@Kim3e wrote:
Tijgertje, hoe gaat het met jou? :hug:
Wanneer begint het met jou ook alweer, de mmm? Wel jammer dat het niet toch gelukt was hoor 
Hier gaat het wel weer. Baalde wel even toen de :twisted: kwamen,omdat we toch netjes om de dag hebben geklust en de uitslag van Raim zijn zaad al beter was dan de eerste keer. 3 mei om 15.45 uur hebben we een afspraak in het ziekenhuis. Dus we hebben nog 1 kansje, maar dat zal ik niet op tijd weten. Uitgaande van 25 dagen cyclus is mijn nieuwe nod op 8 mei.
Van het weekend word het heerlijk weer en ik heb zondag feest van mijn "tante"die wordt 90 jaar !
Vakantie is ook geboekt, we gaan in juli/augustus naar Duitsland.
En ik heb er flink de balen in ... Had die jongen gezegd dat onze nieuwe keuken de eerste week van mei geleverd zou worden, nu wordt het pas week 22 en dat is de eerste week van juni pas :(
Weet iemand of Muppet al is bevallen ? Die was 18 april uitgerekend ...
Oh, Tijger⦠lekker dat jullie een vakantie hebben geboekt. En inderdaad, zondag hier hopelijk ook mooi weer 8)
Balen van de keuken zeg!!
Muppet dār laatste post is van vorig jaar, ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Wie is Muppet? :oops:
Vakantie boeken is altijd fijn :dance:
Kim, weet je toevallig wel hoe het met Heske gaat.
Ik mis haar berichtjes hier.
En ik ben nieuwsgierig naar haar en de meiden!
Ik ga zo met Femke (vandaag 7 maanden alweer) naar mijn schoonmoeder. Ze ligt nu op 1 oor en ik ben ondertussen worteltjes aan het koken 
@Kim3e wrote:
Wie is Muppet? :oops:
Muppet schreef in het begin met ons mee en is ook een oktoberstopper.
Maar we hebben al een tijd niks van haar vernomen.
Ik heb al op het forum zitten zoeken, maar er staan nergens recente berichtjes van haarā¦
@Sproetje wrote:
Kim, weet je toevallig wel hoe het met Heske gaat.
Ik mis haar berichtjes hier.
En ik ben nieuwsgierig naar haar en de meiden!
Goed, ze is supergelukkig met Fleurtje (en terecht natuurlijk). :inlove: Ze post geregeld bij de maartmama's (babybabbelaars).
Ik moet er binnenkort even langs, heb nog een cadeau hier staan van alle kokmeiden die geld ingezameld hebben. Heb toen in haar zwangerschap al een grote mand met leuke dingetjes gekocht, maar er is zo gul gegeven (vooral ook door onze septembermama's :oops: ) dat er nog heel veel over was. Dus nu een mooi blijvend cadeau gekocht. Kan er niets over zeggen hier omdat je nooit weet of ze het leest! :wink:
Maar ik zal zeker even een foto komen posten zodra ik er geweest ben (had er eerder heen gewild, maar gezondheid liet het helaas niet toe :( Nu het iets beter gaat, ga ik binnenkort echt afspreken! :dance: )
Wij hebben hier een pittig weekje met C. achter de rug.
Maandagavond kreeg ze koorts en dat liep in de loop van dinsdag op naar 39,4. Ook met paracetamol werd het niet lager. Dus heb ik de HA gebeld en moest ik langskomen. Helemaal onderzocht, gelukkig geen hersenvliesontsteking, maar haar keel was rood en er zat vocht in haar oor, maar de ha zag geen ontsteking, maar ook geen trommelvlies. Ze wilde overleggen met het ziekenhuis omdat de koorts zo hoog was en C. nog zo klein, en ze dacht aan een ontsteking ergens, mogelijk in haar oor, dus het zh gebeld en we moesten komen. Wij naar het ziekenhuis, vriend gebeld, die er ook rechtstreeks heen. Ze stonden al te wachten, C. naar de onderzoekskamer en uitgekleed, temperaturenā¦36,8. Moet je net zien :roll: De arts-assistent heeft haar onderzocht en kwam tot dezelfde conclusie als de huisarts. Toen werd de KA erbij gehaald, die heeft haar nog een keer onderzocht, maar dit keer geen vocht in haar oortje :think: Zou het een traantje geweest zijn? In ieder geval hielden ze het een āinfectie van de bovenste luchtwegenā en mochten we weer naar huis. Woensdag en donderdag heeft ze ook nog koorts gehad, maar vandaag alleen nog maar wat verhoging. Waren we dus weer even zoet mee.
Vandaag naar het CB geweest, ze woog 4530 gram en was 59,5 cm.
Kim :hug:
Balen van je keuken tijgertje, dat kunnen ze toch niet zomaar maken, je hele planning ligt dan overhoop.
:-* voor iedereen verder.
KC, dat is wel even schrikken zeg. Gelukkig is de koorts nu weg.
Kim, ik zit niet meer zoveel op kok, maar zal eens bij de sept mamaās buurten. En leuk dat er nog geld over is uit het potje.
We wachten het rustig af :-*
Voor jullie allemaal even een heel dikke :-*
Ben jullie niet vergeten hoor, maar ik heb het momenteel gewoon ff te druk met de zwangerschap en alles eromheen⦠dit ukkie vreet energie⦠
Tierrr⦠we vergeten je niet zo snel hoor.
Over een paar weken voel je je vast weer wat fitter.
Fijn weekend allemaal!
Lekker genieten van het mooie weer 8)
KC:
Das schrikken van C maar raar dat het snel minder werd en de arts haast niks kon vinden? Gelukkig gaat het weer wat beter met haar :hug:
Is ook balen van de keuken, maar ik heb hem gebeld en hij zegt dat hij het niet over mei heeft gehad. Mocht er nu een order tussen uit vallen dan is er een kleine kans dat ie als nog eerder komt en anders gewoon in week 22ā¦
Tierrr:
We vergeten je niet hoor. Geniet van je zwangerschap.
Heb je het inmiddels al aan de ouders verteld? Jullie wilden toch wachten tot de eerste echo met het nieuws brengen ??
Hier balen, heb morgen feest en 1 deze dagen mijn ei, maar ik zit dus niet lekker in me vel. Ben heel erg moe, verkouden en verhogingā¦
Hoi meiden!
Ben ik eindelijk weer eens! :oops:
Tijgertje, hoe gaat het nu met je? Wat opgeknapt? Leuk feest gehad? En nog druk geklust?
KC, hoe gaat het nu met C?
Kim, met jou gaat het dus iets beter? :dance: :-*
Memmie, jullie al in wat rustiger vaarwater? Hoe bevalt het nieuwe huis? Hoe vinden de kids het?
Wij hebben het weekend aan de naaste familie verteld dat ik zwanger ben. Zoveel mogelijk op leuke manieren. En voor sommigen was het ook heel onverwacht, dus was wel heel leuk! Duurde soms ook even voor het kwartje viel. Leuk weekend gehad dus! 
Alleen baal ik nu wel heel erg, heb namelijk mijn hele gezicht onder de zonne-allergie zitten⦠jeuken en trekken⦠bah! Begint dat gezeur weer⦠
Tierrr:
Leuk dat je de familie op leuke manieren op de hoogte hebt gebracht.
Hier gaat het weer iets beter, alleen begint Raim nu ziek te worden.
Feest was super gezellig. ( heb de blaren op mijn voeten van mijn nieuwe schoenen) :oops: We hebben ook goed geklust en nu maar duimen voor 8 mei⦠
:twisted: :twisted:
Valt niet mee na zoān tijdā¦
Leuk Tierrr⦠jullie grote nieuws delen :dance:
Hooi meiden, ben ik ook weer even :oops: Ben zo druk met genieten van mijn moppies, dat ik mijn internetverslaving wat aan banden aan het leggen ben
Maar ben jullie niet vergeten hoor :-
KC, Celia groeit goed nu he! :thumbup: Ze gaat ongeveer gelijk op met Fleur, die was bij de laatste meting (anderhalve week geleden) 4675 gram, zelfs nog net wat zwaarder dan Celia dus, en 55 cm (klein propje :lol: ).
Wel schrikken dat ze ineens zoān hoge koorts had :shock: :hug:
Ik had die Noppiesbroekjes trouwens nog vergeleken (die witte en die roze). Weet niet of het er nog toe doet, maar de witte is een stuk smaller en een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje langer dan de roze. Breedte scheelde zeker 1,5 cm bij maatje 50 :o
Sproet, hier begon de ellende ( :evil: ) met 6 weken alweer, dus je mag niet klagen :naughty:
Enne, lief dat je me miste :-
Tierrr, leuk dat jullie de familie het goede nieuws verteld hebben! :inlove:
Balen van je zonne-allergie :hug:
Kim :-* Doe rustig aan he meis. Je weet dat je altijd welkom bent, maar eerst ff aan jezelf denken :hug:
Tijger, ik begin nu alvast voor je te duimen

En nu moet ik bekennen dat ik alleen de laatste blz teruggelezen heb :oops:
Hier gaat alles goed. Fleur slaapt inmiddels ĆĀ©cht door, zoān 7 a 8 uur achter elkaar 's nachts, dus dat is heerlijk!
Gisteren ben ik voor het eerst met haar naar de fysio geweest. Moppie is namelijk nog wel ĆĀ©rg passief. Nu mag ze natuurlijk 4 weken achterlopen omdat ze 4 weken te vroeg was, maar zelfs voor een beebje van 7 weken doet ze nog wat weinig. Ze heeft vooral erg weinig kracht in haar armpjes, schouders, borst en nekje. Ze kan haar hoofdje echt bijna niet optillen, dus ook niet van links naar rechts kijken als ze op haar buikje ligt. Als ze op haar ruggetje ligt is ze geneigd haar hoofdje steeds naar 1 kant te laten liggen (wel steeds een andere kant hoor, dus geen voorkeurshouding) en ze beweegt haar armpjes wel, maar laat daarbij haar bovenarmpjes veelal op de ondergrond rusten. Nu dus wat āoefeningenā meegekregen om die spiertjes wat meer te stimuleren. Over 2 weken moeten we weer terug en dan maar hopen dat ze wat vooruit is gegaan. Het was op zich niet heel erg dramatisch, maar als er niks aan gedaan wordt dan kan ze nog verdere achterstand oplopen omdat ze dan ook niet kan gaan omrollen en zitten enzo, dus ja, dan maar ermee aan de slag. Ze vond het bij de fysio trouwens echt verschrikkelijk, maar de oefeningen die we thuis moeten doen vindt ze wel leuk geloof ik, dus dat komt wel goed. Ik vind het zelf ook wel leuk om te doen, ben zo echt met haar aan het spelen :inlove:
Verder heb ik mijn babymassageboek er weer eens bij gepakt. Heb toen met Sterre een introductiecursus gedaan, maar het is allemaal weer een beetje weggezakt. En denk dat het voor Fleur wel fijn is. Door massage wordt ze zich bewuster van haar lijfje en leer ik haar ook bewuster te bewegen, dus dat kan ook nog wel eens helpen. En het is gewoon leuk om te doen.
Nog ruim een maand en dan moet ze al naar het kdv
, ooooh, ik zie daar zó tegenop, al heb ik op zich wel weer zin om naar de zaak te gaanā¦
En dan 2 1/2 maanden later moet Sterre alweer naar de basisschool. Nog iets waar ik tegenop zie, maar ze heeft er gelukkig zelf erg veel zin in 
Met Sterre gaat het super, die is weer helemaal in haar element nu het weer buitenspeelweer is 8) Lekker fietsen, steppen, klimmen, glijden, bellenblazen en van het weekend hebben we zelfs haar aquaplay-geval weer uit de schuur gehaald en heeft ze lekker met water kunnen spelen. Fleur vindt het ook heerlijk om buiten te zijn, die kan dan uren slapen :inlove:
Ik ben nu zelf weer begonnen met Sonja Bakkeren. Valt me best zwaar in combi met de bv en moet natuurlijk ook uitkijken dat het niet te hard gaat, want dan kan Fleur schadelijke stoffen binnenkrijgen en dat is het me niet waard natuurlijk. Probeer een beetje een middenweg te vinden, want zit gewoon echt niet lekker in mijn vel nu. Wil toch zeker wel een kilo of 10 kwijt :oops: Ben benieuwd of het gaat lukken 
xHeske
Heb ook gelijk even wat nieuwe fotoās van ons moppie in het sf gezet 
Heske, wat leuk dat je weer even komt posten! :-*
Heerlijk zeg dat je zo van je meisjes aan het genieten bent! En dat Fleur al doorslaapt! Super! Jammer dat die fysio nodig is, maargoed, als ze de oefeningen leuk vindt, scheelt dat een heel eind natuurlijk! :thumbup:
En die Sterre alweer naar de basisschool⦠jeetje, wat een grote meid al! Leuk ook dat ze er zoveel zin in heeft! 
Succes met Sonja Bakkeren! Dat je zelf goed in je vel zit is idd ook belangrijk, maar wel een beetje oppassen inderdaad! :thumbup:
Sproetje, balen zeg⦠maar op zich ook wel weer goed dat je lichaam het doet, toch?
Tijger, fijn dat het feest en het klussen gelukt zijn! :thumbup:
Ik heb me vandaag ziek gemeld op mijn werkā¦
Voelde me gister erg beroerd⦠moe, misselijk en dus een heel zeer en jeukend hoofd van de zonne-allergie. Vannacht bijna niet kunnen slapen en vanmorgen opgestaan met een ontzettend opgezwollen gezicht⦠mijn ogen kunnen bijna niet meer open⦠en zeer dat het doet⦠jakkes!
Dus maar ff een dagje thuis, al voel ik me dan we altijd direct weer schuldig⦠:roll:
Heske , heerlijk aan het genieten van je meiden.
Wat gaat de tijd dan snel, dat ze al weer naar een dagverblijf en basisschool gaan !
Balen dat je Fysio moet doen met Fleur maar als ze daar beter van bewegen kan het geen kwaad toch.
Mijn collega zijn vrouw doet ook een cursus babymassage en zij en de kleine vinden het helemaal geweldig. Ook omdat je dan echt tijd met elkaar hebt.
Sproetje :
:hug: Maar is dit weer de eerste keer is na de bevalling, valt het toch wel mee ? :hug:
Tierrr:
:hug: Balen dat je zoān last heb van je zonne allergie en dat je zo moe en misselijk bent. Enne niet schuldig voelen hoor, iedereen heeft wel eens een dagje dat het minder gaat en in jou situatie nu is dat toch begrijpelijk?
Gister toch nog maar een keer geklust, want ik had gister rare steken aan de rechterkant en voelde me wat misselijk, dus misschien gister wel mijn ei gehad.
Vandaag lekker op de brommer naar het werk geweest. Vanavond verjaardag van paps en dan nog twee daagjes werken en dan is het weer weekend !!![/spoiler]
He meiden,
even ego:
sorry dat ik de laatste tijd totaal niets meer van me heb laten horen.
maar ben erg teruggetrokken geweest nu we voorbij de termijn van ons sterretje :**: kwamen. ik heb de afgelopen 2 weken verschrikkelijk vaak angst gehad voor de volgende echo.
vandaag mocht ik dan eindelijk weer voor een echo, en het gaat super goed met ons kindje, het kindje draaide onwijs vaak en bewoog zoveel dat de gyn. het niet bij hield :lol: het is al zo compleet met de armpjes en de handjes met alle vingertjes eraan en die beentjes met voetjes en dat hartje dat mooi klopt :inlove:
vanaf nu controle bij de VK, maar die afspraak moet ik nog maken.
we zullen dan wel al het hartje kunnen horen :dance: :inlove:
voor nu zijn we behoorlijk gerustgesteld, het kindje komt ook precies zover als ik vanaf het begin al dacht :inlove: eigenlijk 11.2 wk maar de Gyn wil die 11 wk aanhouden :lol:
echofoto van vandaag in SF :inlove:
:-*