Dames ik heb een vraagje aan jullie :
Wie van jullie heeft er een angel sound gebruikt tijdens de zwangerschap en wat is jullie ervaring ermee ??
Ik vind dat ik zo lang moet wachten voordat ik het hartje kan horen en ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik heb 21 oktober weer een afspraak bij de VK maar tot nu toe hebben we het hartje nog niet gehoord…
even snel wilde tijger al reactie geven
ben net terug van midweekje terug samen met manlief :inlove:
hebben heerlijk genoten zo op vakantie met zijn tweetjes!
jammer van al die harde buiken en (menstruatie)krampen (minimaal 3 keer per dag :wall: ) :doh:
maar tijger, wij hebben een soort ‘angelsound’ gekocht bij de m*diamarkt, en ik vond het errug fijn!! :thumbup: heb er erg veel plezier van gehad en kon het vrijwel altijd direct vinden heel duidelijk :inlove: we konden ook met zijn 2tjes tegelijkertijd luisteren dat was ook altijd erg leuk :mrgreen:
Ik had ook een angelsound, vond het erg fijn, in het begin omdat ik toen elk moment een miskraam kon krijgen ivm bloedverlies en ook op het eind (toen ik in de stress zat met regelmaat omdat ik haar niet voelde of ze niet reageerde als ik een beetje mijn buik wiebelde). Ik kon C. al met 9,5 week horen :inlove:
Morgen trouwens koffers pakken, zondag gaan we op vakantie :dance:
@Kittycat wrote:
Tierrr, je bent al lekker op weg met de laatste babyklusjes. Enne, geboortekaartjes kun je zelfs nog regelen vanuit het ziekenhuis, hebben wij uiteindelijk moeten doen :lol:
Haha, hmm, zo ver wil ik het hier toch eigenlijk niet laten komen, haha. Maar fijn dat het in elk geval geen probleem hoeft te zijn…

Veel plezier op vakantie! Hoe lang? Waarheen?
jane, balen van die harde buiken enzo, maar fijn dat jullie toch genoten hebben… heerlijk!! Waar waren jullie? En wat hebben jullie allemaal gedaan?
Tijger, ik heb ook een angelsound, te leen van memmie :-*
Maar ik heb hem pas gebruikt vanaf een week of 16, en toen was het gewoon elke keer duidelijk te horen. Soms wel even zoeken, maar verder gewoon duidelijk! Heel erg leuk! Al hebben we hem toch maar spaarzaam gebruikt, omdat er toch nog wel verhalen de ronde doen dat het niet goed zou zijn. Eigenlijk geloof ik daar niet zo in, maar voor de zekerheid toch maar rustig aan gedaan ermee.
Maargoed, er is natuurlijk een heel verschil in 12 weken en 16 weken… bij 12 weken horen sommige vrouwen nog helemaal niks…
Nou, ik laat het hier weer bij, we hebben een druk weekend voor de boeg namelijk. Zodadelijk eerst een filmcamera bestellen en dan de kinderwagen ophalen! Joehoeee! :dance:
Fijn weekend allemaal!!
Goedemiddag meiden,
zo nu heb ik even alles rustig kunnen teruglezen :mrgreen:
Hihi mamamiek ik luister heel goed naar je maar mijn lichaam blijft toch rommelen. Ik ben het nog totaal niet zat! :inlove: vind het zwanger zijn nog steeds fijn, alleen die harde buiken en krampen niet
en ik heb de afgelopen week dus echt haast niets gedaan!! :shock:
Ah miek wat leuk dat Leon al lekker probeert te stappen :inlove:
wat balen dat je mannen ziekjes waren :hug: hoe gaat het nu met je kids? :hug:
:shock: Jeetje wat erg zeg dat Milan je geslagen heeft :hug: bah lijkt me inderdaad niets zo’n ukkie die ineens uithaald naar zijn mama :naughty: :hug: :hug: :-
en wat spannend dat het komende maand weer duimen wordt voor jullie :inlove: :dance:
wat leuk zeg dat je je daar al hebt aangemeld, vergeet je ons dan niet?? :-
tijger wat fijn dat je nu zo lekker kunt genieten van je zwangerschap :thumbup: Btw: we hadden de angelsound al voor de 14 weken gekocht en gebruikt en kon het super goed vinden, maar hangt wel heel erg af van waar je placenta zit, als die aan de voorkant zit (zoals die volgens mij bij M.arijke zit :think: , correct me if i’m wrong! :-* ) dan is het wat lastiger vinden, maar bij mij zat die aan de achterkant dus kon kindje vrij snel vinden en ook voelen :thumbup: :inlove:
btw het schijnt geen kwaad te kunnen maar ik las wel in het boekje dat ze toch aanraden max 3 keer op een dag en bepaald aantal minuten te gebruiken, misschien dat ze het dan met zekerheid kunnen garanderen dat het geen kwaad kan :think:
laat je het weten als je er een gekocht hebt en of het gelukt is? :mrgreen:
Sproet fijn dat je weer beter bent, oeh vervelend dat Femke waarschijnlijk dat knijpen van het kdv oppakt :?
KC ja het gaat zeker hard, kan gewoon ieder moment zover zijn :shifty:
Fijn dat C’tje zo goed ontwikkelt, wat vervelend van dat dipje :hug:
hopelijk slaapt ze snel eens goed door!!
en wat wordt het al een echt meisje zegt!! :inlove: echt schattig :inlove: :mrgreen:
M.arijke ja die harde buiken enzo zijn echt niets! :thumbdown: aardig wat voorwerk aan de gang :roll:
We waren midweekje naar sunparks in limburg (america/horst), we hebben echt haast niets gedaan, rustig aan in het huisje, van maandag t/m donderdag iedere dag half uurtje tot uurtje gezwommen :inlove: (wat is dat lekker zeg met zo’n buik!! :inlove: ) en daarna weer in huisje hangen, spelletjes spelen of ik weer bij manlief hangen en wat slaap inhalen :shifty: vooral dus rustig aan en bijna niets doen. we zijn 1 dagje eventjes van het park geweest en zijn toen nog naar venray geweest daar uurtje rondgelopen, maar mijn voetjes en lichaam waren blij toen we weer terug waren en heb vervolgens weer 1.5 uur geslapen in het huisje :doh: :lol:
Maar jij bent ook al een aardig eind op weg en de kinderwagen halen vandaag :dance: wat leeuuheeukk!! :mrgreen:
ik moet ook nog de babywasjes draaien, en met dat gerommel ga ik dat ook zeker dit weekend nog doen, maar zul je net zien is die slang van de wasmachine stuk heeft heel de week gelekt :wall: :evil:
dus zo eerst even nieuwe kopen en dan kan ik aan de slag :roll:
fijn weekend allemaal :-*
zoooo gisteren toch maar even met Leon naar de dokter geweest.
Maar goed ook. Hij heeft een luchtweginfectie, beginnende longontsteking, keelontsteking en oorontsteking!!! :shock:
Vet zielig! Heeft een kuurtje gekregen en een puffer. Koorts is aan het zakken, maar hij is zoooo jengelig en slaapt heel slecht. Logisch natuurlijk, maar wel vermoeiend
Lekker jane, dat je weg bent geweest! Laatste keer met z’n tweetjes :inlove: Klinkt niet lekker al die krampen, maar misschien hebben ze een doel! Ik had dat ook best erg op het eind, bleek ook dat ik al 4 centimeter ontsluiting had voordat de weeen begonnen. Die had ik gelukkig al te pakken! Helaas zegt dat niets over wanneer hij komt. Leon is gehaald met 40 weken :roll:
Tierrrr, heb je al met je wagen door de huiskamer gelopen?
Of buiten met een pop erin? :mrgreen:
Kc, fijne vakantie! Waar gaan jullie heen?
Tijger, ik heb geen ervaring met de angelsound. Lijkt me wel fijn om te hebben!
Sproet en Kc ook al van die waardeloze nachten! :hug: Ooit zullen ze goed gaan slapen en met 15 jaar moet je ze s’ochtends uit bed trekken, dus nog even volhouden :mrgreen:
Hoe zal het met Mascha gaan?
Allemaal gefeliciteerd trouwens met ons twee jarig samen zijn :mrgreen:
Jane :
Lekker dat jullie toch een rustig weekje met zijn tweetjes hebben doorgebracht. Is het gelukt met de kleine wasjes, de slang heeft het niet begeven ???
Miek:
Dikke :hug: voor je kleine mannetje, hoop dat ie nu snel opknapt met de medicijnen en puf…
Tierrr:
Hoe bevalt de wagen ? Heb je er al mee gelopen ??
Ik laat het weten of ik er 1 gekocht heb en hoe is ie bevallen…
Ik heb foto’s gemaakt van het huis. Zal als ik vanmiddag/vanavond tijd heb even de oude foto’s naast de nieuwe plakken en dan zal ik ze plaatsen in het sf.
Maar het is mooi weer dus waarschijnlijk gaan we eerst verder met de tuin leeg halen, het word winter dus dan groeit het onkruid niet zo hard meer en kunnen we in het voorjaar de tuin opnieuw aankleden en aanleggen…
Daarnaast even opruimen en schoonmaken in huis, want morgen komt er visite, mijn mannetje is morgen jarig :dance:
Haai meiden!
Raak jullie topic steeds kwijt, krijg dan geen mailtjes meer.
Ik heb geen nieuws meer van Mascha gelezen op haar Hyves geloof ik, als ik iets lees kom ik het melden.
Miek volgende maand voor het eggie/echie! Succes meis! En gefeliciteerd met jullie 2 jarig samenzijn!En beterschap voor je manneke, wat sneu zeg
Hopelijk knapt hij snel op! :hug:
KC wat een superfoto in ht sf! :inlove: Wat wordt ze al groohooot! :inlove:
Verder voor iedereen een dikke knuffel, voor kwaaltjes, harde buiken, ziekzijn, en voor wie het nodig heeft! :hug:
@Jane_S wrote:
Btw: we hadden de angelsound al voor de 14 weken gekocht en gebruikt en kon het super goed vinden, maar hangt wel heel erg af van waar je placenta zit, als die aan de voorkant zit (zoals die volgens mij bij M.arijke zit :think: , correct me if i’m wrong! :-* )
Je hebt helemaal gelijk!

Maargoed, zelfs met een voorliggende placenta konden wij het hartje dus vanaf 16 weken al luisteren… en daarvoor hebben we het niet geprobeerd, dus ja, dat weet ik niet, haha.
Ben inderdaad benieuwd tijger, of je er een gaat kopen. Wat gek trouwens dat je het hartje nog nooit hebt moge luisteren… :think:
Jane, dat weekje klinkt heeeeerlijk! Ok, niet zoveel gedaan dus, maar dan nog kun je het heerlijk naar je zin hebben… ff lekker ontspannen met zijn 2tjes… en eigenlijk ook al een beetje met zijn 3tjes… althans, dat hadden wij op vakantie wel. We waren voor mijn gevoel heel close met zijn 3tjes…

Wel balen van je wasautomaat zeg… is het gelukt?
Miek, jeetje, wat zielig voor Leon zeg… ach gus, het arme mannetje… hopen dat ie nu snel opknapt… :hug:
Enne, bedankt voor je felicitatie, maar helaas heb ik me pas later aangemeld bij jullie, haha!

Wat naar om te horen dat er nog geen nieuws is van mascha en jerry… ik snap heel goed dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben, maar ik had zo graag positief nieuws gehoord…
Kim, hoe gaat ie met jou?
Hier alles ok. Gister erg drukke dag, eigenlijk ook wat té. Maar wel leuk en heb het ook redelijk volgehouden gelukkig! En ik ben heel blij met de kinderwagen die we op hebben gehaald! Alleen waren we pas 1 uur vannacht thuis, dus heb er nog niks mee kunnen doen, zit nog in de doos… maar gaat er straks wel uit! :mrgreen:
En we hebben ook een filmcamera besteld, zodat alle momenten van de kleine opgenomen kunnen worden!! :dance:
Vandaag ff rustig aan, alleen vanmiddag bezoek van een stel vrienden met 2 hele kleine meisjes… :inlove:
Idd, we kletsen al 2 jaar :shock: gezellig met elkaar!
Miek, beterschap voor je mannetje :hug:
Jeetje, arm ventje
Deze aankomende ongi kan niet ‘perongelijk’ uitblijven??? (ben niet neiuwsgierig hoor :liar: :mrgreen: )
Leuk en spannend, er weer voor 't echie ervoor gaan :inlove:
Good Luck!
Marij.ke en Jane wat gaan jullie ineens snel! :shock:
Idd over een paar weken MAG het gewoon al! Leuk dat alles bijna klaar is :inlove:
KC, wat een mooi meisje jullie C :inlove: Het wordt idd al echt een meisje. Alweer bijna een jaar… gaat hard he?!
Tijgertje, een gezellige dag toegewenst vandaag! Alvast gefeliciteerd met je mannetje!
Ik heb idd een Angelsound aangeschaft toen ik zwanger was van Jesse. Ook om onzekerheid weg te nemen, maar ook om te genieten :inlove:
Ik had 'em naast bed en (bijna) iedere avond voor 't slapen gaan ging ik ff naar mijn kleine spruit luisteren :inlove:
Ik kon Jesse in de 12e week horen.
Kim3e, :-* Wat al benieuwd hoe het met Jerry en Mascha gaat, maar nog niets nieuws dus…
Sproetje, hoe gaat het nu 's nachts??? Wordt het alweer wat beter?
zoooo vermoeiend dat je zelf dan ook niet aan je rust komt
Lijkt me dubbel zo vermoeiend als je dan ook nog zwanger bent. Hopelijk krijgt ze haar ‘oude’ slaapritme snel weer terug.
Hier alles prima!
Gisteren ff met mijn zussie uit eten geweest :drool:
Zomaar! Heerlijk ff! Lekker ontspannend. Daarna moesten Merijn en ik naar een housewarming van vrienden van ons. Was ook gezellig. Mijn zussie heeft op de jongens gepast.
Tycho was llleen wakker geworden om een uur of 00.10 en dat heeft geduurd tot na 02.00 uur :twisted: Hij was ff klaar wakker. Lag er te praten, schreeuwen en zingen. Op zich schattig, maar NIET om 2 uur 's nachts!
Jesse heeft zijn duim verbrand Merijn ging met de mannetjes frietjes eten (jesse een potje en een paar frietjes. Eet hij nog geen maaltijd van) en had bitterballen op tafel gezet. Jesse kon er niet bij, maar Tycho heeft Jesse eentje gegeven en die was dus nog heet! Jesse kneep erin en zijn duim is toen verbrand. Zijn hele duim is nu een blaar, arm ventje
Hij lijkt er vandaag geen last meer van te hebben, maar heeft 1,5 uur gebruld. We weten alleen niet of hij het ook in zijn mondje heeft gehad. Er is niets te zien, maar hij wil niet goed eten en drinken. Maar dat is al van de laatste dagen, dus…
Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders excuus!
Meiden, fijne ZONdag! :-*
Wij gaan vanmiddag even met de kids naar de kinderboerderij. Altijd erg geslaagd!
Ach gusjie, memmie, wat sneu voor Jesse… :hug:
Sja, je kan dat soort dingen gewoon niet altijd voorkomen, maar o, wat baal je dan… Op zich trouwens wel heel lief van Tycho dat hij er één aan zijn broertje gaf… :-*
En dus een gezellig avondje gehad, super!!
Hmm, ik zal me eens even aan gaan kleden… wordt wel eens tijd he? :oops:
Goedemorgen Meiden,
ah miek wat sneu van Leon, dat is wel erg veel tegelijkertijd
fijn dat je er wel op tijd bij bent, hopelijk is hij weer snel beter :hug: :-
Nee die krampen zijn ook niet lekker
maargoed laten we maar hopen dat ze voor het nodige voorwerk zorgen jammer dat het niets zegt over wanneer beebje komt
van mij mag die eind okt. echt wel komen :mrgreen:
@miek1982 wrote:Allemaal gefeliciteerd trouwens met ons twee jarig samen zijn :mrgreen:
:inlove: Ja gefeliciteerd!! :dance: :-
@tijgertje1982 wrote:
Jane :
Lekker dat jullie toch een rustig weekje met zijn tweetjes hebben doorgebracht. Is het gelukt met de kleine wasjes, de slang heeft het niet begeven ???
uhm niet echt :roll:
we moesten een nieuwe slang kopen, die erop gezet, een vakantiewasje gedraaid, bleek die aan de achterkant gelekt te hebben :wall: , dus die nog goed vastgedraaid, zet het laatste vakantiewasje aan en ineens hoor ik de wasmachine niet meer, dus gaan we kijken, horen we een heel hoog zoemgeluid maar geen beweging, hij doet het dus neit meer :wall: :doh:
meteen moedertje gebeld of ze de wasmachine morgen(vandaag dus) leeg wil houden zodat ik mijn nat wasje daar kan laten afdraaien, maar ze wil toch nog eerst proberen dat ding te maken :mrgreen:
dus die komen zo nog even langs, maar manlief ziet het niet helemaal zitten en vertrouwd de wasmachine nu niet meer :mrgreen: :lol: (ik eerlijk gezegd ook niet echt hoor), dus waarschijnlijk gaan we nu met zijn alle proberen dat ding te liften (en ja mama Ch.antal zal alleen aanwijzingen geven :angel: ) zodat we het filter kunnen legen (waar aaaaallll dat water natuurlijk nog inzit :doh: ) en dan waarschijnlijk naar beneden laten liften door mijn papa en manlief. en dan zal de nieuwe hopelijk deze week nog geleverd worden.
dikke pech dus :doh:
@tijgertje1982 wrote:
Ik laat het weten of ik er 1 gekocht heb en hoe is ie bevallen..
Ik heb foto's gemaakt van het huis. Zal als ik vanmiddag/vanavond tijd heb even de oude foto's naast de nieuwe plakken en dan zal ik ze plaatsen in het sf.
Maar het is mooi weer dus waarschijnlijk gaan we eerst verder met de tuin leeg halen, het word winter dus dan groeit het onkruid niet zo hard meer en kunnen we in het voorjaar de tuin opnieuw aankleden en aanleggen...
Daarnaast even opruimen en schoonmaken in huis, want morgen komt er visite, mijn mannetje is morgen jarig :dance:
oke ben benieuwd :mrgreen:
oh leuk ben benieuwd naar de foto's :mrgreen:
kijk jij wel uit met in de tuin werken? :naughty:
ik sinds ik dag 1 de tuin niet meer aanraken van manlief :angel: :lol:
alvast gefeliciteerd met je mannetje :dance:
M.arijke fijn dat je het toen ook al meteen kon vinden :thumbup:
dus dat geeft veel goede hoop Tijger :mrgreen:
ja het was zeker heerlijk en ontspannend zo met zijn 2tjes en dat voor het laatst, want zo ga je nooit meer op vakantie.
sow sow lang dagje gehad gisteren dus?
oh wat leuk dat jullie straks de kinderwagen gaan 'uitpakken' :mrgreen:
en een filmcamera in huis :thumbup: :inlove:
wij moeten ook nog kijken voor een klein fotocameraatje, diegene die we vorig jaar gekocht hadden besloot 1 week voor de garantie afliep nog even snel stuk te gaan :roll:
dus daar meot even een nieuwe voor komen, want de batterij ging na het maken van 10/15 foto's maken (zonder flits) al leeg :doh:
oh gezellig, veel plezier vanmiddag :mrgreen:
Heee Memmie, ja het gaat zeker hard! :shifty:
ga het zwanger zijn denk ik wel heel erg missen hoor, maar wil mijn kindje nu ook wel heel graag zien :inlove: ben zoo nieuwsgierig naar hem :inlove:
fijn dat alles goed gaat bij jjullie, lekker ontspannend dagje gehad gisteren wat leuk! :thumbup:
haha Tycho was dus op het verkeerde moment nog even schattig :mrgreen:
ah wat sneu van Jesse zijn duimpje, auw zeg :cry: :hug:
veel plezier op de kinderboerderij!! :inlove: :-*
@Tierrr wrote:
:oops: :oops: hier nog 1tje :lol:
en hier komen mijn ouders al over half uurtje over de vloer :wall: :mrgreen:
@Jane_S wrote:
@Tierrr wrote:
:oops: :oops: hier nog 1tje :lol:
en hier komen mijn ouders al over half uurtje over de vloer :wall: :mrgreen:
Ehm, hier nog iemand die nog niet aangekleed is! :oops: :oops: :oops:
Ik geniet er maar even van, het is hier al 6 dagen per week rennen en vliegen…
:mrgreen: lekker toch :mrgreen:
yaaaaaaaaaaaaay :dance: Wasmachine is helemaal niet stuk!!!
de waterstop had zijn werk te goed gedaan :wall: :doh:
dus nu doet hij het weer :dance: :mrgreen:
maar lekkere actie weer van ons :lol:
Jane:
Gelukkig was de wasmachine niet stuk !
Ik heb voorzichtig gedaan hoor in de tuin, eerst wegwerphandschoenen aan en daarover heen gewone tuinhandschoenen ( krijg je heerlijke zweethanden van :lol: ) en na afloop goed mijn handen gewassen. De lichtere dingen heb ik gedaan, mijn mannetje het zwaardere werk, maar hij is bijna leeg…
Marijke :
Drukke dag gehad ! Maar misschien vandaag toch nog even een gaatje gevonden om de wagen uit te pakken…
Memmie:
Wat zielig van Jesse zijn duimpje :hug:
Kim:
Ook een heerlijk luierdagje achter de rug…
We hebben net een weekendje weg geboekt naar Limburg en van daaruit gaan we dan naar de kerstmarkt in Duitsland. Dat gaat gebeuren eind november…
Foto’s van het huis is nog niet gelukt, want mijn camera loopt vast op laptop :x
Nu duik ik lekker mijn bedje in, wordt een lange zware dag morgen, eerst werken ( al om 7.00 uur beginnen ) daarna oppassen op twee kindjes , dan snel eten douchen onkleden en dan staat de visite al weer voor de deur…
Hihi, goedzo dames, dan was ik gelukkig niet de enige luie donder gister! :mrgreen: Maar moet inderdaad kunnen hoor op zondag! Lekker van genieten!!
@tijgertje1982 wrote:
We hebben net een weekendje weg geboekt naar Limburg en van daaruit gaan we dan naar de kerstmarkt in Duitsland. Dat gaat gebeuren eind november…
Ooooh, wat leuk, ik ben jaloers!! Ik ga al zo'n 5 jaar élk jaar samen met mijn moeder en zusje naar de kerstmarkt en dat vind ik altijd geweldig, zo gezellig! Maarja, dat zit er dit jaar natuurlijk niet in... jammer! :(
Gelukkig wel iets anders heel moois ervoor in de plaats rond die tijd! :inlove:
Zozo, tijger, drukke dag dus... hou je dat wel vol dan? Krijg je ook weer wat meer energie inmiddels? En ben je het plassen in de flessen trouwens al zat? :mrgreen:
Jane, wat fijn dat de wasautomaat toch niet stuk is! Scheelt weer!! :dance:
Wij hebben inderdaad gister de wandelwagen in elkaar gezet... leeeeeuuk! Vind hem nog steeds mooi! :mrgreen:
En hopelijk komt morgen de filmcamera binnen, zin in! Alvast oefenen!
Marijke :
Ik hoop dat ik het vol hou.
Energie is wel weer een stuk terug gekomen.
Het plassen in de flessen begin ik toch wel zat te worden, gelukkig bijna klaar, moet tot 26 oktober…
Leuk de wagen al in elkaar gezet !!!
Manlief was super blij met zijn cadeautjes :dance:
@tijgertje1982 wrote:
Manlief was super blij met zijn cadeautjes :dance:
Je man is jarig vandaag? Gefeliciteerd!

Wat heeft ie gekregen van je?