*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

Gaat het jullie echt lukken om het nog heel lang veilig te doen?

Ja echt wel! Zeker tot mei. Hmm, misschien is juli handiger :angel:

Wij hebben 5 slaapkamers, maar die gaan zeker niet allemaal met mensen gevuld worden.

Maar vent aan de vitaminen :shifty: Heeft de mijne niet gedaan, alleen ik aan de foliumzuur.

@Kittycat wrote:

Maar vent aan de vitaminen :shifty: Heeft de mijne niet gedaan, alleen ik aan de foliumzuur.

Mijn vent had erg weinig en weinig beweeglijk zaad he?

Hmm, jullie hebben t dus andersom… wel de kamers, niet de wens voor veel kids… Nouja, ik vind 3 ook genoeg hoor, maar dan hebben we dus al niet genoeg ruimte…

Tiertje nog even terugkomend op je vraag over cycli.

Vandaag kan ik hem beantwoorden want na precies 28 dagen ben ik weer ongi geworden dus een nette cyclus van prcies 28 dagen :mrgreen:

Tierrr… en KC, lekker aan het rammelen dus :slight_smile:

Ik had dat eerlijk gezegd niet zo. Maar als de beslissing dan eenmaal genomen is dan gaan ook alle remmen los, hihi!

Jane, keurige cyclus inderdaad.

Femke is gelukkig weer aan het opknappen. Hebben haar vanmorgen ook weggebracht voor een ochtendje naar het kdv. Zelf moest ik naar de vk. Op mijn hb na was alles prima. Maandag opnieuw laten prikken en het moet minimaal 6,0 zijn om thuis te mogen bevallen :pray:

Die KC en Tierrr met de rammelende stokken :lol:

We zijn tevreden met de tekst en het lettertype voor op het kaartje.

Kaartje moeten jullie even op wachten tot humpie is geboren, dan zal ik hem plaatsen…

KC:

Die 10 weken na de bevalling zijn niet zo’n probleem hoor. Als ik weer aan het werk moet, is het maar voor 3,5 uur per dag en dan gaat humpie naar opa en oma. Ik werk van van 7 tot 11 uur…

Sproetje:

Gelukkig gaat het weer beter met Femke !

Heske:

Hoe is het met jou en je meiden en de twin ??

Hier gister bij de vk geweest en weer goedgekeurd. Bloeddruk was 120/75 ( netjes zei ze ) Humpie lag netjes en was al zachtjes aan het indalen. Het word geen groot en zwaar kindje zei de vk. Over twee weken hebben we weer een afspraak en dan word de bevalling besproken en krijgen we nog een liggingsecho …

Vandaag het pakket binnen gekregen met alle tigger spulletjes die ik besteld bij Zwitsal spaarprogramma… :dance:

Sproet, geen kriebels en toch zwanger :think: Vertel eens :wink:

Tijgertje, mooi dat alles weer goed was. Wel apart dat je een liggingsecho krijgt terwijl ze zo ook al voelt dat ie goed ligt 8) Maar een extra keertje kijken is nooit weg.

Ha ha… nee, geen kriebels voordat we er weer voor gingen hoor ha ha.

Gewoon een heel rationeel proces :wink:

En toen was het dus meteen raak!

KC:

Ik vond het ook maar raar toen ze zei dat we een liggingsecho krijgen. Maar ik vind het niet erg hoor, ik gluur nog wel even naar ons humpie :mrgreen:

Hier vandaag veel harde buiken, moeilijk lopen, snel benauwd, veel plassen en last van mijn onderrug, dus zo mijn mannetje maar even lief aan kijken of ie even wil masseren…

Raim heeft gister wel heerlijk mijn rug gemasseerd maar de pijn is er vandaag nog…

En dan kom je bij het april topic en op hyves ook allemaal verhalen tegen van meiden die al weeen hebben en opgenomen zijn in het ziekenhuis :shock:

Ik ga zo mijn geboortebord inkleuren met verf. Raim heeft hem van de week al gezaagd en in de grondverf gezet. Als ie droog is zal ik een foto maken en plaatsen …

Balen van de pijn… maargoed, schijnt er helaas gewoon wat bij te horen… Heftig van die meiden die in het ziekenhuisliggen, maar dat zegt gelukkig niks over jou!! Al snap ik wel dat je er de kriebels van krijgt…

Succes met het bord, ben benieuwd!!

Trouwens… las laatst in een ander topic dat je vond dat je zwangerschap nog wel even mocht duren omdat dit misschien je laatste zwangerschap was. Houdt jullie kinderwens op bij 1 kind of zeg je dit ivm de moeite die jullie hebben gehad om zwanger te worden?

Hier lekker weekend… rustig aan en straks op verjaardagsvisite. En ben bezig met een fotoalbum van Jess.e zijn eerste 3 maanden!

:dance: :dance: :dance: :dance:

Vrijdag hebben onze man weer opgehaald. De uitslag van bloed en echo’s was goed. Alleen op de uitslag van allergietest moeten we nog even wachten. J.amie is ontzettend veranderd nu hij aan die nieuwe voeding zit!(nutramigen AA) Hij is niet meer aan het kronkelen na zn voeding! Eindelijk rustig! Hij heeft zlefs al even naar z’n papa gelachen!

J.ulian is nog niet helemaal zoals het moet wezen. Hij had minder buikpijn met z’n nieuwe voeding(gewone nutramigen) maar begon veel meer te spugen! Het klokte echt omhoog! Met veel hoesten en slikke.Morgen ff bellen met de ka. Zijn uitslagen moeten we nog even op wachten.

Probeer zsm weer ff bij te lezen!

Jee Newbe, wat een ontzettend goed nieuws zeg!! :dance:

Heerlijk joh, das toch zo’n verschil he? Als je kleintje aan de goede voeding zit en lekker in zijn vel zit!

Ik vind de overeenkomsten tussen onze verhalen trouwens wel frappant!

Ook J.esse was ineens een compleet ander kereltje toen hij aan de (gewone) nutramigen zat. Maar had dus wel weer meer last van reflux… spul is ook wat dunner.

Wat voor allergietest hebben jullie gedaan? En wanneer krijg je de uitslag?

@Tierrr wrote:

Trouwens… las laatst in een ander topic dat je vond dat je zwangerschap nog wel even mocht duren omdat dit misschien je laatste zwangerschap was. Houdt jullie kinderwens op bij 1 kind of zeg je dit ivm de moeite die jullie hebben gehad om zwanger te worden?

Onze kinderwens houd niet op bij 1 kind, maar zo lang we hier blijven wonen, blijft het bij 1 kind, omdat we verder geen ruimte hebben. Voor dit ukkie hebben we een eigen kamertje maar voor de tweede die dan eventueel zou komen niet meer. Ik zelf zou er graag 2 willen als het ons gegund is. En dat we over de eerste zo lang hebben gedaan, nemen voor de tweede maar voor lief.

Newbe:

Gelukkig is jullie mannetje weer thuis en gaat het iets beter met allebei… :hug:

Maar meissie, het is toch ook al bijna april, over bijna 3 weken zal de eerste uitgerekend zijn.

Ik heb er niet gelezen, dus weet niet of ze veel te vroeg in het ziekenhuis beland zijn. Het is ook nooit leuk als iets niet loopt zoals het hoort natuurlijk :frowning: Hopelijk komt het met allemaal goed en blijft jouw uk nog even 2 weekies zitten zonder problemen.

Newbe, fijn dat je ze nu allebei weer thuis hebt, daar horen ze!

:shifty: BIB :lol:

Morgen mijn koffertje maar eens inpakken enzo…

Begint nu toch echt wel dichterbij te komen, ha ha!

Newbe, fijn dat je jongens weer allebei thuis zijn :dance:

Jee sproet, je mag BIBben!! :shock:

Ben je er inmiddels klaar voor? En wat verwacht je eigenlijk wanneer je ongeveer bevalt?

Ik ben blij, zo’n heerlijke dag gehad met Je.sse!

Hij zat lekker in zijn velletje! Wel aantal keer gehuild op verjaardagsvisite als ik hem even bij iemand op schoot gaf… wordt echt eenkennig al, wel jammer… maar verder lekker dagje! Ligt nu zelfs lekker te slapen, terwijl dat 's avonds altijd drama is!

En… ik heb een draagdoek te leen van iemand en dat bevalt goed zeg! Ik ga er denk ik direct één aanschaffen! :mrgreen:

Aftellen naar Sproetebaby :dance:

Fijn dat je zo’n heerlijke dag heb gehad Tierr :dance:

En gewoon lekker bij je houden als bij anderen op schoot teveel prikkels voor hem zijn.

Wij zijn vandaag lekker buiten geweest. Heb nog een leuke foto gemaakt met mijn telefoon, kun je echt op zien dat C. niet helemaal nederlands is. Ga ik nu in het sf zetten.

tierr wat voor draagdoek? Ik heb er hier ook een paar kan je evt overkopen.

J.amie spuugt gelukkig niet extra door die nutramigen (maar die is ook wat dikker dan de gewone)

J.ulian wel (die heeft gewone). Gister wilde ik het laatste blikje gebruiken voor j.ulian (morgen weer nieuwe besteld). Was deze al open! Zat een scheur in de deksel. Dus dit kon ik niet gebruiken. Dus moest ik j.ulian ook aan de AA doen. Gister ging dat goed met spugen maar vandaag weer niet. Hij gooide vanavond bijna zn hele flesje eruit!

Morgen maar goed bespreken met de ka.

Prachtige foto zeg, KC!! :inlove:

En inderdaad, ik heb hem gewoon lekker veel bij me gehouden. Maar denk toch dat ik voortaan misschien wat vaker met hem bij mensen op bezoek probeer te gaan, zodat ie er wel een beetje aan kan wennen.

Newbe, wat vervelend dat Julian bijna zijn hele flesje eruit gegooid heeft… en dat dus met de aa… wel apart zeg!! Ben benieuwd wat de kinderarts daarvan zegt… :think:

Hoop dat het snel écht helemaal lekker gaat!

De draagdoek die ik te leen heb is de bykay… zie sf! :inlove:

Zie dat ik zo ook even langs het sf moet :mrgreen:

Tierrr… ik heb wel het idee dat deze kleine zich ook eerder zal aandienen. De dingen die ik nog wil doen (nog wat spulletjes halen en nog wat dingetjes in huis wil ik dus ook écht deze week doen).

Daarna maakt het met dan niet zoveel meer uit.

Ik voel me gelukkig nog redelijk en er ligt ook nog een foto-album voor Femke te wachten :angel:

Maar het kan natuurlijk ook heel anders gaan, ha ha.

Voorlopig een BIB :smiley: