*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

Jahoeoeoeoeeeeee!!!

Wat een super goed nieuws voor Livia en de rest van de fam!

Jeetje, zit helemaal happy achter de laptop!

Wauw! Echt fantastisch! :dance:

Nu maar hopen dat haar herstel ook heel voorspoedig mag verlopen! :pray:



Marijke… :hug:

Mannen :evil: gelukkig kun je nu een paar dagen ff lekker bij komen!

Enneuh… als je je hart moet luchten en je weet ff niet bij wie… mijn pb staat voor je klaar! :-

Welterusten!



Miek, idd, nu nog een maand en dan gaan we tegelijk los! :lol:

Ff telefoonnummers uitwisselen, kunnen we het ook nog op dezelfde dag doen, whahaaaa! :mrgreen:

Sproetje, doe je mee??? hihi!



Newbe, fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven en dat je nu weer verder kunt :hug:

Ik hoop ook dat je snel weer in blijde verwachting mag raken! :pray:



Mascha, balen van je voet zeg… Beterschap! :hug:



Kim… wat ben je stil! Hoe is het met jou?



Lieke, hoe is het met jullie??? Wanneer moest Lotte nou ook alweer geopereerd worden? In april ergens toch?



euh… moet eerst ff terug lezen… weet het ff niet meer :oops:



Hier trouwens goed nieuws! :dance:

We hebben per direct een huis voor eerst een half jaar en misschien kunnen we het hier uitzitten tot ons eigen huis klaar is!

Echt een hele zorg minder! Morgen gaan we schoon maken en de muren sauzen (op kosten van de verhurende makelaar :thumbup: ). Volgende week zaterdag gaan we over!



Zit al wel de hele dag in dubbele spanning… Livia en of ik de baan krijg of niet.

Nieuws over Livia is er inmiddels en deze is buitengewoon goed!

Nu ook hopen dat ik de baan krijg :pray: Zou het vanavond horen…

Zit mezelf al helemaal gek te maken; ze belt laat, dus ze houdt mij al laatste over… slecht nieuws telefoontje… aaahhhh! Ik wil het nu wel weten! Ben de hele dag echt al super nerveus!



… en nu ff terug lezen! :-

Wat een nieuws van Livia he :inlove:

Wat een opluchting, wat een wonder!



Op naar een goede uitslag over 2 weken :pray:









(Met mij gaat het minder, daarom ben ik hier even niet actief :oops: , lees wel alles mee, leef wel met jullie mee, maar ontbreekt me aan energie om te reageren, sorry lieverds! :-* )

@tijgertje1982 wrote:

Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en heb een verwijzing gekregen en we mogen naar het Diakonessehuis in Utrecht, dus we hoeven niet naar het UMC :dance:

Ze deed helemaal niet moeilijk om hem te geven. Ging ze een briefje schrijven voor de artsen in het ziekenhuis ( hieronder het gesprekje wat volgende)



Arts : Hoe lang zijn jullie bezig ?

Ik : vanaf oktober 2008

arts : zolang al ? en nog nooit zwanger geweest ?

ik : nee nog nooit.

arts : nou meid ik hoop dat je snel in het ziekenhuis terecht kunt en dan snel zwanger mag worden, scheelt een hoop stress, ook emotioneel.



Morgen ga ik bellen met het ziekenhuis om een afspraak te maken.




Klinkt als een hele fijne arts! :thumbup:

Ik hoop dat je (jullie) snel een afspraak hebben en dat de vervolgs stappen snel en voorspoedig mogen verlopen! :pray:







Mennnn, het blijft dus nog spannend! Ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat het bij de eerste gradatie blijft!

En natuurlijk op een volledig herstel!

Arme Miekje en fam… wat een spannende dat en spannende weken gaan ze nog weer tegemoet… :hug:

Fijn dat ze tot dusver gelukkig zijn met de uitslagen tot zover!

Hopelijk kan ze nu eerst ff bijkomen en ff bij slapen. Even opladen voor de spannend 2 weken.

Kim, een hele dikke :hug: en :-*

Hopelijk gaat het snel wat beter met je!

Weltrusten Tierrr (al ben je nu vast al in droomland :mrgreen: )



Wat een goed nieuws van Livia zeg! Het worden weer twee spannende weken voor ze… :pray:



Wat goed memmie van het huis en wat kunnen jullie snel over zeg :thumbup: Hebben ze al gebeld voor de baan? Ze bewaren goed nieuws altijd voor het laatst :-

Enne wat dachten jullie van mei 2011? :mrgreen: (dan beginnen)



Kim wat vervelend voor je :hug: Je mag hier ook klagen hoor :-




Ga ook maar eens naar bed… Morgen wel lekker vrij van werk (dat is het voordeel van het onderwijs!)

Weltrusten voor straks :-*

Wat een lekker ding is Livia toch ook he, wat een goed nieuws. Ik ben helemaal blij voor ze. Ondanks dat ze nog flinke spanning hebben is het een eerste grote stap die positief is. Dat oogje is heel jammer, maar als dat uiteindelijk alles is denk ik dat Livia altijd nog een heel blije papa en mama heeft.



Memmie, goed nieuws over het huis, snel al joh, nu snel alles inpakken?



Newbe, wat goed dat je weer zo positief bent.



Tierr, slaap maar lekker, lekker dromen over je kleintje



Tijgertje, je was toch al bij een fertiliteitsarts geweest, of waren die onderzoeken via de HA? Diak is in ieder geval een fijn ziekenhuis, prettig dat je zonder veel gedoe een doorverwijzing hebt gekregen.



Kim, een hele dikke knuffel voor jou :hug:



Ik ben de rest een beetje kwijt geloof ik, sorry :?

Als eerst :

Wat een goed nieuws van Livia dat de tumorg goed verwijderd is.

Wel jammer van het oogje. :hug:





KC:

De onderzoeken waren via mijn eigen huisarts.





Tierrr:

Balen dat je je eigen zo rot voelt en weinig slaapt. En beetje raar van je hubbie dat je het niet aan iemand mag vertellen… :hug:





Memmie:

Heb je de baan gekregen ?

Wat een goed nieuws over dat huis !! :dance:





Kim:

Sterkte ik hoop dat je snel weer opknapt. :hug:



Newbe:

Gelukkig gaat het weer iets beter met je.

Ik hoop dat je snel kan beginnen met de clomid en dan je weer snel zwanger mag zijn… :hug:





Voor de rest even een dikke knuffel :hug: , want ik ben de rest geloof ik een beetje vergeten :oops:



Ik heb vanmorgen gebeld met de fertiliteitsafdeling en kan ik 3 mei aan het eind van de dag terecht . :dance: Duurt nog wel een hele maand maar toch ben ik blij dat het nu echt gaat beginnen…



Moet zo even met de hond naar de dierenarts, ze heeft het heel benauwd en moeite met slikken…

Wat sneu voor je hond… hoop dat het niets ernstigs is… vorige week had mijn konijn een ontsoken oogje, zo zielig zoiets…



Fijn dat je een afspraak hebt staan. Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn! Jammer dat het nog een maand duurt, maar dan is de eerste stap iig gezet! Hoop dat je dan ook snel zwanger mag zijn!



Ben trouwens zooooo blij met het nieuws over Livia! Maarwat blijft het spannend zeg… wel of geen beschadigingen, wel of geen behandeling… pff… we blijven :pray:



Memmie, hebben ze nog gebeld? :pray:

Wat goed van dat huis zeg! Waar ergens is het? :slight_smile:



Ik ben weer een beetje bijgekomen… :oops:

Ongelooflijk wat moeheid en hormonen met je kunnen doen zeg… :shock: Alles is gelukkig weer goed tussen mijn lieverd en mij. Hij bedoelt alles zo goed, ik vat alleen alles verkeerd op op het moment… :?

Hij heeft nu trouwens wel door dat ik het écht lastig vind om niks te kunnen vertellen aan mijn ouders, dus heb toestemming gekregen. Nu kan ik straks na de echo het tenminste vertellen… :dance:

Wil wel wachten tot de echo namelijk… hopelijk krijg ik dan een mooi plaatje wat ik kan laten zien, dan is de verrassing des te groter! En voor de echo zie ik ze ook niet meer en in het echt is leuker dan over de telefoon!

Mijn vent heeft trouwens gisteravond nog speciaal voor mij patatjes en een frikandel speciaal en een milkshake gekocht!! :inlove:

Dat móest gewoon, haha. Wel jammer dat die frikandel vanochtend nog steeds omhoog kwam trouwens… :roll:

Straks eventjes de nieuwe gordijnen ophalen voor de slaapkamer… ben benieuwd1 :slight_smile:



Fijn weekend allemaal! :-*

Ik ben ook benieuwd wat ze gaan doen. Raim zijn huisarts had het al over ivf, dus ik dacht gelijk in mezelf , “er zijn ook nog andere stappen hoor”.

Maar we gaan het zien. En heel heel heel misschien ben ik voor die tijd wel zwanger ( al acht ik die kans heel klein)



Ik kom vanmiddag even laten weten wat de dierenarts gezegd heeft.



Voor de rest wil ik iedereen vast fijne paasdagen wensen …

Hebben jullie plannen voor de pasen ??



1e paasdag zijn we lekker thuis en gaan we gourmetten.

2e paasdag gaan we met 2 broers + aanhang en een zus van Raim brunchen.

Hoi meiden,



Even tussen het opvouwen van de was door :smiley:



Miekje…nog twee spannende weken, maar wat een goed nieuws tot zover!! :dance: :dance:



Kim, een :hug: voor jou! Gewoon inhaken als je hoofd er weer naar staat.



Miek… mei 2011 klinkt wel goed… of wou je dan beginnen :wink:



Tijger, over een maandje in ieder geval naar de fert. arts.

Lekker dat er nu in ieder geval iets gaat gebeuren.

Sterkte bij de dierenarts, hopelijk niks ernstigs.



Tierrr… tja, die hormonen hè… :roll:

Gelukkig ging je mannetje nog voor je op pad 's avonds. Moet zeggen dat ik eigenlijk niet echt zwangere trekjes had.



met de zwangerschap hiervoor (wat dus een MA werd) had ik echt trek in patat. Gaf er niet aan toe, maar vond de geur alleen al heerlijk :lol:



Memmie, ben je nog gebeld gister?



Weet het ff niet meer verder… ga eerst nog maar even wat was vouwen. Lekker zo’n vrije middag… :snooty:

Ben terug van de dierenarts en ben me dood geschrokken :shock:



Ze heeft nu een voorste luchtweginfectie , daar kreeg ze een prik met antibiotica voor en nu blijkt ze daar allergisch voor te zijn. Haar hoofdje en ppotje gingen zwellen, de huidje werd rood en ze begon heel hard met haar hoofd te schudden / klapperen. Nu heeft ze een tegenprik gehad zodat ze niet verder op zwelt, maar dat kan 6 uur duren. Ze ligt nu stil en ademt heel zwaar en reageerd bijna nergens op. Toen we thuis kwamen hebben we gelijk weer gebeld en toen zei de dierenarts dat ze er niet dood aan kan gaan. Als ze nu plotsing dood blijft , heeft ze een ernstige hartafwijking. Dat moeten we nu ook in de gaten houden. Als er na de 10 antibiotica nog niks is veranderd, krijgt een ecg of hart echo… :cry:

Jemig tijgertje, wat schrikken zeg van je hondje :hug:



Als ze benauwd wordt, sloom of door haar achterpoten zakt direct weer bellen hoor.



Ik heb een kat met een hartafwijking. Je merkt zo gelukkig (nog) niks aan haar, maar een echo heeft het aangetoond. De 15 jaar gaat ze niet halen helaas. Ze zou nu al medicatie kunnen krijgen, maar wij hebben er voor gekozen hier pas mee te beginnen als ze klachten krijgt. Zo lang het goed gaat wil ik haar niet meer stress bezorgen door medicijnen te geven, stress is niet goed namelijk. Ze zal dan betablokkers krijgen (om de hartslag en bloeddruk te vertragen ) en mogelijk ook bloedverdunners en vochtafdrijvers.



Persoonlijk zou ik geen 10 dagen wachten tot de ab aanslaat hoor :silenced: In principe zou je na 3 dagen al resultaat moeten zien (wel de kuur afmaken). Als je het gevoel hebt dat het slechter gaat gewoon bellen.

Livia heeft een zware nacht achter de rug. De operatie is heel erg zwaar geweest! Ze heeft een grote snee en vanwege haar verleden mag ze niet teveel morfine. Ze heeft verhoging en moet goed in de gaten gehouden worden. Er zijn verschillende longfoto’s gemaakt. De drain is eruit, infuus uit de slagader en catheter ook. Ze heeft behoorlijk wat pijn maar ze heeft wel alweer vet gelachen. Miek is inmiddels al 48uur wakker :hug: :hug: :hug: :hug:

:cry: zoveel pijn :cry:

En arme miekje, wat zal ze uitgeput zijn, hopelijk kan ze vannacht wel een beetje slapen. Dat is ook goed voor Livia.

He, arm meissie toch :hug:

wat een toppertje, ze blijft ondanks alles gewoon lachen!

Hopelijk komt Miek ook nog een beetje aan slaap toe…



Ik ben vandaag gebeld en ben het helaas niet geworden… :frowning:

Ik baal echt enorm! Puur op ervaring… De andere 2 hadden ruim 10 jaar ervaring en ik niet… Dat was de doorslag. Voor de rest zag ze me wel zitten. Ze wilde de proeftijd van de andere 2 afwachten en als er een niet bevalt mag ik alsnog komen.

Balen! Maar goed, het is niet anders… maar weeeeeeer verder zoeken!



Meiden, fijn weekend! Schoonouders zijn er, blijven slapen. Kunnen ze morgen meteen weer helpen!

We hebben een huis in Ureterp. Vandaag schoongemaakt en de muren gesausd. Echt ongelofelijk hoe goooooorrrrr mensen kunnen leven!

Het was echt een vieze gore bende! Ik heb de hele ochtend gedaan om de wc beneden schoon te maken :sick: :sick: :sick: Echt zoooooo smerig! Echt niet te geloven! (de stront zat aan de zijkant van de pot :sick: )



:-*

Memmie:

Balen dat het huis zo goor is :hug:



Arme Miekje en Livia, hopen dat Miekje vannacht wel een beetje kan slapen. Echt zielig dat Livia nu zoveel pijn heeft :hug:



Kc:

Ik wacht ook niet de volle 10 dagen af hoor, als ik zie dat er iets aan haar veranderd , bel ik op of rij er gelijk naar toe…



Mascha:

Hoe is het nu met jou ?

Je had toch last van een voet of heb ik het dan verkeerd gelezen ?





Ze is nu iets rustiger, heeft de hele middag liggen slapen. Het ademhalen gaat ook iets rustiger en tot mijn verbazing, zeurde ze net zelf om eten en heeft ook haar bak leeg gegeten, dus dat is al een goed teken. Ik ben alleen bang voor morgen als ik die tabletjes moet gaan geven, dat ze niet weer zo’n allergische reactie krijgt :frowning:

Tijger, dat is schrikken zeg. Maar goed in de gaten houden inderdaad en hopen dat de tegenspuit snel aanslaat.



Miekje zal inderdaad wel kapot zijn… :frowning:



Memmie, wat jammer dat de baan naar iemand anders is gegaan.

En als je gaat verhuizen kom je inderdaad zelden in een schoon huis terecht.

Onbegrijpelijk hoe sommige mensen het achter durven te laten.

Meiden, update en foto van livia in haar topic!

Gelukkig gaat het vandaag al een stukje beter met Kari. Ze is nog wel sloom en heeft moeite met ademhalen, maar de pillen heeft ze vanmorgen gehad en ze heeft er geen allergische reactie opgekregen…

VROLIJK PASEN allemaal!

(al mag het weer wel wat ‘vrolijker’!)



Tijgertje, fijn dat het met Kari weer wat beter gaat!

Was wel schrikken voor je zeg!

Hopelijk komt ze er snel weer bovenop!



:-*