*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

Oh miek :cry: :cry: :hug: :hug: :-*

He miek, shit shit shit zeg… heel naar… sterkte… :cry: :hug:

Hier helaas nog niet echt duidelijkheid naar aanleiding van het eerste gedeelte van de provocatietest… na de eerste hoeveelheden helemaal geen reactie. Na 125 ml werd Jesse huilerig en zo leek wat kramperig. Maarja, moeilijk te zeggen waar dat dan van komt. Van de voeding of van het feit dat ie steeds maar heel weinig mocht drinken en dus honger had… of van de moeheid en de prikkels om hem heen… of misschien van zijn reflux omdat ze de voeding wat minder in hadden gedikt dan wij thuis? Vervolgens heeft ie veel langer dan normaal geslapen. Wel 6 uur. Terwijl hij normaal na 4 uur al komt en nu dus minder drinken had gehad…

:think:

Hmm, eigenlijk had ik haast gewoon liever gehad dat ie direct was beginnen te spugen. Dan heb je duidelijkheid en dan wordt je vervolgens tenminste serieus genomen door de artsen… :roll: :oops:

Verder ben ik vanmiddag een paar uur naar bed gegaan. Ik was ineens zó ontzettend moe… hele zere rug ook, niet meer te genieten. Waar dat nou ineens vandaan kwam? Ok, vannacht niet zo’n goede nacht gedraaid, maar dan nog…

Miek… wat verdrietig dat het toch niet goed bleek te zitten…

Veel sterkte :hug: :hug:

Ooh Miek :cry: :cry: wat erg. Hoe voel je je eronder? :-*

Tierr, volgende week nog maar even afwachten dus. Sinds onze verrassende uitslag doe ik geen uitspraken meer over wel of geen koemelk :lol:

Tijgertje, is het nog gelukt met de erkenning?

Miek :hug: :hug: :hug:

Marijke:

:hug: Hoop dat jullie snel iets meer duidelijkheid hebben…

KC:

Ja het is gelukt met de erkenning ! Papier ligt nu op de tafel…

Ah sjips Miek, wat verdrietig :cry: :hug: :hug: :hug: :hug: Sterkte meis :-*

Tierrr, ik ken dat gevoel wel ja, dat je haast het liefst wil dat ie het zkh maar even flink onderspuugt, dan schiet je er tenminste wat mee op he… Maar het blijft dus even afwachten voor jullie. Hopelijk wat duidelijkheid na deel 2 van de test.

Tijger, toch best romantisch hoor, op Valentijnsdag jullie kindje erkennen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Sterre is weer beter, maar Fleur is sinds gisteren echt ziek :frowning: Moet zeggen dat het vandaag wel ietsjes beter gaat dan gisteren hoor, toen hing ze echt als een dood vogeltje tegen me aan, en heeft ze de hele dag geen boe of bah gezegd. Nu had ze vanmorgen wel wat babbels, maar ze is nog heel erg snel moe, en wil niet echt veel eten en drinken :? Gelukkig heeft ze vandaag nog niet gespuugd en ook nog geen spuitluiers gehad (gisteren wel allebei, aan de lopende band, record was 4 keer in een uur omkleden :shifty: ), dus het gaat wel ietsjes de goede kant op.

Ach, wat sneu voor Fleur… en 4 keer in 1 uur omkleden, ach gus… en dan voelen ze zich al zo beroerd en dan ook dat gesodemieter nog. Zo sneu voor die kleintjes… hoop dat ze snel weer helemaal de oude is! :-

Hoe voel jij je nu? :-

Heske:

Wat sneu voor Fleur dat zo ziek is geweest :hug:

Gelukkig gaat het met Sterre wel beter !

Inderdaad was het best romantisch, baal er een beetje van dat ik geen foto heb gemaakt toen Raim aan het tekenen was, was wel leuk geweest voor in het foto/plakboek…

Ikke is blij :dance:

Heb vanmorgen mijn auto al opgehaald !! Kan ik er morgen mee naar Amsterdam naar de 9 maandenbeurs :dance:

Beterschap voor je meiden Heske.

Leuk tijger dat je je auto hebt :dance: Lekker rondscheuren nu :stuck_out_tongue:

Ben met C. bij de huisarts geweest voor haar heupen, ze krijgt een doorverwijzing naar een kinderorthopeet, die moet gaan kijken of ze nu wel of niet iets mankeert aan haar heupen.

KC:

Kan je daar al snel terecht of is er een lange wachtlijst ?

Dan weten jullie in ieder geval meer over C. haar heupjes. Als ze nog niet goed staan, moet ze dan geopereerd worden ??

Marijke:

Hoe is het vandaag met Jesse gegaan ??

Chantal (Jane) :

Hoe gaat het nu met Tim ??

Volgens de huisarts duurt het wel even voordat we daar terecht kunnen.

Ik krijg de verwijsbrief pas vrijdag, dus kan daarna pas bellen.

In het ergste geval moet ze geopereerd worden, maar ik ga nog even nergens vanuit, want 2x was de echo goed en 3 artsen twijfelen, dus het kan alle kanten uit.

Ik ben benieuwd KC! Jeetje, het zit jullie ook niet echt mee met C he? Een hoop artsdrukte enzo. Nouja, zelf heeft ze er waarschijnlijk niet zoveel last van, dat scheelt. :-*

Leuk tijger! En veel plezier morgen!

Laat je nog ff weten hoe het was en welke leuke acties enzo er waren? Ik ga namelijk vrijdag! :slight_smile:

Miek, hoe is het met je? :-*

Precies wat ik vragen wou… :hug:

Me too! Miek :hug: :-

Meiden, zal ik jullie eens ff lekker jaloers maken??? (op Tierrr na dan :wink: )

Morgen mag ik Jesse in real life bewonderen :inlove:

Heerlijk ff babysnuffelen :inlove:

Kc, wat een ā€˜gedoe’ hebben jullie toch met jullie mooie kleine meid…

Hopelijk valt het allemaal mee :pray:

Tijgertje, wat leuk, je ā€˜nieuwe’ auto is er! Heb je een leuke dag gehad? 9 maanden beurs toch vanaag?

En wat een leuke datum om jullie kindje te erkenen :inlove:

Heske, hoe is het nu met de meiden? Knappen ze al een beetje op?

Jane, hoe gaat het met jullie kleine mannetje? Nog steeds onrustig of gaat het inmiddels weer beter met Tim?

Sroetje, jouw hoofdpijn al afgezakt of nog steeds aanwezig?

Hoe is het met Femke? Helemaal beter? Je gaat snelllll :shock:

Newbe, hoe gaat het nu met J.? Knapt julllie kleine mannetje al wat op?

en met de andere kleine man en jullie grote meid? En met jou? Lijkt me erg zwaar… :hug:

Mascha, ik weet niet of je zo nu en dan nog mee leest, maar 'k denk ook altijd nog aan jullie! 'k Blijf :pray:

Hier gaat het redelijk, Tycho lijkt weer een heel klein beetje rustiger te worden. Wel gezeur op mijn werk met Tycho… Toch niet zo geschikt om Tycho op de dinsdag mee te nemen, is een erg volle en drukke groep en Tyhco heeft veel te veel prikkels daar. En wie moet dat weer oplossen??? Terwijl ze zelf geen gesprek oid hoefden/wilden… :evil: Baal echt als een stekker!

Het huis is al redelijk aan kant. Onze slaapkamer is nog een zootje (kast was gebracht, maar bij het inelkaar zetten zagen we dat 2 planken dwars door waren… moet dus weer opgehaald en nageleverd en dat duuuuuurd altijd erg lang! :roll: Voor de rest is alles wel leefbaar! heerlijk!

:-

Memmie, balen van de planken. Maar fijn dat het verder leefbaar is.

Wat een werk altijd toch weer hĆƒĀØā€¦

Wij hadden de computerkamer even omgebouwd tot kluskamer en hebben eindelijk wat dingetjes als klokken etc opgehangen. Maar vooral natuurlijk accessoires in de kamer van Femke en nieuwe lijstjes in de babykamer :slight_smile:

Femke is weer helemaal de oude. Op dit moment oefenen we met open beker, dus eventjes geen speen en tuit meer. Het is opletten geblazen, maar uiteindelijk zal het vast goedkomen :lol:

Mijn hoofdpijn is gelukkig weg, heel af en toe komt het even opzetten maar niet meer zo erg als ik het had. Mijn hb is nu het aandachtspunt, die was gezakt naar 5,8 en de nieuwe standaard voor de bevalling bij onze vk-praktijk is 6,5. De appelstroop komt inmiddels dus mijn neus uit :silenced:

En… gezellig, Tierrr… :smiley:

Miek… :hug: :hug:

Memmie, hoezo is het geen goed idee T. mee te nemen? Ik snap het niet zo goed :oops: Zit ie bij jou op de groep en is hij ā€˜onhandelbaar’ dan en moet je nu iets anders vinden? In ieder geval :hug:

Zooo leuk dat je J. mag knuffelen, genieten!

Sproet, ik zou die pillen gewoon slikken hoor :angel:

Meiden, Jesse is zo’n mooi, lief, schattig, charmeurtje :inlove:

Een heerlijk ventje, echt een lachebekkie :inlove:

Marijke, 'k vond het erg gezellig! :-*

Morgen nog en dan weer weekend! :dance:

Ben het helemaal met je eens memmie!! :mrgreen:

Ik heb morgenochtend lekker vrijgenomen.

Femke naar het kdv en ik een ochtendje voor mezelf :dance:

Daarna nog 1 weekje werken tot mijn verlof :o