*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

Tijger, moet een goed gevoel geven dat het balletje nu eindelijk gaat rollen! Wat fijn dat het een aardige vrouw was en dat er een stappenplan klaar ligt. En nu maar hopen dat ze je snel van dat platte buikje af kunnen helpen :thumbup:

Kc, zit idd in het onderwijs… Heerlijk die vakanties! Gelukkig gaat het weer beter met je meisje! Kan idd de zesde ziekte geweest zijn!

Sproet, niet ziek zijn hoor :naughty: Gaat het weer iets beter nu?

Tierrr, bijna 11 weken :dance: voor je het weet zit je op de veertig :inlove: Willen jullie straks weten wat het geslacht is? Ik denk jij een jongen en Jane een meisje :inlove:

Hier niets te vertellen alleen dat Mitch morgen jarig is!

tot nu toe heb ik er een goed gevoel bij. De gyn had het alleen over hsg en daar zie ik wel tegen op als ik die moet laten doen… Maar gelukkig is het nog niet zo ver…

Wat is dat precies?

Ik verveel me trouwens verschrikkelijk! Ben alleen thuis en er is niets op de tv. Er liggen genoeg vervelende klusjes, maar daar heb ik geen zin in. En wat nog het ergste is: ik ben aan het lijnen en kan alleen maar aan lekker dingen denken :wall:

O oh… lijnen… bah zeg!! Streng? Of gewoon een beetje opletten?

Tijger, ik denk dat het juist wel goed is om die HSG te laten doen. Ik was juist blij dat ik hem kon laten doen op een gegeven moment, dan weet je direct maar of dat ook allemaal goed zit. En ja, tuurlijk, het is ff fiks pijnlijk, maar dat is ook zo weer voorbij hoor. Ik heb ná het onderzoek ook maar heel even last gehad van wat ongikrampen en verder viel het me ná de tijd wel mee.

Maargoed, hopelijk is het idd niet meer nodig! :slight_smile:

Fijn dat je er verder een goed gevoel bij hebt!

HSG is een baarmoederfoto, Miek. Dan zuigen ze een cupje vast op de baarmoedermond en dan spuiten ze er een contrastvloeistof in en maken ze een foto.

Ik lees net in het topic van Livia dat ze morgen de uitslag van het genonderzoek krijgen.

Lieve Miek en fam. Ik zal morgen een kaarsje voor jullie branden… Heel veel sterkte :kaars:

Ja, wat ontzettend spannend he? Pff… :pray: :kaars: :hug:

Ik snap het Tierrr! Lijkt me idd pijnlijk brrrr

De bedoeling is streng, maar ben er niet zo goed in geloof ik :think:

Ik houd het heel slecht vol, gewoon omdat alles zo lekker is! Maar ook omdat ik veel thuis ben en er dan geen ritme in je dag zit. Toen ik nog fulltime werkte ging het me makkelijker af. Begin gewoon elke dag vol goede moed opnieuw :mrgreen: Wil er zeker 8 kilo afhebben…

Miek

Een hsg is wat Tierrr uitlegde.

Succes met lijnen !!!

Ik weet hoe moeilijk sommige dingen kunnen zijn als de verleiding zo groot is, ik had het met het stoppen met roken…

Raim wilt ook lijnen maar zit gewoon mijn lekkere dingen op te eten…

Tierrr:

Als het echt moet zo’n hsg, dan laat ik hem ook wel uitvoeren, omdat ik dan meer zekerheid heb om te zeggen dat alles goed is of niet van binnen. Maar ik zie er wel tegenop. Vooral zoals ik de laatste paar maanden echt veel pijn heb bij mijn ongi’s…En ze zeggen dat het daar op lijkt.

Moet je partner perse mee naar de samenlevingstest ??

Wat dat is echt bij ons op een rot tijd dat we eigenlijk allebei niet kunnen…

Ik duik nu lekker mijn bedje in, lekker dicht tegen mijn mannetje aan kroelen…

:-*

Slaap lekker tijger! Ik lig helemaal alleen in bed :cry:

Tijgertje, hebben ze recent nog een eierstokfoto gemaakt? Moest denken aan cystes. Een collega van me heeft enorm pijn steeds bij ongesteldheden en met de controle voor het spiraaltje hebben ze cystes ontdekt.

Hoop het natuurlijk niet, maar goed, wilde het toch even noemen.

Ik vind het stappenplan goed klinken hoor. Je weet precies waar je aan toe bent en er wordt nu écht goed gekeken. Hopelijk snel een heeeeel dikke buik met heerlijke spartels erin.

Miek, dan heb je vakantie en dan verveel je je :lol: Niet helemaal de bedoeling geloof ik he :wink: Misschien kun je foto’s gaan inplakken, zo’n leuk klusje dat altijd veel te lang blijft liggen. En je bent even afgeleid, dus geen verleiding door chocolaaaa.

Tierr en Jane, wat enorm leuk dat jullie zo gelijk op gaan :smiley:

Heerlijk gevoel moet het zijn. Niet helemaal onbezorgd natuurlijk, maar gelukkig kunnen jullie er volop van genieten.

Hier een echte hangdag gehad vandaag.

Ook nog even op bed gelegen en daar ben ik gelukkig wel iets van opgeknapt.

Helemaal lekker voelt het nog niet, maar in ieder geval niet meer misselijk.

Manlief is de deur uit, dus ik zit nu nog even beneden met de laptop. Straks mijn bedje maar eens opzoeken.

KC, inderdaad prima weer voor het inplakken van foto’s. Ik loop met Femke d’r album pas ongeveer 7 maanden achter :roll:

Dat is nog niets sproet, ik ben geloof ik bij maand 4 van Milan gestopt :mrgreen:

Wat fijn dat je je weer iets beter voelt!

Mitch belde net op dat hij naar huis komt en langs de mac gaat, of hij iets mee moest nemen :roll:

Heb NEE gezegt, pffff zo dat was moeilijk zeg, maar vind mezelf wel heel stoer 8)

Ik ga mijn lichtje uitdoen en lekker tukken, heb ik ook geen verleidingen meer :wink:

Slaap lekker allemaal!

@Tierrr wrote:

Oh, echt niet Jane? Wat knap zeg!!

Bij ons weet de naaste familie het inmiddels allemaal.

De familie in Rotterdam hebben we het verteld omdat we daar toen waren en het natuurlijk wel verreweg het leukste is om het persoonlijk te vertellen. De familie hier hebben we het verteld omdat het gewoon eigenlijk niet meer verborgen was te houden ivm misselijkheid…

En ik moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind dat ik het er nu over kan hebben, hoor! Morgen ook op het werk vertellen, zodat ze er daar ook wat rekening mee kunnen houden. De vrienden en dergelijke vertellen we het pas na de 13 weken echo als die goed is.

Hoe voel je je Jane? :-

Tijd niet gezien hier!

Hier trouwens ook nog geen buikje… ja, opgezette darmenbuik… maar dat had ik een paar weken geleden al… ik kan niet wachten tot ik een buikje krijg, lijkt me zooooo mooi! :inlove:

Tijger al terug? B

nee echt nog helemaal niemand IRL, ja Heske :wink:

maar leuk dat jij het wel al hebt kunnen delen, het scheelt wel een hoop, ze begrijpen waarom je minder eet of iets niet hoeft :mrgreen: ik ben de afgelopen weken best vaak scheef aangekeken :lol:

ben natuurlijk onwijs misselijk geweest en ziek :?

ik voel me behoorlijk goed, sinds 9 en halve week voel ik me al wat minder en anders misselijk :slight_smile: dus in dat opzicht gaat het al stukken beter. nog niet helemaal super want heb toch nog iedere dag last van misselijk zijn of maagpijn, en ben sneller moe :zzz:

Maar ik heb het er allemaal voor over :inlove: zolang beebje het maar goed doet :inlove:

hihi ik zit ook regelmatig te checken of er al een bolletje te zien is, maar echt nog helaas niets :lol:

maar beebje zit ook nog erg laag, maar ze groeien nu zo hard dat we straks verbaasd zullen zijn hoe snel je ineens wat ziet (tenminste :think: zo zei mijn gyn. :lol: )

Tijger fijn dat je er zo’n goed gevoel bij hebt en dat ze het stap voor stap doen in jullie tempo :thumbup: :-

fijn dat 't zaad zoveel beter was dat ze dat even op een zijpad zetten :-

Miek een avondje alleen, jammer dat je je zo verveelde, maar zo te lezen hebben de meiden je een beetje bezig gehouden :inlove: en uh…ik denk ook dat het een meid is :shifty: nu nog een paar weekjes geduld want we willen het weten en volgens mij hebben wij ook geen problemen mee om het te delen :inlove:

KC het is ook onwijs leuk om zo gelijk te lopen met Marijke :inlove:

sproet fijn dat jeje weer wat beter voelt, nog beterschap voor het laatste beetje :-
:hug: wanneer kom jij je meisje weer showen? :inlove:

MIEK :shock: , heb jij de mac weerstaan :shock: . :lol: haha geintje, maar wel knap, zo te lezen had je er toch wel trek in gehad :mrgreen:

memmie waar ben jij eigenlijk, heb je tijdje niet meer gelezen, zit je nu midden in de verhuizing of ben ik echt de draad kwijt :roll: :-

Ja ik duim ook super hard mee voor een zo positief mogelijke uitslag voor Livia :kaars: :hug: pff zenuwslopend!!! :cry:

oh ja ik heb een afspraak gemaakt bij de VK (andere dan vorige keer :slight_smile: ) ga daar volgende week dinsdag heen, erg spannend :slight_smile:

oh ja en de kraamzorg toch ook maar snel gebeld ze hadden nog plek :mrgreen: pff daar kreeg ik 't toch wel van op mijn zenuwen dat ik dat erbij heb laten liggen :lol:

nou ik gaat maar eens richting mijn bedje, ben gesloopt :mrgreen: :zzz:

:-

Ik heb ook nog geen kraamzorg geregeld… :roll:

Vond dat afbellen vorige keer zo naar, daar had ik nu geen zin in… maarja, misschien volgende week toch maar eens regelen…

Sjong, nou, ik vind het echt knap hoor… het verborgen houden als je zo misselijk bent enzo… het viel hier gewoon enorm op, nouja, dan kunnen we het net zo goed vertellen, dat scheelt weer moeilijk doen… vonden wij teminste. Maargoed, de broers en zussen weten het ook pas sinds afgelopen weekend, dus we hebben het al veel langer voor ons gehouden dan vorige keer.

Haha, een jongetje voor mij dus? :mrgreen:

Ik weet het niet. Ik zag mezelf eerst altijd als een jongetjesmoeder en had daar ook een lichte voorkeur voor. Denk ook dat de tweeling jongetjes waren. Maar heb nu het idee dat dit toch best wel eens een meid zou kunnen zijn, en vind me dat toch leuk! :mrgreen:

Eigenlijk maakt het me dus helemaal niet uit, en weet ik het ook echt niet.

En we willen het ook niet weten, dus dat wordt nog heeeeel lang wachten. Pff, wel moeilijk straks, denk ik… om er niet stiekem toch naar te vragen. :roll:

Ben ook heel benieuwd wat jullie krijgen Jane!! Spannend!!

Nou meiden, het is echt bedtijd nu! Trusten!!

Hooooooi lieve schatten!

Allereerst: Miek, gefeliciteerd met je vent! Die grote dan he! :dance: :dance: :dance:

Ooooh, en jij ook aan het lijnen. Ik ben vorige week begonnen met Sonja Bakker, en het gaat goed :thumbup: Nu 2 kg afgevallen. Nog (minstens!) 10 te gaan :roll: Moet wel ff uitkijken dat het niet té hard gaat, want geef nog bv :eh:

Spannende dag (nog zwak uitgedrukt) voor Miekje en fam vandaag… :shifty: :shifty: :shifty: Pfff, mijn maag draait zich gewoon ff 10 keer om als ik eraan denk. Ik ga keihard duimen :pray: :pray: :pray: :pray:

Jane en Tierrr, gaat lekker dus met jullie! Ik gok op een meid voor Jane… en uhm… toch een knul voor Tierrr denk ik :slight_smile: Anders zijn de mannen hier wel érg in de minderheid :wink:

Tijger, voor jullie gaat het balletje nu dus écht rollen. Spannend meid! Met elke stap weer een beetje dichterbij een beebje voor jullie, het komt goed! :pray:

Sproet, lekker aan het rollen dus, die meid van je :inlove: Leuk he :inlove:

Memmie en Mascha, waar zitten jullie???

Mis ik nu nog iemand?

Hier gaat alles goed! Fleur groeit als kool :o en is een lekker tevreden en rustig moppie :inlove: We zijn vorige week voor het eerst bij de fysio geweest omdat ze (te) weinig kracht in haar bovenlijfje en armpjes heeft. Ze vond het niet zo leuk :lol: Heb nu oefeningen meegekregen en die doen we nu braaf de hele dag door… Ze moet eerst wat meer gaan bewegen met haar armpjes en hoofdje om de spiertjes wat aan te sterken. We moeten ook blijven oefenen op haar buikje, maar er vooral nog niet teveel van verwachten, want dat is gewoon nog veel te zwaar voor haar. Ze vindt de oefeningen nu wel leuk geloof ik, zolang ze niet op haar buik hoeft te liggen :wink:

Verder lacht ze nu volop, zoooo lief, en ze kletst lekker terug als je tegen haar praat :inlove: En ze heeft haar handjes ontdekt denk ik. Niet zo zeer dat ze er naar kijkt, maar ze kan nu zelf haar duimpje in haar mondje stoppen en pakt vaak met haar ene handje de andere vast.

En ze is zooooooooooooooooooooooooo lieffff!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Met Sterre gaat het ook super. Nog steeds hoteldebotel op haar zusje :inlove: Ze begint nu ook met speelafspraakjes bij andere kinderen thuis, maar ik ga dan nog wel mee. Nog ruim 3 maanden en dan moet ze al naar school :shifty: slik… Hm, daar denken we nog maar even niet aan :angel: Wat ik wel leuk vind, is dat ze dan ook op zwemles mag (nou ja, vanaf 4 jaar mag je ze inschrijven en de wachttijd is ongeveer 2 maanden zei mijn schoonzus) en misschien ook op ballet (maar daar wachten we denk ik nog even mee, anders is het wel érg veel in één keer). Ze is écht een kleuter aan het worden hoor, mijn grote meid :inlove:

Anyway… ik moet ff gaan douchen en Sterre in bad doen, want mijn schoonmoeder komt zo… Niet lachen hoor, maar ze komt zo Fleur d’r haartjes knippen :lol: :lol: :lol: Ze heeft een enorme mat in haar nek, en die moet eruit :hand: :lol:

xHeske

Oja, KC vergat ik gewoon nog. Maar die had ik net al ‘gesproken’ bij de shop-a-holics :wink:

Miek, inderdaad erg knap dat je NEE hebt gezegd tegen de Mac.

Als het je zo wordt aangeboden… (zou hij eigenlijk ook niet moeten doen natuurlijk :wink: )

Tierrr… dat wordt inderdaad nog heel lang wachten.

Misschien veranderen jullie nog wel van mening voor de 20 weken echo.

Want zo lang kun je ons natuurlijk niet in spanning laten zitten :lol:

Ik had zelf ook een voorkeur voor een jongetje (van jongs af aan) en toen we de geslachtsecho hadden gehad moest ik ook echt even schakelen in mijn hoofd, maar ik vind het nu echt helemaal geweldig!!!

Ben echt super blij met ons meisje :inlove: :inlove:

Jane, op een gegeven moment gaat het inderdaad snel genoeg hoor met je buikje. Hoewel er bij mij best lang niet veel te zien was. Maar een bescheiden buik vind ik eerlijk gezegd ook wel mooi. Ik voelde me later echt een tientonner (niet echt charming). Maar ik vond het de laatste paar dagen pas echt zwaar worden, dus wat dat betreft kwam Femke mooi op tijd :smiley:

Sproetje wrote:
Miek, inderdaad erg knap dat je NEE hebt gezegd tegen de Mac.
Als het je zo wordt aangeboden... (zou hij eigenlijk ook niet moeten doen natuurlijk :wink: )

Ach ja.... mannen snappen niet zo veel van lijnen geloof ik :roll:
Heb het boek van dr Frank gekocht, maar vind het best een organisatie zeg! Weet dus nog niet of dat het wel gaat worden. Misschien dat ik wel net als Heske weer Sonja bakkeren.
2 kilo al, dat gaat hard Heske!
Ik zat ook op de 2 kilo, maar door de verjaardag van de koningin, ben ik weer terug bij af! Vanaf nu dus weer streng :evil:

Tierrr, vraag even aan de echo mevrouw om op een briefje te schrijven wat het is en stuur het dan meteen door naar mij :lol:
Zooo lang wachten is echt niet leuk!

Jane, bij mij begon je het met 30 weken pas echt goed te zien, vond ik wel jammer. De laatste 10 weken maakte het trouwens allemaal weer goed. Toen ging het opeens razend snel. Ben blij dat je je trouwens weer iets beter voelt!

Vandaag Mitch jarig. Heb een videocamera voor hem gekocht. Hij was alleen al om 6 uur de deur uit, dus de kadootjes komen vanavond wel. Straks even taartjes bakken en lekker eten kopen en we hebben een feestmaal. Broekie is pas 26 geworden :mrgreen:

(vandaag zijn mijn gedachten bij Miek en fam :kaars: )

hebben jullie het goede livia-nieuws gezien?

:-*