Hoooooi!! :mrgreen:
Hee, wat leuk, Heske gesignaleerd! :mrgreen:
En met wat voor een nieuws, zeg! Jeetje, gefeliciteerd!! :shock:
Fijn te lezen dat alles lekker gaat. Alleen érg vervelend van de voedingsproblemen bij Fleur… hoop dat daar echt snel een oplossing voor wordt gevonden…
Memmie, lekker zeg, zo’n weekendje!! Wat hebben jullie allemaal gedaan? Wel jammer dat het dan weer afgesloten moet worden met een ziek kind… hoop dat iedereen snel weer opgekapt is! :-*
Jane, fijn dat je je shot weer hebt gehad! Hopelijk helpt het snel…
Vergeetachtigheid en moeheid kunnen trouwens ook beiden van het zwanger zijn komen he? Misschien wel een combinatie nu… :?
Miek, zozo, goed bezig dus… kun je hier ook niet even langskomen?? :roll:
Tijger, wat leuk dat je nu ook thuis het hartje kan horen!! :dance:
Hier alles ok, alleen gister een drukke dag, dus vandaag flink moe.
Maar ook een heel gezellig beweeglijk beebje! :inlove:
Oja, enne… ik heb nog geen officiele buddy… dusse, wie wil? :mrgreen:
Woei, het gaat lekker hier! :dance:
Ik had nog eens op de hyves van Mascha gekeken, maar Jerry schijnt al lang weer thuis te zijn. Ze plaatste zelf geen updates meer maar las het uit de krabbels. Dus ik denk dat het allemaal weer goed afgelopen is.
Jane en Tiertje, jullie gaan hard zeg! :shock:
De dag dat jullie je kleintje vast mogen houden komt nu echt dichtbij! :inlove: Zo lang op gewacht meiden… en nu duurt het echt niet lang meer!
Tijgertje, leuke site heb je voor jullie humpie gemaakt, ik heb even gespiekt hoor! :inlove:
Miek, als je energie overhebt, gooi dan even wat hierheen! :lol:
Nou ja, hier weinig schoonmaakactiviteiten. We zitten in een verbouwing, dus het is een gigabende in huis (overal staan verhuisdozen en ligt speelgoed). We zijn beneden aan het “verbouwen”, vloer is geschuurd, plafond gladgestuukt, wanden worden nu gespoten/geschilderd. We leven nu op Isabels slaapkamer (ongeveerd 6 m2), erg cozy dus! :lol:
Volgende week kan ik weer aan de poets hier! :dance:
Sproetje, ik ben ook benieuwd wat er in je buik zit (behalve dat we weten dat er een baby in zit)! :inlove:
Jane, je krijgt het nog even zwaar te verduren met die B12 injecties… Hopelijk gaat het snel beter en heb je baat bij de injecties. :hug:
…Oeps…
@Tierrr wrote:
IKKE!!! :inlove: :mrgreen:
@Memmie wrote:
@Tierrr wrote:
IKKE!!! :inlove: :mrgreen:
Deal! :-* :mrgreen:
:dance: :inlove:
:-*
Pffff nou kim dan heeft schoonmaken weinig zin zo te horen! Maar wel leuk verbouwen (tenminste… als het af is :mrgreen: )
En van Mascha dus niets meer vernomen :think: hmmm dan zal alles wel goed zijn toch?
Leuk dat je er weer even was :inlove:
Tierrr, had ook je buddy wel willen zijn hoor , maar memmie was eerst en ik heb Jane al!
Misschien bevallen jullie wel tegelijk. Van een jongen en noemen jullie hem beide Yari :mrgreen:
Ik heb een voorspellende gave dat weten jullie toch al? :lol:
Ik wens jullie een fijne avond! :-*
@Tierrr wrote:
Jane, fijn dat je je shot weer hebt gehad! Hopelijk helpt het snel…
Vergeetachtigheid en moeheid kunnen trouwens ook beiden van het zwanger zijn komen he? Misschien wel een combinatie nu… :?
klopt maar ik ben op een andere manier moe, beetje moeilijk uit te leggen, maar ik herken dit 'soort' moe zijn van het b12 tekort. maar de combi zal het hem nu ook helemaal doen :wall:
Kim leuk je weer even te lezen :inlove:
klopt het gaat nu erg hard :shock: kan gewoon ieder moment een klein guppie in huis hebben :shock:
het is inderdaad balen die b12 injecties erbij nu, maar ach als ik er maar weer van opknap, ben zo bang voor de herhaling van meer dan 4 jaar geleden :( was er niet zo best aan toe toen :wall: en ik denk dat ik aardig in de richting van die waarde zat afgelopen weken :wall: :cry:
leuk dat jij M.arijke's buddy bent nu Memmie :inlove:
haha ja miek jou voorspellende waarde is altijd zooooo goed :liar: :lol:
net zo zeer als dat ik een meissie zou dragen ;) :mrgreen: :lol:
dus we zullen beiden geen kindje krijgen dat yari heet denk ik :lol:
ik heb trouwens heel de dag al een harde buik (die komt en gaat) :cry:
maar lig nu al een paar uur ontspannen op de bank en de harde buik gaat maar niet weg :cry:
Jane en Tierrr allebei een buddy :thumbup:
Jane nog twee daagjes dan mag je gaan bibben…
Gelukkig dat het met Mascha en Jerry beter lijkt te gaan.
Dank je Kim voor het complimentje over ons humpie site.
Het is echt leuk om thuis naar het hartje te luisteren :inlove:
Ik ga aan de knutsel :oops: Heb in het blad van Pipoos ( boordevol) een hersftboek gezien maar dat ga ik proberen te maken in de vrom van geboorte. Dus met baby afbeeldingen en de echo’s erin verwerken…
Als het af is kom ik het eindresultaat showen. Ga van de week eerst even alle materialen aanschaffen …
Fijne avond. Ga nu verder kijken naar Popstars…
Tijger ik snap helemaal niets van je uitleg over de knutsel :oops:
Ik wacht wel op de foto’s! :mrgreen:
Jane… Geen yari??? :think:
Zal mijn glazen bol nog eens raadplegen :lol:
Slaap lekker meiden :-*
Hoi meiden! Bedankt voor alle felicitaties! En ja Miek, helemaal zelf gedaan, zónder jullie magische woorden, knap he
:mrgreen:
Fijn dat de buddy’s van Jane en Tierrr geregeld zijn. Ik heb net vernomen dat ik binnen nu en heel korte tijd in jullie novembertopic mag inbreken, want ik ga de bub-melding van jov straks doen. Ik vind het zoooooooo spannend voor haar! :inlove: (ook voor jullie trouwens hoor :-* )
Oh, ik zie dat het alweer half 10 is :shifty: Wat gaat de tijd snel vandaag. Ik moet Fleur uit bed gaan halen en dan zo op weg naar de kinderarts. Ben heel erg benieuwd wat die voor ons kan betekenen.
(Oja Jane… dat potje Olvarit he… als je daar een andere bestemming voor kan vinden, dan zou dat mooi zijn, want Fleur mag het voorlopig niet hebben Ze mag alleen vers gemaakte groente (als ze dat al mag straks), omdat er in die potjes vaak nog toevoegingen zitten en het altijd nog gemengd is met rijst en soms appelsap enzo :?)
Heske… :shock:
GEFELICITEERD!! :dance: :dance:
Spannend hoor en zo onverwachts :inlove:
Gisteren moesten we Femke eerder van het kdv halen om ze 39,2 had.
Maar wij merkten verder gelukkig weinig aan haar.
Vandaag is ze ook weer lekker vrolijk dus het ergste zal er wel op zitten hopen we. Zelf verkouden, maar ach.
Ons meisje ligt nu in bed, dus tijd voor mama om even te douchen.
BIB :dance: :inlove: :dance: :inlove:
we hebben het gehaald, 37 weken! :shock: :mrgreen:
leuk tijger, lekker creabea voor de beeb :inlove:
Miek als het aan jou voorspellende waarde ligt zal het kindje niet zo heten, ik zeg niet dat het niet zo is :lol: :lol:
je zult nog even moeten wachten, duurt op zijn langst nog maar 5 weken :lol: :lol:
Oh heske wat naar zeg van die voedingtrouble met Fleurtje :hug:
is goed bedankt voor het doorgeven :-
Sproet fijn dat Femke niet zo heel ziek leek en al beetje was opgeknapt, wat sneu als ze verkouden zijn :hug: :-
Jaaaaa, de eerste BIB van Jane!! :dance:
Wat verwacht je trouwens meid? Wat betreft wanneer het ongeveer gaat gebeuren? Ben je er al klaar voor, of hoeft het nog even niet?
Sproet, hoe gaat het nu met Femke?
Haha, die Miek met haar voorspellende gaven! :mrgreen:
Wij zijn sinds gisteren eindelijk zo goed als uit de namen trouwens! Pfoe!! Moeilijk hoor, jeetje…
Nou, ik ga er weer vandoor, strak bezoek!
Jaaaaa Jane, je eerste bib!! :inlove:
:dance: :dance: :dance: Yeaaaaaahhh Jane heeft een BIB!!! :dance: :dance:
En vanaf nu wel elke dag even melden hoor! En anders krijg ik graag een smsje met het grote nieuws :mrgreen:
Tierrr, voor jou helemaal moeilijk. Een een meisjesnaam en een jongensnaam. Hebben jullie ook dubbele namen of enkel?
En maar net op de valreep :lol:
Sproet hoe is het met je meisje vandaag? Weer een beetje opgeknapt?
Heske hoe was het bij de kinderarts?
Hoi Kim, hoe is het met je? Zijn jullie trouwens al ‘klaar’ met kindjes krijgen of komt er ooit nog één? Of mag ik dat niet vragen… :shifty:
Jaaaaa, Jane, je eerste BIB!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Hihi, als Kim nog een kindje wil, dan moet ze een andere vent gaan zoeken
Gisteren fijn gesprek gehad bij de ka, ze heeft me best wel gerustgesteld. Ze vermoedt (en hoopt) dat Fleur d’r darmpjes nog niet genoeg gerijpt zijn en dat het daarom te vroeg is voor bijvoeding. Over een maand krijgt ze een provocatietest voor de koemelkallergie, en 2 weken daarna gaan we weer groente proberen. Hopelijk lukt het dan wel. Tot die tijd krijgt ze alleen die Neocate voeding en 2 keer per dag wat rijstebloem erdoor. Vind het wel sneu hoor, ze is straks gewoon al 10 maanden en dan moet ze nog helemaal van voren af aan beginnen met bijvoeding :? Maar goed, het zou wel de beste oplossing zijn. Als over 6 weken die groentehapjes nóg niet gaan, dan moet ze verder onderzocht worden, maar daar gaan we nu nog maar even niet vanuit.
Vandaag een vermoeiend dagje. Moest heel erg veel doen voor de zaak en in huis, en uitgerekend nu beginnen de misselijkheid en vermoeidheid de kop op te steken. Gelukkig kon Sterre vanmiddag nog even met mijn schoonmoeder mee. Fleurje is wel gezellig vandaag, rolt nu de hele kamer door. Op dit moment ligt ze onder de tafel aan mijn broekspijpen te trekken :lol: :inlove:
We moeten zo nog even naar de brievenbus wandelen en ik moet nog wat was wegstrijken, en dan vind ik het we weer best voor vandaag. Nou ja, en nog eten koken, Fleur de fles geven, meiden in bad en in bed doen… en dan zelf ook snel naar bed denk ik :lol: Tjip belde net dat hij de komende uurtjes nog wel op de zaak is, dus ik sta er (voor de verandering :roll: ) alleen voor.
Goed, ik ga even een baby onder de tafel uitvissen, dan de meiden even waterdicht inpakken en eens even richting brievenbus…
xHeske
hi hi,
Heske, ik had je al gefeliciteerd, maar hier nogmaals gefeliciteerd! Erg leuk voor jullie Lastig dat het bijvoeden zo moeizaam gaat zeg, balen.
Jane, een heuse BIB :dance: Spannend hoor.
Had ik al verteld dat we op vakantie zijn geweest? Naar Turkije, was erg fijn, C. trok veel aandacht en bekijks en genoot daar volop van. Lekker ding.
Maar tja, nog altijd diarree, we worden er gek van. Sinds de overstap op gewone voeding blijft het een probleem. Ze was gewoon bijna 500 gram afgevallen op vakantie. Ben gisteren bij de huisarts geweest, maar moet bij de kinderarts zijn, dus heb dinsdag een telefonische afspraak. Afgelopen zondag woog ze 7340 gram, belachelijk voor een baby van bijna 11 maanden. Verder doet ze het geweldig! Gaat staan, kruipt nu op haar knietjes, haar haartjes zijn zo lang dat ze een speldje in heeft…heerlijk meisje :inlove:
Miek, ik moet dan idd een andere man zoeken als ik nog een kindje zou willen. En binnenkort onderga ik een gynaecologische ingreep waardoor ikzelf ook niet meer zwanger mag/kan worden :shifty:
Als het aan mij lag had ik een elftal :inlove:
Bij wijze van spreken dan hè!
Maar aangezien ik nu nog steeds kamp met de naweeën van de zwangerschap (check banner hoe lang dat al geleden is), is het sowieso niet verstandig om nog een zwangerschap aan te gaan.
Dus het is prima zo, ik ben gelukkig met mijn drietal :inlove:
Morgen meer reactie!
@miek1982 wrote:
Tierrr, voor jou helemaal moeilijk. Een een meisjesnaam en een jongensnaam. Hebben jullie ook dubbele namen of enkel?
Haha, nee zeg, we houden het bij een enkele naam, dat is al moeilijk genoeg!

Heske, wat fijn dat je nu na het bezoek aan de kinderarts wat meer rust hebt. Hopelijk gaat alles over een paar maanden een stuk soepeler!
Hier gister een vriendin op bezoek gehad, erg gezellig, maar was wel helemaal op aan het eind van de dag. Vandaag dus maar een lekker rustig dagje! En vanavond naar de vk, ben benieuwd!