*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

Jullie zijn lekker bezig hier :thumbup: Kan het niet bijhouden :mrgreen:

hmmm, zit jullie verhalen te lezen, maar het komt niet echt binnen vandaag :wall:

Dus zeg alleen even gedag en lees het morgen nog een keer!

Slaap lekker voor straks! :-*

ik kom nooit op de 1500 berichten :cry:

Goedemorgen meiden,

ja het is/was zeker een opluchting dat hij niet stuk was.

heb meteen ALLE babywasjes gedraaid :inlove:

gisteren heel de dag gestreken en de wasmachine laten draaien :mrgreen:

straks even de kast goed indelen want nu liggen de maten beetje door elkaar :doh:

de kraamzorg kwam langs en ik ging het dus echt niet meer op tijd halen allemaal, dus heb het maar snel opgevouwen :mrgreen:

5 min voordat ze aanbelde (ze was 10 min te vroeg :shock: ) was ik maar net aangekleed :mrgreen: .

maargoed zijn er nu ook achter dat we nog wat dingetjes nodig hebben, kraampakket was erg summier namelijk :wall:

en we zijn gewaarschuwd dat onze VK erg vasthoudend is wat betreft plek van thuis bevallen namelijk in de woonkamer :eh: , maar daar ben ik (wij) het niet mee eens :naughty: en vind ook niet dat ze me dat kan verplichten :naughty: dus dat wordt nog een discussiepunt bij de volgende afspraak :wall:

Tijger :thumbup: hihi fijn dat je er zo goed rekening mee hebt gehouden.

lekker hoor samen weekendje weg :inlove: , wat leuk!! :mrgreen:

zo zo druk dagje gehad dus gisteren? is dat een beetje gelukt?

M.arijke dat is inderdaad wel weer jammer he, maar je krijgt er inderdaad iets heeeeel moois voor terug :inlove:

leuk dat je de kinderwagen nu hebt en dat hij nog steeds bevalt :inlove:

@miek1982 wrote:

ik kom nooit op de 1500 berichten :cry:

dan moet je wat vaker komen schrijven :wink:

maar kan me voorstellen dat dat er nu iets minder in zit met zo’n ziek kindje :frowning:

Memmie hoe gaat het met jou en je kids? is het vingertje van Jesse al weer beetje aan het opknappen? :hug:

Meiden, heb wel alles gelezen, maar hou het even op een kort berichtje.

Femke zal zo wel wakker worden namelijk.

Gisteren had ik na een slechte nacht de hele dag ontzettende hoofdpijn, dus het valt af en toe niet erg mee. Maarja, vandaag gelukkig alleen nog maar last van mijn keel en maar een keer mijn bedje uit geweest om vijf uur. Toen dekentje over haar heen gelegd (en uiteraard moest ik toen plassen) en daarna kon ik weer gaan slapen.

Memmie, wat sneu een verbrande bitterbal-duim :hug:

Femke is vanmorgen voorover van ons bed gekukeld dus die heeft haar kin een beetje open liggen… :roll:

Gevaarlijk, zo’n dagje thuis!

Jane, wat lekker zo… die voorbereidingen.

Ik zit een beetje na te denken over Femke d’r nieuwe kamer.

En wat ik nu voor de baby krijg, kan ik dus niet echt kwijt want die kamer is nog bezet… :think:

Vanmiddag de zwangerdoos van felicitas opgehaald. Zo wordt het toch steeds echter. Buikje begint ook al aardig wat te worden (nog niet één foto gemaakt :oops: ) en volgens mij voel ik sinds gisteren ook lichte beweging van binnen :inlove:

@Tierrr wrote:

@tijgertje1982 wrote:

Manlief was super blij met zijn cadeautjes :dance:

Je man is jarig vandaag? Gefeliciteerd! :slight_smile:

Wat heeft ie gekregen van je?

Jep mijn mannetje was jarig ( 36 alweer :shock: :lol: )

Hij heeft een laptop gehad en een draadlozen muis ( hij heeft vorige maand een laptop gekregen , omdat de vaste pc plaats moet maken voor de babykamer ) …

Sproetje :

16 weken alweer ! Je gaat hard.

:hug: voor Femke, zielig dat ze is gevallen en dat haar kinnetje open is gehaald.

Jane :

Wat raar dat je perse in de woonkamer moet bevallen, bijna iedereen bevalt toch in de slaapkamer en dan nog bepalen jullie waar het plaats vind en niet de vk ? Het is jullie kindje, bevalling en huis hoor… Gewoon er op blijven staan dat je wil bevallen waar jullie willen…

Gelukkig heb je alles weg kunnen wassen.

Ik heb de Angelsound vandaag binnen gekregen en vanavond heb ik Raim laten zoeken naar het hartje. We hebben wel iets horen kloppen, maar weten niet zeker of dat het hartje van ons humpie is geweest …

Nu ga ik even de hond uit laten en dan mijn bedje in :zzz: ben moe en morgenvroeg gaat de wekker weer.

Oja van het weekend ook een brief naar de werkgever gestuurd. Ik had liever nog even gewacht , maar iemand kon zijn mond niet houden en heeft het dus al voor mij gemeld. :x

Ik heb vanmiddag de papieren binnen gekregen en de kraamzorg is nu officieel geregeld. :dance:

Oppas hebben we ook al dus wij hoeven niet op zoek naar een creche of kinderopvang. Mijn moeder gaat oppassen…

Haaai 8)

Lekker tijger dat er al dingen geregeld zijn en fijn dat je moeder op kan passen! Hoeveel dagen ga je werken? Mijn moeder heeft ook altijd opgepast! Enne nog gefeliciteerd met je man!

Die van mij is tien jaar jonger :oops: :lol:

Wat raar Jane dat je in de huiskamer moet bevallen! Gewoon de gordijnen weghalen en zeggen dat het echt niet gaat :lol: :angel:

Ik heb dat trouwens nog nooit gehoord, gaf ze daar ook een reden voor? :think: kan er zelf geen bedenken namelijk…

:hug: voor brokkepiloot Femke en pechvogel Jesse!

Oh moet even weg…

moet even een tut erin stoppen…

Leon knapt aardig op en is gelukkig niet zo ziek meer, maar hij voelt zich nog wel naar door het kuurtje wat hij heeft gekregen. Is veel aan het jengelen en wil alleen maar op schoot of gedragen worden door huis.

Wel positief is dat hij gelukkig weer doorslaapt! Dus kom de nachten weer een beetje tot rust.

Zondag is mijn grote ventje jarig! 3 alweer :inlove:

Nog drie dagen…

We hebben het trouwens wel een keertje onveilig gedaan deze maand, dus wie weet… :mrgreen:

Spannend Miek :pray:

Lekker zo’n jong binkie als man. ( is ie 2 jaar jonger dan mij ) :oops:

Gelukkig gaat al iets beter met Leon :hug:

Ik blijf 5 ochtenden werken net zoals ik nu doe ( ik werk van 7.00 tot 11.00 uur ) en nu pas ik ook 3 middagen per week op, maar ik denk dat ik daar wel mee stop als ik bevallen ben, of ik moet het zo kunnen regelen dat de kinderen dan uit school bij mij thuis komen ipv van hun eigen huis …

Hoi dames!

Heb aardig wat bij te beppen, geloof ik! :mrgreen:

Jane, alle babywasjes al gedraaid, goed zeg!! :thumbup:

Ik moet nog beginnen, maar heb telkens zo weinig fut…

Gister even boodschappen gedaan en daarna was ik al helemaal kapot. Een paar uur op de bank liggen slapen en dan nóg continu huilen van vermoeidheid. Begin t toch echt wel steeds zwaarder te vinden nu, en het idee dat het nog bijna 8 weken zou kunnen duren, pfff… :roll:

En dan heb ik nog niet eens last van noemenswaardige problemen, ziekenhuisbezoeken of oudere kids rondhuppelen en ben ik ook al gestopt met werken… :think:

Wat stom trouwens dat de vk per se wil dat je beneden bevalt… zou ik ook niet willen hoor! Gewoon niet doen, je bent nog altijd zelf baas! Zolang er maar een vaste trap en stromend water is mág je gewoon op de eerste verdieping bevallen hoor!

Sproetje, jij gaat ook snel! De zwangerdoos al opgehaald en de eerste bewegingen gevoeld! :inlove: Ben erg benieuwd naar de buikfoto! Kom maar op!

Tijger, gefeliciteerd nog met je man! :slight_smile:

Mijne is vandaag jarig en wordt een jaartje jonger dan die van jou! :mrgreen:

Inmiddels al zeker weten het hartje kunnen vinden met de angelsound?

Miek, toch weer spannend he? :pray:

Wat waren onze magische woorden ook al weer? :mrgreen:

Goedemorgen meiden,

@Sproetje wrote:

Jane, wat lekker zo… die voorbereidingen.

Ik zit een beetje na te denken over Femke d’r nieuwe kamer.

En wat ik nu voor de baby krijg, kan ik dus niet echt kwijt want die kamer is nog bezet… :think:

Vanmiddag de zwangerdoos van felicitas opgehaald. Zo wordt het toch steeds echter. Buikje begint ook al aardig wat te worden (nog niet één foto gemaakt :oops: ) en volgens mij voel ik sinds gisteren ook lichte beweging van binnen :inlove:

ja zeker lekker die voorbereidingen :slight_smile:

jij hebt zo te zien ook nog aardig wat voor te bereiden, al is het alleen al een nieuw kamertje voor Femke :mrgreen:

oh wat leuk dat je beebje nu begint te voelen :inlove:

Tijger ben het helemaal met jullie eens. Manlief zei al meteen nee ze bevalt gewoon in de slaapkamer als ze dat zo wil :inlove:

maar de reden dat de vk dat WIL is omdat ze het wel eens meemaakt dat vrouwen ineens toch nog naar het ziekenhuis moeten en dan moet je horizontaal vervoerd worden en dat brengt nog wel eens onhandige situaties met zich mee hoe ze de trap af moeten of via trap niet mogelijk is, etc etc.

Tijger wat leuk dat jullie de angelsound hebben aangeschaft, als je een hele snelle hartstlag hoort (totaal niet te vergelijken met je eigen!!) dan is dat zeker die van de beeb, ik twijfelde de eerste keer ook, maar toen ik later nog een keer luisterde was ik er toch zeker van dat het beebje was :inlove: . inmiddels nog een keer geprobeerd?

wat balen dat iemand zijn/haar mond voorbij heeft gepraat. zoiets meld je toch liever als eerste aan je werkgever :doh:

@tijgertje1982 wrote:
Ik heb vanmiddag de papieren binnen gekregen en de kraamzorg is nu officieel geregeld. :dance:

Oppas hebben we ook al dus wij hoeven niet op zoek naar een creche of kinderopvang. Mijn moeder gaat oppassen…

wat super dat dat allemaal goed geregeld is! :thumbup:

Miek wat fijn dat Leon al weer wat opknapt en de nachten weer doorslaapt :hug: :-

en zondag wordt Milan alweer 3 :shock: :dance:

@miek1982 wrote:
Nog drie dagen…

We hebben het trouwens wel een keertje onveilig gedaan deze maand, dus wie weet… :mrgreen:

oh toch nu al spannend :angel: :pray: :mrgreen:

M.arijke balen dat je zo weinig energie hebt :hug:

hier is het meer een kwestie van geen zin :wall: het gaat gewoon niet weg :cry:

ik had geluk dat zondag mijn man iedere keer heeft geholpen met de wasmachine en droger te vullen zodat het sneller gaat, anders was ik ook echt nog niet klaar geweest :stuck_out_tongue:

gefeliciteerd met de verjaardag van je man! :-

ik ga hier zo maar eens mijn vluchtkoffertje klaarmaken :shifty:

sinds 2 dagen zijn de voorweeen weer een stukje heftiger geworden :wall: ben benieuwd wat de vk straks daarover te zeggen heeft :shifty:

verder gaat het best goed hier, uitgezonderd van die harde buiken en voorweeen die heftiger worden, maarja begint beetje ‘erbij te horen’ :stuck_out_tongue:

gisteren had ik een beetje een dip-dagje, was totaal mezelf niet en heel de tijd een beetje verdrietig, vandaag voel ik me gelukkig weer wat meer ‘happy’ :mrgreen:

oh ja en inmiddels alweer 35 weken :shock: over 2 weken mag ik thuis bevallen :shock:

:-* Ch.antal

Marijke Gefeliciteerd met je mannetje !

Jane , je maakt het wel spannend hoor met de voorweeen, ben benieuwd wat er straks tegen je gezegd word door de vk…

Hebben nog niet geluisterd, we gaan het vanavond nog een keer proberen en dan probeer ik het ook op te nemen…

Hee meiden :-*

hoe is het?

tijger is het (weer) gelukt? :inlove:

nou gisteren bij de vk geweest, die zegt heel grappig, je bent 35 weken als beebje wil komen komt ie en vanaf nu is dat niet heel erg ze hoeven dan niet heel erg lang in het ziekenhuis te blijven :mrgreen:

ze zegt het is vervelend die krampen maar we kunnen er niets aan doen…

maar ik heb met beebje afgesproken dat hij vanaf woensdag, ná de echo, mag komen :wink: :lol:

alles was goed, bloeddruk blijft op 1 lijn zitten de gehele zwangerschap :mrgreen: en mijn gewicht is nog netjes :mrgreen:

ze wilde niet teveel aan mijn buik voelen en porren bang dat ze iets op gang zou brengen :mrgreen: maar hij ligt wel nog goed en hartje klopte ook weer goed :inlove: dus laat maar komen dat beebje :inlove:

Meiden, ff snel…

Fijn weekend allemaal! :-*

Miek, ??? :mrgreen:

Fijn dat alles weer goed was bij de vk Jane! :thumbup:

Marij.ke nog gefeliciteerd met P. zijn verjaardag!

Chantal, is het nu wel gelukt om het hartje van jullie ukkie te horen? :inlove:

Je herkent het hartje van de kleine wel hoor, net een treintje die voor bij komt of een rennend/galopperend paardje. Veel sneller dan de jouwe!

pffff , moet eigenlijk slapen, maar loop te piekeren over wat ik allemaal nog moet doen morgen, dus maar even wat afleiding aan het zoeken…

Leuk hoor verjaardagen, maar raak altijd een beetje in de stress dat ik belangrijke dingen vergeet…

Tierrrr, zwanger zijn is gewoon zwaar (tenminste voor de meeste vrouwen) je kunt niet anders doen dan je eraan toegeven…

Jane, fijn dat je weer goedgekeurd bent! Nog even en dan mag ik hem komen bewonderen :mrgreen:

Hoi memm, hoe is het bij jou?

Hier geen ongi, maar voel hem nu wel trekken in mijn buikje. Ben altijd precies optijd dus zal vanacht wel doorbreken…

Vandaag was mijn mama jarig, daar hebben we net heerlijk gegeten et de hele familie. En nu alle pijlen op zondag!

Slaap lekker :-*

En??? Is ’ ie doorgebroken???

Suc6 met de voorbeidingen voor de verjaardag van je grote ventje!

En natuurlijk een hele fijne dag toegewenst morgen! Ze hebben het over goed weer!

Hoe is het nu met Leon?

Wij gaan straks naar Alphen aan den Rijn, naar mijn zwager en schoonzusje. Eerst heeft Merijn een korfbalwedstrijd in Almere en dan gaan we verder naar A a/d R. Ben benieuwd… De jongens zijn erg gezellig vandaag… NIET! :evil: We blijven er een nachtje slapen, anders is het zo’n gereis.

Meiden, fijn weekend! :-*

Annemiek van harte gefeliciteerd met de 3e verjaardag van Milan :dance: :dance: :inlove: :-*

is het allemaal nog een beetje, ontspannen, verlopen?

Miek, van harte gefeliciteerd met je mooie grote knul! Leuke dag gehad?

Memmie leuk weekend gehad? Wilden de mannen nog wat meewerken?

Pff, ik heb niets gedaan van alles wat ik eigenlijk wilde doen en toch ben ik kapot… ik ga bankhangen!

Even snel, ben kapot dus ga lekker vroeg naar bed.

Gisteren ongi geworden, dus nu gaan we voor het echie :dance:

Bedankt voor de felicitaties. Leuke dag gehad, maar heel druk en vermoeiend. Nu is alles weg en lig ik lekker met mijn laptop op bed.

Milan is flink verwend! :roll: waar moet ik het allemaal kwijt :think:

Maar wel allemaal leuke dingen!

Ik ga lekker maffen :-*