O, wat leuk Miek!! Maargoed, eerst maar genieten van de twee mannen die je nu hebt! :-*
Ik hoef trouwens niemand over te halen, mijn man wil sowieso ook graag meerdere kids… en ik ook! De enige vraag straks is dus wanneer!
Eerst nummer 1 maar gezond op de wereld zetten :inlove:
(ik ben trouwens heel erg nieuwsgierig hoe jij en je man eruit zien, krijgen we een foto te zien als je over de 12 weken bent? :shifty:
Leuk Tierrr, en wil je veel leeftijdsverschil ertussen? Voor zover je dat kunt bepalen natuurlijk? Of doe je ook mee in 2011? :mrgreen:
Weet trouwens ook volgens mij niet hoe jij eruit ziet :shifty:
Ik ben er wel, maar lees eigenlijk alleen de laatste dagen :oops:
Wat leuk Miek dat manlief voor een 3e wil gaan!
Ik weet nog niet of wij voor een 2e gaan. We hebben een prachtig meisje, waar we dolgelukkig mee zijn en ik weet niet a) of ik evenveel van een ander kind zal houden en b) of ik wel zin heb in weer zoveel stress en gedoe rondom het zwanger zijn en de eerste maanden na de geboorte. Zwanger zijn zal voor mij nooit leuk en ontspannen zijn vrees ik.
Mijn vriend wil wel graag een 2e over een paar jaar.
We zien wel hoe het loopt.
Vandaag precies een jaar geleden testte ik positief :dance:
Memmie, succes met de verhuizing. Wat een werk toch altijd weer he, je hebt altijd meer spullen dan je dacht. En dan ook nog 2 kleine ventjes. Hoewel klein? Jesse gaat als een speer lees ik :shock:
Tierr en Jane, wat ben ik (stiekem) blij om jullie heerlijke zwangerschapkwaaltjes :shifty: De echo’s komen steeds dichterbij Dat worden vast pracht plaatjes.
Heb verder weinig te vertellen. C. woog gisteren alweer 4260 gram, ze gaat goed nu en stevent in volle vaart af op de onderste lijn van de groeicurve
@miek1982 wrote:
Weet trouwens ook volgens mij niet hoe jij eruit ziet :shifty:
Ik heb wel eens een trouwfoto geplaatst ergens!

Leuk is dat altijd he? Om een gezicht bij de naam te hebben…

Ik ben ook erg benieuwd naar Jane, haha!
KC, super dat C zo groeit!! En inderdaad, gewoon lekker kijken hoe het komt met betrekking tot een eventuele tweede… heeft sowieso geen haast!
We hebben hier nog niet echt nagedacht over leftijdsverschil. Eerst het eerste kindje maar eens gezond en wel op de wereld zetten, haha!
Mijn man heeft meerder broers, maar heeft toch verreweg het meeste contact met zijn broer die maar anderhalf jaar ouder is. Ik heb een veel jonger zusje, maar dat vond ik ook super en daar ga ik ook heel goed mee om. Dus ja, voor beide is wat te zeggen, maar ik denk dat we proberen het leeftijdsverschil beperkt te houden.
Ja laten we eerst maar eens nummer 1 mogen krijgn en gezond opde wereld zetten
ik weet nog niet wanneer en of ik foto van mezelf hier neerzet, manlief houd er niet van dus van hem zullen jullie denk ik niet snel een foto zien…
maar met 12 weken nog zeker niet, vooral omdat dan nog niemand weet dat ik zwanger ben :lol:
Meiden, hier ook ff aan he meelezen (spannende spoiler KC )
Ben nu aan het voeden dus typt wat lastig…
Kom later weer… :-*
Tierrrr, heb even terug gekeken en heb je foto gevonden. Je bent een mooie vrouw!
Jane ik wil je wel zien :snooty: Anders stuur je me maar een pb met een mooie foto :mrgreen:
Sproet, alleen maar meelezen is verboden :naughty: :mrgreen: Hoe gaat het met je kleine meisje?
Kc, snap je twijfel wel hoor! De eerste reden kan ik meteen onderuit halen, want je houdt echt net zo veel van de tweede, geloof mij maar! De tweede reden kan ik niet onderuit halen. Het is ook echt wel heel naar voor jullie geweest… Maar misschien over een tijdje, wie weet…
Nou ik ga lekker in bed tv kijken, weltrusten allemaal :-*
Ben ook wel erg benieuwd wat er onder de spoiler van Kc moest staan. :shifty:
ff snel morgen kom ik alles terug lezen en reageren.
Miek : 3 mei om 15.45 uur hebben we een afspraak in het ziekenhuis.
Spannend tijger! Dat is al best snel… Misschien is het niet meer nodig? wanneer is je NOD?
onder de spoiler staat een foto, zien jullie die niet :think:
@Kittycat wrote:
onder de spoiler staat een foto, zien jullie die niet :think:
nee er staat , zover wij kunnen zien, niets onder :think:
@miek1982 wrote:
Spannend tijger! Dat is al best snel… Misschien is het niet meer nodig? wanneer is je NOD?
Als ik uitga van een cyclus van 25 dagen is 13 april mijn nod.
bij een cyclus van 28 dagen is 16 april mijn nod.
Dus ik weet echt nog niet wat ik nu moet verwachten.
We hebben wel netjes om de dag geklust …
Leuk Miek dat jullie voor een derde gaan !
Memmie,
Hoe gaat het met jou met verhuizen ? Zal wel een drukke periode zijn met inpakken en dan nog 2 kleine hummeltjes …
We zijn gister weer druk bezig geweest in het nieuwe huis. De keuken is eruit gebroken en de tegels van de wand. Eerste week van mei komt de nieuwe keuken. Verder zijn we bezig geweest met de trap, die gaan we zelf vernieuwen… We gaan zo weer naar het nieuwe huis om verder te klussen… Nu komt er eindelijk schot in. Boven nog vloerbedekking en beneden laminaat en dan zijn we bijna klaar…
Wat gek, hier dan alsnog
Fijn tijgertje dat het huis begint te vorderen, zijn jullie het klussen nog niet zat?
Ik verveel me, wil naar buiten. Mijn vriend in de hele dag tennissen. Je gaat toch ook weer niet in je eentje met baby door een bos ofzo lopen op zondag, lekker gezellig :?. En ik heb geen zin om naar de stad te gaan, met de bus is irritant met de kinderwagen en met de auto idem omdat het hele centrum hier op zijn kop staat en de parkeergarages ook lastig te bereiken zijn.
Ik kan me altijd wel vermaken in huis met C. maar ze moet eigenlijk wat vaker naar buiten. Een rondje vinex-wijk in je eentje is ook weinig boeiend :?
Een beetje een baaldag dus KC :hug: :hug:
Ik zag de groeicurve trouwens wel hoor in de spoiler :think:
In het revalidatiecentrum zijn ze erachter gekomen dat m’n scheenbeenvlies ontstoken is Ik bleef steeds last houden van mn scheenbeen en er zit ook een bult op :roll:
En ik ben ookal verkouden
En ik verveel me
En Jer moet weer mega vroeg op
En Buf loopt te zeuren
En en en en en
Sorry ik ben ook een beetje aant zeuren :oops:
Jeetje Mascha, wat kunnen ze daar aan doen? Medicatie of alleen rust?
Enne zeuren mag hoor als je je rot voelt :hug:
En nog wat gedaan KC? Ik heb ook wel eens van die dagen dat je gwoon iets wilt doen, maar niet weet wat! Als je meisje straks wat ouder is kun je makkelijker iets verzinnen! Maargoed daar hadje vandaag niets aan… Hoop dat je toch nog een lekkere zondag hebt gehad.
Tijger hard aan het werk lees ik! Hoe lang denken jullie nog bezig te zijn? Is het eind al een beetje in zicht?
Vandaag naar mijn oma geweest die was jarig. Waren om half 2 thuis. Mitch is toen zijn bed ingegaan om bij te slapen en die ligt er nog steeds in… Lekker gezellig :roll:
Dus ben me ook een beetje aan het vervelen, even denken wat we vanavond gaan eten :think:
Het klussen begint nu wel een beetje op te breken hoor.
Je hebt alleen 's avonds na werktijd en de weekenden maar, dus dat schiet niet echt op, maar het eind komt in zicht :dance:
We hebben nog geen datum om over te verhuizen omdat Raim eerst het oude huis verkocht wil hebben. ( die ben ik nu op veel sites, zoals Marktplaats , Speurders , Marktplaza aan het aanbieden om maar kopers te trekken :oops: )
Balen KC en Miek dat jullie je een beetje vervelen…
KC: Ik zou C. gewoon in de wagen leggen en toch een blokje om gaan lopen. Hebben jullie niet iets in de buurt van een dierenweide ??
Miek: Balen dat Mitch op zijn bed ligt en jij er dus ook een beetje alleen bent, heb je wel even lekker de tijd voor je twee jongens ( als die ook niet slapen) Gefeliciteerd trouwens met oma !!
Mascha :
Je zeurt niet hoor, gooi het maar uit ! Dat is trouwens flink balen van die ontsteking. Wat gaan ze er aan doen ? Want nu loopt je trainingsschema natuurlijk ook achter of gaat dat gewoon door in het revalidatieproces ??
KC, zag inderdaad geen foto. Maar leuk om C d’r curve te zien :thumbup:
Oh, en wij tennissen allebei. Mijn man op zaterdag en ik op zondag, dus dat worden zeven gezellige weekenden
Met Femke gaat alles goed. Groentehapje is nog niet een heel groot succes, maar we blijven het gewoon proberen.
Verder is ze echt (bijna) altijd vrolijk. En is volgens mij nu net in slaap gevallen.
Mijn man komt binnen met de boodschappen, dus ik duik de keuken in (honger!).
Fijne avond x
Ik verveelde me vanmiddag ook een beetje. Dus heb ik de hond even gepest. Zie ons showforum voor het resultaat…