*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

Yessssssss!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Gefeliciteerd!!! :-*

Enorm klote nieuws over Livia… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik weet even niets te zeggen

In Livia’s topic kunnen jullie de update lezen op blz 148 :cry:

Rot he :frowning:

Miek is echt heel rustig, bewonderenswaardig. Wat is ze sterk.

Ze gaat het redden hoor, die kleine Liv! :inlove:

geen woorden voor dit nieuws… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik heb foto’s in het showforum geplaatst…

Ten eerste willen Miek en Jor iedereen bedanken voor de steun en de kaartjes die ze nog steeds binnenkrijgen :) Ze vinden het vreselijk lief en het geeft ze heel veel steun in deze zware en verdrietige tijden. Ze probeert zelf van de week weer wat te komen posten.

Ze weten niet veel meer, behalve dat ze een randje van de tumor hebben moeten laten zitten :( en dat het dus een neuroblastoom is. 10 mei horen ze of Liv het gen meedraagt. Tot die tijd wordt er niets ondernomen, alleen weer 24 uur urine opvangen en foto's ter controle. Het enige dat ze weten is dat ze een agressieve vorm van kanker heeft en dat dus ook niet alles weg is.

Als ze het gen heeft, dan heeft Liv een hele lange en zware weg te gaan :cry: met niet alleen maar chemo maar nog veel meer. Dat gen maakt de kanker en stuk agressiever, de tumoren vermenigvuldigen zich dan sneller. Vandaar dat de behandeling dan onwijs zwaar is. Liv haar tumor is actief maar bij kinderen tot anderhalf jaar bestaat de kans dat de tumor uit gaat rijpen, vandaar dat de prognose onder een jaar veel beter is.

We houden moed, Liv haar prognose is nog steeds heel positief :pray:

Miek is doodmoe, verdrietig, bang en gebroken :(

:kaars:

Mascha bedankt voor je sms meid :-*

Wat een klote nieuws weer, we waren zo blij dat alles weg was gehaald.

10 mei zal ik aan ze denken ( al wordt lotje dan ook geopereerd, dus vergeten zal ik de datum niet)

Lieve Miek en Jorik, wat krijgen jullie voor je kiezen :hug: :hug:

Mascha, bedankt voor de update .

Lieve Miek en Jorik :hug: :hug: :hug: :kaars: :kaars:

Pffff… nu maar duimen dan dat ze het gen niet bij Liv vinden :pray:

Tierrr… gefeliciteerd met de goede echo. Nu wel gaan genieten hè :-*

pfff wat enorm zwaar voor ze. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop zo dat ze in ieder geval het gen niet heeft :cry:

Hoe houden ze zichzelf toch op de been. Dat vrolijke smoeltje van die kleine uk zal ze vast een hoop kracht geven.

Tierr, :hug: op dezelfde dag als jij je prachtige nieuws kwam brengen…

Daarom had ik alleen nog maar even in het fotohoekje gereageerd :-*

Ik ben enorm blij voor je dat de echo goed was meid. Wat een heerlijk gevoel zal dat zijn.

Wanneer mag je weer even spieken?

Lieve meiden,

heb ff snel bij gelezen.

We zijn inmiddels verhuisd. Hebben alleen 3 weken :shock: GEEN telefoon en Internet… (voel me echt gehandicapt :shifty: ) Ben nu ff bij een vriendin aan het bij-lezen.

Over twee weken ben ik er weer actief!

Meiden, tot snel! :-

Marijke en Jane…Mooie echo’s hoor! :inlove: :inlove:

Dikke :hug: en :-
voor Livia, Miekje en fam. Jeetje… wat is het toch wat!

Arme kleine meid… en arme ouders en broer en zus…(en de rest van de fam)

:-*

Memmie, dat is tegenwoordig echt LANG!

Succes met alles weer een plekje geven.

Wij hebben in mei nog wat klusjes te doen hier in huis.

Daarna hopelijk achterover leunen in de tuin.

Jeetje memmie, dat is irritant zeg.

Ben je al een beetje gesettelt verder?

Memmie, eindelijk in je nieuwe huisje dus! :dance:

Helemaal heppie?

Hoe gaat het verder met jullie allemaal, het is rustig hier!

Ik heb ook niet zoveel te vertellen, maar goed, ik ben ook maar een meelezer/meelever (dan in een vrouwelijke vorm).

Mascha, hoe gaat het met jou? Is het een beetje uit te houden in Heliomare? Zit er nog steeds progressie in? Vertel je een keer iets over jezelf?

Tijgertje, hoe gaat het met jou? :hug:

Wanneer begint het met jou ook alweer, de mmm? Wel jammer dat het niet toch gelukt was hoor :frowning:

Sproetje, ben jij ook onlangs verhuisd?

Oh, wat een heerlijk weer he, ik hoorde dat het aanhoudt iig tot Koninginnedag. Zalig hoor, het weer kan een mens gelukkig maken… :inlove:

Krijg net een envelop binnen van de tandarts. Meiden hebben vorige week precies 1 minuut in de stoel gelegen voor controle. Mag je gelijk 20 euro per kind betalen. Er geldt niet eens kindertarief! :snooty: :lol:

Lekker belangrijk, maar goed, ik ga een serieuze poging doen iets te praten, dus dan gaat het er uiteindelijk niet om wat ik neerzet toch?

Oh, ik zie dat ik de meiden zo ook moet ophalen van school. Snel nog even bij de supermarkt een monatoetje halen, kan ik snel een taartje inelkaar flansen want mijn schoonmoeder komt vanavond langs (jeeeejjjj)…

Gaan jullie nog iets leuks doen? Leuke dingen in het verschiet? Vakanties gepland?

Wij gaan 3 weken naar Italie, kamperen met onze tenttrailer (ofwel vouwwagen, maar tenttrailer klinkt stoerder toch?). Ergens op een heel kleine camping tussen de druivenplantages, wijnboerderij en pijnboombossen, echt een oase van rust!

Verder heb ik even niets te vertellen en ik zie de wijzers van de klok vooruitkruipen, dus ik ga klaarstaan om weg te sprinten op mijn fietsje om de dames op te halen.

Tot snel! :-*

Tierrr, wat een prachtige echo :inlove: Ben zoooo blij voor jullie dat alles in orde is… Ben je al weer met je voeten op de aarde of zweef je nog? :smiley:

Wat een verdrietig nieuws over Livia…Wat een angst moet de familie hebben… Er zijn geen woorden voor, alleen dat ik hoop :pray: dat alles weer goed komt. :hug:

Lieke, jij ook heel veer sterkte 10 mei, zal ook wel moeilijk zijn voor jullie :hug: Hoe gaat het verder met je?

Memmie, je zult wel gesloopt zijn… Hopelijk kom je nu een beetje tot rust :-

Verder weet ik het niet meer, dus voor alle meiden een dikke :-

Kim!!

Wat leuk een lang onzin verhaal :mrgreen:

Wordt de tandarts niet vergoed dan? Idd erg duur, milan moet binnenkort ook mee. Ben benieuwd hoe dat zal gaan :roll:

Hier nog geen vakantie gepland. Ik denk dat we voor in de herfstvakantie gaan kijken. Mitchell is eigen ondernemer. Niet werken is dus geen geld! We moeten maar even kijken hoe het loopt, even weg is ook wel lekker 8) Kamperen is dus niets voor mij! Geef mij maar een all-inclusive (geen idee hoe je het schrijft :roll: ) hotel :mrgreen:

Eeeeehhhh… Kim, wij wonen hier in juli twee jaar :lol:

Maar mijn man is vorige week door de 1-na-laatste tuinstoel gezakt en we zijn ook nog niet aan de indeling van de tuin toegekomen. De vorige bewoners hadden nogal groene vingers en wij niet bepaald… :silenced:

En we vinden het terras nu niet handig.

Verder hebben we nog geen gordijnen beneden en zijn we bezig met het herinrichten van de computerkamer.

Dus nog eventjes de laatste dingen doen en dan is het min of meer klaar. Dan op zoek naar een mooi schilderij voor in de woonkamer.

Oh ja, en de dozen op de vliering van de garage moeten we nog uitzoeken.

We zijn maar met z’n tweetjes (nu drietjes hihi) en het staat helemaal vol :hand:

Volgens mij ben je nooit klaar met je huis. Wij wonen er ehm… nu 9 jaar en we beginnen gewoon weer opnieuw. Nu staan er aantal dingen op het lijstje wat gedaan moet worden, zoals voegen in de badkamer opnieuw voegen, diverse kitnaden uitkrabben en voegen. En eigenlijk wil ik wel een nieuwe keuken, maar dat blijft denk ik voorlopig het hopen en fantaseren! :mrgreen:

Hier na drie jaar ook niet af hoor…

En dan heb ik nog een aannemer in huis ook :roll:

We zijn toen in een weekend over gegaan. Alles is eigenlijk nog van de vorige bewoners.

We zijn nu bezig met een nieuwbouw huis, kan ik het eindelijk helemaal naar eigen smaak maken! Hoop dat het lukt, want financieel is het nogal een gedoe :wall:

Miek dat is inderdaad wel gaaf zeg, alles zelf indelen.

Maar wel heeel goed vooruit denken. Vooral qua stopcontacten en dat soort dingen.

Vanaf welke leeftijd moet het huis ongeveer babykruipvrij zijn? :wink: