*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

Hahahaha, ik zag het ook al Tiertje! :lol:

Mascha heeft mij gisteravond geprobeerd te bellen (heb mijn telefoon niet gehoord :shifty: en toen ik het zag was het al middennacht dus maar niet meer teruggebeld)… Ben nog niets wijzer dus.

Hmm, klinkt niet helemaal zoals het wezen moet, Jane… rustig aan he? :naughty:

Hmm, balen Kim dat je de telefoon niet gehoord hebt… ga je vandaag nog proberen te bellen?

en hoe is het met jou? :-*

Jane, geen gekke dingen doen hoor! :shifty: :hug: :hug: :hug:

Lekker rustig houden. Merk je dat krampen toe/afnemen bij activiteit/rust? Of is het er sowieso altijd? Wat zegt vk/gyn?

Hier op en af. Afgelopen week een slechte week gehad, stomme schildklier ook! :evil: Ben al bijna een jaar ziek, heb er soms echt wel genoeg van. Al is het natuurlijk wel zo dat ik al stukken beter ben dan een jaar geleden. Ik blijf maar positief, dat helpt het beste! :mrgreen:

Hopelijk voel ik me snel weer wat beter dan afgelopen week, dan is het wel vol te houden!

Het is gewoon lastig met 3 kindjes en een huishouden, mama’s kunnen niet ziek zijn, zeker niet een jaar lang! :wink:

Het vervelende is dat ik vandaag naar een verjaardag van het dochtertje van een vriendin wilde, maar dit moet skippen om energie te sparen. Dat zijn de dingen die niet leuk zijn…

Verder gaat alles goed hier! :mrgreen:

Tier, ik weet niet of ik ga bellen, als ze bij Jerry is, mag ze natuurlijk niet bellen op de IC. Ik wacht dus wel even af…

ik ben al een week gestopt met werken (moest vroegtijdig overgebleven verlof opnemen, want mocht het niet meenemen naar volgend jaar, kwam dus goed uit) maar ik merk dat ik ondanks mijn rust toch veel vaker (ongi)krampen heb, ze lijken toe te nemen en soms ook best lang, vooral als ik 's nachts (voor de 100ste keer) naar de wc ga en dan heb ik de helft van de keren dat ik terug ga liggen en moet ik weer even moet wachten tot de krampen beetje weggetrokken zijn :wall:

de vk weet er nog niets van :oops:

maar zal van de week zeker even bellen als het blijft.

maar ik doe zeker rustig(er) aan en kan het daar niet echt meer op gooien, ik heb in ieder geval wat meer rust in mijn lichaam zonder al die spanningen op het werk. Ik denk dat het gewoon krampjes zijn van het indalen (hij is al 3 weken ingedaald, dus kan daar ook van komen…)

Jeetje kim alweer een jaar :hug: :-

pff nee mama’s kunnen niet ziek zijn :doh: dat werk gaat gewoon door :hug:

vervelend dat je een verjaardag moet afzeggen, maar wel goed dat je je energie even opspaart :thumbup: :-

gelukkig gaat het verder allemaal goed :-*

Jemig :shock: Wat schrikken van J. :pray: voor zijn gezondheid.

Kim :hug: Een jaar alweer zeg :cry:

Jane :naughty: wel aan de vk vertellen hoor. We willen niet dat je te vroeg bevalt. In ieder geval nog 5 weekjes erbij hoor.

Heb Mascha gesproken, moet eerst eten en kids in bed en dan kom ik even update doen.

Ben wel heel benieuwd Kim :pray:

Zo, daar ben ik.

Moet het wel beknopt houden want kan even niet op de laptop (oververhit :lol: ), dus doe alles op de telefoon en gaat zo langzaam!

Afijn, Jerry kreeg een dik been afgelopen dinsdag, werd alleen maar erger en donderdag naar de Ha gegaan. Bloeddruk was enorm hoog en daardoor doorgestuurd naar de eerste hulp.

Hij werd in een bed gelegd en is er niet meer uit geweest.

De artsen weten nog niet precies hoe of wat, wel zien ze dat de nieren niet goed funtioneren. Of dat met door de bloeddruk komt of de hoge bloeddruk de nieren niet goed werken, weten ze nog niet. Ze willen een nierbiopt nemen maar dan moet eerst de bloeddruk omlaag anders is de kans op een interne bloeding te groot. En die bloeding kan dan dus ook fatale afloop hebben.

Hij ligt aan nu aan de dialyse (ergens via zijn hals een lange lijn ingebracht), ligt aan allemaal slangen en infusen en zijn toestand schommelt nogal.

Mascha en Jerry zijn beiden doodsbang.

Mascha mag zelf niet autorijden dus haar moeder brengt haar steeds naar het zh.

Verder weet ik het even niet, misschien dat er straks nog iets te binnen schiet. Eerst maar even dit posten.

Jeetje :shock:

Dit is toch ongelooflijk :shock:

Hopelijk loopt dit goed af :pray: :pray:

Pfff, wat een schrik zeg, jeetje… zo plotseling kan je leven zo op zijn kop staan he? Jakkes, sterkte Mascha en Jerry en ik duim heel erg hard voor jullie dat alles snel goed komt… :pray:

Kim, bedankt voor het plaatsen… :-*

Jemig zeg :shock:, wat is het allemaal snel gegaan, wat kán het snel gaan. Zo is er niks aan de hand en dan lig je ineens op de IC.

Mijn duimen draaien hier voor Jerry en Mascha :pray:

Wil iemand even een steuntopic in arm ons schouders voor ze openen?

Mijn telefoon is een beetje leeg :shifty:

Kim dank je voor de update .

Ik ben zo brutaal geweest om een topic te openen.

Als ie veranderd of gesloten moet worden, laat maar weten…

Ik heb jouw update er ook in geplaatst.

Lieve Mascha en Jerry, Ik ga heel hard duimen dat jullie snel meer weten en dat het weer helemaal goed gaat komen. :pray: :pray: :pray:

:hug: :hug:

De link naar het steuntopic :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4676307#4676307

Kim, weet je al iets meer?

Sproetje en Miek, whooeee alweer 2 kindjes 1 jaar oud, gefeliciteerd nog!!

Nee, niets gehoord vandaag. Maar Mascha en ik hebben geen veelvuldig contact, dus misschien komt ze hier zelf wel een update geven… :pray:

Miek en Spoetje… :oops:

Nog van HARTE met jullie moppies!!! Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad en dat ze goed verwend zijn! :-* :-

Jeetje, wat een plotselinge ellende voor Jerry en Mascha zeg! Zo apart dat het je zo van de ene op andere dag kan overkomen…

Ik hoop dat hij snel opknapt en dat zijn nieren hun werk weer gaan doen.

Beterschap en heel veel sterkte toegewenst! :hug:

Kim, bedankt voor je up-date! :-

Balen dat je ook nog steeds kwakkelt met je gezondheid… :hug:

Jane, doe je rustig aan! :naughty: Je kleine mannetje moet nog wel ff in je mooie buikje wonen hoor! Je hebt er echt niets aan dat hij te vroeg komt… Luister nou maar naar ons allemaal hier :wink: :mrgreen:

Nee, alle gekheid op een stokje, denk aan jezelf en dat kleine mannetje in je buikje hoor! :-*

Marij.ke, wat leuk dat alles inelkaar zit en dat jullie de babyuitzet bijna compleet hebben. Geniet je een beetje van je vrijetijd?

Nog 5 weekjes dan MAG hij/zij komen :shock:

Chantal, hoe gaat het met jou?

Ik wens jullie voor vandaag heel veel sterkte toe… :hug:

:kaars:

Lieke, leuk dat je ook weer ff komt kletsen! Hoe is het met je?

KC, hoe gaat het met jou en jullie mooie meid?

:think: heb ik nou iedereen benoemd??? Anders sorry… :oops:

Hier alles prima!

Heb ik weer…

Wij eindelijk weer eens een gezellig avondje voor 't slapen gaan :wink: (is al een hele tijd niet echt aanwezig bij mij, ‘lust’ voor 't vrijen) zegt Merijn “Ank, we hebben een probleempje…” Is het condoom helemaal aan flarden :shock: :? :oops: Kon me er nooit iets bij voorstellen als mensen dat zeiden :eh: , maar ket kan dus echt! :lol:

Dus ik bellen met de ha (moest ook een afspraak maken voor anti-conseptie, haha hoe ironisch) blijkt dat je dat gewoon bij de drogist kan/moet kopen :shock: Dat had ik dus nooit gedacht! Dus, straks met de kids in de bus en een m a pil halen… Even dacht ik… laat maar. Maar nee, het is nu nog niet verstandig. En als ik denk het kan toch niet of het wordt niks dan ben ik ‘ineens’ zo zwanger. Dus… (zit op dag 12 van mijn cyclus die erg onregelmatig is)

Haha memmie… wat een gedoe joh! Ik had ook niet geweten dat je die m a pil gewoon bij de drogist kon halen hoor… :think: Wel knap dat je dat doet trouwens, lijkt me best moeilijk, want volgens mij zou je op zich hel graag weer zwanger zijn, toch? Maar goed dat je er zo realistisch over nadenkt! :thumbup:

Ik ben vanochtend weer bij de vk geweest, ben weer goedgekeurd. Was behoorlijk gegroeid de laatste 2 weken… van 25 naar 29 cm gegaan. Koppie ligt nog steeds mooi naar beneden, maar zijn billetjes verwisselt ie steeds van links naar rechts… :inlove:

Kreeg wel op mijn kop over de harde buiken, moet echt minder doen… nu vond ik zelf dat alleen boodschappen en stofzuigen (bijvoorbeeld) op een dag niet zoveel was, maar de vk was onverbiddelijk: krijg ik pijnlijke harde buiken dan is het wel teveel, dus gewoon niet doen… sja… :?

Stomme laptop…tekst weg :evil:

Maargoed, nu dan maar de korte versie.

Dank voor de felicitaties.

Zaterdag partijtje gehad en vervolgens een rommelige nacht.

Wij dachten van alle indrukken, maar ze voelde bloedheet en had flinke verhoging. Dus niet met haar nieuwe speeltjes gespeeld, maar bij een van ons gehangen als een zielig vogeltje.

De dag erna was ze weer opgeknapt (wel vanaf drie uur tussen ons in gelegen).

Memmie, jeetje… zul je net zien dan ja.

Toch maar het zekere voor het onzekere dan hè… :roll: :lol:

Tierrr, bij harde buiken inderdaad toch (nóg) meer rust pakken… ook al vind je zelf inderdaad dat je al amper wat doet. Dat herken ik wel.

Ik was zelf de pineut met mijn heup, zaterdag heel de dag last gehad.

Verder uiteraard een dikke knuf voor Masha en veel sterkte!!