Ons ShowForum :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82415&postdays=0&postorder=asc&start=0
Voor wijzigingen even een pbtje naar tijgertje1982.
Een nieuw deeltje dames !
Hoe snel krijgen we deze vol gekletst ???
Meld! :mrgreen:
Meld :mrgreen: :-*
Meld!
Blijf nog maar lekker zitten frummeltje van Tierrrrr! Maar zo te horen schiet het wel al op! Leuk dat de meubels komen :inlove:
Janeeeee… Hoe voel jij je vandaag? :-*
Hier geen nieuws… Alleen maar aan het stressen… Zondag de verjaardag van Leon en daar word ik altijd een beetje zenuwappig van :shifty:
Huis schoonmaken… boodschappen doen, kadootjes kopen… versieren… Heel leuk allemaal, maar ben altijd bang dat ik het niet goed doe :oops:
En mijn ongi is onderweg dus ben chaggie en heb pijn in mijn buik :doh:
zo nu ga ik tegen mitch chagarijnen :mrgreen:
hmmmmm vreemd… :think:
Wel de pijnen van de ongi, maar nog geen bloed…
komt me bekend voor :silenced:
Meld :mrgreen:
Miek
Meld!!
Tijger, zie dat mijn datum niet helemaal klopt.
Zal je ff pb-en
Net ongesteld geworden…
We waren nog niet echt bezig en toch ben ik een beetje teleurgesteld…
Maar wel al 7 kilo eraf :dance: Ik zie de 65 naderen, nog 3 te gaan :dance:
Wat is het stil hier meiden! Allemaal druk?
Fijne dag vandaag! :-*
Jammer Miek… maargoed, was ook wel heel bijzonder geweest als het wel zo was geweest he? Dat van die kilo’s is iig super!! :thumbup:
Hier inderdaad druk… gister wezen kijken voor stof voor de bekleding van het wiegje, en direct nog ff wat andere noodzakelijke dingen geshopt. Verder 2 keer bezoek gehad… pff, was gesloopt aan het eind van de dag!
Nu komende week nog een keer naar de babydump en dan is alles voor de baby zo’n beetje in huis! :dance:
Op de kinderwagen na trouwens, die halen we begin oktober op.
Miek :hug: toch een beetje teleurgesteld …
Maar wel al 7 kilo kwijt
Tierrr :
Ook al bijna alles in huis voor de kleine…
Hier gaat het wel redelijk, we gaan zo winkelen in Amersfoort …
Miek,goed afgevallen hoor
Hier gisteren de derde bruiloft in drie weken. Gelukkig was er nog een (36 weken) zwangere en kon ik met haar een beetje op tijd mee terug rijden.
Vanavond weer een verjaardag. Dus vroeg naar bed zit er eventjes niet in…
Morgen finale tennissen (alleen nog even oppas regelen…)
Sproetje : druk weekend dus !
Hier vanmiddag de eerste zwangerschapsbroek gekocht.
Mijn eigen spijkerbroeken passen niet meer , omdat ik allemaal hoge broeken heb en dan krijg ik ze niet meer dicht :oops:
Sproetje, succes met tennissen!
Tijger, wat voor broek heb je gekocht? En leuk toch juist? Daar hoef je geen :oops: voor neer te zetten, hoor!
Ik had gister een drukke dag gehad en dat merkte ik dus vandaag… heb geen snars uitgevoerd, zo moe was ik… alleen in bed gelegen en zelfs nog een paar uur op bed… :oops:
Tierrr een spijkerbroek , lichte kleur, soepele stof van mama liciouse ( weet niet of ik het goed schrijf ) Gekocht bij de Prenetal…
Alle meiden een goed weekend gehad ??
Wat zou den jullie doen bij het stukje hieronder ?
Wij moeten de wagen ook nog gaan bestellen, maar we krijgen hem van mijn schoonmoeder. Ze staat erop dat ze nog mee kan als wij hem bestellen en dan betaald zei hem voor ons. Ik durf het alleen niet te accepteren. Vind het zo zielig dat ze ziek is en dan nog dit regelen :oops:
Vanavond naar de vk voor het eerste gesprek en dan daarna een echo. Om 20.00 uur hebben we een afspraak en als we niet te laat terug zijn, gaan we gelijk even de echo bij mijn schoonmoeder laten zien…
Wat lief van je schoonmoeder, tijger!
Ik kan me voorstellen dat je het lastig vind te accepteren, maar ik denk dat je haar er wel heel blij mee kan maken. Ik bedoel, dit kan ze nog voor jullie en voor haar kleinkind doen… gun haar die kans… :hug:
Verder veel plezier bij de echo vanavond!
@Tierrr wrote:
Wat lief van je schoonmoeder, tijger!
Ik kan me voorstellen dat je het lastig vind te accepteren, maar ik denk dat je haar er wel heel blij mee kan maken. Ik bedoel, dit kan ze nog voor jullie en voor haar kleinkind doen… gun haar die kans… :hug:
Verder veel plezier bij de echo vanavond!
Wil jullie ook nog even Tycho zijn uitslag melden. Sommige hebben zo meegeleefd, THNX! :-
We hebben de uitslag van Tycho zijn onderzoeken gekregen afg donderdag. Het was gelukkig niet verrassend voor ons. Het was PCIES wat ik al dacht! Tycho heeft ADHD, een ontwikkelingsachterstand met de taal/spraak en een gedragsstoornis, MAAR die kan ook goed mede veroorzaakt worden door zijn spraak en taal achterstand, omdat hij zich niet goed kan verwoorden en zo niet goed duidelijk kan maken wat hij bedoeld waardoor er frustratie ontstaat die kan uitlopen op een driftbui. Alles is nog met een slag om de arm, omdat Tycho nog zo jong is. ADHD is wel een diagnose die waarschijnlijk blijft, maar die andere 2 kan hij ook overheen groeien naarmate hij beter gaat praten en ouder wordt.
We krijgen nu eerst ouderbegeleiding, dat is de eerste stap!
De jongens zijn vandaag voor het eerst een hele dag naar onze nieuwe gastouder geweest. Het is heel goed gegaan :dance: Alleen een moeilijk afscheid, maar gelukkig was dit snel over! Afg vrijdagmiddag zijn ze ook geweest en toen ging het heel goed en heel soepel. Zoooo fijn! :inlove:
Volet van beide kanten goed! Tycho is daar vrij rustig. Zij vind niet dat je kunt merken dat hij de dignose ADHD heeft gekregen. Althans NU nog niet :mrgreen: Alles is nu nog nieuw voor hem en dus genoeg te ontdekken. Maar als eenmaal alles ’ gewoon’ is en de sleur slaat toe…???
:-
Ooh memmie, wat fijn dat het zo goed gaat bij de gastouder! :dance:
Natuurlijk kun je er nog niet alles over zeggen omdat het nieuw is en kids toch altijd even nodig hebben om zichzelf te kunnen zijn ergens… maar dat het nu goed voelt is natuurlijk al heel mooi. Hoe vaak aan ze daarheen dan? En alleen als jij an het werk bent of ook als je vrij bent? Hoeveel werk je eigenlijk momenteel?
Ook hartstikke mooi dat jullie nu een diagnose hebben. Was inderdaad al benieuwd, maar wilde je ook niet storen tijdens de drukke dagen van de verhuizing enzo… Het is natuurlijk wel heavy om te horen dat je kind beperkingen heeft, maar je kunt nu iig wel de steun krijgen die nodig is.
En inderdaad een fijn idee dat 2 van de diagnoses nog beter kunnen worden. Hoefthij nu voorlopig niet naar de MOD?
Ik heb vandaag een schommelstoel gekocht voor op de babykamer!