*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

@tijgertje1982 wrote:

Jane :

Mooi dat jullie toch nog een beetje hebben genoten van de film.

Hoe was je echo ??

Nog steeds de trap op rennen ? Ik vind het knap van je , maar dat zegt dan ook een beetje dat je niet teveel last van je buik hebt ( dat ie niet zo in de weg zit toch ? )

de echo was goed, kindje ligt weer zowat op schema en wordt nu geschat op 2467 gram dus aardig gegroeid :mrgreen: , mooi om zo nog even naar ons kindje te kunnen kijken :inlove: nog een weekje en dan mag die komen!! :dance:

ja het is zeker fijn de trap nog zo makkelijk op en af te kunnen (niet altijd hoor haha), heb inderdaad niet zo'n last van mijn buik, zit inderdaad niet in de weg :inlove: :inlove:

Supr dat de echo goed en de kleine gegroeid was jane!! :thumbup: :dance:

Mijn buik zit me trouwens ook absoluut niet in de weg ofzo… hoogstens met veters strikken en opstaan en dat soort dingen, maar kan dat nou niet echt lastig vinden verder. Alleen die harde buiken zijn zo lastig, he?

Tijger, geboortekaartjes kijken, wat leuk!!

Fijn dat bij jou je buik ook niet in de weg zit M.arijke.

die harde buiken zijn inderdaad wel lastig, die krijg ik al bij het aantrekken van mijn schoenen (laarzen) en ze dan dichtmaken :wall: , maar verder zit die buik niet in de weg :mrgreen:

leuk he geboortekaartjes zoeken? :inlove:

Gelukkig dat jullie buik niet in de weg zit,

ik hoop dat ik daar ook niet al te veel last van ga krijgen.

Over harde buiken kan ik nog niet meepraten :shifty:

Was inderdaad leuk om kaartjes te kijken, ik heb ze opgeslagen op de pc en Raim heeft er twee gezien die hij ook wel leuk vond, maar of deze het ook gaat worden is nog lang niet zeker… Zal even kijken of ik ze misschien kan plaatsen in het sf. Want ze staan nu een beetje ongelukkig opgeslagen op de pc…

Hier om 18.00 uur bij de VK gewees, had nu een andere dan de eerste keer, was een super leuk en aardig vrouwtje. En … Ik ( ja vriendlief was niet op tijd, dus ik was alleen ) heb het hartje gehoord. Ze had hem gevonden en in 1x was ie weg gezwommen en moest ze opnieuw zoeken. Hij is dus lekker beweeglijk.

Heb ook gelijk uitslagen meegekregen :

Glucose is 4 , Hb is 8,4 Bloedgroep is A Negatief en daar kunnen we problemen mee krijgen bij de geboorte, omdat Raim A positief bloed heeft. Nu moet ik met 30 weken zwangerschap een prik halen en een nieuwe bloedtest laten doen ivm antistoffen… Want omdat Raim positief bloed heeft, is de kans super groot dat de kleine ook positief bloed krijgt en dat botst dan met mijn negatieve bloed…

18 Nov staat de volgende afspraak. Morgen kan ik een afspraak maken voor de 20 weken echo. Dan wordt ons humpie uitgebreid bekeken of het geen afwijkingen heeft en dan weten we ook wat het eventueel gaat worden, maar dat blijft voor iedereen een verrassing :lol:

Ooh Tijgertje, dat is goed nieuws allemaal toch :thumbup: Heerlijk joh :-*

En zijn onze 2 aanstaande uitgerekende meiden al flink aan het aftellen…?

Wij zijn weer terug van vakantie, hebben het erg leuk gehad. Met C. is het goed gegaan ook, ze trok veel bekijks en heeft heel wat afgesjanst. Ze werd letterlijk met regelmaat van me afgepakt, maar gelukkig vond ze het allemaal best en moest ze hier weer even wennen toen we boodschapjes gingen doen dat ze niet zoveel aandacht van vreemden kreeg.

Voeding en ontlasting blijft een probleem, ze eet amper en is nu weer aan de diarree, op vakantie waren we weer lekker aan de ors dus, ze was best afgevallen en woog bij thuiskomst 7,3 kilo, het blijft tobben :? Gelukkig is en blijft ze een heerlijk vrolijk meisje.

@Jane_S wrote:

leuk he geboortekaartjes zoeken? :inlove:

Ik vond dat trouwens eigenlijk helemaal niet leuk, haha.

We vonden namelijk zéér weinig leuk… uiteindelijk gelukkig één kaartje kunnen vinden waar we allebei achter stonden, maar ik werd echt sjaggerinig van al die boeken vol kaartjes die we vreselijk vonden… :roll:

Inmiddels hebben we overigens gister de kaartjes besteld, dus alles toch nog goed gekomen!! Volgende week vrijdag de proefdruk en enveloppen ophalen.

Tijger, fijn dat de controle goed was en je het hartje gehoord hebt!! :dance: Alleen jammer dat je vent er niet was…

En jammer van je bloedgroep, maargoed, dat weten ze nu, dus dan komt het helemaal goed! Wanneer heb je de 20 weken echo?

KC, fijn dat jullie zo’n lekkere vakantie hebben gehad. Super dat het met C. ook allemaal zo goed is gegaan. Kan me goed voorstellen hoeveel aandacht dat mooie meissie kreeg, haha! Heb je nog foto’s?

Wel balen dat voeding en ontlsting zo’n probleem blijft zeg… :?

Hier alles ok. Ik zat me gisteravond nog te bedenken dat ik écht nog niet klaar ben om te bevallen… Wil op mijn gemakje de allerlaatste dingetjes nog ff regelen (paar dingen kopen, gordijntje ophangen, babywas strijken en enveloppen klaarmaken…) en dan graag ook nog ff rustig aan genieten van het getrappel in mijn buik. Ben dan ook nog wel geen 37 weken, maar dat begint wel op te schieten zeg… :shock:

Nou, fijne dag iedereen!! Nog plannen?

KC:

Leuke vakantie gehad :thumbup: En jullie meisje is ook alles goed gegaan. Jammer van het afvallen en de diarree / eten …

Tierrr:

Probeer nog even te genieten op je gemakkie en geniet van het getrappel… Gelukkig hebben jullie alsnog een kaartje kunnen vinden …

26 november om 13.20 uur hebben we de 20 weken echo …

We gaan zo naar tuincentrum Eurofleur in Leusden. Even kijken voor winterplantjes ( de tuin is helemaal leeg gehaald, dus erg kaal) en de kerstshow is al opgebouwd, dus dat is ook wel even gezellig…

Jane :dance: Wat fijn dat de echo helemaal goed was! Kom maar kleintje, laat je maar zien aan je mama :inlove:

En tijger het hartje gehoord :inlove: Wat fijn!

:naughty: Mogen wij niet eens weten wat het gaat worden??? :cry:

Ook niet in een pbtje? :mrgreen:

We moeten bij Tierrrr ook al zo lang wachten!

Denk bij tijger een meisje :inlove:

Maaaarrrrrr… heb het heuuul vaak fout :mrgreen:

Kc, wat fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad! En jullie moppie is ook wel een schatje :inlove: Lopen jullie nog bij de kinderarts voor haar gewicht? :hug:

Tierrrr, ben wel heel benieuwd wat voor een kaartje jullie hebben uitgezocht!

Nog lekker even genieten van jullie kindje in je buik! :inlove:

Hier gaat alles lekker! Ben alleen thuis en dat is saaaaaaaaaaiiiiii.

En er is ook niets op tv, denk maar lekker vroeg naar bed!

:-*

@miek1982 wrote:

Jane :dance: Wat fijn dat de echo helemaal goed was! Kom maar kleintje, laat je maar zien aan je mama :inlove:

hihi inderdaad vanaf dinsdagavond na 21.00 uur mag hij komen ( dan mag mama thuis bevallen :mrgreen: ) :inlove: :dance: :mrgreen:
en dat gaat al hard zeg :shock:

@miek1982 wrote:
Maaaarrrrrr.... heb het heuuul vaak fout :mrgreen:

dat dacht ik ook en inderdaad ik heb het ook (bijna) altijd fout :lol: :doh:

fijn dat het goed gaat, en zit je je nu lekker te vervelen? :-*

Ik verveel me inderdaad dood!

Kinderen lagen ook al om 7 uur in bed, dus daar heb ik ook niets aan…

Duss…

En jij wat ben jij aan het doen? :-*

Jane, hoe kan je de naam van het topic wijzigen? Dus van oktoberstoppers, naar oktober/november stoppers?

ik lig/hang tv te kijken op de bank :mrgreen:

@miek1982 wrote:

Jane, hoe kan je de naam van het topic wijzigen? Dus van oktoberstoppers, naar oktober/november stoppers?

dat kan alleen de topicstarter, dan ga je naar het eerste bericht en druk je op wijzig (de topicstarter ziet dat naast quote staan in het eerste bericht) en dan kun je het onderwerp aanpassen (dat is dus het topictitel).

je kunt uiteraard ook altijd nog een moderator vragen als de topicstarter dat zelf niet kan om welke reden dan ook…

Dank je!

Ik lig ook lekker onder een dekentje op de bank :mrgreen:

Het gaat buiten behoorlijk te keer! Onweer en hele harde regen…

Heerlijk als je dan lekker binnen zit :mrgreen:

graag gedaan :-*

ja hier ook, echt super lekker :inlove:

nog maar 99 berichtjes en je bent kiddo :dance: :mrgreen:

Jaaaaa, ik zie het :inlove:

Wordt ook wel tijd! hmmmm en dan pas weer bij 3000 tiener? pffff, gaat dat me nog lukken voor de jongste 5 is? :lol:

Oooooh , ik wil net als jou, lekker op de bank over mijn dikke buikje aaien en schopjes voelen :inlove: Kan niet wachten!

neee dan pas bij 2000 weer :mrgreen: haha dat moet je wel lukken :mrgreen:

voor je het weet is dat alweer zover :shock: :inlove:

maar lig hier niet heel erg lekker, heb erg pijn aan mijn buik en ribben :frowning: denk dat ik ook wat te veel heb gegeten :oops: wilde het bakje yoghurt leegeten, vond het zo zonde anders :lol: , maargoed nu wel de nodige buikpijn :doh:

@miek1982 wrote:

Maaaarrrrrr… heb het heuuul vaak fout :mrgreen:

Helaas word dat dan heel lang wachten..... :D
Heel misschien moeten wij zelf ook lang wachten.
Ik kreeg vandaag de bevestigingsbrief binnen van de 20 weken en daarin staat dat de navelpiercing verwijderd moet worden. Ik krijg hem er niet uit, dus ben benieuwd of ze dan nog wel de echo wil maken...
Oja , heel veel denken dat wij een meid krijgen...

Miek, balen dat je alleen thuis bent... :hug:

oh wat vervelend tijger :wall:

maar jij had toch zo’n zw.piercing? die krijg je niet meer los? :think:

maar uhm :naughty: dat kun je inderdaad niet maken ons ook net als M.arijke zolang laten wachten :shock:

dan maar pb! :mrgreen: :pray: :angel: :lol: