*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

BIB!

Lekker zeg, die goede nachten! :thumbup:

Ik slaap erg lang, het klokje rond, maar ben echt elke 2 uur wakker. Vannacht om 12, 2, 4, 6 en 8 uur… waardeloos… :?

Succes bij de vk! Ik moet ook!

M.arijke dat heb ik ook hoor dat wakker worden, ik moet namelijk om het uur/2 uur plassen :wall: :wall:

maar dat heb ik al weken/maanden :doh:

dus als ik een keertje lekker slaap en redelijk snel inslaap na het plassen is het een goede nacht :lol:

jij ook succes dan bij de vk :mrgreen:

Succes bij de keuring meiden!

Wel balen van de slechte nachten…

Hier gaat het slapen eindelijk goed. Milan slaapt door en zonder mopperen en leon komt pas rond 5 uur. Mitch moet dan wakker worden om te werken dus die geeft gelijk een fles. Kan ik nog even tot zeven uur ronken :mrgreen:

Net een prikje gehaald met Leon… Zooo zielig, maar gelukkig hoeft hij nu een tijdje niet. Hij was 82 cm en 13 kilo :mrgreen:

Milan moest plaatjes kijken, maar weigerde iets te zeggen. Zit je dan met je goede fatsoen! Over twee maanden gaan we het weer proberen :roll:

Fijne dag allemaal :-*

hihi bedankt Miek.

fijn dat bij jullie de nachten wel goed gaan :thumbup:

goed geregeld miek :mrgreen:

ahh Leon weer prikje gehad :hug:

hihi Ja die leeftijd is wel grappig, dat ze zo lekker eigenwijs zijn, jij weet dat ze het kunnen en denkt zo laat ze maar een poepie ruiken en vervolgens hebben ze er geen zin in en zeggen geen woord :lol: :doh:

1 van mijn zusjes was ook zo bijdehand namelijk :wink:

fijne dag Miek! :-*

@Jane_S wrote:

dus als ik een keertje lekker slaap en redelijk snel inslaap na het plassen is het een goede nacht :lol:

Haha, ja, ik heb het ook al bijna de hele zwangerschap... maar het blijft irritant. Vooral inderdaad als het inslapen vervolgens niet meer lukt door een zere rug enzo... grr!

Aaah, een prikje voor Leon... sneu!!
En die Milan van jullie is ook een grapjas he? :wink:

M.arijke heb je zo’n last van je rug? :hug: :-*

dat is inderdaad extra vervelend :hug:

nou hier weer goedgekeurd, pff duurde dat lang zeg, liep eerst 15 min uit en toen zat ik daar zowat een half uur :shock:

maarja alles is goed, beebje ligt nu weer eventjes met de beentjes rechts :eh: , gisteren nog links :lol:

maar ze zegt dat die dat lekker veel mag doen want dan draait ie zich daardoor steeds dieper in de bekken en dat is wel zo prettig voor ene makkelijkere en snellere bevalling, dus oke :inlove: go beebje :dance: :lol:

ik heb net nog iets leuks meegemaakt.

maand geleden ging de camera stuk 1 week voor de garantietermijn afliep. maar die is nog steeds niet gemaakt en ik was er zowiezo niet tevreden over dus we hadden gisteren eindelijk een nieuwe besteld via bol.

dus hij zou vandaag geleverd worden en ik was al bang dat die zou komen als ik net een uurtje weg zou zijn en ja hoor precies toen waren ze geweest :wall: .

maar op weg naar huis zag ik de witte bus (waar ze altijd de pakketjes van tnt mee komen brengen) in een straatje staan, echt 1 min hiervandaan. Dus ik natuurlijk giga balen dat ze ook echt NET geweest waren :wall:

kom ik thuis zie ik op het blaadje van de tnt (dat ze devolgende dag komen) een telefoonnummer geschreven staan, dus ik heb meteen dat nummer gebeld en gevraagd of hij inderdaad nog zo dichtbij was en het erg zou vinden om nog even terug te komen, en dat vond ie geen probleem :dance: :dance: :mrgreen:

dus binnen 1 min stond ie inderdaad voor mijn deur :mrgreen: en heb ik onze nieuwe camera binnen :dance: :dance: :inlove:

wat een gelukje weer :mrgreen:

Ik zie alleen nog bibbers …

Chantal:

Gelukkig weer goed gekeurd door de VK.

Wat een aardige man van tnt :thumbup:

Arme Leon :hug:

Iemand vroeg aan mij waarom ik de volgende keer niet meer mee zou doen aan mvm. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super goed dat zoiets bestaat. Alleen de eerste periode plaste ik de flessen bijna vol. Daarna werd het steeds minder en op het last zat ik nog maar op een kwart van de fles. Dus stel dat er ooit een tweede komt en ik werk dan nog, dan ga ik ze niet vullen. Ben ik gewoon lekker de hele dag thuis ( dus huismoeder geworden ) dan wil ik ze wel weer vullen… :oops:

Was vanmiddag met mams op cursus babypop maken en we zaten met die vrouw te praten dat ik zwanger ben en hoe zij het ervaren heeft toen ze zwanger was en toen voelde ik een borreltje in me buik. Weet niet of dit ons humpie geweest is, dus wacht maar af of ik het nog vaker ga voelen…

Maar alle beetjes helpen toch, tijger?

Wat spannend dat je misschien je hummeltje voelde!!

Ik ben vanmiddag weer goedgekeurd door de vk! :dance:

Beebje is ingedaald en ze schat dat het bij de geboorte zo’n 7 pond is, super dus! Was verder ontzettend beweeglijk, schopte de hele tijd tegen de doptone aan, haha! :mrgreen:

De vk zei ook nog wat ze dacht wat het werd… ben benieuwd of t klopt! Ben sowieso zoooo benieuwd inmiddels… kan haast niet wachten!

Gelukkig was alles goed bij de VK…

Ben ook benieuwd wat het gaat worden bij jullie…

Is toch een goed teken dat jullie beebje is ingedaald ??

Morgen dames!!

BIB!

Ja, beebje ingedaald is heel goed inderdaad! :slight_smile:

Hoe gaat het met iedereen? Nog plannen?

Ik ben sinds gister eigenlijk heel erg vrolijk… :roll:

Weer goedgekeurd bij de vk, voel me aardig goed, mannetje heeft gister nog wat echt laatste dingetjes voor de baby meegekomen, we hebben weer heerlijk samen weekend, straks ff samen shoppen (oa kleding voor mij en nog een klein lampje voor de babykamer :slight_smile: ) en het is redelijk goed hersftweer! :mrgreen:

Goedemorgen meiden :-

BIB

Chantal (tijger) ik begrijp wat je bedoelt met die flessen, ik had dat op een begeven moment ook dat ik me af vroeg (hoopte) dat de flessen goed genoeg gevuld waren, maar had wel zoiets van ieder beetje helpt :shifty:

maar hé, ieder zijn eigen keuze hoor, ik vind 't altijd al goed dat mensen het uberhaupt overwegen (weer) mee te doen of niet, er zijn mensen die er niet eens over nadenken… :-

oh dat zou zomaar kunnen hoor dat je beebje voelde :inlove: wat spannend, nu ga je je daar zeker extra op concentreren? :mrgreen:

ik voelde kindje ook al vrij snel maar omdat iedereen altijd zei dat je dat pas vrij laat voelt bij een 1e kindje heb ik daar altijd aan getwijfeld (en ik voelde beebje echt vaak :shock: :lol: )

M.arijke ook weer goedgekeurd, top meis! :thumbup:

en beebje ingedaald :dance: :thumbup:

lekker dat je een vrolijke bui hebt :mrgreen:

het is zeker goed herfstweer :shock:

Hier gaat het nog steeds goed, al draaide ik vanochtend 1 keer precies zo dat ik met mijn volle gewicht bovenop mijn buik ging liggen :doh: :cry: “auw!”

:-* Ch.antal

haha ben zolang met het bericht bezig geweest dat het ook maar NET ochtend is :mrgreen: :lol:

Leuk hoor, twee bibbers!! :mrgreen:

En Tijger, wie weet…

Ik had afgelopen week twee dagen cursus en dan zit je dus de hele dag stil. Dus toen voelde ik ons kleintje heel duidelijk. Vaak ben je overdag iets te beweeglijk om het op te merken in het begin en als je dan 's avonds in bed ligt, kun je het ook goed voelen.

Weet niet zo goed waar ik in moet springen eerlijk gezegd.

Ja, hier dus… maar heb alles gisteren gelezen en dat reageert niet echt lekker (persoonlijk).

Miek toch nog eventjes in de wacht las ik.

Klets je nog wel bij de stoppers mee?

Hier weinig nieuws, gelukkig alweer weekend en Femke heeft al een paar nachten goed doorgeslapen :dance: :dance:

Ze is ook flink aan het stappen door de kamer nu en ik had wel gelezen dat als ze gaan lopen ze ook eventjes slechter gaan slapen, dus wie weet :smiley:

Heske, hoe is het met jou? Wanneer heb jij een echo op de planning staan?

Eindelijk weer ff teken van leven van mij!!!

Ik zie allemaal BIB’s!!! Spannend!!!

Heske jij bent ook weer zwanger!!! Gefeliciteerd wat super!!! :dance: :dance:

Mascha jeetje wat …tja wat moet je zeggen wat klote allemaal!!! Hele dikke :hug: :-

Miek R loopt nu ook door het huis te banjeren. Wij doen dit jaar geen kertsboom. Ook niet ivm mijn zwangerschap. Dan loop ik zeg maar op mijn eind… R heeft ook deze week prikje gehad. (de 14 maanden prik) L en R verschillen iets in grootte!!! R is nu ongeveer 9200 gram en 77 cm

Tierr dat klinkt echt super mooi hoe je dat zegt. Jullie eerste kerst met zn 3-tjes. Super he :inlove:

Het blijft nog steeds gek dat ik eigenlijk ook op die datum was uitgerekend he? Maar goed het is dubbel :wink: en dwars goed gekomen :wink:

Vervelend he die nachten als je steeds wakker bent! Waardeloos!

Hier ook al de hele zwangerschap door dat ik s nachts eruit moet om te plassen…zzzzzz :zzz:

Jij ook weer goedgekeurd bij de vk! Mooi!!! :dance:

Tijger alweer 17 weken!!! Gaat ook lekker snel he?

Jane Dus alles was goed bij de vk?

Ik heb het een tijdje terug gehad. Toen was ik met R aan het spelen op bed en ik dook er echt zo op. Vergeten dat ik zwanger was hahaha :lol: :wall: Auwie.

Hier zijn de mannen ook erg druk! Ik denk vooral baby 1. Die andere is wel rustiger volgens mij.

Bij de gyn vorige week was alles goed. Bd was prima en met de jongens gaat het ook perfect. Ze werden 1000 gram geschat en gaan helemaal gelijk op. Ik was toen 27 weken.

Verder vind ik het wel erg zwaar worden nu. Bekken is ook weer erger. Heb het gevoel af en toe dat ik op een kameel heb gezeten

:doh: :oops:

Dag meiden!! :-

Sproet jij ook alweer 19 weken!!! :shock: :inlove:

En F aan het stappen. R slaapt wel goed maar wel onrustig de laatste weken. Af en toe wakker ff huilen en dan als je de kamer binnen gaat haar weer neerlegt gaat ze ook meteen weer slapen. Ik denk idd dat het aan het lopen komt!

Hooooi newbe! Leuk van je te horen! En wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje en je jongens.

Kan me helemaal voorstellen dat het zwaar wordt nu. Ik had het met één al zwaar :smiley:

Rustig aan doen. Werk je er ook bij?

Leuk hè sproet en newbe die waggelende kindjes :mrgreen:

Sproet ik schrijf nog wel mee met de sroppers. Loopt alleen niet echt storm daar, dat is wel jammer.

Ik bekijk het gewoon per maand. Misschien ben ik nu wel zwanger want we zijn niet helemaal braaf geweest :shifty:

Tijger, het kunnen je darmen zijn of het beebje… Houd het maar op het beebje dat is leuker :inlove:

Jane goedgekeurd en een nieuwe camera! Leuk, dat wordt veel showen :inlove:

Tierrr, dan was de hartslag of heel snel (meisje) of langzaam (jongen) Denk een jongen en hij heet Kees!

En 7 pond is netjes, milan was ook 7 pond, leon 7,5!

Hier net naar ballorig geweest. Altijd leuk met die kleintjes, vooral met een dreumes waar de nonstop achteraan moet rennen. Ben gesloopt :lol:

Gelukkig ligt hij nu te slapen dus kan ik even uitpuffen.

Zo ga nu een peutertje bezig houden, die zit te zeuren :-*

Chantal ( jane ) :hug: niet meer vergeten hoor dat je een dikke buik , dat je er niet meer op kunt liggen…

Newbe:

Ook al weer 27 weken geweest …

Wat gaat het toch allemaal snel !

Hee, wat een gezellige drukte ineens! :slight_smile:

Sproet, wat gaat Femke goed joh! Doorslapen en stappen door de kamer!! :dance:

Hoe gaat het met de zwangerschap? Doe je ook een 20 weken echo?

En newbe, jeetje, wat ga jij ook hard!! :shock:

Kan me voorstellen dat het wel een raar idee is dat je eigenlijk tegelijk met mij uitgerekend was… maargoed, gelukkig is het inderdaad vrij snel dubbel en dwars ( :mrgreen: ) goedgekomen. Kan me voorstellen dat het zwaar is… succes!!

Miek, ballorig… leuk!!

En succes met je peutertje! :mrgreen:

Peutertje wil niet met me spelen…

Mag niet meedoen :cry:

Oh ik mag wel het monster zijn, maar of ik dat zie zitten :roll: :smiley:

@miek1982 wrote:

Peutertje wil niet met me spelen…

Mag niet meedoen :cry:

Oh ik mag wel het monster zijn, maar of ik dat zie zitten :roll: :smiley:

:lol: :lol: