Ja Jane, het is november!! :dance:
En ik mag morgen BIBben… joehooeee!! :dance:
Wel een heel apart idee dat het voor hetzelfde geld nog 5 weken kan duren… :?
Dames,
Ja ik heb er rekening mee gehouden dat mijn buik gaat groeien in de winter, dus heb hem twee maten groter gekocht dan ik normaal zou kopen :oops: Dus als het goed gaat , kan ie de winter mee.
Ik zal morgen even foto’s maken. Dan is het licht en worden de foto’s mooier…
Goedemorgen meiden :-
BIB
ohoww moet nog steeds die foto’s van de babykamer erbij pakken :doh:
M.arijke hoe is het met jou? vandaag je eerste bib?? :mrgreen:
Tijger wat goed dat je daar rekening mee hebt gehouden :mrgreen:
ik niet hoor, ik draag nog steeds mijn ‘oude’ winterjas, die gaat natuurlijk niet dicht, gelukkig heeft ie ook knoopjes dus doe ik altijd 1 knoopje dicht zodat het in ieder geval beetje bij elkaar zit, maar mijn buik komt er lekker tussenuit :inlove:
maar ben erg benieuwd naar de foto :mrgreen:
hoe voel jij je nu tijger?
nog kwaaltjes? je bent in ieder geval van die vieze potten af toch? :mrgreen:
begin je beebje al te voelen? :inlove:
nou hier een bagger nacht achter de rug.
ik blijf maar buikpijn hebben en beebje lag vanacht geregeld heerlijk tegen mijn blaas aan :wall: dat is zo’n naar gevoel
dus iedere keer weer als ik dat voelde dacht ik "ga maar voor de zekerheid plassen :wall: " en dan het probleem met in slaap komen waar ik sinds gisterochtend last van heb :doh:
weet niet wat het is, voel me ineens heel anders en in slaap komen lukt niet meer :roll: :wall:
nouja zometeen komt mijn vriendin langs :inlove:
die heeft me nog niet zwanger gezien :mrgreen: dus die zal wel even moeten omschakelen naar die dikke buik :lol:
wel errug leuk, heb haar al tijdje niet gezien en ik ben er weer uit :mrgreen: :lol:
:- Ch.antal
Jaaaaa, BIB! :mrgreen:
Jane, veel plezier met je vriendin vandaag!
Naar he, dat wakker liggen? Ik heb er ook zoveel last van, niks aan…
Jaaa Tiertje, je eerste BIB! :inlove: :thumbup: :inlove:
Whoeoeoeiiii, Marijke’s eerste BIB, en november is begonnen! :dance: Het gaat nu echt spannend worden meiden!
11-11 is ook leuk :mrgreen: of 10-11-10 :mrgreen: of 12-11-10 :mrgreen: Nog zat leuke data Jane, en ach, een andere dag is ook goed, want de geboortedag van je kindje wordt vanzelf een speciale datum :inlove:
Weinig beweging op het eind,… ja, laat ik het daar maar niet over hebben, niet leuk Gelukkig super beweeglijke beebjes voor Jane en Tierrr :inlove: Die ervaring heb ik overigens ook, bij Sterre had ik een gekneusde rib aan het einde :roll: Troela lag ook gewoon helemaal uitgestrekt in mijn buik, en was bij de geboorte 54 cm… en maar trappen… gek kind :roll: :inlove: :lol:
Hier gaat het goed! Elke dag een beetje erger misselijk, maar dat zien we maar als een goed teken. Hoef nog niet te spugen ofzo hoor, dus het is wel te doen.
Ow sjips, ik hoor Fleur alweer :? We hadden afgesproken dat ze tot 12.30 zou slapen, dus ik ga haar eens even ernstig toespreken :naughty:
Hallo allemaal…
Jer mag af en toe naar huis. Hij heeft wel om de dag dialyse. Die machines houden hem cru gezegd in leven.
Zijn beide nieren zijn er mee gestopt en hij heeft dringend een donor nodig
Heel erg jammer dat sommige mensen maar gewoon van alles aannemen… :silenced:
Ik weet niet goed hoe het te zeggen dus ik gooi het er maar gewoon op
Nieren regelen ook de hormoonhuishouding; een kleintje zal er dus voor ons niet inzitten
Als iemand een nier af wil staan of als hij via de donorlijst (duurt ongeveer 5 a 6jaar) een nier krijgt komt dit in veel gevallen wel weer op gang allemaal
Vanwege deze “dreun” had ik even geen zin om verdere update neer te zetten…
Leuk dat er weer meiden zijn die kunnen BIBben! :dance: :dance:
Eerst Mascha een hele dikke knuffel geven :hug: :hug: :hug:
Wat een naar nieuws en dan zolang moeten wachten op een nier…
Ik hoop voor jullie dat er snel iemand komt die een nier af wil en kan staan om jullie te helpen.
@ Marijke :
Jaaa je mag bibben !!! :dance:
@ Chantal :
Ik voel me goed en kwaaltjes heb ik niet echt. Begin wel last te krijgen van mijn rug en dan vooral onderin, maar dat wist ik van tevoren omdat ik kyfoscoliose heb… 26 oktober was mijn laatste dag om die stinkpotten te vullen. Volgende keer doe ik ook niet meer mee :oops: Ons ukkie voel ik nog niet, maar het hartje horen we wel af en toe en dat blijft toch iets moois…
Mijn broertje is net langs geweest met zijn nieuwe aanwinst :inlove: Ik ben super verliefd op dat meisje … :mrgreen:
Hij kwam langs met een puppy van 7 weken , een Stafford, wit met zwart genaamd Balloe.
Hij kwam eerst bij ons langs om te kijken hoe het met onze hond ging. Ik kreeg Balloe in me armen en ik ga op me hurken zitten om Kari ( dat is onze eigen hond ) te laten snuffelen en het pupje begint gelijk Kari haar neus helemaal af te likken en daarna likt Kari die pup helemaal af :inlove:
:-* Chantal
Dankjewel tijger :-*
Heb je foto’s gemaakt van dat staffie pupje?
Ik zag net een reclame op tv van zo’n warmte band voor de rug. Zou dat iets voor je zijn? :hug:
Vind het wel lief dat je aan me denkt over zijn warmteband.
Ik leg er meestal een kruik in.
Er staan 2 foto’s in het SF van Balou.
Jeetje Mascha, wat een nieuws… wat een narigheid zeg…
Heel veel sterkte voor jullie allebei, en ik hoop dat er snel een oplossing komt… In ieder geval fijn dat je ff een update komt doen.
Hoe gaat ie met jou persoonlijk? Lichamelijk?
Heske steeds wat misselijker! Erg vervelend, maargoed… hoort er wel bij natuurlijk! Wanneer had je nou een echo?
Tijger, viel het zo tegen? Die potten vullen?
Succes met je rug, erg vervelend is dat…
Hier: BIB! :mrgreen:
(En ik ben bang dat dat nog wel een poosje zo blijft…)
Marij.ke :dance: Je mag BIB-en :dance:
Het kindje MAG nu thuis geboren worden!!!
Ik houd mijn mob goed in de gaten de aankeomende weken!
Mascha, wat een afschuwelijk nieuws… :hug:
Hoe kon dat dat zijn nieren er opeens mee ophielden???
Ik hoop van harte dat er snel iemand een nier doneerd. Is er geen fam lid ofzo die een nier wil afstaan? Of zijn er geen matches?
Heel veel sterkte! Ik hoop dat uiteindelijk jullie kinderwens toch in vervulling mag gaan, maar nu eerst alles op alles zetten voor je hub!
:hug: :hug: :hug:
Tijgertje, balen van je rugpijn… :hug:
Wat schattig een puppie, straks ff in het SF kijken!
Waarom doe je de volgende keer niet weer mee voor MvM?
Als je het zo bekijkt is het toch eigenlkijjk maar een kleine ‘opgave’ voor een hele GROTE wens voor een vrouw waarbij het niet zo goed lukt?
Ik val je niet aan hoor, maar ben benieuwd waarom je er zo over denkt?
Jane, vannacht al wat beter geslapen???
Het is wat he, slapen met een dikke buik en een kleintje die lekker trappelt als jij wilt slapen en dan ook nog eens lekker op je blaas drukt :mrgreen:
Straks moet je het ook met minder slaap doen (of jij moet meteen een superbaby hebben die meteen doorslaapt) dus een goede oefening alvast
Heske, balen dat je steeds misselijker wordt, maar fijn dat je niet hoeft over te geven. Hopelijk wordt het niet erger.
Miek, jij zit inmiddels in de wachtweken toch? Of ben je druk aan de klus?
Sproetje, hoe is het met jou? En met Femke? Is ze al goed opgeknapt?
KC, hoe is het met jou en jullie mooie meiske? Bijna een jaar :shock: Waar blijft de tijd he?!
En hoe is het met de rest???
Hoi meiden!
Jeetje Mascha, wat een ellende allemaal! Ik hoop dat er heel snel een donor gevonden word! Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd! :hug:
Je kunt trouwens wel zien wie er hier zwangerschapsverlof heeft :mrgreen:
Nog steeds BIB Jane en Tierrrr…
Ik ben zooooo benieuwd! Ben gewoon zenuwachtig voor jullie :mrgreen:
Mem, ik heb besloten toch nog maar een paar maandjes te wachten. We hebben we geklust, maar niet op de vruchtbare dagen. Merkte dat ik er toch nog niet helemaal klaar voor ben.
Ik ga nu richting mei denken…
hmmmm, weet niet meer wat er allemaal verteld is :think:
Dus geen ik iedereen een dikke :-*
Ojaaaa Leon loopt door het hele huis :inlove:
Zit al te twijfelen of ik wel een kertboom neer moet zetten deze kerst :lol:
@Memmie wrote:
Straks moet je het ook met minder slaap doen (of jij moet meteen een superbaby hebben die meteen doorslaapt) dus een goede oefening alvast
Haha, lekkere dooddoener is dat toch... :wink:
Juist omdát we het straks al met minder slaap moeten doen... mogen we dan nu misschien ff goed opladen? :roll:
@miek1982 wrote:
Wie, wat, waar? :roll:
Dus toch nog maar ff wachten.. goed dat je erachter kwam dat je er nog niet helemaal klaar voor bent. Ben wel eel benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren.
Wel een interessant groepje zo, een aantal meiden bijna uitgerekend, een aantal pril zwanger, een aantal al iets verder, sommigen die weer bijna gaan klussen en weer anderen die weer allemaal andere dingen hebben.
Ooooh, Miek, geen kerstboom? Dat zou ik echt niet kunnen.. met kerst moet er een kerstboom komen! Desnoods met een groot hekwerk eromheen, maar die kerstboom komt er!
Ik heb zo'n zin in kerst... de eerste kerst met zijn drietjes... :inlove:
Doen jullie nog wat aan sinterklaas/kerst?
Denk ook wel dat die kerstboom er komt hoor!
Anders maar met plastic ballen :mrgreen:
Jaaa jullie eerste kerst met HARRY erbij :inlove: :lol:
Zooo bijzonder!
Wij doen aan kerst en sinterklaas. 5 dec, lekker met de familie pakjes uitpakken en met kerst heerlijk eten. Ene dag bij mijn moeder andere dag bij Mitch zijn moeder.
Oh ik hoor mijn kleine dikkertje is wakker :inlove:
Gaan we samen even mijn grote knul van de peuterspeelzaal halen!
Tot later :-*
Goedemorgen meiden :-
BIB
Jeetje Mascha wat een heftige update, sterkte :hug: :hug:
Chantal (tijger) fijn dat je je zo goed voelt :inlove:
kan me voorstellen dat je blij bent van die potten af te zijn, ik had dat na 1,5 keer toch ook echt wel :oops:
denk wel dat mocht er een volgende keer komen ik wel mee zou doen weer :wall: :lol:
jammer dat je jullie kindje nog niet kunt voelen, 't is dan ook nog wel wat aan de vroege kant maar had gekunt :mrgreen: wel fijn dat je het hartje zo nu en dan kunt horen :inlove:
ahhh wat een lieverdje dat hondje!! :inlove:
en wat lief hoe jou hond en die pup zo met elkaar omgingen meteen :inlove:
memmie, deze nacht best goed geslapen :thumbup: alleen toch nog best moe :think: :eh: maar uhm het kindje is wonderbaarlijk genoeg 's nachts altijd heel rustig, maar als ik weer terug ga liggen, draait hij zich ook af en toe een millimeter en dat kan dan precies op mijn blaas zijn :wall: en mijn buik zit ook totaal niet in de weg :inlove: dus 't is echt gewoon ikzelf die zo moeilijk in slaap kom (geregeld) in combi met een hoofdje dat dan net tegen de zenuwen of op blaas liggen :doh: :mrgreen:
en helemaal eens met M.arijke :mrgreen: geen tijd voor voorbereiden, moeten fit zijn als we straks zoveel wakker gehouden worden :mrgreen: :lol:
maar memmie lief hoe je op iedereen reageert maar hoe is het met jou en je mannen? :-
@miek1982 wrote:
Nog steeds BIB Jane en Tierrrr…
Ik ben zooooo benieuwd! Ben gewoon zenuwachtig voor jullie :mrgreen:
:oops: :mrgreen: nee niet te zien :lol:
jup nog steeds BIB, nu zegt zelfs manlief dat hij wel toe is aan zijn 2 weken vrij :lol: :inlove: dus heb beebje maar lief aangesproken dat hij toch echt mag komen nu, zelfs papa zit te wachten :inlove:
nu maar hopen dat hij er een beetje naar luistert :lol: (niet dat ik de zw.schap zat ben, maar vind het zo sneu als die verjaardag van ons kindje zo dicht bij sint en kerst zit :doh: :lol: )
oh ja ook nog hier miek wat knap dat Leon loopt :clap:
ja nu moet je hem nog meer in de gaten houden, nu zijn ze sneller van A naar B :lol: :mrgreen:
M.arijke ik heb ook zoooo'n zin in kerst voor het eerst met zijn drietjes!! :inlove: :inlove:
en hier zitten er al plastic ballen in dus dat heb ik over jaartje niet :mrgreen: :lol:
wij doen hier nog niets met sint :mrgreen:
maar kerst ga ik altijd kerstavond naar mijn ouders (lekker eten)
1e kerstdag denk ik dat we gewoon lekker samen doorbrengen dit jaar :inlove: en 2e kerstdag naar schoonouders, maar dat is ook meer omdat alles dicht is en toch wel lekker is om eruit te gaan ,voor de gezelligheid, geen verplichtingen :inlove:
nou hier gaat nog steeds best goed, ben vandaag dan nog wel wat moe :zzz: en ben er net pas uurtje uit :oops:
heb behoorlijk goed kunnen slapen vanacht, dus dat is wel een meevaller :dance: jammer dat ik er neit geheel uitgerust van ben :doh:
gisteren was erg gezellig met mijn vriendin, zijn gezellig samen wezen lunchen en hebben veeeeeel bijgekletst :mrgreen:
:-* Ch.antal
Haha Jane, ik vind het wel grappig hoeveel onze zwangerschappen op elkaar lijken. Beiden een lekker beweeglijk beebje en 's nachts juist lekker rustig!
Pff, ik ben ook moe…
Merk zeker de laatste dagen wel dat 't zwaarder wordt. Meer pijntjes in de buik, sneller zere rug en opstaan beggint wel erg lastig te worden nu, haha. Van mij mag beebje volgende week wel komen, maar ben bang dat het voorlopig nog even blijft zitten… :roll:
Ik ga nu trouwens ff foto’s van het kamertje in het showforum plaatsen voor de liefhebber…
Goedemorgen meiden :-*
BIB
@Tierrr wrote:
Haha Jane, ik vind het wel grappig hoeveel onze zwangerschappen op elkaar lijken. Beiden een lekker beweeglijk beebje en 's nachts juist lekker rustig!
Ja leuk he :inlove: , viel mij ook al heel erg op :mrgreen:
nou hier wederom een goede nacht gehad, voorbereiding? :shifty:
deze ochtend redelijk wat harde buiken gehad :doh: *auwie*
straks weer naar de vk.
:-* Ch.antal