*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

Dag meiden!

Tijger, heb aan je gedacht vandaag… Hopelijk hebben jullie een ‘mooie’ begravenis gehad :hug:

Mascha mijn :kaars: brandt nog steeds :hug:

Sproet, gek hè dat ze dan opeens hoge koorts hebben dat ook snel weer wegzakt. Heeft ze waarschijnlijk toch te veel indrukken gehad op haar verjaardag. Zelf moet je ook een beetje rustig aan doen hoor!

Memmie, ben je erg ziek van de ma-pil? vroeger was die echt niet te halen bij de drogist! Heb er ook een keer 1 moeten halen. Ik was 15 en we wisten niet waar we moesten zijn… Zijn we naar de Ehbo gegaan :lol: ALs ik eraan terug denk is dat wel heeeel stom. We zijn toen doorverwezen naar de huisarts.

Tierrr, rustig aan doen jij! :naughty: Anders kom ik wel even stofzuigen :mrgreen:

Kim… Lastig hoor als je je al zo lang niet lekker voelt. Lijkt me erg lastig met kindjes om me heen :hug:

Kc hoe gaat het met jou?

En met Lieke en de kindjes?

Janeeeee, je zou nu toch vaak op kok moeten zijn met al die vrije tijd :mrgreen:

hmmm verder weet ik het niet meer :think: vergeef me als ik je vergeten ben!

Hier gaat alles goed. Vorige week de verjaardag van Leon gehad. We hadden voor de hele dag mensen uitgenodigd. Ik dacht dat het zich wel een beetje zou spreiden, maar ze kwamen allemaal om 11 uur en twee uur was alles weer weg. ZIt je dan met je hapjes en je drankjes :roll:

We hadden ook veel afmeldingen dus dat was wel jammer…

Nu op naar Milan zijn verjaardag. Die is over 3 weken jarig. Hij wordt elke dag wakker met de mededeling dat hij al heel veel nachtjes heeft geslapen dus dat hij nu jarig is… Worden drie lange weken :lol:

Nu net twee werkdagen erop zitten dus heb weekend :mrgreen:

Hoe is het trouwens met Heske? Lang niets gehoord!

Heb vorige week foto’s geplaatst in het sf, maar alleen Tierrr heeft gekeken :cry:

Hoi Miek, dat worden inderdaad drie lange weken dan :lol:

Moet bekennen dat ik te weinig in het sf kom :angel:

En vroeg me ook al af hoe het met Heske zou gaan…

Wat vervelend dat de visite zo ineens kwam en voor een deel niet.

Hier vooral rond zes uur spits, maar toch ook veel eten over.

En het nadeel is dat je vooral bezig bent en niemand echt spreekt.

Vrienden met een kleintje bleven nog wel even op de koffie na het eten en toen hebben we met hun nog even gezellig gezeten.

Hun zoontje wordt over twee weken 1 dus dan hebben we bij hun partijtje :mrgreen:

Erg grappig, want zij was onverwachts zwanger en de kids schelen maar iets meer dan twee weken.

@miek1982 wrote:

Memmie, ben je erg ziek van de ma-pil? vroeger was die echt niet te halen bij de drogist! Heb er ook een keer 1 moeten halen. Ik was 15 en we wisten niet waar we moesten zijn… Zijn we naar de Ehbo gegaan :lol: ALs ik eraan terug denk is dat wel heeeel stom. We zijn toen doorverwezen naar de huisarts.

Hahaha, ach, wat nou stom... jullie namen het gewoon heel letterlijk... eerste hulp bij ongelukjes... :mrgreen:

Ben idd benieuwd hoe het met je gaat, memmie! Heb je er last van?

En idd, erg lang niks van Heske gehoord... jammer!

Haha, miek, die Milan... wat een scheet!! Succes de komende weken! :mrgreen:

Oh en je foto's uit het showforum waren zo leuk!! Hup, iedereen kijken!!

Sproet, wat leuk dat jullie kids zo weinig schelen, gezellig lijkt me dat!

Met Heske gaat het goed geloof ik, ze post nog wel eens bij de shoppers. F.leurtje heeft wel last van een kma, heel vervelend, maar ik geloof dat het nu op de andere voeding goed gaat. Alleen groeit ze nog niet zo hard, dus Heske hoeft voorlopig even niet voor haar te shoppen :mrgreen: Wel voor S.terre daarentegen en dat doet ze ook lekker :lol:

Tijgertje, :hug:, hoe voel je je?

Ik moest heel erg aan je denken vandaag. Ik zag bij een grote babyzaak iemand met een ambulance gebracht worden en de winkel in gaan en vervolgens met een hoop spulletjes voor een baby richting kassa gaan. Het bleek van een stichting te zijn die de laatste wens van terminale patienten vervuld. Oma mocht dus nog even voor haar kleinkind shoppen, een kleinkind dat ze waarschijnlijk niet live mee mag maken :cry: Ik moest echt even heel hard aan je denken, je lieve sm heeft dat zelfs niet meer mogen doen :-*

Miek, ik heb toch ook gekeken dacht ik en nog gereageerd :think: Ik kom er ook niet heel vaak moet ik bekennen, maar dacht dat ik je mannen wel gezien had. Wat jammer dat de verjaardag niet helemaal was wat je gehoopt had. En die grappige Milan, wat een ongeduld, zo’n kleintje snapt er ook maar weinig van natuurlijk.

Memmie, wat een avontuur :lol: De tijden zijn veranderd he. Wat lijkt het me wel moeilijk om zo’n pil te halen als je stiekem toch wel zo’n ukje erbij wil. Maar dag 12 kan wel een risico zijn geloof ik.

Hier gaat het goed hoor. C. kan steeds meer, echt leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelt. Ze is alweer bijna 10 maanden joh, de tijd vliegt om. Ze wordt al een hele meid hoor, is alweer bijna 7,5 kilo. Ze zit nu aan de ‘gewone’ melkpoeder en ik twijfel of ze er goed op reageert :? Ben nog niet helemaal overtuigd. Verder gaat het prima hier. Gelukkig.

Voor je het weet is ze jarig KC! Gaat echt hard…

En is ze al een beetje aan het kruipen, optrekken, randje lopen?

Hoe zit het trouwens met onze meeting? We zijn bijna twee jaar bij elkaar, moet dat niet gevierd worden? :mrgreen:

@Tierrr wrote:

@miek1982 wrote:

Hahaha, ach, wat nou stom... jullie namen het gewoon heel letterlijk... eerste hulp bij ongelukjes... :mrgreen:

Precies! Best slim van ons :mrgreen:

@miek1982 wrote:

@Tierrr wrote:
@miek1982 wrote:

Precies! Best slim van ons :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: ja zo kun je het ook bekijken :mrgreen:

Ja hoor miek ik ben er ook!
ben gewoon nog onwijs aan het bijkomen van alle spanning en vermoeidheid, voelde me vanmiddag na het middagdutje weer voor eht eerst sinds weken weer eens echt Wakker!

morgen de echo, dus ik ben lekker aan het aftellen :mrgreen:

en ik had je prachtige foto's aalllaaanngg gezien!! maar nog niet gereageerd dus :doh: :wall:
maar meid super lieve en mooie foto's!! :inlove:

Meiden ik ga mijn mannetje mee naar bed slepen :mrgreen: :zzz:
Welterusten!! :-*

@Kittycat wrote:

Ik zag bij een grote babyzaak iemand met een ambulance gebracht worden en de winkel in gaan en vervolgens met een hoop spulletjes voor een baby richting kassa gaan. Het bleek van een stichting te zijn die de laatste wens van terminale patienten vervuld. Oma mocht dus nog even voor haar kleinkind shoppen, een kleinkind dat ze waarschijnlijk niet live mee mag maken :cry:

Pff, heftig zeg… wel heel mooi dat ze dat nog kon doen… :frowning:

Tijger, hoe gaat ie?

KC, wat fijn dat het zo goed gaat met C! Alweer bijna een jaar… jeetje zeg! Hoop dat ze gewoon goed gaat reageren op de gewone melkpoeder!

Miek, een meeting ben ik helemaal voor, maar dan als ons cluppie 2,5 jaar bestaat, ok? Gaat mij nu iig even niet meer lukken… :roll:

Maarja, met 2,5 jaar zijn er zeker ook dames hoogzwanger/net bevallen? :think:

Jane, veel plezier bij de echo alvast!!

(Ik wil oooook… :roll: )

@Tierrr wrote:

Jane, veel plezier bij de echo alvast!!

(Ik wil oooook… :roll: )

bedankt, maar hij is pas begin van de avond :roll: :mrgreen:

maar ik heb voor afleiding gezorgd :mrgreen: ga zo mijn (oudste) zusje van school halen en lekker met haar weer een middagje :inlove:

ahh ik gun jij ook zoooo nog een extra echo, maar dan alleen als het zonder reden is en niet wegens medische redenen :naughty: :-*

hoe voel je je verder? gaat hard zo ineens he? :shifty:

Haha, ja, gaat inderdaad ineens hard, zeker zo na de 30 weken he? Dan lijkt het ineens stukken dichterbij te komen… pff, wel spannend hoor! :slight_smile:

Op zich gaat alles hier trouwens hartstikke goed, op het slechte slapen na. Slaap erg licht, kan door de pijn in mijn rug en bekken niet meer lekker liggen, droom veel en wordt soms ineens heel benauwd en misselijk. Maargoed, vind dat allemaal niet zo heel erg, toch alle tijd om bij te slapen… :slight_smile:

Sja, en die harde buiken he? Als ik ook maar íets doe… da’s heel vervelend. Lastig ook, omdat ik nu dus van de vk en mijn man niks meer mag doen… :roll:

Maargoed, nog een paar weekjes en dan… :dance:

Met jou alles goed? Veel plezier met je zusje, leuk lijkt me dat! :slight_smile:

Update van Mascha’s Hyves:

Er zit nog niet veel verbetering of verandering in Jerry’s toestand.

Gisteren is hij met spoed gespoeld. Zijn bloeddruk blijft hoog en daarvoor is de medicatie nu ook verhoogd. Zijn bloeddruk wordt de hele dag door in de gaten gehouden.

Als ze kans zien, gaan ze de biopt nemen. Maar met hoge bloeddruk is de kans op interne bloedingen erg groot. Een bloeding is dan moeilijk/niet te stoppen.

Blijft spannend dus… :pray:

Sterkte Mascha :hug:

Hai!

Nou, ik heb helemaal niet vernomen van de m a pil hoor!

Heb geen bijwerkingen gehad. Het is idd wel dubbel, maar wel de verstandigste keuze!

Jeetje, wat naar dat er nog geen verbetering is bij Jerry… :frowning:

:hug: :hug: :hug:

Kim, wederom bedankt voor de up-date! :-

Jane, leuk een extra echo :inlove: kun je nog even lekker naar je kleine mannetje gluren :inlove:

Marij.ke balen dat je niet meer zo goed slaapt 's nachts. Gelukkig kun je overdag evt nog even bij slapen. Bij een eerste kindje kan dat nog mooi!

Miek, ik ga nu je mooie mannen bewonderen in het SF!

KC, jullie moppie ook alweer bijna een jaar. Waar blijft de tijd?!

Ik hoop ook dat ze goed gaat reageren op de ‘gewone’ melk. :pray:

Sproet, hoe is het met jou en Femke?

Ik zal zo de mannetjes halen van de gastouder. Heb gewerkt.

:-

Meiden, even snel een teken van leven, ik lees morgen alles terug en dan kom ik overal en op iedereen reageren.

Ga nu mijn bedje in, ben echt helemaal op…

Tijgertje :hug:

Hebben jullie een mooi afscheid gehad?

:kaars:

M.arijke, het gaat zeker hard!

fijn dat het over het algemeen goed gaat, slecht slapen is hier ook zeker aanwezig. ik droom ook heel veel, maar daarnaast ligt beebje op mijn blaas en moet ik gigaveel plassen :shifty:

vervelend dat je zo’n last hebt van die harde buiken :hug:

die zijn inderdaad niets :frowning:

hihi ja voor je het weet heb je je kindje in je armen :shock:

Het was erg gezellig met mijn zusje, ze had net van mijn moeder van die scoobydoo touwtjes gekregen (is volgens mij weer ‘in’, in ieder geval ze vertelde dat ze dat op school allemaal deden), dus heb haar even geholpen met zoeken hoe dat ook alweer moest :mrgreen: en nog even naar de stad geweest, was erg gezellig. en daarna mocht ze mee naar de echo :slight_smile:

Echo was overigens goed, wel is het kindje ineens aan de kleinere kant. Hij was eerst juist wat groter, maar ik denk door alle spanningen en stress dat hij wat minder goed heeft kunnen groeien. de vk (en ik zelf ook) maken er geen zorgen om :slight_smile:

hij ligt wel nu echt diep in mijn bekken dus de kans dat hij er nog uit komt is echt heel klein, maarja zeg nooit ‘nooit’ :stuck_out_tongue:

maar toen we klaar waren zei ze dat bij een groeiecho een 2e groeiecho hoort dus over 3 weken mogen we weer :dance: :dance: :inlove: haha dat was dus wederom een verrassing :mrgreen:

met mij gaat het wel goed, al merk ik wel dat de voorweeen steeds heftiger worden :shifty: kindje moet toch echt nog paar weekjes blijven zitten hoor :naughty: en ben nog veel moe. maar kan lekker bijkomen zo met al die dagen vrij :mrgreen: alleen vandaag is weer een lange dag want moet dagcurve laten prikken, dus zat al om half 9 in het ziekenhuis te wachten :wall:

maarja dan zijn we er vanaf, hoop ik :shifty:

jeetje memmie wat een pech! ik vind het echt super knap dat je die keuze hebt gemaakt :thumbup: :hug:

fijn dat je geen bijwerkingen had! :thumbup: :-

KC het gaat zeker hard!! en die ontwikkelingen :inlove: fijn te lezen dat je er zo van geniet :inlove:

hopelijk reageert ze toch goed op de gewone melk :hug: ze reageert in ieder geval niet heel heftig anders had je dat wel meteen gemerkt, maar hopelijk is ze er overheen aan het groeien :pray: :-

nou ik ga er weer vandoor, weer (voor de 100ste keer) plassen en maar weer laten prikken :frowning:

:-* Ch.antal

@Jane_S wrote:

hij ligt wel nu echt diep in mijn bekken dus de kans dat hij er nog uit komt is echt heel klein, maarja zeg nooit ‘nooit’ :stuck_out_tongue:

Ik mag toch hopen dat ie er wel eens een keer uitkomt over een paar weekjes hoor... ;)

Super dat de echo goed was!! En over 3 weken weer... jeetje, mazzelkont!! Ben wel een beetje jaloers hoor... ;)

Hoop dat de voorweeen zich een beetje rustig houden...

@ Jane :

Een goede echo gehad. :dance: En over 3 weken weer een echo ( ik wil ook zo graag naar ons ukkie gluren, maar moet nog 8 weekjes wachten )

Leuk dat het gezellig was met je zusje.

( en je echte naam bekend gemaakt :wink: )

@ Memmie:

Dat was dan toch ook even schrikken, maar vind het wel een moedige beslissing van je :hug: Gelukkig heb je van de pil geen bijwerkingen gehad.

@ Marijke :

Jij gaat ook hard. Wel balen dat je er last van hebt :hug:

En alle spulletjes zijn al geleverd.

Ben wel benieuwd hoor naar de kamertjes van Jane en Marijke :roll:

@ KC :

Ik hoop dat C. goed gaat reageren op de gewone melkpoeder. En alweer 10 maanden, gaat inderdaad hard !!

Voor alle andere meiden even een :hug: ik kan niet verder terug lezen.

Heb net de kraamzorg geregeld. Van de week hebben we een kinderwagen uitgezocht. Hij is alleen nog niet leverbaar, dus dat moeten we even uitzoeken hoe lang dat duurt. We zijn het in ieder geval eens welke het tegen die tijd moet gaan worden…

@Memmie wrote:

Tijgertje :hug:

Hebben jullie een mooi afscheid gehad?

:kaars:

Ik zal het even in een spoiler zetten , want weet niet of iedereen het lezen wil

Dinsdag om 15.00 uur moesten we allemaal verzamelen bij sm thuis. Daar werd ze overgelegd van het bed in de kist. Voordat ze naar buiten werd gereden , moesten wij een erehaag vormen waar de kist dan tussendoor werd gereden. Toen de auto de straat uitreed , moesten alle kleinkinderen een haag vormen waar de auto door heen reed. Op het moment dat de auto ging rijden, werden er door de kleinkinderen roze hartballonnen los gelaten ( Raim zijn zus had er voor ons ukkie een witte bij gedaan ). Toen is de wagen een rondje gaan rijden en is bij ons huis gestopt ( ze wou zo graag ons nieuwe huisje nog zien en dat had ze nu niet ) Toen de wagen terug kwam rijden, zijn wij 1 voor 1 aangesloten. Achter de begrafenisauto reed een oldtimer pickupje waar al haar bloemstukken in lagen. Daarachter reed een andere oude oldtimer van haar ( die stopte er mee aan het eind van de weg, dus die mensen moesten even overstappen ) Ook ging net het spoor dicht toen de begrafenis auto erover heen was gereden en de rest van de familie stond dus nog aan de andere kant. ( er werden al grapjes gemaakt dat Sientje nog niet bij ons vandaan wilde :oops: ) Bij de begraafplaats aangekomen heeft ze daar een hele mooie dienst gehad. Na de dienst werd ze naar buiten gereden door 6 dragers. Haar eigen kinderen hebben toen een witte ballon opgelaten. Toen zijn we in een stoet naar haar laatste rustplaats gelopen. Bij het graf is de kist neer gezet en de urn van hun vader is gelijk bijgezet. Als laatste afscheid mochten we nog even rozenblaadjes op de kist gooien en toen moesten we weer terug lopen naar de ontvangstkamer , waar er gecondoleerd kon worden. Nu wordt verder alles afgehandeld door de notaris.