Dag dames, ben ik ook weer even!
Lu, leuk dat je even langs kwam waaien, hoe is het met jou en je kindjes?
Leuk Tijger dat ze het gaan zien op je werk! En druk aan de knutsel lees ik. Leuk hoor dat je dat doet, ik kan het niet! :roll:
Jane, weer goedgekeurd :thumbup: en nu maar wachten… wachten… wachten…
Tierrr, hoe was het met jou bij de verloskundige?
Heske, inmiddels weer warm?
Sproet, hoe is het met je meisje?
KC, hoe gaat het met jullie?
en met memmie?
Hier vandaag niet zo veel mee gemaakt. Heb samen met milan een taart gebakken die niet te vreten was :mrgreen:
En verder wat in huis gerommeld!
zooooo vanavond lekker the voice of holland kijken en daarna aan de klus :mrgreen:
Miek, ik moet toch altijd zoooo lachen om jou! :lol:
Wat een heerlijk mens ben je toch! :inlove:
Marij.ke :hug:
:: :vlinder: ::
Meiden, fijn weekend!
Jaaaaa, Jane :dance: Je mag BIB-en :dance:
Kim, :oops: wat lief dat je dat zegt…
Ik heb de spullen voor het geboorteboek in huis en ga van het weekend proberen om er aan te beginnen, laat jullie snel het resultaat zien.
Tierrrrr :hug:
Oh jemig, ik schrok me te pletter, dacht even dat er met Tierr of de baby wat was gebeurd vandaag :shock: :shock:
Maar het is een jaar geleden vandaag…wat een nare dag om aan terug te denken. Sterkte :hug:
Zelfs nu met een gezonde dochter moet ik ook nog af en toe aan ons :**: denken.
Jullie zijn lief!! :-
het was inderdaad gister precies een jaar na de foute echo van de tweeling en dat deed me toch wel weer wat, ondanks dat ik nu dit lieve wezentje in mijn buik heb zitten… ik had gewoon zo graag die 2 lieve ukkies bij me gehad nu. Maargoed…
Had gelukkig genoeg te doen, dus ter afleiding maar druk bezig geweest. En daardoor waarschijnlijk zo kapot dat ik het klokje rond geslapen heb vannacht… :roll:
Inmiddels hangt het gordijntje op de babykamer en hebben we de enveloppen voor de geboortekaartjes, dus dit weekend naar hartelust plakken, haha!
Lu, wat leuk je weer te zien, hoe gaat ie? Mooie midweek gehad?
Miek, gelukt met klussen? :mrgreen:
Heske, is het weer warm bij jullie?
Memmie, hoe gaat ie bij jullie?
Jane nog steeds BIB?
Tijger, met jullie alles ok?
En met KC, sproet en Kim? :-
Goedemorgen meiden :-
Ja hoor M.arijke nog steeds:
BIB :shock: :mrgreen:
M.arijke dat zijn inderdaad wel moeilijke dagen, maar we vergeten onze :**: niet :inlove:
oh leuk Tijger, veel plezier, ben benieuwd naar het resultaat :mrgreen:
ik heb van alle echo’s (ja dat zijn er een hoop van dit kindje :shock: ) een hele map gemaakt en allemaal in een mooie mapjes gedaan, van die doorzichtige hoesjes voor in de klapper, en de echo’s in fotohoesjes, is erg leuk geworden :inlove: in ieder geval netjes bij elkaar en opgeborgen :inlove:
haha Miek taart gefreubeld die niet te eten was :lol:
ach in ieder geval lekker bezig geweest dus :mrgreen:
hoiii Lu :mrgreen:
Hier gaat het goed, kindje zit er nog steeds, dus we wachten lekker door bed staat sinds gisteren op klossen, precies 70 cm :lol: :mrgreen: en mevrouw moet nu een ladder hebben om in en uit bed te komen :lol: :lol: :lol: :? . vanacht 1 keer mijn hiel zeer gedaan aan het bed, en 1 keer haast uit bed gevallen :wall: :lol: 't is echt stunten zo :doh: :lol: :lol: maarja…
't ziet er overigens wel grappig uit je bed zo hoog, net zo’n groot hemelbed :mrgreen:
x Liefs, Ch.antal :-
@Tierrr wrote:
Memmie, hoe gaat ie bij jullie?
Prima! Alleen erg druk... veel gewerkt afg week. En over 6 a 7 weken krijgen we AL de sleutel van ons nieuwe huis :shock:
We hebben nog NIETS bekeken...vloeren, meubels etc :shifty:
Houden het ook nog wel even druk dnek ik!
:-*
Toevallig dat je erover begint, ik lag er vannacht (ja, echt waar… :roll: ) nog aan te denken wanneer jullie nou de sleutel zouden krijgen, haha.
Maar over 6 a 7 weken dus. Dat schiet inderdaad al op! :dance:
Erg fijn natuurlijk, maar er komt wel weer een hoop drukte bij kijken ja…
Hoe bevalt het jullie eigenlijk waar jullie nu zitten?
Enne… pb je me je adres even?
Enne, gaat het lekker op je werk? Hoeveel werk je nu gemiddeld dan?
En hoe gaat het met je ventjes?
Lekker zeg, dat uurtje extra! Lekker lang uitgeslapen en toch heb je nog wat aan je dag!
Sjonge jonge, wat is dit ukkie druk zeg! Ik vraag me soms gewoon af of het wel normaal is… :shock: :roll:
BIB
over 6/7 weken de sleutel al memmie, jeetje wat gaat dat haaarddd!!
nog genoeg te regelene/ uit te zoeken lees ik zo :shifty:
fijn als je alles op orde hebt en lekker in jullie nieuwe huisje zitten he?
hihi M.arijke ook al zo’n beweeglijk/druk beebje :inlove:
Hier ook :inlove: :lol: ik heb me ook soms afgevraagd of het normaal is hoe en hoeveel die bewoog, maar ga er maar vanuit dat het erbij hoort :lol: :mrgreen:
ja ik vind dat extra uurtje ook wel lekker :mrgreen:
niet dat ik er veel aan heb gehad :roll:
want van slapen wilde het toch niet komen vanacht :wall: , moest best vaak plassen en iedere keer weer harde buiken en pittige krampen :doh:
Haha, ja, dat slapen dat is me wat… hier ook hoor…
Maar juist als ik zo ontzettend slecht slaap, veel wakker lig midden in de nacht, vind ik het wel lekker dat ik er 's ochtends tenminste niet vroeg uit hoef… dan kan ik op die manier nog een beetje bijslapen!
En jouw beebje dus ook zo ontzettend druk…wel gezellig he?
Heb jij ook dat de bewegingen ontzettend veranderd zijn in de loop van de zwangerschap? Die van mij schopt eigenlijk amper meer, maar is echt constant aan het uitekken, tegen de binnenkant van mijn buik aant duwen… auu!!
Memmie:
Drukke tijden dus en nu nog meer omdat jullie al snel de sleutel krijgen…
Jane en Tierrr:
Allebei drukke ukkies.
Zijn jullie al klaar met het kamertje ?
Ben nieuwsgierig hoe het eruit :oops:
Tierrr:
Nog 2 daagjes, dan mag je ook gaan bibben :dance:
Hier gaat het goed. Druk weekend gehad. Gister wezen shoppen voor spulletjes in huis. Hebben twee ladekastjes , twee schemerlampjes , kussentjes voor op de bank en een kleed voor onder de salontafel gekocht. Nu is het huis nog iets meer aangekleed…
Raim gaat proberen deze week alle laatste kleine dingetjes af te maken wat er nog moet gebeuren in huis en dan kunnen we daarna aan de babykamer gaan beginnen… :dance:
Over twee weken gaan we kijken bij de kinderwagen (als het goed is staat ie dan in de showroom) Als we de kleur dan allebei mooi vinden, dan bestellen we hem ook gelijk.
BIB
maar het is november!!! :dance: :inlove:
M.arijke het is inderdaad super fijn dat als je zo slecht slaapt 's ochtends nog lekker kunt doorslapen. vond het advies van de kraamzorg om dan vroeg op te staan ook zeker geen goed plan :naughty: , ik vind dat ik juist moet zorgen dat ik lekker uitgerust ben voordat de bevalling begint :shifty:
hihi het is zeker gezellig dat ie nog zo lekker beweegt. kindje beweegt inderdaad heeeel anders, maar dat vind ik al een tijdje , hij schopt inderdaad niet meeer echt maar beweegt gewoon lekker rond, en strekt zijn beentje nog wel eens dus zie je rechts zijn kontje en links zijn voetjes, dan heb ik ineens een heeeeleee brede buik :shock: hahaha :lol: :lol:
hihi ja het kan wel eens wat pijnlijk zijn hoe kindje beweegt, vooral als ik loop heeft ie er een handje aan om continu maar te bewegen en vooral zo dat deze mama dat niet zo’n heel fijn gevoel vind :roll: :mrgreen: :lol:
oh ja moet nog steeds plaatje plaatsen van de babykamer :doh:
Tijger lekker bezig geweest voor jullie huisje :inlove:
je bent ook nooit klaar in je huisje hoor :mrgreen: je vind altijd wel weer iets dat je mooier/leuker kunt maken, tenminste dat heb ik heel erg :shifty: :mrgreen:
maar dat is wel erg leuk
hoe is het met de rest? 't is beetje rustig hier… :shifty:
Het is inderdaad vrij stil op dit moment.
Nog steeds BIB voor Chantal.
Maar je heb gelijk, het is november …
Hier vanmiddag een nieuwe winterjas gekocht.
Een zwarte langere , dons achtig… Nu maar hopen dat ie ook echt warm zit als het buiten ook heel koud wordt…
Ik kom tussendoor heel vaak gluren of er al een baby geboren is
Heb verder niet veel te melden. Alleen dat ik jullie stiekem ergens wel benijd hoor, zoveel beweging op het eind en een actief beebje. C’tje had het moeilijk en was dus heeeel rustig Ik moest juist op het eind heel vaak even duwen of met de angelsound checken of ze het nog wel deed :shifty: Een jaar geleden zat ik in stress te wachten tot ze geboren mocht worden, weemoed.
Tijgertje, fotooooo’s!
Tijger leuk nieuwe jas, foto?
houd je er wel rekening mee dat je buik doorgroeit deze winter??
Kc nee helaas zit beebje nog :shifty:
zie zulke leuke data voorbij komen heel de tijd en denk nu is het toch wel erg leuk, 1-11 bijv maarja verder vind ik 't ook nog wel prima zo.
lekker nog met zijn tweetjes :oops:
ahh 't is voor jou inderdaad heel anders geweest de dagen/weken voor de bevalling :hug: :hug: :-*
M.arijke, morgen bib-en!! :mrgreen: :dance:
Ja Jane, waar blijven de foto’s van de babykamer?
Tijger, leuk, een nieuwe jas! Wel één die je met dikke buik ook aan kan?
Mijn enige jas die nu nog past is een naadje van los, moet ik nog even zien te fixen, maar ben niet zo handig daarin… :? En wil graag een nieuwe jas, maar daar moet ik nog maar ff mee wachten, haha.
KC, kan me voorstellen dat je ergens wel wat jaloers op ons bent. Het lijkt me erg rot om de baby amper te voelen bewegen. Ik vind het ook echt super gezellig, dat geduw de hele dag. Al doet het dus wel pijn en vraag ik me dus soms serieus af of het wel gezond is, haha… :roll: