*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 18 ***

Sint maarten is niet overal belangrijk. Tot een paar jaar geleden wist ik heel naief niet eens dat dat ook maar ergens in nederland gevierd werd.

Persoonlijk hecht ik er geen enkele waarde aan.

Snoepvergaarfestijn voor gretige kinderen :silenced:

Dus babies, laat je maar zien :smiley:

Heske, dank je voor de foldertekst. Stelt me enigszins gerust. Was al bang niet echt serieus genomen te worden door het ziekenhuis. Ik heb nog geen folder, heb het telefonisch met de ka besproken en daarna gegoogled, ka blijft maar roepen (al vanaf het begin) dat hij denkt dat ze geen kma heeft.

Kan me voorstellen dat je een naampje wilt hebben voor hoe F. reageert op eten. Zelfs al op iets simpels als brocolli reageren is natuurlijk niet de bedoeling. Hopelijk schept het duidelijkheid. C. eet ook beter nu ze weer aan de neocate is.

@Newbe wrote:

morgen is het sint maarten… lijkt me als kind niet leuk om dan jarig te zijn! … misschien uitstellen tot vrijdag :lol: ? Mooie dag toch…is mijn mams jarig :mrgreen:

ben ik het helemaal mee eens :oops: :mrgreen:

vrijdag is ook een mooie dag qua datum 12-11-10 :mrgreen:

maar we zien wel wanneer hij jarig wil zijn :lol: :mrgreen:

Haha, ja, ze moeten het zelf maar weten he?

Jane, je wordt vermist bij de novembermama’s… :wink:

Heske :

Hoe was je echo ??

KC:

Ik zal vanavond even een foto plaatsen, die staan op de andere pc en ik ben nu bij mijn paps en mams…

Ik ga nu wel naar het sf om een foto te plaatsen maar die zijn klein…

Even gekopieerd uit een ander topic…

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

We krijgen het straks dúbbel druk :shifty: :inlove: :inlove:

:shock: Begrijp ik het goed Heske???

Wauw wat bijzonder :inlove: :inlove: :inlove:

Jeetje wel even slikken denk ik! Hebben we hier straks gewoon twee tweelingen moeders! :inlove:

Geweldig! :dance:

Pffffff je gaat het wel heeeuuuuul druk krijgen :lol:

Uhm ja, heullll druk idd :shifty: Ik was echt ff in shock joh, maar stiekem vind ik het ook wel heel erg leuk, en bijzonder :inlove: :inlove: :inlove: Gewoon nog 2 drupkes erbij :inlove: :inlove: :inlove:

Heske!! :shock:

Jeetje, wat leuk zeg, gefeliciteerd!! :inlove:

Wat zei Tjip? :mrgreen:

Eigenlijk hadden er dan straks 3 tweelingmoeders in dit topic moeten zijn…

sorry tierrrr… Daar had ik niet zo over nagedacht. Niet leuk van mij… :oops:

Ik reageer vanavond op de rest. Koken en kokken tegelijk gaat niet ben ik achter… :-*

Geeft niet joh… ik voel me juist l*llig dat ik zo reageer… maar soms overvalt het me zo erg dat het mezelf verbaast… :cry:

Maar nu gaan we weer gewoon blij zijn voor Heske!! Gewoon 2 hummeltjes erbij, zeg!! Jeetje!! Weet je al meer? Een-eiig? Twee-eiig?

@miek1982 wrote:

Ik reageer vanavond op de rest. Koken en kokken tegelijk gaat niet ben ik achter… :-*

Haha, valt niet mee he? Wat schaft de pot vandaag?

Tierrrtje, het blijft moeilijk he meis :hug: :hug: :hug: :-*

Hahaha, en Miek, koken en kokken, het scheelt bijna niks, maar gaat toch moeilijk samen he :lol:

Tjip is helemaal hoteldebotel hoor! Baalt nu wel nóg meer dat hij er niet bij kon zijn.

Blijk overigens wel wat korter zwanger te zijn, maar dat was niet echt een verrassing, omdat ik al vermoedde dat mijn eisprong een week later was. Maar blijft wel ff spannend dus, over 2 weken weer een echo en dan kijken we of ze goed gegroeid zijn :pray:

:shock: ooooh Heske, wat enorm gaaf!!! Wauw, laatste baby vroeg ik van de week nog… :inlove: :inlove: :inlove: Je hebt het meteen grondig aangepakt :mrgreen:

Ik word er een beetje jaloers van zeg :stuck_out_tongue: Een tweeling lijkt me zooo geweldig :inlove:

Heske gefeliciteerd meid :inlove: :inlove:

Wat gaaf voor jullie!

Hoe reageerde Tjip?

Heske :inlove: :inlove: Wat bijzonder!

Nou, dat vind/vond ik ook altijd KC, maar doe mij maar 1 tegelijk :oops:

Ik ben zelf een van een 2-ling en weet van mijn moeder dat het erg druk was. Ook zie ik dat bij mijn vriendin.

Maar goed, als het zo is dan red je je er ook wel weer mee natuurlijk!

Het idee vind ik ook :inlove: :inlove:

Jane, jammer dat het niet heeft doorgezet.

Spannend!!!

Marij.ke, mijn mob staat nu echt 24-7 aan!

Voor de rest een dikke :-*

Ben moe… ben erg druk op het moment (vooral in mijn hoofd)…

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tweeling altijd vooral erg leuk vond voor een ander :silenced: Maar nu het zo is voelt het zoooo speciaal, en ben ik er echt heel erg blij mee.

Druk is niet erg, daar redden we ons wel mee. Hulp in huis, en evt tijdelijk stoppen met werken… we zien het wel, dat komt wel goed.

Eerst de zwangerschap maar eens zien te overleven :shifty: :wink:

Heske… :shock: … :inlove: :inlove:

Leuk joh!

Wat bijzonder :smiley:

Hier net terug van de sporthal. Femke was mee.

En ze vond het allemaal erg interessant. Uiteindelijk werd ze toch wat hyper, dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan. Was ook bedtijd voor d’r.

Straks alleen nog even informeren hoe de laatste set is afgelopen :lol:

Tierrr, we aten kip, sla en gebakken aardappelen. Niet veel bijzonder, maar had ook nog een dreumes aan mijn been hangen en Milan was een vleermuis dus die vloog door de kamer :shifty: :mrgreen:

Jane helaas dat het niet heeft doorgezet! Misschien op dit moment? :pray:

Jullie waren trouwens te gezellig vanmiddag zonder mij :naughty:

Heske, hebben jullie wel genoeg ruimte? Het zal inderdaad druk zijn, maar jullie vinden je weg vast wel! :thumbup:

Balen, kan niet zover terug lezen… Kc en Heske hadden het over kma. Bij Milan uit dit zich voornamelijk in diaree en buikpijn. Gelukkig is het nu oud genoeg om hem de keus te geven als hij iets wilt eten met melk. Ik hoor vaak: Mama krijg ik hier buikpijn van? Zo ja, dan neemt hij het niet.

Maar vond het best moeilijk hoor de eerste drie jaar. Vooral omdat bijna in alles melk zit!

Lieke hoe gaat het bij jullie thuis?

Memmie gaat het wel goed met je? ondanks de drukte in je hoofd? Ben je teveel aan het piekeren? :hug: Rustig aan doen hoor!

Sproet, sporief hoor! ben je haar alvast warm aan het maken voor de sport? :lol:

Even denken of ik nog iets heb beleefd… :think: