*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

Sproetje, hier gaat de groente ook nog niet geweldig hoor, komt vanzelf wel.

Hoeveel slaapt jullie meisje trouwens? Volgens mij slaapt Leon echt heel erg veel. Ik denk dat hij vandaag bij elkaar 4 uurtjes wakker is geweest. Is dat niet heel weinig? Milan sliep misschien met deze leeftijd 4 uurtjes…

Tijger ga straks kijken in on sf!

Leon is vandaag weer goed gekeurd bij het CB. Hij was net geen 10 kilo en 76 cm lang.

Nu lekker aan het luieren…

Oh Leon is wakker!

KC ze groeit goed :inlove: :thumbup:

Miek dat lijkt inderdaad erg weinig :think: 4 uurtjes wakker :think:

wat een slaapkoppie :mrgreen:

fijn dat hij wel weer goedgekeurd is :mrgreen:

hoe gaat het nu met je oma?

die was gisteren jarig of een andere oma…?

haha tijger :lol: ja als de verveling heerst… is de hond niet veilig :lol:

Spannend weer een naderende NOD :pray: :-

tierr lukt het aftellen een beetje? :hug: :-

Mascha :hug:

Gisteren was mijn andere oma jarig.

Die met de gebroken heup van 90 is goed door de operatie gekomen en is nu aan her revalideren. Best sneu voor iemand voor haar leeftijd, maar ben blij dat ze er nog is!

Jij weer een dagje dichterbij woensdag :dance:

Ga even de kindjes naar bed brengen :-*

Miek, Femke slaapt vooral 's ochtends veel.

Vandaag hadden we haar over haar slaapje heen getild rond 18.00 uur en toen is ze om half acht bij mij aan de borst in slaap gevallen. Ze ligt nu nog op bed. Maar meestal is ze dus nog op.

Ik denk dat ze in de ochtend twee uurtjes slaapt en dan nog twee keer een uur en heel soms 's avonds nog voor de laatste voeding.

Eerder zoiets als Milan dus…

Er waren nav de foto van Femke d’r heupjes geen aanwijzingen voor heupdysplasie. Waarschijnlijk wel een verwijzing naar de orthopeed.

Morgenmiddag even naar de HA om verwijsbrief op te halen.

Woensdag is mijn man jarig. Heb voor Femke een shirtje besteld met Femke (hartje) papa. Wilde eerst, Hoera papa is jarig, maarja… dat kan ze dan maar een dag aan. Morgen even een rompertje met lange mouwen kopen voor eronder. T-shirt is nog een beetje te koud :slight_smile:

Ik heb al heel de dag achter de pc gezeten, dus ga nu even een boekje lezen. Truste alvast!

Dat was een rustig avondje gister hier!

Uiteindelijk niet veel aan mijn boek toegekomen.

Ik had nog drie wassen om op te vouwen… :?

Vanmiddag even met de kleine aan de wandel.

Hopelijk slagen voor een cadeautje voor papa :smiley:

Sproetje :

Geslaagd voor een cadeautje ??

Hier nog geen ongi, maar wel een raar gevoel onder in de buik.

Dus ben bang dat het niet lang zal gaan duren…

oooh tijger, hoop zo voor je dat het niet doorzet :pray:

Sproet, dat is dan toch goed nieuws over de heupjes van Femke? Wat gaan ze nu bij de orthopeed doen dan?

Leuk hoor zo’n shirt! Zal papa vast heel leuk vinden! Ook nog een leuk kado gevonden?

Jane, hoe laat moest/moet je voor de echo vandaag?

Tierr, het is bijna vrijdag, Hoe voel je je?

Mascha al een beetje uit haar dipje? :hug:

Memmie lekker aan het verhuizen?

Hoe is het met Heske? Lang niet gezien hier!

Hoe is het met de andere meiden?

Hier weer een ziek kind! Milan heeft koorts, zomaar uit het niets. Hij schijnt er zelf niet zo heel veel last van te hebben :think: Wel vreemd hoor! Ze liggen nu allebei lekker te slapen, kan ik me even op de was storten. Vind ik zo leuk om te doen… :liar:

Ha ha… Miek, dat was mijn klusje van gisteren. Vandaag maar even een dagje niet… :mrgreen:

Net terug… pff… was best vermoeiend.

Ik heb een rugzak voor hub gekocht. Vond een andere leuker, maar dat was met een vak voor de laptop en daardoor was ie leeg al best zwaar. Was volgens mij niet de bedoeling, maar hij kan geruild worden.

Tijger, dat zou wel jammer zijn. Hopelijk voel je gerommeld van iets anders. Hier overigens ook wat steken in mijn buik. Dacht eerst misschien mijn eisprong, maar ik heb er nu al twee dagen last van… :think:

Ohjeee sproet, zwanger :silenced: :mrgreen:

Ik vind het altijd moeilijk hoor, kadootjes voor mannen kopen. Mitch is binnenkort ook jarig, maar weet echt niets te geven! :roll:

Was is klaar, moet alleen nog strijken en dat vind ik nog erger… :doh:

Laat ik misschien wel liggen voor morgen :angel:

Heb nu pas in de gaten dat het nog maar dinsdag is :doh:

Jane heeft morgen pas een echo, stom van me :wall:

Haha, en ik heb gelukkig donderdag de echo en niet vrijdag! :mrgreen:

Miek in de bonen! :mrgreen:

Wat sneu dat je ventje ziekig is… maargoed, hopen dat ie er niet meer last van krijgt!

Ik strijk echt nooit he? :roll:

En doe op het moment sowieso erg weinig in huis, kan me er gewoon niet toe zetten, zoooo moe…

:wall: dat soort stomme fouten maak je als je chronisch slaaptekort hebt. :lol:

Maarrrrrr… donderdag is wel snel :smiley: :pray:

Haha, maken die mannen het je zo moeilijk met slapen joh? :-*

En donderdag is overmorgen! Nog maar 1 dagje werken… :roll:

Ja echt niet normaal… Milan is zindelijk en komt twee keer per nacht dat hij moet plassen en Leon is een vreetzak :mrgreen:

Ach het went.

Kan alleen zo slecht tegen vroeg opstaan en het zijn beide vroege vogels :roll: ik denk dat ik ‘gestraft word’ omdat ik altijd zo lang in mijn bed bleef liggen vroeger :mrgreen:

Gelukkig moet je morgen werken gaat de dag tenminste wat sneller. Hoe laat moet je donderdag?

Ja echt niet normaal… Milan is zindelijk en komt twee keer per nacht dat hij moet plassen en Leon is een vreetzak :mrgreen:

Ach het went.

Kan alleen zo slecht tegen vroeg opstaan en het zijn beide vroege vogels :roll: ik denk dat ik ‘gestraft word’ omdat ik altijd zo lang in mijn bed bleef liggen vroeger :mrgreen:

Gelukkig moet je morgen werken gaat de dag tenminste wat sneller. Hoe laat moet je donderdag?

Dat lijkt me wel slopend hoor… dat slaapgebrek. Ik ben ook iemand die zijn slaap wel nodig heeft. Vannacht de hele nacht geen oog dicht gedaan en dat merk ik nu ook echt wel… nouja, we zien wel hoe dat later gaat, haha!

10.50 moeten we er zijn… 's ochtends dus gelukkig! :slight_smile:

Gaat helemaal goed komen!

Lekker uitslapen donderdag en dan lekker van een goede echo genieten :inlove: Zal wel een hele last van je schouder afvallen als het allemaal goed is!

Ik ga even eten… Moet straks ook nopg naar schoolvoetbal kijken. Misschien ben ik er later vanavond nog even.

:-*

Sproetje :

Gefeliciteerd met je hubbie !!!

Hier helaas gister toch de ongi door gezet en dus niet zwanger voordat we op gesprek gaan… :cry: :cry: :cry: Had het wel even moeilijk gisteravond want op het werk zijn al weer veel meiden zwanger terwijl ze nog net geen jaar geleden bevallen zijn…

Tijger… :hug: Ronduit K*T

Weet echt niet wat ik moet zeggen om je op te vrolijken :hug: