*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

Dank je wel Memmie !

Vandaag gaat het ook nog goed met Kari, ze blijft alleen sloom en plast heel veel. Vanmorgen toch even de dierenarts gebeld en ik moest haar temperatuur opnemen. Die was iets te laag, maar het kon geen kwaad zei ze. Als ik vragen heb of ik iets niet, moet ik gewoon weer bellen, dus dat vond ik wel lief.

Vanmorgen hier een heerlijk paasontbijtje gehad.

Ciabatta broodjes met paaskaas ( kaas in de vorm van een kuiken)

2 gekookte eitjes

kopje thee

glaasje jus

glaasje fruitmelk banaan

@Kim3e wrote:

LIVIA IS THUIS!!! :dance:

Ze mogen thuis Pasen vieren :inlove:

Livia heeft nog pijn maar doet het goed op de pijnstilling.

De wonden helen mooi en op de controlefoto was geen vloeistof of lucht in de long te zien. Nu afwachten op de uitslagen…

Welkom thuis lieverds!!!

tijger fijn dat t beter gaat met haar :hug:

bedankt kim :-

:dance: eindelijk thuis lief meisje :inlove: , we duimen voor je :hug: :-

dat je over 2 weken een goede uitslag mag ontvangen :pray: :pray: :-*

Jaaa, wat een heeeeerlijk nieuws! :dance: :clap: :thumbup:

Heb ook al op haar eigen topic gereageerd!

Wat een wonderkind! :inlove:

Zoooo’n snel herstel :shock:

Nu :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor een goede uitslag, zodat ze deze ellende ‘snel’ achter zich kunnen laten.

Oh, wat fijn dat ze nu eindelijk weer lekker thuis van hun dochter en zusje kunnen genieten! :inlove:

Hopelijk wordt de pijn snel minder voor Livia.

Fijn dat de pijnstilling goed z’n werk doet :thumbup:

Wat een toppertje!

Iedereen aan het genieten van een zonnige 2e paasdag? (alhoewel, het nu bewolkt wordt/is).

Wij zijn op verjaardagsvisite geweest. Mijn nichtje wordt morgen 2 jaar.

Jesse ging daat voor het eerst staan :shock:

Hij stond al steeds op zijn knietjes bij de tafel en nu ging hij ineens, vanuit het niets, bij de tafel staan! Iedereen keek verbaasd :shock:

Onze kleine man gaat veeeel te snel!

Jessel loopt straks nog eerder dan Tycho (ruim 11 maanden) als hij zo door gaat… Het hoeft van mij echt niet, maar jah… 'k kan het niet tegen houden.

Meiden, dikke :-*

Wat een heerlijk nieus dat Livia thuis is.

Nu duimen dat er een goede uitslag komt over twee weken.

:pray: :pray: :pray:

Hoi meiden!

Wat goed dat Livia de paasdagen thuis was :thumbup: echt heel fijn voor ze! Nu duimen voor goede uitslagen!

Tijger, wat een schrik van je hondje zeg! Gelukkig gaat het nu weer wat beter… Vandaag lekker genoten van het heerlijke weer?

Jesse voor het eerst staan? :shock: Jeetje mem, misschien is hij wel een kleine superman :inlove: Milan liep ook met elf maanden, maar dat zie ik Leon echt niet doen hoor, die is liever lui dan moe :mrgreen:

Wel schattig hoor, heb je foto’s?

Wat jammer dat je het niet bent geworden, heb je al iets anders op het oog? Hoe bevalt het tijdelijke huis?

Tierrr, heb jij niet morgen de echo? Of volgende week? :think:

Jane, hoe voel jeje?

Kc hoe is het met je mooie meisje?

Verder kan ik niet terug lezen…

Dus voor de andere meiden een dikke :-*

@miek1982 wrote:

Tierrr, heb jij niet morgen de echo? Of volgende week? :think:

Nee, helaas niet... moet nog een poosje wachten... morgen over een week is het zover. Eindelijk! Vandaag wel 7 weken zwanger! :)

Hoe gaat ie met iedereen?

Ik ben zoooo moe steeds, niet normaal... alleen 's ochtends nog redelijk helder, haha. Maargoed, nu moet ik werken... ;)

@miek1982 wrote:

Jane, hoe voel jeje?

heel even super goed, want mijn banner staat alweer op 8 weken!! :inlove: :dance:
wat gaat het ineens lekker hard, nog een weekje en kunnen we weer spieken :inlove: :pray:

het gaat redelijk, voel me super vaak brak en slap, ben erg vaak misselijk en kan weinig eten, daardoor ben ik denk ik dus extra moe, vooral na een dagje werken zak ik ineen :zzz:
het gaat dus best goed ondanks ik me best vaak brak voel. ik heb kleine momentjes op de dag dat ik me even redelijk goed voel en nergens last van heb (al lukt eten dan ook niet :roll: )

even kort:

memmie wow wat is Jesse snel! :shock:

Sproet hoe is het met jou?

Tierr wat ga jij ook hard alweer 7 weken :dance:
nog een week meis dan mogen we beiden naar onze kindjes spieken :inlove: :pray: :-*

Tijger hoe verloopt jou cyclus een beetje? :-*

voor de rest :-*

:wall: stom van me Tierrr, hmmm nog even wachten dus, maar aan je klachten te horen zit het helemaal goed daarbinnen :mrgreen:

Jane, volgende week weer spieken :inlove: Wel naar dat je je zo rot voelt! Rustig aan doen :hug:

Ik ben lekker aan het genieten van het zonnetje, straks naar sprookjeswonderland in Enkhuizen. Is zooo leuk voor die kleintjes en niet zo heel erg duur, dus leuk om even een paar uurtjes heen te gaan.

Waar zijn jullie allemaal??? :twisted: :mrgreen:

Jane en Tierrr, dat jullie zoveel kwaaltjes hebben is alleen maar een goed teken toch ???

Gelukkig gaat steeds iets beter met de hond, maar was inderdaad wel schrikken. Ze is nog steeds sloom en ze wordt mager :frowning: Maar dat komt van de antibiotica zei de dierenartsassistente.

Jane :

Mijn cylcus verloopt wel aardig volgens mij. Ik heb alleen nog geen gevoel gehad dat ik mijn ei heb gehad, dus het is nu echt afwachten…

Ik ga even mijn auto wassen en dan tegelijkertijd van de zon genieten …

@miek1982 wrote:

Waar zijn jullie allemaal??? :twisted: :mrgreen:

Werken… en dat met dit mooie weer… :frowning:

Nouja, nu weer weekend!! :slight_smile:

Het is trouwens heel gek, maar na die 2 dagen in het weekend dat ik zo ontzettend beroerd was, is dat eigenlijk ook weer aardig afgezakt…

Wel bij vlagen af en toe even niet lekker, maar ik kan wel weer gewoon eten. Heel apart. En op zich ben ik er hartstikke blij mee, want sjong, ik had er gauw genoeg van… kon wel janken zo beroerd voelde ik me de hele dag… maar zo raar dat dat dan 2 dagen is en nu niet meer! :think:

Wat sneu van je hond, tijgertje… gelukkig gaat het ietsje beter inmiddels… hoop dat dat doorzet!

Jane, welke dag moet jij voor de echo volgende week?

tier ik moet volgende week woensdag :inlove:

we zijn weer een dagje dichterbij :dance:

Meiden, ff een hele dikke :-*

Ben op het moment alleen ff een meelezer…

Erg druk met de verhuizing en Jesse is 's nachts steeds weer aan het huilen/brullen/krijsen… wat we dan ook doen, NIETS is goed.

Ik ben er ff helemaal klaar mee :shifty: :oops:

In combinatie met een NIET luisterende peuterpuber (moet alles wel 4x of meer zeggen/vragen voordat hij eens luistert ALS 'ie dan al luistert!) en een verhuizing voor de deur errug vermoeiend.

Ik snap het ook wel, Tycho voelt en ziet natuurlijk ook dat er wat gaande is thuis. Het is is al voor een deel leeg gehaald en ook de slaapkamers van de mannetjes zijn voor een deel al in het andere huis. Vreemd voor ze. Zaterdag over en dan rust!

Dag meiden!

Hoe is het met jullie vandaag?

memmie, snap dat het moeilijk is voor je op dit moment! Als jullie straks weer een plekje hebben gaat het vast weer wat beter :hug:

Nog even volhouden! Herken dat peuterpuber gedrag trouwens wel hoor, moet ook Heel vaak tot 10 tellen :roll:

Jane en Tierrr, weer een dagje dichterbij de echo :pray:

Tijger heb je al een afspraak staan bij de arts of moet je deze ronde eerst afwachten?

Hoe gaat het met de andere meiden?

(wel heel jammer dat er zo weinig word geschreven :silenced:)

Hier gaat alles goed! lekker van mijn weekend aan het genieten, beetje was opvouwen en verder niets :smiley:

Het is inderdaad rustig hier… :frowning:

Maargoed, heb eigenlijk zelf ook niet zoveel te vertellen. Ben constant zoooo moe dat ik weinig fut heb om te posten…

Memmie, ach, het vreet inderdaad energie zo’n verhuizing… en dan nog 2 kids voor wie het allemaal vreemd is natuurlijk… pff… heftig hoor! Nouja, hopelijk na vandaag een beetje rust… succes! :-

Hoe gaat het met de andere meiden? Sommigen al echt een hele poos niet gezien…

Nouja, fijn weekend!! :-

Ik heb ook weinig te vertellen hoor, maar kan heel goed slap ouwehoeren :mrgreen:

Maar snap dat jij de puf daar niet voor hebt :hug: Gaat straks echt beter geloof me maar, maar daar heb je helaas nu niets aan…

hmmm, kindjes liggen allebei in bed, heb genoeg te doen, maar echt geen zin :roll:

Oja, Mitch trouwens overgehaald voor een derde kindje :mrgreen:

Als Leon twee is gaan we beginnen :dance:

Kan me niet snel genoeg gaan :inlove:

Oh Miek wat super gaaf, gefeliciteerd :mrgreen: :dance: :dance:

Ja en hier ook wat minder puf om te reageren :doh:

en inderdaad weer een dagje dichterbij de echo :inlove: :dance:

Tegen die tijd doe je wel weer mee toch Jane? :wink:

@miek1982 wrote:

Tegen die tijd doe je wel weer mee toch Jane? :wink:

:pray: :pray: hoop t :inlove:

moet hier tegen die tijd ook iemand overhalen :roll: :roll: