*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***













Ons ShowForum :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82415&postdays=0&postorder=asc&start=0


Voor wijzigingen even een pbtje naar tijgertje1982.

Meld :mrgreen:



Ik baal een beetje… ik heb een slijmbeursontsteking in mn voet en dat maakt de revalidatie nog lastiger dan het al is.

Het klinkt allemaal al snel negatief maar dat is niet altijd zo bedoeld. Het is gewoon ontzettend moeilijk zo af en toe. Het gaat niet hard al gaat het wel vooruit. In het centrum zeggen ookal steeds; niemand zei dat het makkelijk zou worden en iedereen ziet zelf de vooruitgang altijd als laatste terwijl de omgeving het aan van alles en nog wat merkt :shifty:

Bootcamp :lol:

Zo Mascha je bent snel !!! :mrgreen:



Ik zal even de link van het nieuwe deeltje in het oude gaan plaatsen, zodat iedereen de weg weer kan vinden …



Nu maar hopen dat we in het nieuwe deeltje goed nieuws en vreugde , geluk mogen hebben !!!

Gevonden!

Goed idee tijgertje.

En linkje nar sf, of heb ik daar overheen gekeken?

Klopt KC ben ik vergeten , ga ik gelijk aanpassen … gedaan !!

Meld :inlove:

Meld!



Jakkes, wat is het vroeg zeg… :roll:

Meld me 2!



Ook ik hoop dat in dit nieuwe deeltje idd veel vreugde en geluk mag komen te staan!

Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en heb een verwijzing gekregen en we mogen naar het Diakonessehuis in Utrecht, dus we hoeven niet naar het UMC :dance:

Ze deed helemaal niet moeilijk om hem te geven. Ging ze een briefje schrijven voor de artsen in het ziekenhuis ( hieronder het gesprekje wat volgende)



Arts : Hoe lang zijn jullie bezig ?

Ik : vanaf oktober 2008

arts : zolang al ? en nog nooit zwanger geweest ?

ik : nee nog nooit.

arts : nou meid ik hoop dat je snel in het ziekenhuis terecht kunt en dan snel zwanger mag worden, scheelt een hoop stress, ook emotioneel.



Morgen ga ik bellen met het ziekenhuis om een afspraak te maken.

Meld :mrgreen:



Eerst even een dansje doen voor de goede echo van Jane :dance: :dance: :dance: :dance:

Meid geniet ervan! Het is nu al een prachtig kind en dat zonder armen en benen hahah



Tijger wat goed dat jullie zijn doorverwezen, hopelijk komt er bij jullie ook heel snel blijdschap! Ben benieuwd wanneer je terecht kunt :-*



Memmie hier ook 2011 in de planning, Mitch is gelukkig makkelijk over te halen :mrgreen: Zullen we weer samen stoppers worden? :mrgreen:



Mascha wat vervelend van je voet! ZIe je het nog wel zitten? Snap dat als de vooruitgangen zo klein zijn en je zelf meer wilt dat je dan baalt :hug:

Wel doorzetten hoor!



Tierrr, straks zit uitslapen er helemaal niet meer in :inlove:

Lekker gewerkt?



hmmmm, de rest weet ik niet meer!



Leon slaapt door!!! :dance: Nu Milan nog hahah :doh:

Miekje ik denk aan jullie :kaars:



Zet hem op Livia! :pray:

Waarom schrijft Kim trouwens niet meer mee? Heb ik wat gemist? :shifty:



Lieke, hoe is het bij jullie?

@miek1982 wrote:



Tierrr, straks zit uitslapen er helemaal niet meer in :inlove:

Lekker gewerkt?


Haha, nee... en dan zou je zeggen: geniet er nu nog even van... maar ik doe verdorie de hele nacht geen oog dicht... mooooooeeeeee..... :roll:

Logisch dat je moe bent je moet energie leveren voor twee, maar wel heeel vervelend dat je niet kunt slapen. Van spanning? :-*

Nee, van de hormonen volgens mij… had het de vorige zwangerschap ook.



Voel me nu trouwens echt ff flink klote, heb het helemaal gehad. Ben zó ontzettend moe en mijn hormonen zitten me gigantisch in de weg. Ik kwam er net achter dat mijn vent iets heeft gedaan waar ik het niet helemaal mee eens ben en nu ben ik volledig over mijn toeren… janken janken janken… jammer dat dit er ook bij hoort… :?

Even een hele dikke knuf Marijke!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Dankjewel, dat doet me echt even goed…



Weet dat ik niet mag zeuren, dat ik blij mag zijn eindelijk weer zwanger te zijn… en dat ben ik ook heel erg… maar sóms… de moeheid, hormonen, spanning en onzekerheid, dat akkefietje… bleeeeegh…

En er dan ook nog eens met niemand over kunnen praten, omdat ik mijn mond moet houden van mijn vent… :?


  • Zo, zeurmodus weer uit… :oops: *



    Hoe gaat ie met jou? Weet je al wat meer over Liv?

Tierr :hug: wat vervelend… Geef die man van je een schop onder zijn kont! Hij mag zwangere vrouwen niet van streek maken! Je hebt iig genoeg hormonen in je lichaam, dat is dan weer een goed teken :-*

Ik heb gisteravond een stukje gepost :wink:



Oh enne tiertje je mag best wel “zeuren” hoor :hug:



Nog geen nieuws over Livia :frowning: De operatie zou ongeveer 2 uur duren maar als ze toch een grotere operatie zouden doen werd het uiteraard langer.

Daarna zal Miek eerst wel heel hard naar hun meissie toe rennen (en terecht!) en dan komen wij wel :pray: :pray:

Als je wilt praten mag je pben!