Vanochtend dus weer voor de echo! Helaas dit keer een andere gyn, die het allemaal wat minder uitgebreid deed, dat was wel een beetje jammer. Ze zei dat het hartje mooi klopte, maar mijn man zag het eigenlijk niet en ze liet het ook niet beter zien. Ook ging het allemaal vrij snel waardoor ik achteraf niet eens weet hoe groot het was. Ja, 10wd2, maar niet hoeveel cm precies enzo. En ik heb ook maar 1 afdruk meegekregen, omdat het papier op wasā¦
Maargoed, maakt natuurlijk allemaal niet uit, het was gewoon goed, het was goed qua grootte, het hartje klopte en ze zei dat het bewoog. Nou, wat wil je nog meer? :inlove: :dance: :inlove:
Tierr, gefeliciteerd met je tweede goede echo :dance: Voel je je al iets beter?
Jane! Jij ook weer een goede echo :inlove: hoe voel jij je nu? En al aan de familie verteld?
Tijger, Gefeliciteerd met je KIDDO :mrgreen:
Sproet, schattig hĆĀØ dat rollen. Leon probeert nu ook te kruipen (maar lukt echt nog niet) zooo cute :inlove: ALleen moet ik oppassen dat er niets kleins op de grond ligt, want meneer stopt echt alles in zijn mond :roll:
Heske, wat fijn dat je zo gniet van je meisjes :-*
Ik vermoed dat C. de 6e ziekte gehad heeft anderhalve week terug, na die koorts kreeg ze enorm uitslag, maar nu is ze weer in orde. Aankomen wil alleen weer niet erg :roll: (4680 gram vandaag en mop was gisteren 5 maanden). Verder een lief, vrolijk, eigenwijs en gulzig dametje (oke, en spugerig) dus gewoon zoals het hoort.
Maar ik hoefde niet zoveel dagen vrij te nemen om twee weken vrij te zijn. Dat kon ik gewoon niet laten lopen :mrgreen:
Mijn man is deze week ook vrij en volgende week donderdag en vrijdag.
De vakantie is alleen niet zo lekker begonnen.
Ik heb de halve nacht wakker gelegen van de misselijkheid en heb vanmorgen uiteindelijk ook overgegeven. Voel me nu dus behoorlijk gammel. Mede gelet op het weer wordt het een dagje binnen hangen denk ikā¦
Ja hier loop ik alweer hard tegen de 12 weken aan :dance: :inlove:
en buikje, nee hoor heeeeeeelemaal niets, al was de gyn ervan overtuigd da thet straks heel snel gaat :think: als het maar niet te hard groeit :lol: bescheiden buikje is ook mooi :inlove:
oh en miek, niemand weet het nog! :mrgreen: (behalve jullie natuurlijk )
Bij ons weet de naaste familie het inmiddels allemaal.
De familie in Rotterdam hebben we het verteld omdat we daar toen waren en het natuurlijk wel verreweg het leukste is om het persoonlijk te vertellen. De familie hier hebben we het verteld omdat het gewoon eigenlijk niet meer verborgen was te houden ivm misselijkheidā¦
En ik moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind dat ik het er nu over kan hebben, hoor! Morgen ook op het werk vertellen, zodat ze er daar ook wat rekening mee kunnen houden. De vrienden en dergelijke vertellen we het pas na de 13 weken echo als die goed is.
Hoe voel je je Jane? :-*
Tijd niet gezien hier!
Hier trouwens ook nog geen buikje⦠ja, opgezette darmenbuik⦠maar dat had ik een paar weken geleden al⦠ik kan niet wachten tot ik een buikje krijg, lijkt me zooooo mooi! :inlove:
Dat lijken me goede stappen, tijger! Super dat ze direct zo goed aan de slag gaan en jullie een aardige vrouw hadden, dat scheelt heel veel!! :thumbup: