Moet je die buddy dan niet eens gauw regelen?
Ik kan me je nummer wel pb-en als je wilt⦠:-*
Idd regelen hoor.
Je mag mij ook smsāen hoor als het zo ver is.
Als ik thuis ben en wakker staat de laptop bijna altijd aan.
Hier weer een nacht als alle anderenā¦
Nog steeds BIB dus :roll:
BIB
Ik zal even nadenken over een buddy ā¦
Ga zo even boodschappen doen voor mijn verjaardag ( is morgen )
En daarna lekker luieren want ben een beetje moeā¦
Hoi! :-*
Lekker weekend gehad hier, J deed het goed, het was mooi weer en we zijn gezellig op visite geweest waar we met ons blije ventje konden pronken. Heerlijk is dat, dat je een blij ventje kunt laten zien ipv een altijd maar van de pijn huilend kindje!
Ben nu wel een beetje verdrietig, mijn man was op sollicitatiegesprek geweest en kreeg weer een afwijzing. Want: de baan verschilt teveel met zijn huidige baan. Sja, maar het werk waar het om gaat heeft ie wel jaren gedaan⦠en zoān baan als ie nu heeft bestaat niet, dus dan kan ie nooit ergens anders (lees: dichter bij huis) aan het werkā¦
Marijke Balen dat je man weer is afgewezen :hug:
Hopen dat ie snel een baan dichterbij vind ( en anders iets wat op zijn huidige baan lijkt )
Maar leuk dat je nu heb kunnen pronken met een blij ventje :thumbup:
⦠nog geen BUB nieuws⦠Sproetje, je loopt vandaag officieel āovertijdā. Beebje heeft 't te fijn bij je. :hug:
Hoe voel je je verder? Wie is jouw buddy? Dan weten we ff wie we in de gaten moeten houden
Tijgertje, bij jou ook alles nog rustig dusss⦠Fijn dat je je nog steeds zo goed voelt! En wat ben je nog actief :shock:
Ook mij mag je smsāen als het zover is :mrgreen:
Marijke, fijn dat dat jullie een gezellig weekend hebben gehad met een blij mannetje!
Balen dat je man werderom is afgewezen⦠:hug: Als ze 'em nooit een kans geven wordt het ook nooit wat natuurlijk!
KC, hoe is het met jou en jullie mooie meid?
Newbe, hoe gaat het met jou en jullie kids? Gaat het goed met de boys? En met jezelf, trek je het allemaal nog een beetje? :-*
Heske, hoe gaat het met jullie?
Hier zijn de mannen alle 3 weer opgeknapt gelukkig, al is Jesse al wel weer giga snotterig⦠Hij is 4 dagen echt beter geweest en daarna kwamen de dikke groene bellen weer :sick:
Nu ben ik aan de beurt, giga keelpijn
Hopelijk is 't snel weer overā¦
Memmie, wat vervelend is dat he? Als je continu van het ene in het andere valt⦠beterschap!! :hug:
Hee, welke organisatie werkte jij ook alweer? Zoeken ze daar nog mensen? :roll:
Oh Memmie, nu niet zelf ziek worden hƨ⦠:naughty:
Hier wel wat keelpijn op de achtergrond en Femke is ook best snotterig, maar gelukkig niets wat echt door lijkt te zetten.
Tierrr⦠lekker aan het pronken geweest dus :inlove:
Balen van de afwijzing. Zou zo lekker zijn als hij dichterbij aan de slag kan.
Oh ja⦠mijn buddy is Samm, we schrijven bij de dreumessen van oktober 2009
:-*
Ik werk niet voor een organisatie oid, het is een op zich zelf staand bedrijfje. 1 pand(je) in De Wilp (gn). Op het moment zijn er geen vacatures, maar het veranderd straks wel wat geloof ik. Ik weet alleen niet of De Wilp gemakkelijk te bereiken is (met het o.v) vanuit jouw woonplaatsā¦
Wil je wat anders gaan doen dan?
Memmie, moet je net zienā¦heb je alles gehad ben je zelf aan de beurt :hug: :hug:
Mari.jke, balen joh dat hij weer afgewezen is :?
Sproet en tijgertje, ik wacht vol spanning mee hoor
Hier gaat 't goed. Had ik hier al verteld dat we naar Maleisie op vakantie gaan :dance: Hebben een C-vriendelijke reis samengesteld, rechtstreekse vlucht, meerdere dagen op 1 plek, elke hotel met zwembad en C-vriendelijke activiteiten zoals een boel diertjes kijken enzoā¦
C. heeft verder wel al een paar dagen diarree, zielig die rode billetjes. En haar nieuwste woordje is ābeertjeā :inlove:
Memmie, kun je me het adres ff pb-en dan? Dan kan ik ff kijken of ik het kan bereiken⦠en zo ja, dan mag je me wel op de hogte houden van de ontwikkelingen, als je wiltā¦
Ik wil inderdaad graag wat anders. Ik vond mijn werk voor de overplaatsing altijd super, maar op mijn nieuwe locatie is het gewoon minder helaas⦠maargoed, ik heb wel een vast contract, dus het is wel iets waar ik goed over na moet denken⦠:think:
KC, klinkt goed zeg!! Waarheen gaat de reis??
KC, Maleisie gaat door dus? Wat gaaaaaffff!!! Het is maar goed dat ik van nature niet snel jaloers ben :mrgreen: Wanneer gaan jullie?
Cātje weer aan de diarree? Fleur gisteren ook, maar geloof dat het nu weer over is (anders zouden ze van het kdv even bellen, aangezien ze daar nu is). :?
Marijke, wat vervelend dat je man weer afgewezen is Wel ff een flinke domper na zoān lekker weekend dan. :hug: En jij zelf ook niet echt happy op je werk :? Zou leuk zijn als je collega van Memmie kan worden :mrgreen:
Memmie, wat blijven jullie toch enorm kwakkelen zeg :hug: :hug: :hug: Beterschap meis!
Tijger en Sproet, spannend voor jullie!!! :shifty: :dance: Neem aan dat jullie wel van plan zijn eerder te bevallen dan ik he? Schiet eens ff op zeg! :naughty: :lol:
Sproet, liep je bij F.emke eigenlijk ook overtijd?
Hier gaat alles goed! :thumbup: Aanbouw is klaar :dance: (alleen nog laminaat leggen, maar dat mag pas over 2 weken, eerst moet de cementvloer goed uitharden) en sinds gisteren staan de meubeltjes van de babykamer in elkaar! :dance: :inlove: Ik heb net de kleertjes vast in de kast gehangen (moeten wel nog gewassen worden, maar het staat vast zo gezellig :inlove: ). Ik krijg er helemaal de kriebels van! Nog een week of 11 (max), en dan heb ik gewoon 2 van die lieve kleine schattige beebjes :inlove: Kan eigenlijk bijna niet meer wachten hoor!
Fleur doet het super, ze maakt mega sprongen qua motoriek, is echt aan een inhaalslag bezig. Ze kan zich nu overal aan optrekken, en zet stapjes langs de tafel enzo. Oversteken van tafel naar bank gaat ook al goed. Ze is haar wereldje weer helemaal opnieuw aan het verkennen en ontdekt overal interessante dingen waar ze niet aan mag komen :lol: :inlove: Vooral Sterre moet erg opletten waar ze haar spullen laat :shifty:
Met de ukjes gaat het ook goed, geloof ik. Ze zijn iig lekker beweeglijk! :inlove: :inlove: :inlove:
Ke, klinkt lekker!!
Nee, Femke kwam 8 dagen te vroeg⦠:eh:
Ow, dan valt het nu wel extra tegen, lijkt me :? Hopen dat deze hummel wel van plan is niet tĆĀ© lang meer te blijven zitten
Memmie balen dat het nu met jou iets minder, maar gelukkig zijn de mannen weer opgeknapt !
Heske Goed dat Fleur zulke grote sprongen vooruit maakt :thumbup:
En dat de ukkies goed beweeglijk zijnā¦
KC Lekker al een vakantie geboekt ! En nog kindvriendelijk ook.
Wanneer gaan jullie ??
Tierrr Balen dat je het niet meer zo naar je zin hebt op het werk, maar inderdaad wel goed nadenken als je nu al een vast contract hebtā¦
Hoi Meiden. Ik breek even in, met super leuk nieuws van Sproetje!
Ze is vannacht bevallen van zoon Lars! Om 4.32 uur Het is heel snel gegaan. Op 1 perswee. En Femke lag gewoon te slapen. Lars weegt. 3720 gram.
groetjes
Sproet
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lars !!
Dat is snel gegaan !!!
Hier BIB
Wil vandaag ook niet bevallen !
(is mijn eigen verjaardag )
LIEVE SPROET, HUB EN FEMKE, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE LARS!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Die kwam ineens onverwachts :lol: Leuk leuk leuk! En leuke, stoere naam! :inlove:
Tijger, gefeliciteerd met je verjaardag!!! :dance: :dance: :dance: Idd maar hopen dat je niet vandaag gaat bevallen dan, lijkt me ook minder leuk