sorry meiden, kom ik ook weer eens aanwaaien :oops:
ik kijk tegenwoordig alleen nog maar via de ipad, maar tikt niet erg makkelijk en kan dan niet op iedereen reageren en reageer dan maar helemaal op niemand :doh: :wall:
en nu ben ik ook weer doodmoe dus hou het even beetje ego :oops: :-
hier gaat het best goed. T.im groeit lekker hard is inmiddels alweer 6650 gram, lekker vol mannetje dus. Hij is erg lief maar wil ook wel veel en vaak aandacht van mama, hij heeft ook echt de voorkeur voor mama wat wel eens sneu is voor papa, maar ik vind het :inlove:
Vandaag is T.im voor het eerst een ochtend op het kinderdagverblijf geweest om te wennen. Het ging erg goed en ze hebben het zelfs voor mekaar gekregen dat hij genoeg uit het flesje dronk :dance: 100 cc ongeveer, vond dat maar erg weinig :think: maarja hij groeit goed en huilde er niet na dus het zal wel genoeg zijn geweest :mrgreen:
Hij heeft lekker gespeeld, gelachen, geslapen en toen waren we er alweer. Ik zag er errug tegenop maar achteraf gezien viel het me reuze mee. Al was ik wel blij dat manlief er deze keer bij was en we lekker even samen op pad konden, maar dat is wel even heel verdrietig zo zonder je kindje op pad :mrgreen:
toch ff proberen te reageren :-
Hier ook een box in de huiskamer, en ik moet zeggen dat ik dat wel erg handig vind, het is inderdaad op de vloer toch net wat te koud en in de box kun je die muziekmobieltjes hangen en speeltjes in gooien.
sproet wat gaat het hard zeg, je hebt inmiddels al verlof? :shock:
succes met de overige voorbereidingen! fijn dat jullie waarschijnlijk uit de naam zijn :mrgreen: , haha
Chantal-tijger, ik vind jou zoooo creatief :mrgreen: je maakt zoveel zelf echt leuk, ben benieuwd hoe je geboortebord wordt :inlove: , succes!!
M.arijke aan de ene kant fijn dat die test niet veel duidelijkheid gaf, want kma hebben is niet leuk, maar wel vervelend weer dat je nog geen duidelijkheid hebt :hug: maar hoe gaat t nu met J.esse? en wat gaan ze verder nog doen, of is die test nog niet helemaal afgerond?
KC fijn dat Ctje er waarschijnlijk zo weinig last van heeft en zo goed gaat, je hebt vast nog wat leuke fotootjes van haar?
Heske hoe is het met jou?
Annemiek hoe gaat t nu met je? :hug: Hoe is t met Leon gegaan en de kno?
memmie wat rust in je lijf nu in jullie nieuwe huisje? :-*
@Tierrr wrote:
Mag ik hier even janken?
Mijn man heeft de baan niet gekregen en daar baal ik zó van…
Ik weet wel dat er ergere dingen zijn en hij heeft ook gewoon een vaste baan… maar ik had het zo gehoopt… ben het zo zat dat ie alle dagen bijna 2,5 uur aan het reizen is en daardoor pas om half 8 's avonds thuis is… bah, ik ben teleurgesteld…![]()
ahh meid dat is toch logisch dat je baalt!! :hug: :hug: :-
Hopelijk vind ie toch nog snel iets leukers in de buurt.

Marijke :hug: :hug:
Balen dat de baan niet door gaat…
Chantal (Jane)
Gelukkig gaat alles vrij goed bij jullie en met jullie mannetje ook…
Hier vandaag de geboortekaartjes besteld. Niet de kaartjes die we in gedachten hadden , want daar zat copyright op en dan zou de verantwoordelijkheid bij ons vallen en de drukker kon niet vertellen wat de eventuele consequenties zullen zijn. Nu is het dus de tweede keus geworden… Als alles goed gaat, hebben we volgende week een proefdruk in huis , samen met de enveloppen om alvast te schrijven…
Jane, inderdaad is mijn verlof nu begonnen… :dance: :dance:
Tierrr, balen dat die baan niet doorgaat zeg. Vooral qua reistijd inderdaad :hug:
Hier dit weekend de bodem van de box en de ledikant maar eens omhoog en kijken wat er aan kleertjes door kan naar nr. 2.
En dan de boel helemaal af maken. Volgende week nog best wat afspraken en daarna eindelijk écht verlof
Balen Tierr :hug: :hug:
hier ook een vriend met veel reistijd. Hij vertrekt om 7 uur 's morgens en is vaak pas om half 7 weer terug :? Soms ook nog wel later en dan ziet hij C. niet.
Jane, fijn joh dat het zo goed gaat met T. En lekker dat het zo meeviel hem op het kdv achter te laten.
Tijgertje, wilde je een bestaand kaartje dan namaken ofzo? In ieder geval mooi dat je nog iets achter de hand had als 2e optie.
Sproet, joh je verlof al ingegaan, straks heb je gewoon 2 kindjes
Memmie, voor jou een dikke :hug: Ik las je andere topic, maar weet niet zo goed wat daar te schrijven. Ik hoop dat je wens in ieder geval in vervulling mag gaan. En onthoudt dat het nooit echt helemaal perfect is te timen :-*
KC:
Ik had op internet een leuke kaart gevonden en daar wilden we een paar deeltjes van gebruiken…
Hoi meiden, ben ik weer!
Bloeden is al weer een week gestopt. Voel me weer beter en heb het een plekje kunnen geven. Dus kom weer meeschrijven :mrgreen:
Heb even geen tijd om op iedereen te reageren, dus dat doe ik een andere keer.
Jane, bedankt voor je berichtje, lief dat je aan me denkt :-*
Je vroeg hoe het was bij de KNO…
Gelukkig was er niet veel aan de hand. Zijn neusamandelen moeten er wel tzt uit, maar volgens arts zou hij daar niet zo veel last van moeten hebben. Dus hebben we hem laten huilen. En ik zou willen dat ik dat eerder had gedaan. Eerste twee nachten was het een half uurtje en vanaf die dag slaapt hij door!!! :dance: zooo blij!
Meiden ik kom snel weer kletsen, zoals je ziet zijn we in de vruchtbare periode dus we hebben het hier druk :lol:
Miek, welcome back :-*
En goed dat jullie het laten huilen hebben volgehouden :thumbup:
Nu lekker doorslapen!
:twisted: #$&%! net een heeeeel stuk getypt, komt zoonlief eraan en weg is alles…
Dus jullie moeten het nu eerst met een :-* doen…
'k Kom later nog eens reageren, het wordt me nu niet gegund :evil:
Hoihoi,
Oh Chantal-tijger wat balen dat jullie kaartje niet kon, gelukkig hebben jullie nog een alternatief :hug: hoe gaaat t nu met je? Wanneer kom je je buikje weer showen? Kun je er nog lekker vsn genieten of vind je je buik al in de weg zitten?
Oh memmie wat vervelend dat je weer opnieuw moet beginnen met tikken, de kleine boef ook
Miek wat fijn je wer te lezen, gelukkig gaat t weer wat beter met je :hug: :-* wat fijn die uitslag van de kno. Gelukkig slaapt ie nu lekker door :dance: :-* hihi veel plezier de komende dagen :mrgreen:
Oh sproet wat goed zeg dat je tot de laatste week hebt gewerkt :thumbup:
Nu lkkr verlof :dance: Moet je nog wat dingetjes doen voordat beebje er is? Of is alles klaar? Nog een buikfoto voor jullie kindje er is?
Hoe gaat t met jou kc? En kleine c? Nog nieuwe fotos?
M.arijke-tierrr hoe is t met je? Hoe gaat t met Jesse? :-
T.immetje heeft vandaag weer zijn 2 prikjes gehad. Wat een bikkel! Hij hlde en was meteen weer stil :inlove: hij bleef wel jammeren als ik hem evenneerlegde maarja moest toch mijn jas aandoen
En net bleef hij ook alleen maar huilen, pff gelukkig heb ik hem weer in slaap gekregen Echt zo sneu :hug:
:- Chantal
Jane fijn weer wat van je te horen! :thumbup:
Wat stoer vn Tim, zeg! Wel sneu dat ie er nu zo zielig van is… verwen hem maar goed!!
Memmie, wat iritant dat alles weg was zeg! Ik heb het ook wel eens (en dat is dan eigen schuld) en dat is best wel balen!!
Hoe gaat ie met je? Ik heb ook je andere topic gelezen en wil je nog even een dikke :hug: geven… moeilijk is het allemaal he? Kan me je gevoelens zo goed voorstellen. Ik zou me er ook echt niet bij neer kunnen leggen dat J mijn enige zou blijven. Gelukkig zijn de omstandigheden nu alweer veel beter dan in het begin, dus is dat wat dat betreft ook niet nodig… maar kan me dus je stoeien met emoties heel goed voorstellen… wat is nou wijsheid?? Aan de ene kant inderdaad misschien beter om het nog even uit te stellen, aan de andere kant ben ik ook van mening dat je je met nog een kindje ook wel weer redt… heel dubbel dus. Heb je het voor jezelf al een beetje op een rijtje?
Hoe is het met de zwangere dames?
Ik moet morgen weer met J naa het CB en de kinderarts… ben heel benieuwd… ga ook eens even vragen of ze in zijn mondje willen kijken, want we denken dat er misschien tandjes aan zitten te komen… :shock:
Oh, btw, Jane, hoe is jouw cyclus?
En hoe was de cyclus van de andere dames na hun bevallingen nadat ze eenmaal ongesteld waren geweest? Direct regelmatig of eerst nog prut? Die van mij is namelijk nog prut. En op zich weet ik wel dat dat na een bevalling gewoon kan gebeuren, maar aan de andere kant en ik bang dat de geschiedenis zich weer herhaalt van continu stomme cycli… :roll: Wel al 2 keer een ei gespot trouwens, dus das goed, alleen de eerste keer na het ei werd ik 5 dagen later alweer ongi… :think:
@Tierrr wrote:
Oh, btw, Jane, hoe is jouw cyclus?
En hoe was de cyclus van de andere dames na hun bevallingen nadat ze eenmaal ongesteld waren geweest? Direct regelmatig of eerst nog prut? Die van mij is namelijk nog prut. En op zich weet ik wel dat dat na een bevalling gewoon kan gebeuren, maar aan de andere kant en ik bang dat de geschiedenis zich weer herhaalt van continu stomme cycli… :roll: Wel al 2 keer een ei gespot trouwens, dus das goed, alleen de eerste keer na het ei werd ik 5 dagen later alweer ongi… :think:
Is nog lastig te zeggen… Ik ben pas 1 keer ongi geweest. Als mijn lijf t meteen oppakt komt t morgen of over 4 dagen…maar dat is dus nog afwachten.
@Tierrr wrote:
Jane fijn weer wat van je te horen! :thumbup:
Wat stoer vn Tim, zeg! Wel sneu dat ie er nu zo zielig van is… verwen hem maar goed!!
Memmie, wat iritant dat alles weg was zeg! Ik heb het ook wel eens (en dat is dan eigen schuld) en dat is best wel balen!!
Hoe gaat ie met je? Ik heb ook je andere topic gelezen en wil je nog even een dikke :hug: geven… moeilijk is het allemaal he? Kan me je gevoelens zo goed voorstellen. Ik zou me er ook echt niet bij neer kunnen leggen dat Jesse mijn enige zou blijven. Gelukkig zijn de omstandigheden nu alweer veel beter dan in het begin, dus is dat wat dat betreft ook niet nodig… maar kan me dus je stoeien met emoties heel goed voorstellen… wat is nou wijsheid?? Aan de ene kant inderdaad misschien beter om het nog even uit te stellen, aan de andere kant ben ik ook van mening dat je je met nog een kindje ook wel weer redt… heel dubbel dus. Heb je het voor jezelf al een beetje op een rijtje?
Hoe is het met de zwangere dames?
Ik moet morgen weer met Jesse naa het CB en de kinderarts… ben heel benieuwd… ga ook eens even vragen of ze in zijn mondje willen kijken, want we denken dat er misschien tandjes aan zitten te komen… :shock:
Succes morgen. Maar hoe gaat t nu met Jesse en zijn voeding en krampjes? Nu al tandjes, dar is snel!
Bij Tim zit er al weken een puntje van zijn beide hoektandjes, arts van CB voelde ze ook en zi dat zijn tandjes die doorkomen, maar ze zitten er al weken dus ben benieuwd of de wel als eerste komen

Jane:
Wat stoer van Tim dat ie bijna niet heeft gehuild van de prikjes ! :thumbup: Gelukkig gaat het verder goed…
Memmie:
Even een dikke knuffel :hug:
Miek:
Ook even een dikke knuffel voor jou, gelukkig heb je het een plekje kunnen geven :hug: Ik duim voor je deze periode
Tierrr:
Gelukkig gaat het iets beter met Jesse… :hug:
Hier voel ik me aardig goed, en kan ook nog aardig uit de weg met mijn buik hoor. Ik zal proberen vanavond een foto te plaatsen. Ondanks de kleine kwaaltjes , geniet ik nog heerlijk van het getrappel :inlove:
Hmm, ik las nog ff een aantal reacties door en ik zag dat ik nog helemaal niet op Miek had gereageerd… er stond me bij dat ik dat gister al gedaan had, maar niet dus… :wall:
Dus bij deze alsnog ff een dikke :hug: voor jou, Miek! :-*
Had nog getwijfeld of ik je een sms zou sturen, maar wilde je ook niet teveel confronteren. Maar ben blij dat je er weer bent en het een beetje een plekje hebt weten te geven.
Ik ga over 8 weekjes weer aan het werk… :roll:
Hoe zit dat met jou eigenlijk Jane?
Zo, en nu moet ik weg… ff boodschappen, kaart op de bus en naar de bieb om een boek terug te brengen… tot laterrr!
cyclus :think:, nadat ik voor het eerst ongesteld werd werd het 28-33 dagen, redelijk normaal. Heb ik maart spiraal laten plaatsen en die is er in november weer uitgehaald en sindsdien is het 30-33.
Later meer :-* Moet nog even lunchen en dan C. op halen Druk druk.
Oja, iemand interesse in antraciet tricot draagdoek van de gelijknamige website?
Memmie… irritant inderdaad als je tekst opeens weg is.
Hier dan meestal geen zin om het gelijk weer overnieuw te typen, vooral niet als je een heel eind was… :snooty:
Tierr… ik heb natuurlijk behoorlijk lang bv gegeven en ben pas na 7 mnd ongesteld geworden. Cyclus de eerste twee keer langer dan normaal en zou nu 32 dagen zijn geweest (weer normaal dus).
Jane, oh die prikjes ook…
Femke was ook altijd wel stoer, maar ik was wel blij na de laatste keer dat ze nu voorlopig niet meer hoeft.
Hier vanmiddag de liggingsecho gehad. Kindje ligt goed :thumbup:
Nog even wat geshopt, maar nog niet klaar :shifty:
Tijger, ben een beetje afgehaakt bij de mama’s van april.
Lees er nog wel af en toe mee, maar de groep is zo groot.
en ik vind dat er door sommigen alleen maar wordt gezeurd :silenced:
Dus je weet me hier te vinden hè
Vannacht weer enorme darmkrampen gehad, maar verder gaat het allemaal goed hier. Heerlijk verlof inderdaad :dance: :dance:
Haha Sproet,
Volgens heb ik al een beetje een idee over je het dan hebt :silenced:
Maar dan reageer ik gewoon hier op jouw…
Ik ga zo even de foto’s op de pc zetten en dan schuif ik ze door naar het SF. Dus met een paar minuutjes staan daar weer buikfoto’s… ( kleding kan ik nog niet showen :oops: En heb van die leuke dingen :mrgreen:
Tijger, mooie buikfoto!
Ik moet nog bijna twee weken wachten op de foto’s van de shoot.
Ben wel benieuwd hoe de bewerkte versie eruit zal zien.
Maar ik kan voor die tijd nog wel zelf een kiekje maken hoor, kan ik die alvast in ons sf showen
Gisteren de liggingsecho gehad en de kleine ligt nog steeds ‘head down’ :lol:
Verder nog best een druk dagje gehad, maar vandaag iets meer relaxed. Straks op kraamvisite en vanavond eters, dus dat is te overzien.
En zo een wasje aanzetten met hele kleine kleertjes :inlove: