Miek, nog gefeliciteerd met Milan.
En nu dus voor het echie… spannend hoor!
We volgen je op de voet… eeh… banner :lol:
Hier nog steeds slechte nachten en morgen een drukke en lange dag voor de boeg.
Ik hou het dus even op deze korte zwaai :-*
Spannend Miek, veel succes en plezier over anderhalve week ongeveer!! :mrgreen: Heb je nog leuke verjaardagsfoto’s gemaakt?
Ik zal vanmiddag ook weer eens buikfoto’s maken… heb er steeds geen puf voor… :?
Sproet, succes vandaag!!
Hoe is het met de andere dames?
Ik zal nog ff de stofzuiger door de kamer halen en dan heb ik straks de intake van de kraamzorg. Spannend, heb geen idee wat ik kan verwachten…
Tierrrr, hoe was de intake? Kan me herinneren dat het niet zo heel veel voorstelde :think:
Weet nog wel dat ik het kamertje helemaal in orde had gemaakt en dat ze niet eens boven ging kijken :shifty:
Verjaardagfoto’s volgen later… Nu niet zo heel veel zin om ze erop te zetten… Ben nog steeds moe
Sproet ben je je dag een beetje doorgekomen? :hug:
Ga denk ik even bankhangen… :-*
Gisteren aardig doorgekomen, maar vannacht ook weer een tijd wakker gelegen. Voordeel is wel dat we er niet uit hoeven, maar als ik dan na een gilletje wakker ben geworden, val ik niet gelijk weer in slaap.
En als ik een beetje pech heb moet ik er toch uit om te plassen
Miek, hier stelde de intake inderdaad ook niks voor.
Boven ging ze bij ons ook niet kijken…
Vind het meer dan best dat ze het bij de tweede telefonisch doen.
Dat is over drie weken.
Ik ga wel aangeven dat wij de kraamhulp van de vorige keer niet meer willen :oops:
Jane ik ben bevallen met 35 weken en 4 dagen. R moest toen een weekje in het ziekenhuis blijven. Dat is idd niet heel erg maar het is toch wel jammer hoor. Kraamtijd is toch anders dan. Vroeggeboren kindjes zijn toch anders. Vooral als je ze vergelijkt met kindjes die met 41 a 42 weken geboren zijn. R paste met 2 maanden pas maat 50!
Wel vervelend trouwens van die voorweeen!
Miek nog gefeliciteerd met M.ilan !!
En volgende keer voor het echie!!! Oeeeeehhhhh spannend!
Tierr hoe was de intake?
Sproetje Lekker dat ze die intake zo vroeg doen bij jullie!
Ik ben heel benieuwd wanneer ik gebeld wordt!!!
Wij zijn afgelopen weekend een weekendje weg geweest. Had ik van mijn man gekregen voor mijn verjaardag. Nog even lekker weg met z’n drieen. Was erg gezellig. Nu ben ik weer moe
Vorige week weer uitgebreide echo gehad. De mannen groeien goed! Ze gaan helemaal gelijk op dus dat is perfect. Ze groeien nog steeds op de lijn van een eenling…dus dat ik moe ben is niet zo gek;)
Zal gauw weer ff buikfoto maken. Buik is in omtrek al ruim 30 cm groter geworden.
Verder gaat het hier hetzelfde. Bekken blijft probleem. Krijg nu ook last van mijn rug. 1,5 week terug heb ik heel veel buikpijn en harde buiken gehad. Waarschijnlijk van het snelle groeien. Volgende week weer naar de gyn.
Liefs
He meiden,
Annemiek wat fijn dat het een leuke dag was zondag, en je mannetje weer lekker verwend is :mrgreen:
wij wachten geduldig :liar: op de verjaardagsfoto’s :mrgreen: :lol:
hier is de kraamzorg vorige week ook geweest voor de intake, maar dat stelt inderdaad echt niets voor, bij ons ging ze ook niet op kamertje kijken.
Sproet fijn dat je de dag een beetje goed was doorgekomen.
hihi dat plassen hoe herkenbaar, ik ga er zeker 3 keer per nacht uit om te plassen :wall:
voel je je verder wel goed deze zwangerschap? 't gaat hard zeg alweer 17 weken!! :inlove:
fijn dat je de intake van de kraamzorg nu telefonisch kunt doen :thumbup: . en inderdaad melden dat je niet meer diezelfde kraamhulp wil :thumbup:
Newbe, dat is inderdaad niet heel erg leuk zo’n kraamweek, daarom ben ik ook wel blij met iedere dag dat ons kindje blijft zitten, morgen alweer 36 weken :dance: :inlove: en die vond ik toch wel erg belangrijk om te halen gewoon toch weer weekje dichterbij, morgen de groeiecho dus ben benieuwd hoe hij er nu voor staat.
ja de voorweeen zijn inderdaad erg vervelend, ze blijven dagelijks aanhouden en worden toch echt met de week heftiger, kindje beweegt soms ook zoveel dat het lijkt alsof er iets gaat knappen :think:
alsof hij zich er dan zo uit zou duwen zeg maar :roll: :lol: dat heb ik pas 2 dagen… maar this zeker niet fijn
verder vind ik mezelf nog aardig mobiel en ren ik nog wel eens de trap op en af alsof ik pas net zwanger ben :mrgreen:
wat fijn dat je kindjes zo goed groeien :thumbup: :inlove:
Jij gaat ook hard zeg!! alweer 25 weken! :shock:
vervelend dat je zo’n last hebt van je bekken :hug: :hug: :-
Liefs :- , Ch.antal
Sproet wat was er mis met je vorige kraamhulp?
irri is dat als ze wakker worden en zelf weer vrolijk verder slapen en jij klaarwakker bent :roll:
Ooit kunnen we ze terug pakken als ze laat thuis komen van het stappen en we ze sóchtends wakker maken
Newbe :shock: je gaat echt hard!!! pfff, lijkt me pittig hoor met twee kindjes in je buik en een kleintje rondlopen! En dan ook nog last van je bekken en rug :hug:
Jane, lekker blijven traplopen misschien rolt ie er dan uit :mrgreen:
Succes morgen bij je groeiecho!
:-*
@miek1982 wrote:
Jane, lekker blijven traplopen misschien rolt ie er dan uit :mrgreen:
Succes morgen bij je groeiecho!
:-*
:lol: :lol: :lol:
bedankt, kijk er wel naar uit :inlove:
Ik denk dat je verbaast staat te kijken als er opeens een hoofdje te voorschijn komt! Wel lekker makkelijk bevallen zo! Heb je ook geen last meer van een verloskundige die wilt dat je beneden bevalt :lol:
oooooh, je bedoelt natuurlijk dat je uitkijkt naar de groeiecho :wall: :wall: :wall:
@miek1982 wrote:
Ik denk dat je verbaast staat te kijken als er opeens een hoofdje te voorschijn komt! Wel lekker makkelijk bevallen zo! Heb je ook geen last meer van een verloskundige die wilt dat je beneden bevalt :lol:
:lol: :lol: ik zou me inderdaad verbazen als er ineens een hoofdje te voorschijn komt als ik paar trappen op en af sprint haha :lol:
zowiezo geen last van de vk die wil dat ik beneden beval, zodra ik thuis mag bevallen wordt het de slaapkamer :snooty: :mrgreen:
@miek1982 wrote:
oooooh, je bedoelt natuurlijk dat je uitkijkt naar de groeiecho :wall: :wall: :wall:
:lol: :lol: :lol: ik had de verwarring er niet uitgehaald :lol: :mrgreen:
Ik ben net geexplodeerd… :roll:
:shock: vertel!
… arme P.??? :shifty:
Of :twisted: P.?
Of bedoel je een hele andere explosie???
Hihi, meer een combinatie, memmie!
Maar hij heeft het alweer goed gemaakt. Gelukkig maar, want anders was ik de hele avond nukkig blijven doen, ben ik bang…
Man, ik was echt woest, had er hartkloppingen van… :roll:
En dat allemaal omdat ik met de zelfontspanner foto’s van ons samen met mijn buikje wilde maken, ik dan nogal kritisch ben en hij er genoeg van had en sjaggie ging doen en niet meer wilde… :roll:
Maar toen ik eenmaal sjaggie op de bank zat, ging hij zelf maar weer voor de camera staan… :inlove:
:lol:
Leuk he, hormonen en mannen. Soms niet een goede combinatie
Goedemorgen meiden :-*
M.arijke fijn dat het vrij snel weer goed was :hug: , hihi ja die hormonen soms :oops: :mrgreen:
@tijgertje1982 wrote:
Miek Zo eng is jou man niet hoor …
Jullie zijn een leuk stel zo samen met de kindjes…
Jane nog naar de bios geweest ?
Hoe was je film ?
Ik reageer even hier op je vraag als je dat neit erg vind

we zijn inderdaad nog naar de film geweest, was wel leuk, maar kreeg af en toe wel benauwd als beebje weer zo hard aan het woelen of duwen was dat het leek alsof de vliezen ieder moment konden breken :shifty: (weet natuurlijk totaaaaal niet hoe het voelt dus weet ook niet wat ik kan verwachten op dat punt

de film zelf was best leuk, we waren naar despicable me in 3D gegaan :mrgreen:
we hadden nog kaartjes liggen om gratis naar de bios te gaan en die moesten toch nog even opgemaakt worden voor het eind van het jaar, en is misschien niet zo handig met zo’n klein beebje in huis straks :mrgreen:
eind van de middag de echo, ik wil te graag dus de dag gaat niet snel genoeg voor mij :lol:
ik vind dat beebje wel erruug veel beweegt vooral in deze termijn, had gedacht dat ze nu door de (steeds kleiner wordende) ruimte minder zouden bewegen, maar beebje maakt er echt een feest van :shifty: en dat geeft ook de nodige harde buiken met krampen als afsluiter :wall: en natuurlijk dat nare gevoel dat hij zichzelf in 1 keer naar buiten wil drukken :shock: :lol:
maarja ik mag niet klagen, ik voel beebje wel lekker bewegen dus dat is natuurlijk goed :inlove: vind het wel altijd grappig voelen en uitzien als die voetjes helemaal afgezet worden en zichtbaar blijven aan de zijkanten :lol:
@Jane_S wrote:
ik vind dat beebje wel erruug veel beweegt vooral in deze termijn, had gedacht dat ze nu door de (steeds kleiner wordende) ruimte minder zouden bewegen, maar beebje maakt er echt een feest van :shifty:
Haha, herkenbaar hoor, die van mij is ook echt continu bezig! Zo lief! :inlove: Mijn man wist gisteravond niet wat hem overkwam toen hij ineens een beste shop kreeg, haha.
En hormonen? Wie, ik?? :roll:
Oe, een cho vanmiddag, leuk leuk!!
Jane :
Mooi dat jullie toch nog een beetje hebben genoten van de film.
Hoe was je echo ??
Nog steeds de trap op rennen ? Ik vind het knap van je , maar dat zegt dan ook een beetje dat je niet teveel last van je buik hebt ( dat ie niet zo in de weg zit toch ? )
Tierrr:
Ik snap dat je even boos was op manlief . :hug:
Wel een goed teken toch dat jullie de beebjes goed voelen ??
Newbe en Sproet :
Jullie gaan allebei vrij snel …
Newbe, balen van je rugpijn en van je bekken.
Sproet:
:hug: Slapeloze nachten
Voor iedereen die ik nu niet noem :hug:
Mijn nichtje was vanmiddag bij me op visite geweest en hebben weer heerlijk bijgeklept… De oven staat nu aan en de ovenschotel van Maggi ( bloemkool room met gehakt uit de oven ) zit erin…
Heb vanmiddag met mijn nichtje ook geboortekaartjes zitten kijken op internet … Hebben wel een paar leuke gevonden …