*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

He meiden,

even ego:

alles is goed, het hartje klopt mooi en het kindje danst zelfs al :lol: :inlove:

de gyn zag het kindje al naar ons zwaaien :lol:

bij deze nieuw plaatje :inlove:

oh ja moet erbij zeggen dat ze zegt dat ik niet afgeleid moet worden door die datum die eronder staat, het is gewoon 9 weken :eh:

Mooi echo Jane !!! :thumbup:

Meiden… Wat is er aan de hand met dit topic!

Heel erg jammer dat er zo weinig wordt geschreven…

Zijn er dingen aan de hand waar ik geen weet van heb? :roll:

Of heeft gewoon niemand meer echt de behoefte om te schrijven? Of is het gewoon een samenloop van omstandigheden en wordt het straks weer gezellig? :pray:

@miek1982 wrote:

Meiden… Wat is er aan de hand met dit topic!

Heel erg jammer dat er zo weinig wordt geschreven…

Zijn er dingen aan de hand waar ik geen weet van heb? :roll:

Of heeft gewoon niemand meer echt de behoefte om te schrijven? Of is het gewoon een samenloop van omstandigheden en wordt het straks weer gezellig? :pray:

lieve miek ik ben de laatste tijd zo moe en vaak beroerd, daarom schrijf ik gewoon veeeel minder, soms dan wil ik wel eens snel ergens op reageren of heb ik net even wat meer puf, maar vaak ben ik gewoon zooooo onwijs moe en brak :zzz:

zal over paar weken hopelijk heeeeel anders zijn :pray: :-*

:dance: :dance: Jippie Jane :dance: :dance:

Het kan nu bijna niet meer fout gaan! Dus hup naar de winkel en leuke dingen kopen :inlove:

Miek:

Ik denk dat iedereen het gewoon even te druk heeft of andere dingen aan het hoofd, maar dat het vanzelf weer vol gaat lopen hier en dat het weer gezellig wordt… Meestal de eerste paar bladzijde van een nieuw deel gaan niet zo hard…

Ik heb het niet tegen iemand persoonlijk hoor! Maar heb af en toe het gevoel dat ik tegen mezelf aan het praten ben :mrgreen:

Haha, maar jij bent er ook telkens als ik er niet ben, Miek! :wink:

En ik ben er trouwens ook niet zoveel, omdat ik óf aan het werk ben óf op de bank of op bed lig… gisteravond om half 9 al naar bed gegaan… na een werk dag ben ik echt gesloopt! Gelukkig nu weer weekend!

Jane, super meid, heerlijk!! Echt een heel mooi plaatje! Geniet ervan!! :-*

Tijger, jeetje, wat balen zeg… het duurt nu allemaal gewoon wel heel erg lang… :frowning: Gelukkig heb je een afspraak staan, hopelijk wordt er snel actie ondernomen!

Jane je moet even je achternaam van het plaatje halen :mrgreen:

Tierrrr, jij mag morgen :dance:

Lag er gisteren trouwens ook om negen uur in :roll:

Ik ben de laatste paar dagen ook zo moe en mijn standaard tijd van de afgelopen dagen is 21.15 uur. Meestal zit manlief nog achter de pc en ben ik al in dromenland. Daarom waren de laatste dagen ook zo zwaar voor mij om toch netjes om de dag te klussen ( om mijn ei niet te missen en een heel klein kansje die er bestond om zwanger te raken, helaas niet gelukt)

Ik heb maandag een heel leuk knuffeldoekje besteld met Winnie the pooh en deze is vandaag binnen gekomen…

Morgenmiddag mag ik mijn scooter op gaan halen in de winkel. :dance: :dance: :dance:

Ik ga nu even snel het eten klaar maken, want mijn mannetje wil zo nog naar het nieuwe huis om de muren in de voorstrijk te zettten, zodat hij zaterdag en zondag de wanden kan gaan stucen…

Dus misschien tot vanavond en anders Tierrr heel veel plezier morgen met de echo :pray:

@miek1982 wrote:

Jane je moet even je achternaam van het plaatje halen :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: dat is geen achternaam van ons :mrgreen:

dat is de naam van het echoapparaat volgens mij :think:

Tierr jij morgen, ochtend toch? oh ik ben zo blij als ik van jou ook zo’n mooi plaatje mag zien :inlove: :pray:

Jane, wat geweldig zeg!! Wat een supermooi plaatje! :inlove:

Mascha hoe gaat het met jou? Las dat je lange dagen in Heliomare hebt? Is het een beetje te doen?

Miek, wat gezellig dat je weer terug bent! :dance: Gezellig al je geklets!

Tierrr, jij morgen je echo? Spannend :pray:

Tijgertje, wat rot dat je toch weer ongesteld bent geworden? :frowning:

Nu toch de mmm in, hopelijk ben je dan toch snel zwanger! :pray:

KC, je hebt echt een prachtig meisje, en wat is ze nog lekker klein! :lol: :inlove:

Jijzelf bent overigens ook een prachtige vrouw, leuk om een gezicht bij jou te zien (oke, lekker achterhaald, want de foto van jezelf heb je al een tijdje geleden gepost, maar ik loop zelf natuurlijk hopeloos achter hier :lol: ).

Sproetje, hoe gaat het bij jou?

Verder weet ik het even niet meer!

Ik lees nog steeds mee hoor, alleen heb ik afgelopen tijd echt geen puf gehad om te reageren. Mijn schildklier speelt me echt parten en ik ben er goed ziek van geweest. Het gaat een beetje met ups en downs, ben nu weer beetje uit een dal aan het krabbelen. Het duurt nog wel even voor alles helemaal weer goed ingesteld is met medicijnen. Geduld is een schone zaak, maar wat is het soms moeilijk. Het leven met 3 kinderen gaat namelijk onverminderd hard door…

Maar goed, voor nu een dikke knuffel voor jullie allemaal! :-*

Dan heet je gewoon 't lange land Jane :mrgreen:

Jammer, was al aan het google… Grapje :lol:

Kim, vervelend dat je je zo rot voelt van je schildklier. Het zit hier ook in de familie dus weet van dichtbij dat je je dan echt klte voelt. :hug: En idd mama mag en kan helaas niet ziek zijn :?

Bij blij te horen dat het steeds iets beter met je gaat! :-

Leuk Tijger een scooter! Lekker met dit weer! Had er vroeger ook één, maar die was gestolen. Weg zuurverdiende centjes :cry:

Mitch is werken, dus een avondje alleen. Nouja alleen :roll: Milan zou wel weer niet willen slapen…

Als ik hem morgen heb opgehaald, zal ik wel even een foto maken…

Ik ga hem daarna wel verbouwen, want deze heeft rode kappen en ik wil er roze op zetten…

Als het kan , heb ik jullie hulp nodig…

Ik zal zo de link even plaatsen, dan kunnen jullie lezen waar het over gaat…

Hierbij de link (als ie werkt )

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=88167

anders staat ie in het topic huiskamer met oud hollandse spelletjes…

Tijger thanks! Hub is overigens gewoon gaan trainen (op zijn nieuwe schoenen) en ik lig met Femke op ons bed. Zij te slapen en ik te kok-en :mrgreen:

Miek, ik kan op mijn werk niet op kok en ben 's avonds vaak in de weer.

In de praktijk lees ik hier dus vaak (maar) op dinsdag en vrijdag en als ik tijd kan vinden ook in het weekend. Geen onwil dus.

Kim, fijn weer wat van je te lezen. Petje af hoor, met je gezinnetje er ook nog eens bij :hug:

Tierrr en Miek, hier ook echt mijn slaap nodig. Ik vind vroeg opstaan niet zo erg, maar dan moet ik er 's avonds ook vroeg in kunnen. Met een laatste voeding rond half elf lukt dat helaas maar zelden.

Jane, wat super dat je een goede echo hebt gehad :dance:

Jane :inlove: wat een prachtig plaatje :-

Tijgertje :hug:

Ik heb ook even niet de energie om overal op te reageren.

Lag om half 2 op bed vannacht omdat C. nog een voeding moest en om half 7 moest ik eruit. Deze week voor het eerst 3 dagen werken. Morgen weer.

Kim :-

Kim, dikke :hug: voor jou meidd!! :-*

Verder ben ik even teveel met mezelf bezig om te reageren op het moment… ben echt zooo nerveus… heb de hele nacht ook geen oog dicht gedaan…

Tierrr, succes vandaag lieverd!! :inlove: :pray:

Even ego:

:inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Kom later even uitgebreid vertellen en foto’s showen, maar eerst ga ik hier nog even door het huis lopen stralen! :inlove: