Jaaaa, ik zag het net! :dance: :dance: :dance:
Miek, wat is dat Dr. Frank voor dieet dan? Ik zweer bij Sonja.
En die koningin is ook een vervelend mens he, met die verjaardag van d’r :roll: :snooty: :lol:
YOEHOE :dance: :dance: Wat een goed nieuws! Wat een opluchting!
Bij Dr Frank eet je geen koolhydraten, maar veel eiwitten.
Dat betekend geen brood, aardappelen, pasta ens. Maar veel groente, vis, vlees en eieren. (beetje kort door de bocht natuurlijk, maar je snapt het idee denk ik wel)
Het is een heel beroemd dieet met goede resultaten. Moet het allees nog in mijn leventje zien te passen.
Was er maar iemand voor me die de boodschappen deed en het eten voor mijn neus zette :roll: :mrgreen:
Oeh, dat zou echt niets voor mij zijn, geen koolhydraten :shifty: Ik ken het idee idd wel, wist alleen niet dat het zo heette. Maar ik ben echt zwaar verslaafd aan koolhydraten :lol: , dus dat gaat 'm voor mij niet worden, vind op dat gebied Sonja al veel te streng
Ik dus ook! Moet ik eieren gaan eten, mag het niet op een broodje :wall:
Heb wel heel stoer het boek gekocht, maar zit er behoorlijk tegenaan te hikken.
Denk dat ik mijn sonja bakker boek maar weer tevoorschijn haal.
Gebeurt me trouwens nooit dat mijn mannen tegelijkertijd slapen… Heerlijk :mrgreen:
Oeh, da’s wel ff lekker ja, als ze allebei slapen. Sterre slaapt 's middags niet meer (is ze halverwege mijn zwangerschap mee gestopt :roll: ), en dat vind ik soms wel eens jammer :silenced: Nu bijvoorbeeld, want ik ben moeoeoeoeoe
Haha, en ja, ei moet op een broodje. Van Sonja mag dat wél :lol:
Oh ja, Miek gefeliciteerd met je grote jonge(!) man :dance:
En ik deed mee met lijnen met mijn man, maar heb toen ook de mannevariant gedaan… anders ga je echt van je stokje… zeker als je 's avonds nog gaat sporten.
Maar dat is alweer een tijd geleden. Tja, hier gewoon een gezellige eter in huis (ben zelf altijd heel bewust met eten, dus op dat front liggen we niet echt op 1 lijn, ha ha).
Heske, dat lijkt me inderdaad best vermoeiend… dat Sterre niet meer slaapt…
Ga het Livia-nieuws even opzoeken, maar begrijp dat het positief is.
Gelukkig!
Tjip is niet eens meer een gezellige eter te noemen, dat is gewoon een enorme vreetzak, echt nÃet normaal :evil: En hij komt er dus geen grammetje van aan, héél gemeen :evil:
Normaal gesproken vind ik het gewone SB-dieet wel te doen, maar in combinatie met bv dus écht niet :snooty: Nou ja, daar is het ook niet voor bedoeld natuurlijk Ik vind het mannendieet nu goed vol te houden, en als ik me slap ga voelen dan neem ik ook wel wat extra’s hoor. Plak ontbijtkoek ofzo, iig iets met koolhydraten
:lol:
@Kittycat wrote:
Tijgertje, hebben ze recent nog een eierstokfoto gemaakt? Moest denken aan cystes. Een collega van me heeft enorm pijn steeds bij ongesteldheden en met de controle voor het spiraaltje hebben ze cystes ontdekt.
Hoop het natuurlijk niet, maar goed, wilde het toch even noemen.
Ik vind het stappenplan goed klinken hoor. Je weet precies waar je aan toe bent en er wordt nu écht goed gekeken. Hopelijk snel een heeeeel dikke buik met heerlijke spartels erin.
In mei 2009 hebben ze bij mij via een inwendige echo een cyste gevonden. Ik heb dus nog geen foto gehad.
De inwendige echo zag er zo op het eerste gezicht goed uit, daar was ze tevreden over.
Miek: Gefeliciteerd met Mitch !!!!
Heb even snel terug gelezen maar voor de rest lees ik veel over lijnen. Dat hoef ik niet te doen, want ik kom bijna niks aan :oops:
Vanavond lees ik even uitgebreid terug en ga op iedereen reageren.
Eerst even snel het Livia nieuws bekijken...
@miek1982 wrote:
Tierrr, vraag even aan de echo mevrouw om op een briefje te schrijven wat het is en stuur het dan meteen door naar mij :lol:
Zooo lang wachten is echt niet leuk!
:mrgreen:
Haha, ja, dat zal een hele kluif worden, maar ik denk dat ik mijn vent nooit zo ver krijg dat hij het wil weten van tevoren, dus helaas...
Jij gefeliciteerd met jouw vent! :-*
En dat dr Frank dieet, ik moet er ook niet aan denken hoor...
Maar nu moet ik zeggen dat ik sowieso erg slecht ben in dieten... ik hou er niet zo van dat ik aan dergelijke dingen vast zit. Dingen moeten eten waar ik op dat moment geen zin in heb of teveel werk vind om te maken, een heleboel spul in de koelkast wat verder niet opkomt.. nee, niet leuk. Ik doe liever zelf een beetje bedenken wat gezond voedsel is.. en dan letten op niet teveel snoepen en kleinere porties eten.
Maargoed, ik snap ook wel dat zo'n boek voor anderen juist prettig werkt. Ieder zijn ding. Ik hoop iig dat het je lukt om zoveel af te vallen als je wilt! :-*
En wat een geweldig nieuws over Liv he? Heerlijk!! Oh, eindelijk een beetje een lichtpuntje in deze slopende strijd! :thumbup: :dance: :hug:
Heske, wat super dat je meissies het zo goed doen, heerlijk! Ik geniet er altijd van als ik je berichtjes lees! :inlove:
Meeeemmmie, hoe gaat ie? :-*
En voor de rest gewoon een :-* , want nu ben ik moeee... :oops:
Hier nog steeds niet lekker. Weinig vakantiegevoel zo :evil:
Heske, is het wel verstandig om te lijnen als je bv geeft?
Sorry dat ik het vraag hoor, maar ik eet echt veel meer nu.
Heb het ook echt nodig.
En gewicht blijft gewoon hetzelfde, dat is dan mijn mazzel misschien.
Sproet, nee, eigenlijk is het niet heel verstandig om te lijnen als je bv geeft. Ik mag ook niet te snel afvallen, want dan kunnen er afvalstoffen (komen vrij bij vetverbranding) in de bv terecht komen. Normaal gesproken zou ik dus gewoon het vrouwendieet doen, maar nu doe ik het mannendieet met af en toe wat extra’s. Zo gaat het redelijk geleidelijk. Deze week dan wel best hard gegaan, maar da’s de eerste week altijd zo en daarna gaat het langzamer, dus dan denk ik dat ik zo wel goed ga. Ik heb er zelf weinig last van, maar moet geen tussendoortjes overslaan merk ik. Deed ik vanmiddag wel (drukdrukdruk) en toen ik stond te koken werd het zwart voor mijn ogen :shifty: Toen even snel een banaan gegeten en daarna m’n avondeten. Als je 's avonds niks mag, dan pak ik toch wat, want ik moet toch eind van de avond nog een keer voeden.
Ik weet dat er veel mensen zeggen dat ik gewoon even geduld moet hebben met afvallen tot na de bv, maar ik zit gewoon echt kl*te in mijn vel zo, en dat is nog zwak uitgedrukt. Ik was altijd heel erg slank, en mag nu blij zijn als ik in maat 42 pas. Word er gewoon ongelukkig van, dus ik móet er wat aan doen. Ik ben sowieso geen grote eter hoor, dus SB-dieet is voor mij niet heel erg drastisch ofzo.
Goed he nog wel een lange weg te gaan he, want niet alles was weggehaald toch en ze moet dan toch chemo krijgen? Maar wat een opluchting dat ze dat gen in ieder geval niet heeft.
Tijgertjes, sorry ik bedoelde ook echo ipv foto. Maar is die cyste weggehaald, ik weet het echt niet meer moet ik bekennen :oops: Nu je iets zegt over cyste denk ik oh ja dat was inderdaad zo, maar weet niet meer hoe het precies zat. Naja, ik ken iemand die cystes had, endiometrose ofzo, en die is gewoon onvruchtbaar tot nu toe, al een paar IVF pogingen gehad, maar steeds miskramen, heel treurig. Is niet heel opbeurend van me :doh:, maar denk misschien dat als ze er vroeg bij zijn het nog allemaal mee kan vallen.
En lijnen…hier mag ook nog wel wat af. Die buik blijft zo lekker over mijn broek uitkomen, ziet er niet uit. Ik pers me in maat 40 en kijk elke dag naar mijn mooie spijkerrokje in maat 36 waar ik nooit meer in ga komen Maar echt de motivatie om er wat aan te doen heb ik ook niet neemt nog wat smarties en negeert de zak met jersey’s naast zich
C. heeft vandaag haar 3e prikken gehad. Arm moppie heeft zich goed gehouden. 5 maanden alweer en ze weegt 4,7 kilo, zou het ooit nog wat worden :silenced:
Ik was iets te negatief gisteren! Ben toch al mooi 2,7 kilo kwijt :dance:
Dat geeft moed, gewoon doorzetten!
Als ik 10 kilo kwijt ben gaan we meeten :mrgreen:
Kc, heeft je meisje nog last gehad van haar prikjes? Nu is ze voorlopig even klaar volgens mij…
Sproetje hoop dat je je vandaag weer iets beter voelt, het is mooi weer, dus misschien kun je een beetje genieten vandaag!
Tierr, jullie hoeven het niet te weten! Als ik het maar weet :mrgreen:
Even bedenken wat ik vandaag eens ga doen :think:
@ Miek :
Toch al 2,7 kilo kwijt ! :thumbup:
@ KC:
die cyste zou vanzelf verdwijnen zei de gyn toen.
Ik heb er tot nu toe ook geen last meer van gehad.
En de inwendige echo liet maandag ook niks bijzonders zien.
Dus ik denk dat het wel goed zou zitten , maar de hsg zou dat met zekerheid kunnen zeggen…
Gisteravond nog een gesprek gehad met Raim.
Dat het nu wachten is op de ongi. Want anders had de gyn het maandag toch al kunnen zien dat ik zwanger zou zijn, ze heeft een inwendige echo gemaakt. Of kan ze dat nog niet zien ??? :oops:
Hallo Meiden!
I’m back! Hebben weer Internet :dance:
Moet veel nog terug/bij lezen, maar spring hier weer in als jullie het niet erg vinden.
Wij zitten nu in een koopwoning die al lang te koop staat.
Het is het net (lees: helemaal) niet. Maar goed, voor tijdelijk is het ok.
Het zijn erg drukke weken geweest.
Nu hopelijk weer rust
Ik ben zelf maandag ‘geknakt’… Ik was/ben he-le-maal op!
Jesse slaapt al zo’n (ruim) 5 maanden 's nachts erg onrustig of niet (en ik dus ook niet) en Tycho is erg druk (en bij tijden erg vervelend). Die combinatie is gewoon NIET uit te houden. Ik brak…
Heb 2 dagen bij mijn ouders ff bij geslapen/bijgetankt. Merijn is bij de jongens gebleven.
Tycho wordt eind deze maand geobserveerd in het ziekenhuis. Hij is toch echt drukker (en anders) dan een gemiddeld kind. Blij dat er ff naar gekeken wordt. Heb echt behoefte aan hulp/tips!
Voor Jesse moeten we ff kijken wat we gaan doen. Ik denk dat we eerst maar eens naar de ha moeten om te kijken of er niets lichamelijk met hem is.
Het cb wilde overdag een pedagoog sturen :think:
Terwijl er overdag echt NIETS aan de hand is. Alleen 's nachts is een ramp!
De emmer…MIJN emmer was/is overvol! Ik kon/kan niet meer! Er moet gewoon iets gebeuren!
Als ik maar een goede nachtrust heb/krijg, dan kan ik Tycho ook veel beter aan, maar deze combi is gewoon niet meer te doen.
Wat staan er weer mooie foto’s in het SF :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een prachtige prin6jes!
En een maffe hond! :mrgreen:
En niet te vergeten…PRACHTIGE echo foto’s!!! :inlove: :inlove:
Lijnen… Ik MOET ook nodig aan de slag, maar kan me er nu nog niet toe zetten. Eerst moet alles weer een beetje op de rit.
voor Miek en Heske (rustig aan hoor!)!
Wat een super nieuws voor Livia en de rest van de fam! :dance:
Idd nog een lange weg te gaan, maar ben zooo blij dat ze het gen niet draagt! Mascha, nogmaals thnx voor je sms! :-
Sproetje, balen dat je ziek bent… Hopelijk knap je snel wat op!
KC, C. nog last gehad van haar prikjes?
Tierrr, Jane… hoe is het op de roze wolk?
Chantal, wat fijn dat je een hele fijne en rustige gyn had. Ik hoop dat jullie wens nu snel in vervulling mag gaan!
Miek, hoe is het met jou mannen?
Newbe, hoe is het met jou?
En met de rest??? :-
Memmie weer terug !!!
Balen meis dat je geknakt bent. :hug: :hug: :hug:
Hopelijk vinden ze iets in het ziekenhuis bij Tycho.
Maar wat raar dat de pedagoog op de dag wil komen terwijl Jesse er 's nachts last van heeft.
Ik ga heel hard voor je duimen dat de jongens wat rustiger worden zodat jij en Merijn ook meer rust krijgen.
Ik begin nu toch een beetje te twijfelen of mijn nod wel gaat komen 8 mei. Mijn (.)(.) doen nog steeds pijn, moet veel plassen, krijg puistjes op mijn rug en decollete (of hoe je het ook mag schrijven) ben misselijk en heb af en toe echt eetbuien ( en dan in dingen die ik normaal niet zo gauw eet). Het probleem is alleen dat ik nog niet durf te testen, omdat ik bang ben dat het weer een negatieve test word.
:-*
Spannend tijger!
Ik hoop natuurlijk op het beste, maar denk dat de vrouw van de echo het wel al moet hebben gezien als het zo was. Wil je niet ontmoedigen, maar dat denk ik…
Maarrr mij duimen draaien hoor en ik hoop dat het nu eindelijk raak mag zijn!
En ik denk dat een gyn dat nog niet kan zien een halve week voor NOD… zeker als ze daar niet op let, zou die een eventuele kring wel eens over het hoofd kunnen zien, denk ik…
Maar tijger… natuurlijk is iedereen anders, maar persoonlijk vond ik het altijd erg prettig om vroeg te testen als ik het idee had dat het misschien raak was. Anders zat ik er continu aan te denken: ja, misschien ben ik dit keer echt wel zwanger. En dan ga je zo ontzettend hopen… en een eventuele ongi komt dan keihard aan. Dan kun je beter net iets eerder testen, zodat je wat minder lang in onzekerheid zit… toch? Want zo duur zijn die testen tegenwoordig niet meer en de meesten laten ook een dag voor NOD al wel een streepje zien mocht het raak zijn. Ok, een negatieve test is niet leuk en zegt vóór de NOD natuurlijk ook nog niet alles, maar het zet je in dat geval wel even met beide benen op de grond in plaats van dat je steeds maar verder gaat hopen.
Maargoed, je moet natuurlijk doen waar je je zélf het prettigst bij voelt.
Ik hoop iig heel hard voor je dat je lichaam je niet voor de gek houdt en je écht zwanger bent dit keer.
Memmie, jeetje zeg, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat. een verhuizing alleen is al een hele onderneming en dan ook nog eens slecht slapen en een drukke Tycho om je heen… pff… :hug:
Fijn dat hij binnenkort geobserveerd wordt. Ben heel benieuwd wat eruit komt. hoop dat jullie iig wat handvatten krijgen. Praat ie al wat meer?
Zo, en nu ben ik moe en ga ik bankhangen!
Tierrr, zou best kunnen hoor, heb er geen verstand van natuurlijk, geen idee hoe dat in zijn werk gaat.
Dan zeg ik: morgen testen Tijger :mrgreen: