*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

Goedemorgen meiden :-*

BIB :mrgreen:

@Tierrr wrote:

Jaaaaa, de eerste BIB van Jane!! :dance:

Wat verwacht je trouwens meid? Wat betreft wanneer het ongeveer gaat gebeuren? Ben je er al klaar voor, of hoeft het nog even niet?

hihi tja lastig, zit een beetje in tweestrijd, wil graag mijn kindje vasthouden en zien, maar this niet dat ik de zwangerschap 'zat' ben :inlove:
en als ik die voorweeen en harde buiken heb en mijn baarmoeder zich super hard tegen mijn ribben aan het groeien/duwen is heb ik wel zoiets van nu mag mijn kindje wel komen, maar geniet ook nog wel van de laatste momenten met zijn tweetjes en de rust :oops:

haha ja hoor Miek jij krijgt het als eerste te horen als er wat aan de gang is :inlove: manlief heeft je nummer ook al opgeslagen mocht ik al meteen geen puf meer hebben om iets te doen :P
jij zit alweer in je speelperiode :mrgreen: of ging je deze ronde nou toch nog overslaan? :think:

Heske fijn dat de ka je heeft gerustgesteld, inderdaad wel sneu voor Fleurtje dat het zo lang duurt, hopelijk is dat 'alles' en kunnen jullie snel overgaan op geslaagde bijvoeding :pray: :-*

KC lekker dat jullie met zijn drietjes op vakantie zijn geweest :inlove: .
wat balen zeg van die diaree van Ctje hopelijk is het snel over :pray: :hug:

hier gaat het prima, begin beetje bij beetje de b12 injectie te merken :dance: ben nu nog klein beetje moe, maar dat komt omdat manlief mij gisteren iets te vroeg wakker belde omdat de verwarmingsmonteur binnen 15 min op de stoep zou staan :roll: :lol:
maar vandaag was ik al om 6 uur klaarwakker en heb toen toch maar even wat uurtjes 'bijgeslapen' zodat ik neit te moe zou zijn :mrgreen:
vanmiddag weer controle bij de vk, pff vind dat wel veel hoor iedere week :roll: maarja..

Liefs, Ch.antal :-*

@Jane_S wrote:

vanmiddag weer controle bij de vk, pff vind dat wel veel hoor iedere week :roll: maarja…

Ja joh? Ik ga vanavond ook en de laatste keer was 2 weken geleden.. en ik vind het nu eerlijk gezegd wel fijn dat ik vanaf nu elke week mag.. ben steeds zo benieuwd naar hoe het groeit en hoe het ligt enzo.. :)
Maar het is bij ons ook echt om de hoek, dus misschien scheelt dat?

Ik snap trouwens precies wat je zegt als reactie op mijn vraag, ik heb dat ook ongeveer zo! :)

Hier zit de vk ook wel zowat om de hoek hoor, maar ben al vana 35 weken iedere week aan het gaan, vond dat toch net een week te vroeg :mrgreen:

:slight_smile: niets raars dus :mrgreen:

Oh ik vond dat juist altijd leuk, elke week naar de vk! :inlove: Maar voorlopig moet ik daar nog even op wachten :angel:

Had ik hier eigenlijk al verteld dat de echo een week verzet is? :frowning: Moet nu wachten tot 10 november :frowning: Echt balen, want dan kan Tjip niet mee :frowning:

Maar ja… volgen vast nog wel meer echo’s :wink:

Zit hier te rillen, want de cv-ketel is kapot :wall: Gisterenavond kreeg de monteur 'm niet aan de praat, waarschijnlijk moet er een nieuwe pomp in. Om half 3 komt ie die nieuwe pomp erin zetten. Hoop echt dat 't probleem dan opgelost is, want 't is echt kouddddd. Bovendien is de ketel nog maar 4 1/2 jaar oud, dus waardeloos dat ie nu al kapot gaat zeg! :roll:

Verder gaat het goed hoor, wel weer wat misselijk vandaag, maar da’s ook wel weer een mooie bevestiging, dus als het niet erger wordt dan dit dan is het wel oké :wink: :inlove:

xHeske

Argh, balen van die echo zeg… :?

En ook van de ketel. Zo oud is ie idd nog niet…

Die van ons is een jaar of 10 en wij hebben toevallig ook net maar een servicecontract afgesloten, want moet er niet aan denken om straks met inieminiebaby in de kou te zitten…

Hoop dat die van jullie het vanmiddag ook gewoon weer doet!

Haha, en die misselijkheid blijft een leuk iets he? O zo vervelend, maar als bevestiging toch o zo welkom (ook al zegt het geen drol, haha).

Ik ben ook weer zo misselijk vandaag, maar ik vind het nu toch niet meer zo grappig… :?

Jane… BIB :lol:

Hier weer thuis… Femke had 40,2 dus die kon ik van het kdv halen.

Ze ligt nu te slapen en ik heb werk mee naar huis, dus ben weer weg :?

Wat sneu voor Femke… en lastig voor jou… :hug:

Hopelijk knapt ze snel weer op!!

Ah Sproet, beterschap voor je meisje! :hug: :hug: :hug:

Tierrr en Jane, missen jullie niemand bij de novembermama’s vandaag? :shifty: Zou Jov vandaag de ks hebben? :shifty: Ik heb haar nog niet voorbij zien komen, dus hou m’n mailbox en telefoon angstvallig in de gaten? :shifty: :pray: :inlove: Of moest ze ergens heen vandaag?

Ooooh, en ik heb het ECHT ontzettend koud zeg! Fleurtje ligt nu ook dik ingepakt in een winterslaapzakje en onder een dekentje te slapen, vind het voor haar helemaal sneu dat het nu zo koud is.

Heske wat jammer zeg dat de echo week is uitgesteld :frowning: en dat Tjip dan ook nog eens niet mee kan :hug:

balen zeg dat de cvketel stuk is, hier gelukkig niet stuk, maar hij sloeg geregeld uit en dat vertrouwde deze mamma-to-be niet :mrgreen: dus gisteren heeft de monteur alvast iets vervangen zodat we niet meer zomaar zonder warm water komen te zitten :mrgreen:

ja erg vervelend zo’n koud huis, vooral zo’n kleintje, weet helemaal niet wat er aan de hand is :hug:

he sproet wat sneu dat Femke alweer ziek is :hug: Beterschap :-*

Heske Jov heeft inderdaad sinds gisteravond neits meer van zich laten horen :think: spannend :mrgreen: ze is toch al zo’n 39 weken nu :shock:

Ze is precies 39 weken vandaag. En ik heb het ff gecheckt (neuroot die ik ben) maar ze heeft de afgelopen dagen steeds keurig 's morgens al een bib-melding gedaan. Dus ik denk dat ik het wel weet :mrgreen: :pray:

@Ke wrote:

Ze is precies 39 weken vandaag. En ik heb het ff gecheckt (neuroot die ik ben) maar ze heeft de afgelopen dagen steeds keurig 's morgens al een bib-melding gedaan. Dus ik denk dat ik het wel weet :mrgreen: :pray:

ja dat zag ik ook al :mrgreen:

daarom… spannenddd!! :inlove:

zoooo weer goedgekeurd :mrgreen:

Kende deze vk niet eens :lol: :lol: , naja nu 1ste keer gezien :stuck_out_tongue:

mocht ik dit weekend bevallen zou ik ook nog haar hebben :lol:

maarja ik ga daar niet echt vanuit :stuck_out_tongue: , maar you’ll never know :mrgreen: :shifty:

Jov is bevallen!!! :mrgreen: :inlove:

:dance:

@Ke wrote:

Jov is bevallen!!! :mrgreen: :inlove:

:inlove: :dance: :inlove: :dance: yaaaay :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Zo ben ik ook weer !

Jane je mag eindelijk bibben !

Tierrr : Over 5 daagjes mag jij ook bibben …

Sproet : Dikke knuffel voor Femke :hug:

Hopen dat ze snel opknapt …

Heske : Balen dat je ketel stuk was, is het inmiddels opgelost ?

Balen dat je echo is uitgesteld :hug:

Hier gaat het goed, voel me ook vrij goed.

Op het werk zijn er toch meer mensen die het nu ook gaan zien.

Hoofd magazijn maakte vanmorgen zelfs een geintje dat ik me buik in moest houden … :slight_smile: :oops:

Heb van een vrouwtje van kantoor een speelkleed gehad van Woezel en Pip…

Morgen ga ik naar Pipoos en de spullen halen om het boek in elkaar te knutselen. Zodra het af is, plaats ik foto’s… Verder ben ik begonnen met leren breien :oops: en ik moet me borduurlap een keer af gaan maken, want die moet op de babykamer komen te hangen . Is een lap van ABC Winnie the Pooh…

Oow leuk tijgertje om er zo mee bezig te zijn he.

Elke keer weer wat.

Heske, zijn ze nog komen repareren?

Toen wij thuiskwamen van vakantie was de batterij van de thermostaat leeg en deed die het dus niet meer, waardoor het echt heel koud was, duurde een paar dagen voordat het huis weer op temperatuur was.

Ik vond de bezoekjes aan de gyn ook wel speciaal. Alleen de laatste 4 weken was niet fijn, omdat ik er zo’n beetje om de dag zat voor ctg, echo, bloedprikken en urineonderzoek en er toen vanalles ‘mis’ was.

Goedemorgen meiden :-

BIB

Tijger fijn dat je je zo goed voelt en leuk he als ze het beginnen te zien? :inlove:

Heske ondertussen weer in een warm huis?? :pray: :-

x Liefs, Ch.antal

Kom even heel snel langs om Heske te feliciteren!!! Wauw wat geweldig! :inlove: :inlove: :dance:

Echt super nieuws!

(we zijn net terug van een midweekje travemunde, moet nu echt koken, maar zal binnenkort eens bijlezen hier! Ik zag toevallig Heske haar banner voorbij komen op kok…vandaar dat ik even kom langswaaien :wink: )