€¦ heel veel sterkteā€¦ :hug:



Tijgertje tiener!! :clap: :mrgreen:

Meubeltjes al in elkaar?



Memmie, volgende week over, spannend zeg!!



Jane, wat balen dat het niet echt lekker gaat met jeā€¦ al eens mee naar de huisarts geweest ofzo?

En hoe gaat het nu met Tim? Wat stoer trouwens van die prikjes! Jesse was ook zo stoerā€¦ was ook echt binnen no time weer stil! 8)



Sproet, hoe is het nu met de hoofdpijn? En de meubeltjes opgehaald?



KC, nog gefeliciteerd!! Was het leuk? Hoe voelde het de eerste keer dat je meissie uit logeren was?



Voor hoe het hier gaat:

@Tierrr wrote:

De afgelopen week ben ik dus begonnen met de cinababydruppels en het zou zowaar misschien wel ƃĀ­ets kunnen helpen. Moeilijk te bepalen, want er waren sowieso wel eens iets betere dagen, maar de laatste dagen had ie die dus inderdaad ook. :dance: Bij tijden nog krijsen vanuit zijn tenen van de pijn, wild slaan met de armpjes, zo rood als een tomaatā€¦ kan ook een paar uren zo doorgaan (met af en toe 10 minuutjes tussendoor stil) maar in elk geval niet meer 24 uur per dag. En daar zijn we al heel blij mee, want dit was dus wel zoā€¦



Anyway: ook de kinderarts nog aan de telefoon gehad en die adviseerde om toch omneo voeding eens te proberen, omdat dat beter te verteren zou zijn voor kinderen met darmkrampjes. We zaten nu aan de pepti vanwege vermeende koemelkallergie, maar dit was niet bewezenā€¦ die vernauwing speelde toen ook, dus was wat moeilijk te zeggen wat waarvan kwam. Maargoed, op aanraden van de kinderarts dus toch de omneo in huis gehaald en geprobeerd. En direct de eerste voeding kwam er een paar uur later weer uitā€¦ toch echt koemelkallergie dus zeer waarschijnlijk. Dus nu maar weer gewoon aan de pepti en dan maar hopen dat de stijgende lijn (door de cinababydruppels?) doorzet en het tƃĀ³ch steeds beter zal gaanā€¦ :pray:

Tierrr:

Hopen dat de cinababydruppels dan wel helpen en je mannetje minder last heeft van de krampjes en minder pijn.



Meubeltjes staan in elkaar, moet ze alleen nog even schoonmaken en inruimen, dus foto volgt deze week nogā€¦

Daaar ben ik weer! 8)



Laptop nog steeds niet gemaakt, dus maar even die van Mitch gepikt :mrgreen:



Tijger jullie zijn al een heel eind zo te lezen! Leuk hoor, ben benieuwd naar de fotoā€™s van jullie kamertje :inlove:



Tierrrr, die arme Jesseā€¦ En ook jullie natuurlijk, want het is ook heel vermoeiend voor jullie :hug: Ik lees dat het nu ietsje beter gaat! Dat is fijn, elke verbetering is er 1! Ik duim mee dat het steeds beter gaat!

:pray: Kom jij nog wel een beetje aan je rust toe?



Sproetā€¦ hoe voel je je vandaag? Gaat het weer iets beter met je hoofd? Ga je morgen proberen te werken? Rustig aan hoor! :naughty:

Ben benieuwd hoe Femke reageert op haar nieuwe meubeltjes!



KC hoe was jullie nachtje weg? Lekker hoor even met zā€™n tweeen weg! Hoop dat jullie heerlijk hebben genoten! :-



Jane, wat vervelend dat het niet zo lekker met je gaatā€¦ Ben je al naar de dokter geweest met je buik? Met Tim gaat het wel veel beter lees ik! :inlove: :inlove: Wat een kleine boef! :inlove: Je hebt trouwens PB!

:-




Mascha wat erg zeg! Het wordt tijd dat het jullie een keer mee gaat zitten

:hug:



Memmie, nog steeds erg druk lees ik! Ik hoop dat jullie snel je rust vindt in jullie nieuwe huis! En showen natuurlijk! :-*

Hier gaat alles redelijk. Ben heeeel erg moe. Leon heeft in zijn leventje nog geen nacht doorgeslapen en heeft zelfs nachten dat hij 4 keer komt om iets te drinken. Zat er gisteren echt behoorlijk doorheen. Zag er al tegen op om de jongens aan te kleden zo ellendig voelde ik me. Mitch heeft de kinderen dus gisterenmiddag mee genomen naar vrienden en ik ben heerlijk mijn bedje ingegaan en heb de hele middag geslapen. Voel me meteen weer iets beter.

Verder zit ik op de wachtbank. We hebben ons best gedaan, maar heb niet echt een gevoel erbij. Echt afwachten dus :roll:



Ik wens iedereen een fijne zondag en hopelijk tot snel :-*

He meiden,



Kc wat fijn dat C niet heeft gereageerd :dance:

Gefeliciteerd, hoe was julie weekend? :-



Oh chantal (tijger) wat leuk dat je al wat voorjaar in huis hebt gehaald, gezellig!

Leuk hoor weer wat spulletjes voor de beeb gekocht, indd waarom zou je ergens anders meer betalen als t goedkoper kan :thumbup: Ik vind t ook een aardig verschil zeg!

En t de meubeltes op hun plek? :inlove: t komt allemaal steeds dichterbij :inlove:



Sproet nieuwe kamertje van femke al af? Ben benieuwd wat ze ervan vind. Fijn dat de hoofdpijn minder was, gaat t langzaam steeds beter? :hug:



Heee marijke wat leuk weer even wat van je te lezen :slight_smile: ik kan t ook heel moeilijk opbrengen omdat mijn mannetje ook veel aandacht wil :stuck_out_tongue: hihi

Wat fijn dat t brter lijkt te gaan met cinababy, wat balen dat hij waarschijnlijk kma heeft :frowning:

Oh vreselijk is dat he als ze zoā€™n last hebben van de krampjes :cry: Ik had hier precies zoā€™n kindje, rood en armpjes en beentjes zo onrustig. Maar ook dit beebje lijkt er minder last van te hebben :dance: Ben dan wel al 1 a 1,5 week gestopt met de infacol en. Nog steeds gaat t de goede kant op :dance:

En jij ook al zoā€™n stoere vent bij t prikken :inlove: Wat kunnen wij trots ziin op onze kindjes :inlove:



He miek leuk dat je er ook weer even bent :inlove:

Wat balen dat je laptop nog steeds niet gemaakt is!

Meid wat vervelend zeg dat jeje zo voelt :hug: fijn dat mitch je even dagje rust heeft gegeven :hug: :hug: wat lief :inlove:

Fijn dat je beetje bij hebt kunnen komen :-


Maar wat balen zeg Leon nog steeds niet doorslaapt en af en toe zelfs 4 keer op een nacht :shock: pf kan me voorstellen dat je dan heeeeel moe bent

:zzz:



Ik ben dan ook al lang blij als timmetje meer dan 6 uur achter elkaar slaapt, het ging al de goede kant op en hij sliep max 7,5 uur door (1 keer 7,5 uur geweest :stuck_out_tongue: Voor de rest max 7) helaas sinds de prikjes nu al week lang max 6 uur, 1 nacht kwam hij zelfs weer om 4 uur snachts :? En zelfs dan ben ik best moe. Maar zo te lezen heb ik niets te klagen :oops:



Maar miek weer op t wachtbankje wat spannend :pray:



Ik ben 2 weken geleden naar de huisarts geweest en heb wat meegekregen voor mijn buik, ook heb ik moeten bloedprikken om mijn waardes te controleren, o.a.voor mijn ijzer en b12 ben dr immers bekend mee. En inderdaad, dat duizelig zijn kwam van een te laag ijzer gehalte, dus heb weer ijzertabletjes gekregen, wat ik wel grappig vond is dat ze me niet eens gebeld hebben terwijl de ha mijn uitslagen had bekeken en dat de assistente VRAAGT of ik er iets voor wil hebben :lol: ā€˜uh nee blijf liever ziek en duizeligā€™ :roll: :lol: haha tuurlijk wil ik zeā€¦

Dus t gaat nu wel iets beter :slight_smile:



:-* Chantal

Grrrā€¦ hele bericht wegā€¦ :evil:



Dan maar ff in het kort:



Miek, druk geklust? Hoop voor deze maand?



Jane, fijn dat je wat gekregen hebt voor je klachten. Enig idee hoe het kan dat je last hebt van je buik dan?



Pff, Miek, slaapt Leon nog zo weinig door? Kan me voorstellen dat je daar doodmoe van wordtā€¦ Goed dat je even bijgeslapen hebt, dan voel je je inderdaad een ander mens he? :hug:



Wat dat betreft heb ik echt helemaal geen klagen. Jesse kan heel goed doorslapen, soms wel tot 8 uur na het begin van de vorige voeding! Helaas duurt het vaak een hele poos voordat ie slaapt (door de krampen) dus dan kunnen we er nog niet optimaal van profiteren, maar tochā€¦

Sorry sorry sorry



Ik kom gauw ff bijkletsen hier. Het is echt zo ontzettend druk. Moet van de fysio naar de kinderarts naar de huisarts naar de neuroloog naar de gyn enz enz!

(zie septembermamaā€™s en hyves en http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=97196&postdays=0&postorder=asc&start=0

)



Kom zodra ik weer iets meer tijd heb echt weer schrijven!



Liefs

Newbe, geen sorry joh, ik snap helemaal hoe druk je het hebt. Heb je topic even gelezen en jij bnt net zo aan het zoeken als ik, zie ik welā€¦ vervelend he? Heel veel succes, ik hoop dat het snel gewoon helemaal goed gaat!

Miek:

Balen dat je laptop het nog steeds niet doet en dat je zoā€™n problemen hebt met je kleine man met slapen. Wel lief dat je een middag even bij kon slapen en dat Mitch de kinderen heeft mee genomen.

:pray: Dat je toch een goede periode hebt gehad :pray:



Tierrr:

Balen dat je mannetje nog zoā€™n krampjes heeft.

Wat goed dat ie vaak al lang doorslaapt, maar voordat ie dan in slaap valt :hug:



Jane:

Ik hoop dat de tabletjes jou helpen :hug:



Newbe:

Geen sorry zeggen. Is toch logisch dat je meer aandacht aan je mannen besteed. Maar sneu dat 1 van je jongens ( ben even vergeten welke) zo onrustig is :hug:



Memmie:

Al bijna klaar om over te huizen ?



Sproetje:

Hoofdpijn al minder ?

Is het gelukt met Femke haar kamertje en met de meubeltjes in elkaar zetten ?



KC:

Hoe was je weekend weg ? En hoe is het je meisje vergaan ??



Ik ga zo de fotoā€™s uploaden op de pc en dan in het SF zettenā€¦

Tierrrā€¦ hopelijk gaat het nu met de cinababy inderdaad beter met Jesse :hug:



Miek, fijn dat je eventjes een klein beetje kon bijtanken.

Niets zo erg als zo lang zo weinig slaap.



Newbe, meer schrijven komt wel weer hoor.

Ontferm je eerst maar over je kleine mannen!



Tijger, leuk dat jullie kamertje al zo af is.



Hier wordt de hoofdpijn wel minder, maar steekt meestal vanaf elf uur een paar uur de kop op. Ik twijfel dus nog een beetje of ik morgen weer zal gaan werken.

Het is niet meer zo extreem, maar ook nog niet overā€¦ :roll:

Daarnaast nog verkouden, maar dat wordt gelukkig ook steeds minder.



Femke wil steeds in haar nieuwe bedjeā€¦ maar meer omdat het nieuw is en om heen en weer te lopen. De commode en de kast staan in elkaar. Nu de rest nog even wisselen. En even moltons halen in juniorformaat.

Dan gelijk ook even de babydoos van de baby-dump en de Prenatal ophalen :angel: :lol:



Wij gaan hier maar eens op tijd naar bed.



Truste alvast!