Tijger, hier zit mijn kleding ook niet lekker meer.
Gister ook legging aan met buikband als ‘rokje’ en shirt erop.
Oh ja… BIB :roll:
Jaa mijn eerste BIB :lol:
Sproet,
Dat is natuurlijk ook een idee, buikband als rokje…
Nog 4 daagjes :shifty: Merk je al iets ??
Kreeg hier net zowat een hartstilstand.
Die inbraak bij me ouders blijft toch een beetje door je achterhoofd spoken. Hoor ik net een harde rotklap, terwijl ik nog op bed lig ( lag nog half te slapen ) dus ik dacht dat ze binnen kwamen in de woning. Blijken die kraaien het rooster uit de schoorsteen te hebben getrokken en die is over het dak naar beneden gerold … :oops:
Tijgertje, gefeliciteerd met je eerste bib
En die laatste weken komen jullie wel door met de leggings en lange shirts, zit ook heeeerlijk natuurlijk.
Miek, hoe is het met jou eigenlijk? En Mascha, hoe gaat het bij jullie?
Dank je KC.
En we boffen natuurlijk dat het mooie weer eraan komt, dus dat is ook al weer iets makkelijker met de kleding…
BIB
Hier vandaag even de bijkeuken verder afmaken met soppen, stofzuigen, dweilen ( ben ik gister aan begonnen maar er kwam een schoonzus op visite) Keuken is al wel helemaal klaar. En miscshien de ramen nog even lappen want het zonnetje schijnt hier al heerlijk…
Wat een actieve plannen Tijger…
Ik zie de ramen en de handjes erop hier ook, maar acht de kans toch zeer klein dat ik daar iets tegen ga ondernemen…
Oh ja… BIB (nog steeds… :roll: )
Sproetje, dit wordt UD of erna…
Sterkte met de aller laatste loodjes!
jaaaa, Tijgertje! Je eerste BIB is inmiddels alweer geweest! Je MAG nu :dance: jij ook suc6 met de laatste loodjes!
Rustig aan hoor!
Miek, hoe is het met jou?
Marijke, hoe gaat het nu met Jesse?
KC, en met jullie? C haar plekjes alweer wat minder? Inmiddels al achter waar ze dan op reageerd?
En met de rest, die ik perongelijk vergeet?
Hier is manlief weer aan het werk gegaan vandaag. Zijn keelpijn is nog niet over, maar hij voelt altijd druk vanuit zijn werk en vond dat 'ie het weer moest proberen. De mannetjes zijn goed opgeknapt! Het weer helpt ook wel mee dnek ik.
Hier geen baby in buik en ook vieze ramen hoor!
Ik doe ze 2x per jaar
Sproet, je hoeft elke dag weer minder lang te wachten joh
Hier gaat 't goed. C. loopt nu vlot. Valt wel soms nog, zoals vanmorgen, hup schaafwond onder haar neus :? En we zijn dinsdag naar de kinderorthopeed geweest ivm haar heupjes. Er is een rontgenfoto gemaakt en daaruit blijkt dat ze definitief geen heupafwijking heeft :dance: Oorzaak van haar scheve beentje de eerste maanden en de twijfel van de artsen komt doordat ik weinig vruchtwater had waardoor ze dus eigenlijk gewoon niet de ruimte had om goed te bewegen. Gelukkig heeft het dus geen blijvende gevolgen gehad.
En ze is dinsdag ook voor het eerst naar de kapper geweest, heeft nu een lief bobje :inlove: Ik zal wel even wat foto’s in het sf zetten zometeen.
@Kittycat wrote:
Hier geen baby in buik en ook vieze ramen hoor!
Ik doe ze 2x per jaar
Haha, dat dus.
Ik weet niet eens of ik de 2 keer per jaar haal.... :roll:
Ik heb daar een enorme hekel aan, ramen lappen... krijg ze ook nooit mooi streeploos schoon... dus dan doe ik het liever niet... :silenced:
KC, leuke plaatjes hoor, je hebt echt een prachtmeisje!! :inlove:
En wat leuk dat ze nu zo goed lopt... kan me voorstellen dat je heel trots bent!
Memmie, fijn dat je mannen allemaal weer wat opgeknapt zijn!
Jij ook wat rust in je hoofd op het moment? :hug:
Tijger aan het BIBben, goh, vind het wel spannend hoor!! :)
En sproet al haast uitgerekend!! :shock:
Hier is het echt even waardeloos. Met J gaat het gelukkig beter, heb ook ontdekt dat ie buiten heel erg lekker slaapt.. eerst even rondjes rijden met de wagen en dan buiten laten staan.. :thumbup:
Maar ik voel me echt allerbelabberdst. Weer last van zonneallergie. Althans... ik verdenk eigenlijk meer de zonnebrand. Maar hoe dan ook: mijn hele gezicht is rood en opgezwollen, mijn ogen gaan nog maar net open. En een jeuk en pijn... het trekt en voelt helemaal beurs.. bah!! Ben er ook naar van.. hoofdpijn enzo. Vanmiddag maar ff naar de huisarts, kijken of ik er iets voor kan krijgen... heb in het verleden wel aan de prednison gezeten ervoor... :roll:
Ah jakkes Marijke… :hug: Hopelijk krijg je er iets voor en ben je er snel weer vanaf!
Onze mannetjes konden ook altijd heerlijk buiten slapen :inlove: :inlove: . Het is ook erg gezond, dus :thumbup:
Ik heb 28 april een afspraak staan met de psycholoog :-*
KC, lopen gaat idd met (veel) vallen en opstaan. Ben benieuwd naar C’tje haar bobje…
Fijn dat ze def. geen afwijking heeft aan d’r heupjes :dance: weer een zorg minder!
Tierrr… wat vervelend zeg.
Ik was wel van plan om vanmiddag even in het zonnetje te gaan zitten.
Ben er ook wel gevoelig voor en nu met de zwangerschap zeker opletten dat ik niet te lang blijf zitten.
Memmie, fijn dat al je mannen weer op de been lijken te zijn.
KC, super dat C geen afwijking aan haar heupjes heeft.
Femke vindt de spreider gelukkig niet zo erg, maar ik ben dat ding ondertussen wel zat. En ze kan haar benen nog best een eind strekken dus of ie nu nog zoveel doet :think:
Had hem wel opnieuw laten stellen door de instrumentenmaker.
Net nog even naar de kapper geweest. Toch grappig hoe mensen je als een groot gevaar zien als je op het punt zou kunnen staan om te gaan bevallen :lol:
Tierrr balen van je allergie :hug:
KC wel lekker dat C definitief geen afwijking heeft en dat ze goed loopt.
Memmie: gelukkig zijn jouw mannen ook weer beter…
Hier nog steeds actief, voel me goed en ben het zwanger zijn ook nog niet echt zat… Bijkeuken is klaar en de ramen zijn gelapt ( zonder strepen :dance: want dat lukt ok niet altijd ) Vanmiddag ook nog even naar Overvecht geweest, nieuwe legging gekocht en een tas die dienst gaat doen als luiertas…
BIB…
BIB…
En ook deze ochtend… BIB! :mrgreen:
Ben gelijk weer weg, want wil even boodschappen doen met ons meisje.
Hier ook BIB
Spannend Sproet, nog 1 dagje tot de UD !!
Voel je verder nog niks ??
Ik vind dit een mooie dag voor minimaal 1 baby om geboren te worden (en max 2)
KC, ik voel nog helemaal niks dus denk dat je dan bij Tijger moet zijn
Heeft tijgertje geen buddy? Nog niet gesignaleerd hier op het forum :think:
Ik zag de lijst en zag dat we voor het evenwicht wel weer een meid kunnen gebruiken, komt goed uit he tijgertje
Helaas bij mij nog steeds BIB…
Of het een meid word is nog even afwachten …
Ik heb hier op het forum nog geen buddy…