*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

Memmie:

Gelukkig zijn de uitslagen van Tycho niet slecht. Hopen dat ie over het spraak en taalgebrek heen groeit. Gaat het ook beter met hem als jullie veel oefenen met praten en woordjes leren of heeft dat geen zin ?

Gelukkig vinden ze het bij de nieuwe gastouders ook leuk !! :thumbup:

Tierrr:

Leuk een schommelstoel ! Is het kamertje al klaar ??

Echo is gister goed gegaan, gesprek ging ook goed. Ze kwam alleen uit op 15 april en wij zelf op 13 april als uitgerekende datum. Ukkie trappelende, zwaaide vrolijk. Hartje deed het goed ( hebben het niet gehoord , alleen gezien ) en het had de hik :lol: Verder heeft de Raim de echo’s aan sm laten zien en ze vond het super mooi dat het al zo duidelijk was. Ze heeft zelfs een afspraak gemaakt met Raim over de wagen. Dus we accepteren het maar. Vind het ook wel super lief van haar en dit is wel het laatste wat ze kan doen. Ze heeft ongeveer nog 6 weken was de diagnose…

Vanavond zal ik porberen om de echo’s te plaatsen…

Fijn dat de echo goed was en dat jullie hem aan sm hebben kunnen laten zien! :thumbup:

En ook goed dat jullie haar aanbod geaccepteerd hebben, denk ik… :hug:

Kamertje is hier nog niet klaar, nog wat verfwerk, plinten en de meubeltjes worden donderdag gebracht. Vandaag weer mooi wat inkopen gedaan! Leuk! :mrgreen:

Leuk he Tierrr al dat shoppen ???

Donderdagavond gaan we voor de wagen kijken en dan foto’s maken en die aan schoonmams laten zien, zodat ze kan zien wat we met haar geld kopen… Vrijdag lekker vrij en dan ga ik met ma shoppen. Ze is aan me deur geweest en we hebben het netjes uitgepraat…

De echo volgt deze week nog maar ik krijg de scanner niet aan de praat en vriendlief is nog aan het werk …

He meiden,

daar ben ik ook weer :shifty:

heb een paar stressvolle weken op het werk gehad en heb het daar erg druk mee gehad :frowning:

uiteindelijk kwam ik er vorige week achter dat ik nog een aantal uren/dagen op te nemen had dit jaar, wat er op neer kwam dat ik vanaf vandaag al met verlof moest gaan. Het kwam als geroepen want de spanning op het werk was niet meer te verdragen, niet voor mij geestelijk maar lichamelijk was het helemaal niet goed, ik had veel harde buiken en krampen :frowning:

maargoed vanaf nu lekker rust en merk het meteen aan mijn lichaam. vanavond naar de VK, ben benieuwd wat ze zegt en of het kindje nog steeds ingedaald is. vorige keer vertelde de VK met volle verbazing dat kindje al ingedaald is :shock: , vind dat wel errug snel :stuck_out_tongue:

memmie fijn dat er eindelijk wat duidelijkheid is over tygo, maar wel erg vervelend dat het dus echt zo is :frowning: fijn dat je kids het zo goed doen bij de gastouder :inlove:

miek wat ga je hard met afvallen zeg :shock: wow wat goed!! :clap:

tijger wow wat schrikken zeg dat nieuws van je schoonmoeder, had tranen in mijn ogen, vooral om te zien hoe ze dan heeeel graag nog alles wat ze kan doen wil doen voor jullie en jullie kleintje, zo aandoenlijk, zo onwijs lief!! :hug: :-*

en wat super dat de echo weer goed was :dance: :inlove:

ik ga snel even de vaatwasser leegruimen voordat mijn hubje er is :inlove:

Hee Jane, wat goed weer wat van je te horen!

En goed dat je nu met verlof bent… al die spanning is niet goed hoor! Zeker niet als het je harde buiken oplevert! :naughty:

Nu maar lekker rustig aan doen!

Hier alles ok, sinds ik gestopt ben met werken gelukkig bijna geen harde buiken meer, alleen maar als ik teveel doe in huis of te lang aan het baby-shoppen ben ofzo… :oops:

Had net wat leuks: ik kwam de hal in en zeg ineens wat aan de buitendeur hangen… blijkt het een plastic tas met allemaal luiertjes maat 1… en geen idee van wie het komt! :think: :mrgreen:

Jane :

Gelukkig dat je nu wat rust kan nemen…

Moet wel goed naar je kleintje en je lichaam luisteren hoor…

Tierrr :

Vreemd dat er dan geen afzender bij zit …

Echo’s plaats ik zo in het sf…

@tijgertje1982 wrote:

Tierrr :

Vreemd dat er dan geen afzender bij zit …

Ach, waarschijnlijk iemand die ze kwam brengen en gewoon aagebeld heeft.. maar ik deed niet open (sja, geen bel gehoord...) en toen heeft diegene besloten het maar aan de deur te hangen, neem ik aan... :)

m.arijke fijn dat jij ook sinds het stoppen minder harde buiken hebt :thumbup:

en ik herken dat wel hoor, als ik te veel doe of te snel dingen wil doen, gehaast, dan heb ik ze ook zo weer :doh:

tijger ik heb de echo’s gezien, wat onwijs mooi zeg, brengt me ook weer terug bij mijn eerste echo’s :inlove: zo’n byzonder gevoel!

ik ben weer bij de VK geweest, kindje doet het nog steeds goed :inlove:

koppie nog steeds naar beneden en nog steeds ingedaald :mrgreen:

ik heb krijg zelfs een groeiecho, volgende week woensdag :dance: op onze trouwdag :inlove: :inlove:

mijn dag kan niet meer stuk :inlove:

Fijn dat alles goed was bij de VK jane!! :dance:

Waarom krijg je die groei-echo? Is dat standaard bij jullie of is er een reden voor? Nouja, in elk geval weer ff baby spieken, altijd leuk!

Ik vind het wel jammer dat ik beebje waarschijnlijk niet meer zie tot de geboorte… maar gelukkig trappelt ie goed! Alhoewel… trappelen? Meer draaien en duwen, haha! :inlove:

Net is de babykamer bezorgd!! :dance:

Dit weekend het spul in elkaar zetten! Vind het zoooo leuk, begint eindelijk dichtbij te komen nu! Straks nog ff wat laatste dingetjes shoppen en dan hebben we zo’n beetje alles in huis! Alleen de kinderwagen nog ophalen over 2 weken en gordijntjes uitzoeken!

goedemorgen meiden,

hihi M.arijke ik krijg die groei-echo eigenlijk een beetje zonder reden, ik was er niet helemaal bij gisteren (moet nog goed bijkomen van die vermoeidheid dus was alweer aardig moe tegen de tijd dat we er waren :P) , maar mijn man vertelde later dat de VK had gezegd dat omdat ik telkens voor die dagcurves moest prikken voor zw.suiker daar ook een groei-echo bij hoorde :inlove: dus dat vonden wij geen probleem :inlove: inderdaad keertje extra baby spieken is altijd leuk!

ik voel inderdaad ook meer het gedraai en geduw van beebje ipv die trapjes :stuck_out_tongue: , zolang we ze maar voelen he? :inlove:

M.arijke leuk hoor eindelijk babykamertje kunnen afmaken :inlove:

wij hebben dat afgelopen weekend gedaan, muursticker aan de muur, wandplankje en wat schilderijtjes :inlove: zijn er helemaal blij mee!! :inlove:

Jane:

Heb je foto’s van het kamertje of mogen wij dat nog niet weten :smiley:

Tierrr :

Leuk dat de spulletjes al bezorgd zijn …

Ik ben de komende dagen even iets minder vaak online, want mijn schoonmams is vannacht om 23.51 uur overleden. Dinsdag is de begrafenis.

Tijger heel erg veel sterkte :hug:

gecondoleerd :kaars:

Dikke :-*

Ik moet nog even kijken voor een fotootje.

tijger gecondoleerd en sterkte meid :hug: :kaars:

dat is ineens heel snel gegaan zeg :cry: :-*

Ik was jullie kwijt :shifty:

Ik krijg maar steeds geen meldingen van dit topic, zo raar!

Maar zie gelijk het berichtje van Chantal.

Tjonge, wat is DAT snel gegaan zeg :shock: :shock: :shock:

Gecondoleerd voor jullie beiden en heel veel sterkte om dit verdriet een plekje te geven. :frowning:

:hug:

Ik ga weer verder met eten koken, kom snel even bijlezen!

Jeetje tijger, dat is inderdaad snel gegaan…

Heel veel sterkte voor jullie… :hug: :kaars:

Chantal, heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd :hug:

Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder :kaars:

Tijger, ook hier nogmaals gecondoleerd en veel sterkte :hug:

Dank je dames voor het medeleven.

Het is inderdaad heel snel gegaan. Gelukkig is het in haar slaap gebeurd dus zal ze er niet veel van gemerkt hebben.

Gistermiddag ben ik bij haar wezen kijken ( ik mocht nu de slaapkamer weer in omdat de zuurstofpomp weg was ) Ze lag er net bij. Mijn schoonzusje ( haar oudste dochter )heeft haar zelf gewassen, aangekleed en afgelegd. Dinsdag is de begrafenis.

PS ik lees wel mee maar reageer niet zoveel…

Hoe snel kan zoiets gaan he, Chantal… :frowning:

Ik las op hyves van Mascha dat Jerry opgenomen is op de IC. Er staat een tekst dat hij moet vechten. Letterlijk:

Ik ben kapot na een hele dag ziekenhuis en uren bivakkeren op de IC… Lieve lieve schat vechten hoor, ik wil je niet kwijt!!! Per me, per sempre!!! @ ziekenhuis en nu weer thuis

Geen idee wat er aan de hand is, maar ik wil wel even een :kaars: branden en :pray: dat Jerry weer snel beter is.

Voor Mascha :kaars: :hug:

Jerry :hug: :pray: