*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

Ha Dylan houdt niet van Yoghurt :wink:

:twisted: Ikke boos op tijger! Ikke wil weten! :twisted: :mrgreen:

Wist niet dat hij eruit moest voor een echo! Misschien even langs de tatooshop?

Ik ben het eens met Jane! Zeker niet als je het zelf wel weet! Dus 26 november weten we het? :inlove:

@miek1982 wrote:

Ha Dylan houdt niet van Yoghurt :wink:

:twisted: Ikke boos op tijger! Ikke wil weten! :twisted: :mrgreen:

Wist niet dat hij eruit moest voor een echo! Misschien even langs de tatooshop?

jawel kindje lust de yoghurt wel :mrgreen: , maar maagje was al te vol, maar ik besloot toch door te eten :wall:

dat is inderdaad misschien nog wel een oplossing, langs een tatooshop…? :thumbup:

ik wist ook niet dat die eruit moesten voor een echo, kan me daar ook neits meer van herinneren he :eh: :roll:

maarja heb er zelf dan ook geen dus misschien daarom niet opgeslagen :lol:

Jane , ik heb wel een zwangerschapspiercing liggen in de la, maar ik heb nog steeds mijn eigen gouden piercing in, omdat er nog geen last van heb, heb ik hem nog niet vervangen…

oh die moet er dus zowiezo nog uit?? :shock:

jep haal hem er pas uit als ik last van krijg …

Ik ga afsluiten…

Mijn oogjes vallen dicht, ga lekker naar bed.

Fijne avond :-*

@miek1982 wrote:

Ik ga afsluiten…

Mijn oogjes vallen dicht, ga lekker naar bed.

Fijne avond :-

ik wilde ook net zeggen dat ik naar bed ga daar tv kijken, heb zo’n harde buiken :cry:

welterusten! :zzz: :-

Zo, lekker zitten kletsen gisterenavond? :wink:

Wij zaten bij de schuin-overburen en de overbuuf was vandaag uitgerekend. Zit er ivm bekkenklachten al héél lang tegenaan te hikken dus het voelde zelfs voor ons als een eeuwigheid.

Dus gisteren zagen we het buitenlicht branden en het gordijn in de kamer van hun oudste dochter was niet dicht. Dus wij kregen een vermoeden…

En toen we dus weg gingen bij de buurtjes stond de andere buurman even buiten te roken (ongeveer twaalf uur).

Bleek dat ze om 22.00 uur was bevallen. Vers van de pers dus dat nieuws :dance:

Zat voor ons nog heel even aan een pretecho te denken… ben echt veel te nieuwsgierig. Of ik het hier ook ga vertellen… :think: :angel: :lol:

Miek, wat denk je??

Femke ligt met verhoging of koorts op bed…

Af en toe een heel zielig huiltje.

We kregen haar temp niet opgenomen.

Had ik nou toch maar zo’n ding voor het voorhoofd gekocht… :roll:

Iemand daar ervaring mee?

Sproetje :

Dikke :hug: voor Femke. Hoopt dat ze snel opknapt :hug:

Hier zijn we bijna klaar in de tuin.

Hebben gister wat plantjes gekocht zodat de tuin in de winter er ook een beetje uitziet ( was nu 1 grote zwarte vlakte )

Verder al 3 wasjes gedraaid, 1 hangt op het rekje te drogen, 1 is al uit de droger en kan zo de kast in. De laatste twee draaien nog en dan ook de kast in. Verder een beetje een luierdag, lekker in pyama en ochtendjas…

Hooooooi meiden! Kennen jullie me nog? :oops: :oops: :oops:

Ben al heel erg lang niet geweest, en zie dat ik onwijs belangrijk nieuws heb gemist :o Tijger, je bent zwanger! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Marijke en Jane, de laatste loodjes al voor jullie! Chantal, ik vergeet je steeds te sms-en. Of eigenlijk wilde ik je ff pb’en, omdat mijn verhaal niet in een sms past, maar ik doe het nu wel ff gewoon zo, is de rest ook gelijk op de hoogte :wink:

Zag ook dat Miek weer babyplannen heeft. Leuk!!! Geloof dat ik het hier toch maar weer een beetje moet gaan volgen, want het is wel erg spannend allemaal!

Nou, voor wie erop zit te wachten… even een update vanuit hier :angel:

Het gaat hier goed hoor! Sterre is inmiddels helemaal gewend op de basisschool. Ze heeft net de herfstvakantie achter de rug en moest vanmorgen wel ff heel erg moeilijk doen om uit bed te komen (terwijl ze voorheen altijd om 5 uur al wakker was :eh: ), maar ze heeft het heel erg naar haar zin. Is ook meteen al van de speelafspraakjes enzo, wel ff wennen voor moeders, maar ook erg leuk. Ze is enorm leergierig, en al druk bezig met lezen en schrijven. Echt heel gaaf om die ontwikkeling te zien! :inlove: Ze heeft in het begin wel heel erg haar vriendinnetje van de creche gemist, maar daar blijven we lekker contact mee houden, dus dat zit nu ook wel goed.

Fleurtje is inmiddels alweer bijna 9 maanden :eh: (nou ja, 8 1/2 :wink: ). Het gaat op zich goed met haar, maar we hebben wel wat trouwbles omtrent de voeding. Ze heeft iig hoogstwaarschijnlijk dus kma, daar gaat ze binnenkort ook eindelijk op getest worden. Morgen afspraak bij de ka, en dan zouden we een datum voor de test gaan prikken. Bv met een speciaal dieet voor mij ging op zich goed, maar met 7 maanden ben ik met de bv gestopt. Moesten toen eerst Pepti proberen, maar daar reageerde ze erg verrot op. Toen Friso Allergy Care, maar dat was eigenlijk hetzelfde verhaal. Gelukkig kregen we toen van de ka een machtiging voor Neocate, en daar doet ze het goed op. Rijstebloem ging ook goed, en inmiddels krijgt ze ook pap met lichte granen en dat gaat redelijk geloof ik. Maar goed, apie moet natuurlijk ook aan de groente en fruit, en dat gaat echt niet goed :frowning: We hebben vorige week zelfs bij de hap gezeten omdat ze onwijs heftig reageerde op broccoli :eh: :? Ze heeft toen 2 1/2 uur nonstop overgegeven, en had het heel erg benauwd. Meiske was helemaal lijkbleek en hing als een zielig vogeltje tegen me aan, zó eng! :frowning: Het is uiteindelijk wel vanzelf over gegaan, maar de diëtist heeft ons afgeraden om nog groente en fruit te geven voor we bij de ka zijn geweest, omdat het al vaker mis is gegaan na de groentehapjes. Worteltjes leken redelijk te gaan (wel regelmatig spugen, en een beetje diarree, maar dat was te doen), maar van bloemkool en banaan is ze ook onwijs hevig gaan spugen en dat is dus niet de bedoeling. Ik vind het best een beetje eng, heb geen idee wat ons nu te wachten staat. Ze móet onderhand aan de bijvoeding, want ze is hartstikke druk en beweeglijk tegenwoordig, en heeft gewoon niet genoeg aan alleen flesvoeding en pap. Ze komt ook 's nachts weer voor een voeding, dat zegt genoeg. Qua groei gaat het op zich wel redelijk trouwens. Ik geloof dat ze ongeveer 7300 gram is, en 70 cm… Morgen bij de ka zal ze wel gewogen en gemeten worden, dan weet ik het zeker. Ze is iig afgelopen week flink aangekomen, want een week geleden woog ze hier thuis nog 7100 gram. Als de weegschaal een beetje klopt, zou ze dus 200 gram zijn aangekomen in 1 week. Wel een week zonder bijvoeding en dus ook zonder diarree en spugen, dus het zou best kunnen :thumbup:

Verder gaat het overigens hartstikke goed met Fleurtje hoor. Ze is zo lief en vrolijk, lacht de hele dag en naar iedereen :inlove: Ze kan inmiddels goed zelf zitten en begint een beetje te tijgeren :inlove: Verder rolt ze echt de hele kamer door, en weet ze zo overal te komen :inlove: Ze is ook lekker aan het brabbelen enzo. En ze heeft 2 tandjes :inlove: , die ze trots naar voren steekt als ze lacht :lol:

Dusse… ja, gaat lekker hier. Met Tjip en mij ook. Zo goed zelfs, dat we gisteren zijn begonnen om mijn ‘strijkkamer’ (die vol staat met kasten met onze kleding enzo) leeg te maken… die krijgt namelijk een nieuwe bestemming… als babykamer… van het kleine broertje of zusje van onze meiden, ik ben weer zwanger!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Het zat nog niet helemaal in de planning, al wilden we ook niet héél erg lang meer wachten. Maar er is ergens een keer een soldaatje heel geduldig geweest ofzo :angel: Ik gebruikte ovu-testen om mijn eisprong te spotten en die zo dus te omzeilen, maar dat is dus niet gelukt. We hebben er een dag aan moeten wennen, maar waren eigenlijk ook direct dolgelukkig met dit bijzondere cadeautje! :inlove: :inlove: :inlove: Wel erg heftig om zo snel al weer zwanger te zijn, maar ooooooooh, wat gaaf! Zo leuk dat Fleur en beebje straks maar 16 maanden in leeftijd schelen :inlove: Ik heb er echt nú al zin in! :inlove:

't Is wel nog pril, ben vandaag nog maar 6 weken, maar het voelt goed, ik heb er vertrouwen in :inlove: Ik ben 21 juni uitgerekend, en als er geen gekkigheid tussendoor komt, krijg ik met 38 weken, dus rond 7 juni, een ks :inlove: Spannend spannend spannend!!! :dance:

Nou ja, lekker ego verhaal weer :wink: Ik ga mijn best eens doen om het hier wat beter bij te houden, want ik wil voor geen goud de BUB-meldingen en positieve testen enzo missen :inlove:

xHeske

Heske :shock: Wat een prachtig cadeautje :inlove:

Gefeliciteerd!!!

Jammer dat het zo kwakkelt met de voeding van Fleur. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal mee gaat vallen. :pray:

En wat super dat Sterre het zo goed doet op school en het er leuk vind! :thumbup:

Een hele dikke :hug: voor Femke. Ik hoop dat ze snel opknapt!

Sproetje, jij toch ook niet?! Ons allemaal in spanning houden over het geslacht :naughty: :hand: :mrgreen:

Jane, je mag over 2 dgen thuis bevallen!!! :shock: Ben je er klar voor???

Marij.ke, jij nog een dikke week en dn mag jij ook thuis aan de slag!

Tijgertje, wat fijn dat je het hartej hebt gehoord :inlove: Lukt het jullie nou ook al met de AS?

Miek, al bijna weer aan de klus??? :mrgreen: Ik hoop dat jullie wens voor een 3e kindje snel in vervulling mag gaan! :pray:

Wij zijn ff heerlijk een weekendje SAMEN weg geweest. Tycho is naar opa en oma gegaan en Jesse naar mijn ouders. Het is allemaal gelukkig erg goed gegaan. Alleen is Jesse ziek geworden (altijd als de jongens bij mijn ouders logeren wordt er een ziek…Tycho 2x oorontsteking en Jesse nu buikgriep). Hij had het bedje onder gespuugd en is flink aan de diarree…

Vannacht kon ik het bedje ook weer verschonen, hij zat er tot aan zijn nek onder :sick: Vnochtend kon ik weer, bedje onder gespuugd en vlak daarna weer zijn kleren want hij zat weer onder de poep :sick:

Net contact met mijn ouders gehad, heeft mijn moeder het nu ook :frowning: en mijn zusje begint ook te kwakkelen… Goed besmettelijk dus.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Wat is dat ff een opknapper voor je relatie zeg! Gisteren hebben we de mannetjes weer opgehaald. Ook wel weer lekker hoor :inlove: :inlove:

Hoe is het met de rest???

Marij.ke en Jane, wie zijn jullie BUB buddy’s eigenlijk???

Dan weten we ff op wie we extra moeten letten :wink:

Heske, fijn weer wat van je te lezen.

fijn dat het goed gaat met jullie, wat balen zeg van die voeding met Fleurtje, snap dat je het allemaal wel eng vind. :hug:

en weer zwanger, GEFELICITEERD!! :dance: :dance: :inlove: wat leuk zeg!! :inlove: ( wel heel eng, want ik dacht toevallig gisteren nog hoe zou het met haar zijn , zou ze inmiddels alweer zwanger zijn…? :shifty: :shock: )

Memmie, jaaaaaaaaaaa ik ben er heeeeeeeeeeeleemaaaaaal klaar voor :inlove:

niet het zwanger zijn hoor, maar alles is klaar voor de komst van beebje :inlove:

wat fijn dat jullie lekker even een weekendje samen hebben gehad :inlove: wat naar dat ze ziek zijn geworden, beterschap voor je mannen en hopen dat jullie het zelf neit krijgen :pray: :hug: :-

Hier gaat het op zich wel goed.

mijn vitamine b12 te kort schijnt sinds 3 en halve week geleden te spelen, ik ben voor het eerst sinds 4 jaar langere tijd zonder injecties aan het kijken of mijn lichaam het weer oppakt, maar helaas ik zat 3 en halve week geleden tegen de ondergrens dat betekent nu op een tekort :cry:

denk dat ik daar de nodige ongemakken van beleef :wall:

ik herkende weer dingen als niet goed onthouden en het moe zijn, maar dacht dat het moe zijn misschien van de zwangerschap kwam :wall:

nouja straks even vitamine laten prikken en dan heb ik de komende weken weer een voorraadje :dance:

verder slaap ik niet heel best, het vele plassen zorgt voor wel 10 uitstapjes midden in de nacht :lol: en dat is niet eens zo heel erg, maar als ik weer lig moet ik eerst mijn harde buik en krampen zien weg te werken :wall:

dus echt bijslapen lukt zo niet :wall:

Liefs, Ch.antal :-

@Memmie wrote:

Marij.ke en Jane, wie zijn jullie BUB buddy’s eigenlijk???

Dan weten we ff op wie we extra moeten letten :wink:

Die van mij is Miek :inlove:

Heske :inlove: Wat een prachtig kado!!! En dat zonder onze magische woorden! Dat gaat een heel bijzonder kindje worden :inlove: Geniet er lekker van meid! En leuk als je weer wat vaker komt schrijven… Ik miste je wel :cry:

Sproet, neeeeee, ja mag ons dat niet onthouden!!! Ik denk trouwens een jongen :inlove:

Anders maar in een pb kan de spanning niet handelen :lol:

Memmie, lekker er samen tussen uit! heb ik ook wel behoefte aan, maar vind het aan de andere kant ook wel erg moeilijk!

Maar het is idd wel even goed voor je relatie!

Beterschap voor de mannetjes!

En hoe lang moeten we nog gaan zeuren voor foto’s? :angel:

Jane, wat vervelend van die b12. Hopelijk knap je een beetje op van die injectie!

Nog even volhouden meid! Je bent er bijna! :hug:

Jaaaaa ik ben Jane haar buddy :inlove:

Zoooo al 5 wassen weggewerkt vandaag, gestofzogen, keukenkastjes opgeruimd enz enz Lekker bezig dus!

Nu nog de badkamer Bah! doe ik morgen wel :mrgreen:

Zit nu dora te kijken :mrgreen:

hihi bezig bijtje :mrgreen:

leuk he die kinder programma’s :mrgreen: :lol:

zo de b12 zit weer, hopelijk werkt ie snel want merk steeds meer dingen die ermee te maken hebben :frowning:

Heske GEFELICITEERD !!!

Nog een kindje voor jullie , leuk … :dance:

Balen dat het met de voeding van Fleur minder gaat :hug:

Maar wel goed van Sterre dat ze het naar haar zin heeft op school… :thumbup: Als je gegevens hebt voor het lijstje moet je maar even pb-en.

Jane:

Weer een prik gehad, hopelijk ben je nu minder moe en kan je weer meer dingen onthouden ( is niet lullig bedoeld hoor ) Hoe lang werkt zo’n prik dan eigenlijk ? Ga je dat redden tot het einde van de zwangerschap of je moet tussendoor nog een nieuwe halen ?

Miek:

Lekker druk bezig in huis ! :thumbup:

En Dora gekeken :lol:

Memmie:

Een lekker weekend gehad ! Jammer dat je mannetjes ziek zijn en nu je moeder en zusje ook. Een hele dikke :hug: voor je mannetje en hopelijk knappen ze snel op :hug:

Ik kan nu thuis ook het hartje vinden met de AngelSound, dus kunnen we thuis ook luisteren en hoeven we niet te wachten tot we weer een afspraak hebben bij de VK.

Marijke :

Hoe is ie met jou ??

Newbe:

Hoe voel jij je ?

KC:

Hoe is het bij jullie en met jullie meisje ?

Sproet:

Hoe is het nu met Femke ?

Sorry voor de meiden die ik vergeet :hug:

Ik heb gister al een hoop in huis gedaan. Ben gister ook bezig geweest met de geboortekaartjes , maar het wordt toch niet helemaal wat we verwachten, dus waarschijnlijk word het toch over een poosje boeken halen en een kaartje uitzoeken…

Heb op MP nog een mooie babykamer gezien, maar Raim wil nog even wachten met kopen … :x

Tijger wat super dat je thuis nu het hartje goed kunt vinden :dance: , geweldig is dat he? :inlove: :dance:

ook al zo’n bezig bijtje geweest :mrgreen:

hihi ik hoop ook dat ik snel weer dingen beter onthoud en kan concentreren. vooral ook het moe zijn moet hiermee weer beetje wegtrekken. al weet ik uit ervaring dat dat vergeten enzo vaak super lang duurt voordat het weer bijtrekt :cry:

geen idee hoe nu verder met die injecties, moet dat verder overleggen met de huisarts, maar die is nog niet helemaal goed op de hoogte van deze ‘ziekte’ dus erg moeilijk daarmee een goed plan te bespreken :doh: