*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

Tijger wat mooi zeg! :kaars:

sorry :oops: wordt ook wel erg verwend deze zwangerschap met echo’s :shifty: :inlove:

Jullie over 8 weekjes weer, duurt het dan lang he? :?

daarom hadden wij pretecho laten maken tussendoor :inlove:

en ik had mijn echte naam al wat langer geleden bekend gemaakt hoor :wink: :-

haha M.arijke grapjas!

ja voel me ook zeker verwend hoor qua echo’s :inlove:

kindje gooit nu al zijn charmes in de strijd :wink: :mrgreen:

ik hoop ook dat die voorweeen nu even rustig blijven, want fijn is anders :frowning:

:-

Klinkt allemaal erg mooi, tijger… :-* :hug:

Hier ook even een teken van leven. Gisterenavond weggeweest en overdag kom ik niet aan kok toe…

Femke lijkt de waterpokken te hebben en volgens mijn moeder had ik het niet gehad. Ze bewaren tegenwoordig je bloed een paar maanden in het zkh en de vk had even gebeld om te testen op antistoffen en die heb ik gelukkig toch.

Verder nog steeds veel moe, hoewel dat wel langzaam minder lijkt te worden :dance:

Jane en Tierrr, jullie gaan hard nu :o

Leuk hoor!

:-*

Sroetje, hoe gaat het met Femke? Heeft ze er erg last van? :hug:

Fijn dat jij de antistoffen wel hebt! :thumbup:

Zo te lezen ga jij je fittere trimester in!

Chantal, fijn dat het afscheid mooi was :hug:

:kaars:

Jane, bofkomt! Super leuk zeg, al die echo’s!

Enneuh, nu je weer wat meer rust hebt gaat je kindje vast wel weer wat sneller groeien. Denk om jezelf en dat kleine mannetje in je buik!

Wanneer een buikfoto up-date? :wink:

Marij.ke, mooi buikje hoor! :inlove: De kleine heeft duidelijk een groeispurtje gemaakt!

KC hoe gaat het met C en de gewonen melkpoeder? Reageerd ze er goed op?

Miek, hoe is het met jou en je mooie mannen? En wil het wat lukken met die laatste kilo’s?

Mascha, ik hoop dat het beter gaat met Jerry :pray: Zal zo ff kijken of er al wat meer staat op het lijntje bij ’ arm om je schouders’ .

:think: heb ik nou iedereen gehad??? :oops:

Meiden, allemaal een fijn weekend!

@Memmie wrote:

:think: heb ik nou iedereen gehad??? :oops:

Nee, je bent jezelf vergeten! :naughty:
Hoe gaat ie bij jullie?

Hier geen nieuws. Gister een hele slechte nacht en dag gehad, maar vandaag gelukkig weer beter, dus maar het één en ander doen.. eventjes wat dingen shoppen, boodschapjes, stofzuigen. Zou eigenlijk nog veel meer moeten doen, het huis versloft een beetje, maarja... :?

Tijger, zo te lezen was het een prachtige begravenis. Hoe gaat het nu met je?

Welke kinderwagen hebben jullie uitgezocht?

Is er nog nieuws over Mascha?

Hoe gaat het met de zwangere musten? :mrgreen: Zijn jullie het al zat? Bij Tierrr en Jane gaat het nu opschieten! Spannend! Wel rustig aan doen jullie twee :naughty: Goes luisteren naar mama Annemiek!

Hoe is het met memmie? Ik zit maar op foto’s van je knullen te wachten… Komt er nog wat van? :snooty: :mrgreen:

Sproet, is je meisje erg ziek (geweest) van de waterpokken of viel het mee? Gelukkig ben je niet zo moe meer!

Hoe gaat het met Kc?

Verder kan ik niet terug lezen…sorry als ik iemand ben vergeten :oops:

Hier gaat alles goed! Leon probeert lekker te stappen. ZIt nu al op de zes stappen :mrgreen: Hij is wel heel erg verkouden geweest, dus dat zijn een aantal slapeloze nachten geweest, nu ben ik moe :zzz:

Milan is ook niet lekker. Ben met hem naar de huisarts geweest, omdat hij klaagt over buikpijn. Dokter kon niets vinden, dus waarschijnlijk heeft het met zijn koemelkallergie te maken. Weer extra op letten dus…

Ennnnnnnn…

Ik heb besloten volgende ronde voor het eggie te gaan :mrgreen: ben dus weer een oktoberstopper, wie doet er mee? :angel:

Miek :

Wat leuk dat je volgende ronde voor het eggie gaat.

Hier gaat het nu vrij goed hoor. Kan nu volop gaan genieten van mijn zwangerschap…

@miek1982 wrote:

Leon probeert lekker te stappen. ZIt nu al op de zes stappen :mrgreen:

Joehoeeee, knappe vent!! :clap: :thumbup:

Lijkt me zó leuk he? Die ontwikkeling van je kids te zien… :mrgreen:

Wel sneu van de verkoudheid en de buikpijntjes bij je kids… :hug:

Maarre…

Miek!! Wat doe je nou?! :shock: :mrgreen: Wat leuk!! Haha, als het je nou gewoon direct de 1e keer gaat lukken, kunnen wij nog net even samen zwangeren! :mrgreen: Zet 'm op!!

Tijger, ik ben benieuwd hoe het met je gaat nu… en inderdaad ook welke wagen jullie nu uitgezocht hebben.

Hoe zou het met Mascha en Jerry zijn??

Jane, zit jij alweer wat lekkerder in je vel? Wat ga je hard, meid! Over 3 weekjes mag de kleine al komen! :shock:

Hier alles ok. Probeer gewoon één ding op een dag te doen en verder alleen maar relaxen… en dan gaat het wel goed. Maar dat lukt niet altijd, want ja, er moet zo véél gebeuren he?

Morgen komt er iig een vriendin, die zal helpen met het laatste kozijn verven… en dan is de hele babykamer klaar! :dance:

En dan zaterdag de kinderwagen ophalen… leuk!

Met mij gaat het redelijk goed. We moeten het allemaal een plaatsje gaan geven…

We gaan voor de Maxi Cosi Mura 4 2011 Intense Red.

En dan de losse maxi- cosi pebble.

Maar Miek , leuk dat Leon nu ook probeerd te lopen en al zes stappen heeft gezet :dance:

Tierrr:

Gewoon alles op je gemakje doen hoor…

Ben benieuwd naar de babykamertjes…

Als Raim klaar is met de traprenovatie, gaan we de grote kast die nu op het kamertje staat wit schilderen en die komt dan bij ons op de kamer. Daarna kunnen we ook langzaam aan het kamertje beginnen. ( dan zullen we toch al tegen de 20 weken aanzitten )

Ik zal binnenkort even foto’s maken van ons nieuwe huisje en deze plaatsen… Nu is bijna alles klaar…

Gister druk geweest in de tuin om alvast de tuin leeg te halen en bomen weg te snoeien… In 2011 gaan we de tuin veranderen…

Fijn dat het redelijk goed gaat, tijger. Geniet je ook wat van je zwangerschap? Heb je nu ook nog veel kwaaltjes, of valt het mee?

Jullie hebben bijna dezelfde wagen als wij… wij hebben de Maxi Cosi Mura 4 Fast Forward en de pebble met familyfix! :slight_smile:

Hoi meiden,

Ik ben er ook nog hoor.

Helaas met griep op bed en nog steeds Femke die een paar keer per nacht wakker is.

Dus ben een beetje op :?

Later meer :-*

Beterschap! :hug:

Dag lieve meiden!

Heb me net aangemeld bij de oktoberstoppers 2010 :mrgreen:

Tierrr, leuk kamertje klaar! Foto’s, foto’s foto’s :inlove:

Moet er nog zo veel gebeuren? Kan je niet elke dag een klein dingetje plannen?

Sproet, beterschap!

Jaaa tijger foto’s, foto’s foto’s :mrgreen:

Hier gaat het nog steeds ruk! Leon had vandaag 40 graden koort, arme schaap heeft de hele dag op mijn buik geslapen. Vind ik heerlijk, maar is niet te doen met een peuter om je heen. Dat was ook te merken,want milan heeft me vandaag vooor het eerst geslagen :o :shock: :twisted:

Zo een vreemd gezicht om z’n klein mannetje te zien uithalen en ben er ook een beetje verdrietig van :cry:

Maargoed, zal wel gewoon een kwestie van tekort aan aandacht zijn geweest.

Ben beniewd wat de nacht ons gaat brengen :pray: ik hoop op een beetje slaap want ben kapot!

:-*

Jeetje Miek, kan me voorstellen dat je daar wel even van onder de indruk bent.

Femke is af en toe ook een beetje gemeen aan het doen. Knijpen als ze iets niet wil of mag. Vrees dat ze het nodige op het kdv oppikt.

Beterschap voor je kleine man.

En veel plezier bij de okt. stoppers :dance:

Sproetje :

Beterschap :hug:

Miek:

Beterschap voor Leon :hug:

Zal wel even schrikken zijn als Milan je slaat…

Succes bij de oktoberstoppers :pray:

Hier gaat het goed. Voel me ook goed…

@miek1982 wrote:

Tierrr, leuk kamertje klaar! Foto’s, foto’s foto’s :inlove:

Moet er nog zo veel gebeuren? Kan je niet elke dag een klein dingetje plannen?

Valt op zich mee hoor, wat er voor de kleine allemaal nog moet. Moet alleen de babywas en strijk nog doen, mijn ziekenhuiskoffertje inpakken, geboortekaartjes bestellen en adresstickers printen. Is te overzien.
Maarja, het huis maakt zichzelf natuurlijk ook niet schoon, en gezien het feit dat ik vreselijke nesteldrang heb... :roll:

Foto's van het kamertje komen trouwens als het écht hélemaal klaar is,m dat wil dus zeggen; als het gordijntje straks ook hangt.

Hoe voel jij je nu? Beetje goed geslapen? En alweer een beetje over de schrik van gister heen? Kan me voorstellen dat je daar wel even verdrietig van bent, lijkt me ook heel naar... :hug:
Hopen dat het vandaag een betere dag wordt!

Nou de nacht viel mee… heb van 12 tot 6 kunnen slapen…

Vandaag nog steeds een ziek mannetje. Zijn koorst liep over de 40 graden. Met een zetpil werd dat iets minder en voelde hij zich iets beter. Als hij morgen nog steeds koorts heeft ga ik met hem naar de dokter. Denk zelf aan een keel of oorontsteking…

Valt toch mee Tierrr? wat je allemaal nog moet doen? Nesteldrang ken ik niet, nooit gehad :mrgreen:

Sproet, weer een beetje opgeknapt?

Hoe gaat het met de andere meiden?

Ga nu Milan naar bed brengen en dan zelf heerlijk helemaal niets! :-*

Ik heb vandaag weer een ochtendje gewerkt en gelukkig nu gelijk weer weekend. Vanmorgen had ik wind tegen en daarvan was ik meteen al buiten adem. Maar ik ben weer redelijk opgeknapt gelukkig.

Femke ligt op 1 oor en ik ga er zo achteraan.

De nachten zijn nog steeds pet… vanmorgen lag ze vanaf vijf uur bij ons :roll:

Ik heb alles gelezen, maar ben een groot deel weer kwijt geloof ik.

Miek, wat schrikken, je stond wel even met je mond vol tanden zeker gisteren. Niet helemaal de gewenste manier om gevoelens te uiten.

Ik las dat je weer oktoberstopper wordt :inlove: Leuk joh! Hopelijk hoef je niet te lang op een positieve test te wachten.

Tierrr, je bent al lekker op weg met de laatste babyklusjes. Enne, geboortekaartjes kun je zelfs nog regelen vanuit het ziekenhuis, hebben wij uiteindelijk moeten doen :lol: Succes, voor je het weet heb je een kleine in je armen. En dat geldt natuurlijk ook voor Jane :slight_smile:

Tijgertje, joehoe, de 12 weken voorbij. Goed te lezen dat je je goed voelt. Ook al lekker aan het shoppen geweest voor de kleine las ik.

Sproetje, fijn dat het al weer wat beter met je gaat :-*

Hier gaat het goed. Ik had vorige week even een dipje nadat C. een paar nachten echt heel slecht sliep en alleen maar huilde. Gelukkig gaat het nu beter, maar jeee wat zal ik blij zijn als ze ooit een beetje gaat doorslapen, nu worden we om de paar uur wakker. Qua ontwikkeling gaat ze geweldig. Ze trekt zich inmiddels al vlot op aan alles waar dat bij kan. Ik ga even een foto in het sf deponeren.