*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

Update :wink: Nee ondanks dat hij zo pips ziet gelukkig verder allrs goed :smiley: :dance:

Jane en Tierrr

Voor allebei jullie mannetjes een dikke knuffel en hopen dat ze snel weer beter zijn…

Miek:

Wat een leuk pak heeft je mannetje aan !!!

@Jane_S wrote:

Ik was/ ben ook nog niet volledig hersteld. Kan Tim nauwelijks tillen of ik heb buikpijn :cry: . Dus had me ziekgemeld en ik was nog geen 4 dagen ziekgemeld of er lag al een brief van de be.drijfsarts op mijn mat :roll: Wat weer de nodige stress opleverde en ik ook weer daardoor buikpijn kreeg en extra vermoeid raakte :wall: En hier geen oudersch.apsverlof kunnen nemen omdat ik er nog geen jaar werk :(.

Jeetje, wat vervelend dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt, zeg... hoe kan dat dan? Wat zeggen de artsen daarvan? Lijkt me toch niet de bedoeling.. :think:
En ja, leuk he, die bedrijfsartsen.. :? Mijn werkgever stelde nota bene zélf voor dat ik de ziektewet in ging (lang verhaal...) en vervolgens ligt er ook een brief van de bedrijfsarts op de mat. Toen dus direct maar gebeld om me beter te melden, dat gedonder had ik geen zin in... zeker omdat ik dus nog 8 weken vrij heb.
Balen ook dat je nog geen react hebt op ouderschapsverlof... hoe lang werk je er nu?

En Tim gelukkig nog geen koorts, houden zo!
Hier wordt het gelukkig ook niet erger!

Meiden, beterschap voor jullie mannetjes.

Hoewel ik ook wel een beetje mee kan doen, want Femke had net 39,4.

Ze ligt nu op bed, hopelijk lukt het slapen een beetje.

Vanmorgen was ik met haar op nacontrole in het zkh en haar longen klonken in ieder geval weer prima. Officieel ontslagen dus :smiley:

Tierrr… wat lekker dat je voorlopig nog niet hoeft te werken.

Maar wel vervelend dat je nog niet helemaal hersteld bent.

En Jane dat geldt voor jou natuurlijk ook :hug:

meiden lees wel steeds met jullie mee hoor. Maar is weer hectisch hier want J.amie ligt weer in het ziekenhuis.

van hyves:

Gister bij de kinderarts in purmerend geweest. Ze wilde J.amie toch graag houden in het ziekenhuis zodat ze wat makkelijker en sneller onderzoeken kunnen doen. Dus ligt mijn kleine mannetje weer in het ziekenhuis. Ze hebben echo gemaakt van buikje, niertjes en hoofdje. Verder is er bloed geprikt en een plasje opgevangen. Dit allemaal om dingen uit te sluiten. Hij krijgt nu weer andere voeding (nutramigen AA hetzelfde als neocate) en zijn medicijnen (losec) zijn opgehoogd. Ze vond ook J.ulian te onrustig en bij hem gebeurt hetzelfde alleen dan poliklinisch. Dus medicijnen ophogen echo maken, bloed prikken en aan de nutramigen.Hij is gelukkig wel lekker thuis. J.amie weegt nu 3640 gram en J.ulian 3940 en ze zijn 53 en 54 cm. Dus nog even bikkelen en afwachten.

gister is trouwens maandag :wink:

Ach meid toch, wat naar dat het allemaal zo rottig blijft gaan… je kleintje in het ziekenhuis, das niet leuk! En je andere kleintje ook zo onrustig dus…

Pff, heb met je te doen… het is gewoon zó ontzettend vervelend, frustrerend en vermoeiend als het maar niet lekker blijft gaan, het niet duidelijk is waarom precies en je zo weinig kunt doen. :hug:

(Wat ben ik dan blij en dankbaar dat het hier éindelijk lekker gaat…)

ik gun het jou echt ontzettend dat het eindelijk goed gaat!!! Nu kan je echt gaan genieten! :-*

Dat doen we ook zeker!

Wat een wereld van verschil kan dat dan zijn he? Tussen een baby waarmee het slecht gaat en een blije vrolijke baby…

Ik hoop dat het met jouw ventjes ook gewoon heel snel goed gaat, meid en dat jullie ook aan genieten toe komen… :hug:

Newbe, wat jammer dat Jamie weer in het ziekenhuis ligt… :hug:

Ik hoop dat ze snel uit kunnen zoeken waar het aan ligt.

Sterkte! Het lijkt me voor jullie ook zo hectisch en moeilijk.

ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat hij snel weer thuis mag komen en dat de mannetjes hun gezondheid met (grote) stappen vooruit mag gaan!

Jane, Marijke en Sproetje, Beterschap met jullie zieke/koortsige kindjes… :hug:

Wij gaan zo efkes een dagje naar Pake en Beppe, gezellig ff!

:-* allemaal!

Newbe:

Wat zielig dat Jamie weer naar het ziekenhuis moest :hug: Wanneer mag je nu eens genieten van jullie mannetjes zonder problemen.

Marijke:

Balen dat het zo raar loopt met je ziektewet en werk.

Gelukkig gaat het met je steeds beter…

Jane:

Nog steeds buikpijn ? Wat zget de arts daarvan ?

Wel jammer dat je nu geen verlof op kan nemen en dat je je niet ziek kan melden omdat je er nog niet lang genoeg werkt :hug:

Sproet,

Ook voor jou meisje een dikke knuffel :hug:

Hoop dat ze snel opknapt.

Memmie:

Je bent waarschijnlijk al weg, maar veel plezier vandaag !!

Ik heb net de proefdruk opgehaald ( nou ja proefdruk, kreeg gewoon een A4tje met de tekst om te controleren en niet eens een kaartje met tekst als voorbeeld )

De kaartjes zijn 12 bij 12 cm. Enveloppen heb ik ook meegekregen om alvast te kunnen schrijven.

Ben net gebeld en maandag tussen 11 en 11.30 uur komt de mevrouw van de kraamzorg langs voor de intake…

Wat vervelend Newbe, maar wat fijn dat ze beide heren zo goed in de gaten houden. Hopelijk heb je ze snel weer thuis.

Leuk tijgertje. Wanneer gaat jouw verlof in trouwens?

Ik ben al thuis vanaf 7 december omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen en daarna bleek dat de kleine niet goed groeide, dus moest ik veel rusten. En de vk vond het niet verstandig om te gaan werken, aangezien ik in de schoonmaak zit en dus vrij zwaar werk heb. Maar als ik nog aan het werk zou zijn, zou vandaag mijn verlof in gaan ( 3 maart ) Maar ik had dan willen proberen om zo lang mogelijk door te werken, maar helaas gaat dat nu allemaal niet op…

Ooh ik dacht dat je weer terug aan het werk was, eerst halve dagen en daarna meer. Maar lekker hoor dat je al zo lang thuis zit dan :stuck_out_tongue: Wel maar 10 weken erna, dat is wel jammer, het gaan zo snel.

Leuk tijger, het wordt steeds echter allemaal he? Het komt steeds dichterbij! :slight_smile:

Ben je tevreden met de proefdruk? Het is vrij normaal hoor dat je de proefdruk gewoon op A4 krijgt, hadden wij ook. Gaat echt omde tekst en het lettertype. Ben heel benieuwd naar het kaartje! :slight_smile:

Ik ben vanochtend naar de vk gelopen, had nog een ‘cadeautje’ met bedankkaart voor ze liggen. De vk is nu ook bezig met een opleiding tot echoscopiste, dus bij een volgende zwangerschap zijn er ook echo’s bij haar mogelijk… :slight_smile: Grrr, het kriebelt gewoon écht al… zijn er dames die dat herkennen? Ik vind het wel héél snel hoor… :think:

Ik ik ik. Maar ik ben in ontkenning en ga dat nog even blijven 8)

Maar niet zo snel hoor, ik was nog half incontinent, had een huilbaby, kind met chronisch diarree en spugen, ze moest nog om de 3 uur voeding en 's nachts moesten we er nog minimaal 1x per nacht uit…Toen écht niet. Maar nu het wat rustiger is en ze sinds kort doorslaapt… :inlove:

Ik had stiekem zelfs al gekeken wanneer ik bevruchtbaar ben :wall:

Maar vergeet dat maar snel, daar weten jullie niks van af. Uitgerekende datum zou 2 dec worden, niet handig :lol: En wilde ik niet graag een zomerbaby.

Vrouwen…hopeloos.

Haha, fijn dat ik niet de enige ben! :mrgreen:

Ik moest er de eerste 2 maanden ook echt niet aan dénken… maar nu gaat het ongeveer een maandje lekker en daar zijn dus de kriebels weer… echt hopeloos snel!! :wall:

Hihi, en hier inderdaad ook al bedacht dat we nu écht nog níet ons best gaan doen… ten eerste ivm de keizersnee (6 maanden wachten wordt geadviseerd, al had ik direct alweer groen licht van de gyn, maar toch… die 6 maanden zullen toch wel ergens vandaan komen), ten tweede omdat Jes.se anders wel héél jong is nog, en ten derde ivm de maanden… weer een novemberbaby is niet handig en december ook niet… :roll:

Inderdaad: hopeloos!! Ik voel me echt een slaaf van mijn hormomen… :roll:

Maarre ‘je best doen’ en dingen op zijn beloop laten kan dezelfde uitkomst hebben he :wink: Wij gaan het dus gewoon nog heel lang veilig doen :slight_smile:

In januari en februari is het trouwens ook nog koud 8)

Mijn meisje wordt al weer zo groot en dat is zooo leuk :inlove: Maar als ik dan die ukkies zie en die kleine kleertjes :inlove: Maarja, dat blijft altijd schattig, je moet ergens een grens trekken, je kunt niet het een na het andere kind blijven krijgen. Wij financieel in ieder geval niet :stuck_out_tongue: Bovendien zou ik dat geestelijk ook niet trekken denk ik :silenced:

Sja, bij ons houdt het na een derde waarschijnlijk sowieso op… en ook voor die derde zouden we eigenlijk al moeten verhuizen… :roll:

Maargoed, een tweede willen we sowieso érg graag, en liefst ook met niet teveel leeftijdsverschil ertussen. Dus ja… Wel heel jammer dat het dan zo snel weer klaar is met de kleine babytjes, maargoed… dat is dan niet anders.

Enne, ‘je best doen’ en dingen op zijn beloop laten kan inderdaad dezelfde uitkomst hebben. Maargoed, die kans acht ik vrij klein (ik voel eisprong ook dus weet wanneer we op moeten passen) en anders is het niet anders en is het uiteraard ook gewoon welkom!

Maar ik vind het op dit moment al lastig zat om niet ons best te doen, haha. Maargoed, eisprong weer geweest, dus weer een maand gehad! :mrgreen:

Hmm, ik zet mijn vent ook maar vast weer aan de vitaminen, denk ik… :think:

Gaat het jullie echt lukken om het nog heel lang veilig te doen? :roll: