Goedemorgen meiden :-
BIB
Heske :shock: een tweeling :inlove:
maar nu krijg je toch nog 2 kindjes he :inlove:
M.arijke :hug: :-
nee miek helaas ook niet gisteravond
mag vandaag wel wat beginnen met weeen, morgen is een mooie verjaardag :mrgreen: :lol:
hihi een vleermuis in je kamer?? :shock:
hoe doet ie dat :shifty: :lol:
maar daarnaast ook nog een dreumes aan je been, hihi nee niet heel handig :mrgreen:
zo gisteren gaatje laten maken bij de tandarts, pff had geen kiespijn ervan ofzo, maar voelde dat het niet dicht was, was dus stukje afgebroken :wall: , maar moest wel verdoving, dus nu heb ik sinds ik er geweest ben pijn aan mijn wang :wall:
maarja dat is ook weer gefixt dus kindje kan nu echt komen :lol:
:-* Ch.antal
Ik kreeg vandaag een BUB sms…
Een vriendin is bevallen van een dochtertje :inlove:
@Ke wrote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tweeling altijd vooral erg leuk vond voor een ander :silenced: Maar nu het zo is voelt het zoooo speciaal, en ben ik er echt heel erg blij mee.
Druk is niet erg, daar redden we ons wel mee. Hulp in huis, en evt tijdelijk stoppen met werken… we zien het wel, dat komt wel goed.
Eerst de zwangerschap maar eens zien te overleven :shifty:![]()
haha dat herken ik wel. Maar het nu heel leuk vinden haha! :inlove: :inlove:
Wat ontzettend leuk!!! :dance:
Heske :shock: 2 ukkies ! Leuk !!!
Begint het al een beetje door te dringen dat het 2 zijn ?
Kom vanavond verder reageren…
:-*
Nog geen bib van tierrrrr??? :shifty:
Goedemorgen meiden :-
BIB
:- Ch.antal
Hm, ja, waar is Tierrr ineens? :think:
Ik vlieg even snel voorbij met foto’s van onze pukkies. Niet zoveel te zien nog, maar toch wel heel bijzonder :inlove:
Nou, daar komen ze… :inlove:
Vlekkie 1 :inlove: :
En Vlekkie 2 :inlove: :
oh ja kindje was het met mama eens, 11-11 is geen leuke verjaardag, ben benieuwd wanneer hij het wel een mooie datum vind :think: :lol: :lol:
ooooohooooh Heske!! :inlove: :inlove: :inlove:
wat onwijs mooi om te zien :inlove:
Heske :inlove:
Top hoor heske!!!
M.arijkeeeee??? :shifty:
Ja, ik ben er! :roll:
BIB!
Sorry… :oops:
Gister nogal drukke dag gehad en daardoor een beetje heel erg moe en zere rug en bekken enzo. En ff niet zo lekker in mijn velletje, dus eigenlijk niet op KOK geweest… :oops:
Maar alles nog helemaal rustig, dus volgens mij nog geen beeb op komst… heb om de een of andere reden het idee dat dat nog wel een mooi poosje kan duren ook. Maargoed, geeft niet, als beebje het nog naar zijn zin heeft in mijn buik. En dat is volgens mij wel zo, want beebje is nog gezellig aan het trappelen in mijn buik. :inlove:
Heske, prachtige echo, daar mag je trots op zijn!! :-*
Bij jou alles ook nog rustig Jane?
Haaai
Daar ben je tierrrr!!! En Jane loop (waggelt? :lol: ) ook nog!
Meiden ik hoop dat ze snel komen
Heske prachtig :inlove:
Vanacht ongi geworden en deze maand aan de slag :mrgreen:
Mitch was eerder thuis vandaag dus heerlijk aan het genieten van mijn gezin :inlove: Tot later :-*
Ik wil even zeggen dat ik het :thumbup: vind dat we na 2 jaar nog steeds (zo actief) schrijven met elkaar. Voor iedereen een :-*
Miek, toch maar niet tot mei wachten dus :lol:
Ik had vandaag een rotdag, de enige die lief voor me waren waren mijn lieve katjes :inlove:
Babiiiiieeeeeeeeeeeees, ik wil jullie ziehien!
Kc :hug:
Miekje, voor de volgende ronde!
Jane en Tierrr nog geen BUB’s dus…
Heske, prachtig plaatje hoor, 2 frummeltjes op 'n echofoto! :inlove: :inlove:
Newbe, hoe is het met jou? En met R?
Sproetje, Wat ga je snelll! Hie is het? Femke al weer helemaal de ‘oude’?
Mascha, hoe gaat het bij jullie? Nog geen nieuws?
En met de rest???
Ik heb goed nieuws!!! Per januari 2011 heb ik een vaste baan!!! :dance:
Ben zooooooo happy!
Mieden, allemaal een goed weekend! :-*
Memmie:
Gefeliciteerd met je vaste baan !! :thumbup:
Heske:
Wat een mooie echo’s ! geniet ervan !
Nog steeds bib voor Marijke en Jane.
Ukkies zijn nog niet nieusgierig naar de buitenwereld, veel te slecht weer :lol:
Miek :
voor de volgende ronde
KC:
:hug: Wat zijn huisdieren dan toch lief he …
Voor iedereen die ik niet genoemd hebt :hug:
Morgen gaan we kijken voor de kinderwagen en misschien ook gelijk bestellen :dance:
Duik zo lekker mijn bedje in, ben moe en verkouden, pijn in mijn buik ( ben gister een paar treedjes van de trap gegleden… :oops: )
O tijgertje, voorzichtig doen meid!
Als je je zorgen maakt vk bellen hoor :-*
Veel plezier morgen!
En Memmie, een vaste baan :dance: Gefeliciteerd joh!
Op het kdv waar je nu werkt?
Tijgertje, voorzichtig hoor! Fijne dag vandaag! Veel plezier met het uitzoeken van de wagen!
KC, ik heb idd een baan gekregen op het KDV waar ik nu invalwerk doe (v.a. juli dit jaar). Echt zoooo leuk!
Dank voor jullie felicitaties! :-
Meiden, fijne dag!
Wij gaan vloeren en meubels kijken voor het nieuwe huis. De mannetjes gaan gezellig naar pake en beppe, vinden ze altijd geweldig :inlove:
:-
Jammer, de BIB’s gemist… (ach de BIA of BUB van Marij.ke zal ik gaan melden (als ze er zelf niet fit genoeg voor is tijdens de weeen) dus ben ik van haar op de hoogte )
Memmie, gefeliciteerd met je vaste baan! :dance: :dance:
En succes met het shoppen voor meubels en vloeren.
Tijger, voorzichtig hè.
Hier is alles wel weer een beetje bij het oude.
Behalve dat ik van de behandeling van de fysio juist meer last van mijn heup heb gekregen. Is overigens wel normaal hoor, dat het eerst even erger wordt… maar ik baal er wel van. Moet echt heel rustig aan doen en dat past nou eenmaal slecht in mijn plaatje.
Verjaardag gisteren afgezegd. Hele avond staan zag ik niet zitten.
Zie ook wel op tegen het vieren van mijn eigen verjaardag volgend weekend (en een vrijgezellendag de dag ervoor) want je doet toch automatisch te veel…
Dit weekend in ieder geval geen verplichtingen, dus ik probeer toch maar een beetje rustig aan te doen.
Oh, en is het normaal dat kindjes van 14 maanden NIET luisteren :evil: :wall:
Morgen dames!
BIB nog steeds.
Wel een heerlijke nacht gehad, zo’n beetje voor het eerst deze zwangerschap!! Lekker lang geslapen en maar 3 keer tussendoor naar de wc!! :dance:
Alleen vind ik nu dat het wel heel lang duurt voordat beeb wakker wordt en dat ben ik niet gewend en vind ik maar niks… straks de angelsound er maar ff bij pakken geloof ik… :?
Miek, fijne avond gehad gister?
KC, he jakkes meid, voel je je vandaag wat beter? :hug:
En het is inderdaad super dat we nog steeds zo gezellig met elkaar schrijven hier!! :thumbup:
Memmie, een vaste baan!! Wat goed zeg!! En zo snel ook al!! Je bent een kanjer!! :thumbup:
Wat voor contract? Hoeveel uur enzo? En vaste dagen?
Veel winkelplezier… ben benieuwd naar wat jullie allemaal uitkiezen qua meubels!
Tijger, wil jij wel ff voorzichtig doen op die trap? :naughty:
Wel geschrokken zeker? Veel plezier met kinderwagen kijken!!
Sproet, rustig aan meid!! :-*