Lekker sproet, geniet ervan!
Jeetje, al haast verlof!! :shock: Ben je al klaar voor de kleine?
Hier heeeel goed nieuws: mijn man mag op vervolggesprek komen naar aanleiding van een sollicitatie. Zou echt zoooo fijn zijn als het wat wordt, dat scheelt anderhalf uur reizen per dag!!
En morgen naar de 9 maandenbeurs met een lieve vriendin! :mrgreen:
Miek� :hug:
Lekkerrrrr Sproetje! Even ik-tijd :thumbup:
En daarna bijna verlof :dance:
Marijke, ik heb altijd gelijk :mrgreen:
Dames val hier even in en lees vanavond even op gemakkie terug ā¦
Even gekopieerd uit een ander topic :
Auto is heel gebleven en reed super lekker naar de 9 maanden beurs, maar ik ga nooit meer met de auto Wat een drama om te parkeren. Beurs viel op zich wel mee, was wel druk, maar nog wel te doen. Paar spulletjes gekocht , niet veelā¦Was 's avonds wel helemaal op en had dikke enkels van het vocht.
Gister groei echo gehad en ons humpie is aardig aan het bij trekken op de normale groeilijn. Als het zo door groeit, gaat het met de geboorte rond de 3200 wegen. Vandaag begonnen met het wassen van de babyspulletjes, kan ik morgen gaan strijken ( vind ik zo leuk om te doen ) Vriendlief is er morgen niet, dus kan ik op mijn gemakkie rommelenā¦
Heb wel veel last van harde buikenā¦
Dag meiden,
Gekopieerd van hyves:
Vandaag J.amie weer mee naar huis genomen. Hij heeft medicijnen gehad tegen de spruw. Verder wordt zn voeding ingedikt ivm reflux en snelle drinken (fles binnen 3 minuten)waar hij buikpijn van krijgt. Verder krijgt hij nu nutramigen (speciale voeding voor kinderen met koemelkeiwitallergie) er is te veel fout gegaan in het ziekenhuis. Dus we vonden het mooi geweest. We gaan nu voor 2nd opinion en de rest van de controles naar Purmerend. Naar de kinderarts van R.omy. Jamie is iig niet onrustiger geworden en is lekker gegroeid (bijna 400 gram in 11 dagen). Wel iets rustiger geworden. Hopelijk een stijgende lijn!
Tijger misschien veel harde buiken omdat je bij 9mndbeurs bent geweest. Is pittig zwaar natuurlijk. Hou je het wel in de gaten?
Tierr hoe was het op de 9mnd beurs? En hoe gaat het met Jesse?
Miek hoe gaat het met je?
Sproet krijg je geen staaltabletten? (ik heb anders nog wel voor jeā¦stiekem⦠wil het best opsturen :oops: )
Verder heb ik niet terug gelezenā¦
Met j.ulian gaat het wel goed. Die had erge krampen maar dat lijkt wel beter te gaan! Hij krijgt zn laatste fles om 23 uur en meestal rond 5 weer. Best knap voor zn leeftijd (omgerekend natuurlijk)
En R.omy gaat super. Dus dat is erg fijn!
Newbe:
Lekker dat Jamie nu weer thuis is. Ik hoop dat de kinderarts meer voor jullie kan betekenen. Wel lekker dat Julian en Romy het allebei goed doen ! :thumbup:
Ik hou de harde buiken wel in de gaten hoor. Zodra het er nog meer worden of ze gaan echt pijn doen, dan trek ik aan de bel bij de vkā¦
Marijke :
Hoe heb je het gehad op 9 maandenbeurs en de hhb ?
Ik had je vraag te laat gelezen , dus kon niet meer beantwoordenā¦
Hoe gaat ie met Jesse ?
Miek:
Hoe is ie nu met jou ? :hug:
Gister de Hydrofiele luiers en hydrofiele washandjes , sokjes, spuugdoekjes en lakentjes voor de kinderwagen gewassen. Vandaag de rompertjes en t-shirtjes gewassen, hangen nu lekker buiten te drogen ( ruikt het zo lekker fris ) Morgen weer wat anders wassen en zo komen de we wel door de stapel heen :shifty: Daarna alles nog strijken, maar ik denk dat ik mijn paps even lief aankijk ( die vind strijken leuk )
@tijgertje1982 wrote:
Hoe heb je het gehad op 9 maandenbeurs en de hhb ?Hoe gaat ie met J?
Ja, 9 maandenbeurs was wel gezellig! Al vond ik het wel vermoeiend... en was blij dat ik weer bij mijn mannen was! :inlove:
Met J gaat het redelijk. Het gaat sinds ie aan de nieuwe voeding zit stukken beter. Al heeft ie wel veel meer last van zijn reflux, dus bij tijden echt gillen van de pijn en de tranen in zijn ogen... das echt zo ontzettend zielig... :cry: Maar vergeleken met een paar weken terug is er dus wel verbetering gelukkig.
Haha, handig, een paps die strijken leuk vindt! :mrgreen:
Newbe, fijn dat J weer thuis is en hij iets minder onrustig lijkt... hopen dat er inderdaad een stijgende lijn in zit. Fijn ook dat je andere kids het goed doen! :-*
Ik heb de foto's van de fotograaf!! We hebben ons natuurlijk niet in kunnen houden en naast de gratis foto nog bijna alle foto's gekocht... :oops:
Zie sf! :inlove:
Tijgertje, mooi dat de echo goed was joh, erg fijn :dance:
Hoef je nu niet meer terug of checken ze voor de zekerheid nog een keer?
Sproet, jij bent nu de eerste die aan de beurt is, spannend joh. Is alles nu klaar in de kamertjes?
Miek, hoe gaat het met je? Ik ben je heus niet vergeten hoor. Hoe voel je je? Dikke kus :-*
En kleine J.esse (als tegenstelling van āgroteā J.esse van Memmie) gaat beter dus, joepie :dance:
Ik las ook nog dat de 2 mannen van Newbe thuis zijn. Dat werd tijd he. Wel balen dat het niet zo lekker is gelopen in het ziekenhuis. Ik hoop dat het nu beter gaat.
Hier gaat het allemaal zijn gangetje. C. loopt steeds beter :thumbup:
KC:
Voorlopig hoef ik niet terug te komen voor de controle.
Alleen voor de gewone controlesā¦
Hier is er grote twijfel over het wel of niet nemen van een box voor de kleineā¦
Je hebt een hond toch? Ik zou het wel doen.
Je kunt dan makkelijker even naar de keuken lopen bijv.
Op de grond tocht het toch ook wat meer.
Ik heb een hond ja.
Ik heb wel een kinderstoel die in ligstand kan. En dan twijfel ik nu tussen box of een reisbedje om het even weg te kunnen leggen als ik even mijn handen vrij moet hebben. Een box neemt meer ruimte in, maar daar kunnen ze wel in leren lopen las ze wat ouder zijn, een reisbedje neemt niet zoveel ruimte in en kan eventueel ook mee op vakantieā¦
Daar ligt dus mijn twijfel tussen ⦠:think:
Ik vind de box echt een ideaal ding!! Erg handig als je even snel je handen vrij wilt hebben om bijvoorbeeld een flesje te maken. Mobiel erboven en de kleine vermaakt zichzelf een poosje. En je kan er mooi het een en ander aan speelgoed in stallenā¦
KC, wat super dat C. steeds beter loopt!! :thumbup:
Hoe gaat het met de voeding?
Jane, hoe gaat ie met jou?
Gister het 2e deel van de provocatietest gehad en āhelaasā niet zoān duidelijk beeld als we verwacht hadden: niet spugen dus. Wel ontzettend onrustig en huilen, dus wij gokken op gister de koemelkeiwitten, maar dat horen we pas volgende week dinsdag. Ben benieuwd!
Net een excollega op de thee gehad, nog kraamvisite! :mrgreen:
Oh, ik ben toch zo blij met mijn heerlijke eindelijk gewone baby!! :mrgreen:
Onze box is 80x100 (net even nagemeten) en een campingbedje heeft als matrasmaat 120x60, dus het maakt niet zoveel uit. Behalve dat ik het er persoonlijk niet uit vind zien een campingbedje in een woonkamer :silenced:
Wij hebben het allebei trouwens. Campingbed wel pas heel laat gekocht omdat C. met 8 maanden nog in de kinderwagenbak paste
C. vond de box overigens helemaal niet leuk. Ze heeft er maar weinig ontspannen in gelegen, maar toch was het wel handig af en toe. De laatste maanden (half jaar eigenlijk al) is het een opslagplaats voor speelgoed :roll:
Jammer dat er geen heel duidelijke reactie was Tierr :?
C.'s uitslag is inmiddels helemaal verdwenen, ik denk dat ze gewend is aan de voeding. Het gaat goed, dus daar zijn we heel blij mee. We hebben ook soja geprobeerd, maar dat was niet echt duidelijk, ze kreeg wel direct vlekken, maar toch ben ik niet overtuigd dat ze er echt niet goed op reageert zoals bijna 2 maanden terug.
KC, wil je me niet zenuwachtig maken?
Ik had nog een vriendin die voor mij aan de beurt was, maar die is vandaag met 40+3 bevallen en nu is een collega nog over twee weken uitgerekend.
Zelf nog een weekje werken en dan eindelijk met verlof.
Tijger, ik zou zeker voor en box gaan. En vind een campingbedje in de woonkamer ook maar niks, maar dat is persoonlijk. Wij hebben een campingbedje later via mp gekocht. Voor 15 euro, keurig ding, met extra matras. Thuis veel buiten gebruikt en verder een aantal keer als we naar vrienden of familie waren.
Heb je al een naam Sproet ?
Dank je voor jullie tips over de box.
Ik denk dat ik dan op zoek ga naar een iets kleinere box.
Mijn broertje wilde er ook nooit in toen ie klein wasā¦
Marijke:
Gelukkig is je mannetje weer aan het opknappen en word het een vrolijk kereltje. Spannend dus volgende week over de uitslag.
KC:
Gelukkig gaat het met C. ook steeds beter.
Sproetje:
Heb je verder alles al klaar en geregeld ?
Miek:
Hoe is het nu met jou ?
Hier echt een *** nacht gehad. Bijna niet geslapen, heel veel liggen draaien en vanmorgen om 8.15 uur staat er een mobile papierversnipperaar voor de deur herrie te maken⦠:twisted:
Gister verf , kwasten , hout gehaald. Ik ga toch proberen om zelf een geboortebord te maken. Ik kan alleen niet zo goed tekenen, dus moet even kijken hoe ik het plaatje wat we hebben zo groot afgedrukt krijgen om het over te trekken op het houtā¦
Carbonpapier?
(Maar wat is een geboortebord :shifty:? Zoā bord voor in de tuin?)
KC:
Als we hem eenmaal hebben uitvergroot, kunnen we hem inderdaad met carbonpapier op het hout tekenen.
Geboortebord is inderdaad zoān bord want meestal in de tuin staatā¦
Kreeg ook al de tip om een projector te gebruiken, dus moeten even kijken of mijn vriend die misschien op zijn werk heeft en dat we die kunnen lenenā¦
Dat zie je hier niet zo vaak, zoān bord.
Hier vooral van die ooievaars half in een raam of vlaggen of een naam op een ruit met sticker (of alles tegelijk)
Ook nog iets voor op het lijstje.
Nee, hier nog niet klaar hoor Tijger. Eerst nog twee dagen werken en dan de boel in orde maken.
KC, we zijn nu met een naam aan het āoefenenā. Manlief is aardig overtuigd :lol:
Hij zei: maar jij hebt contact met de drukker⦠waarop ik zei: maar jij met de ambtenaar van de burgerlijke stand, ha ha!
Mag ik hier even janken?
Mijn man heeft de baan niet gekregen en daar baal ik zó vanā¦
Ik weet wel dat er ergere dingen zijn en hij heeft ook gewoon een vaste baan⦠maar ik had het zo gehoopt⦠ben het zo zat dat ie alle dagen bijna 2,5 uur aan het reizen is en daardoor pas om half 8 's avonds thuis is⦠bah, ik ben teleurgesteldā¦