*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

@M&J wrote:

Ik heb gisteravond een stukje gepost :wink:


Oh shit ja... had het wel gelezen, maar heb kennelijk ook al last van zwangerschapsdementie... :oops: Wat vervelend van die slijmbeursontsteking zeg... sterkte ermee! Maar volgens mij doe je het verder hartstikke goed allemaal! :thumbup: :-*

Ja, miekje moet zeker eerst om zichzelf denken en dan heel veel later pas aan ons, daar heb je helemaal gelijk in! Maar ik moet er telkens aan denken en had gehoopt dat jij misschien al wat gehoord had... :roll:

Miek, thanks :-*

@Tierrr wrote:



Ja, miekje moet zeker eerst om zichzelf denken en dan heel veel later pas aan ons, daar heb je helemaal gelijk in! Maar ik moet er telkens aan denken en had gehoopt dat jij misschien al wat gehoord had… :roll:




Ik ook hoor :wink: :hug: :pray:

@M&J wrote:

@Tierrr wrote:


Ja, miekje moet zeker eerst om zichzelf denken en dan heel veel later pas aan ons, daar heb je helemaal gelijk in! Maar ik moet er telkens aan denken en had gehoopt dat jij misschien al wat gehoord had… :roll:




Ik ook hoor :wink: :hug: :pray:


Hier ook hoor! Moet er de hele tijd aan denken!

Tierr :hug: ik ben ook altijd heeeeeeel moe wanneer ik zwanger ben!

Newbe, hoe is het met jou?

wat ik begrepen heb zijn ze nog steeds bezig

Jeetje Mascha… Vanaf 2 uur? :shock:

Miek, lief dat je ernaar vraagt!

Het gaat heel goed met mij hoor! (vandaag natuurlijk heel erg zenuwachtig voor livia) Alles heeft nu zn plek en we gaan gewoon weer vol goede moed verder.



Mk is natuurlijk altijd vervelend maar kan het wel in perspectief zien. Ik heb tenminste al een prinsesje

@Kim3e wrote:

UPDATE!!!



Even heeeeel kort want voor lang verhaal moet ik even beter bereik opzoeken:



De tumor is tegen alle verwachtingen HELEMAAL weggehaald.



Kom straks langer verslag uitbrengen!!!

Ik wil het net zeggen; sms sms sms :mrgreen:

Goed nieuws :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jeetje wat een geweldig nieuws! :dance: Wat een kanjer die meid! :inlove:

dit had ik echt niet verwacht!!! Zit hier echt met tranen!



hoop zo dat ik gauw die lekkere dikke wangetjes een kusje kan geven!

Newbe, vind je erg stoer hoor! krijg je nu medicijnen om je ongesteldheid weer op te wekken? En zijn de hyormonen al helemaal uit je lichaam?

Dank je :oops: Ja hormonen zijn weg. Over 1,5 week start ik met opwwekken ongi en dan weer aan de clomid

hopen op een snelle zwangerschap :thumbup:



Ik ga even de kindjes in bad doen! Misschien tot later :-*

Meld!



Miek en Memmie… wat is er in 2011??? :liar: :lol:

Doe je mee 2011? Nu moeten we nog een maand bepalen! :mrgreen:

Oja, ik ging de kinderen in bad doen :roll:

1 gehad nog 1 te gaan :mrgreen:

Jaaaaaaa, ooh, wat een goed nieuws over Livia! Jeetje zeg, dit had ik niet verwacht… maar des te beter! Het mócht ook wel eens meezitten!! :-* :dance:



Zo, en nu ga ik naar bed… weltrusten… :oops:

@Kim3e wrote:

Zo, ben ik weer met uitgebreider nieuws.



De tumor is dus verwijderd met de kijkoperatie, geen verdere incisies dan de sneetjes voor de kijkoperatie.

De operatie heeft 3,5 uur geduurd, stuk langer dan verwacht en Miek en Jorik hebben natuurlijk doodsangsten uitgestaan.



Livia heeft in ieder handje een infuus, ene hand om bloed af te kunnen nemen en bloeddruk metenen ander handje voor de morfinetoediening.

Ook heeft ze een drain.



Bij het verwijderen van de tumor is wel de oogzenuw beschadigd, Livia’s oogje hangt een beetje. Ze moeten afwachten hoever het nog herstelt.

Ook weten ze nog niet of er ander “letsel” is, ze hebben meerdere zenuwen doorgesneden volgens Miek.



De tumor was mooi ingekapseld en lag redelijk los.



Livia ligt nu op de IC en blijft daar sowieso deze nacht.

Ze ligt een beetje te kreunen, wat niet gek is met een operatie naast haar luchtpijp. Maar ze doet het best goed, ze heeft geen beademing, alleen beetje zuurstof. Haar gezicht is beetje opgezwollen.



Miek heeft vannacht niet geslapen en is kapot maar heel gelukkig met de uitslagen tot zover.



Over twee weken krijgen ze de uitslag van de tumor. Het kan dus een tumor in drie gradaties zijn. Bij de beste -> geen verdere behandeling. De andere gradaties -> chemo.



Het worden nog twee spannende weken voor hun… Dus hopelijk blijft iedereen nog even doorduimen :pray:





Ohh, Masha wat een goed nieuws :dance:

Hopelijk is er verder geen letsel :pray:

Wat een kanjer is Livia he :inlove: