*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

Tierrr, lekker op de bank!

Ik ga nu koken, vind ik altijd zo leuk :liar:

@miek1982 wrote:

Tierrr, zou best kunnen hoor, heb er geen verstand van natuurlijk, geen idee hoe dat in zijn werk gaat.

Haha, nou, ik ben ook geen gyn hoor... ;)
Maar ik zou iig niet verbaasd zijn als een gyn dat een halve week voor NOD niet opmerkt. Een zwangerschapsring is volgens mij zelfs pas vanaf een week of 4 a 5 te zien... :think:

Haha, koken doe ik vandaag niet... ik heb mijn man gemaild dat ie pizza's mee moet nemen... niet zo gezond he? :eh:

hmmmm, denk dat je wel gelijk hebt :shifty:

Dus Tijger je hoort het, je hoeft de hoop nog niet op te geven!!!

Je zult de eerste niet zijn die net op de valreep zwanger raakt!

Lekker aan de pizza Tierr :drool:

Ik doe gezond aan de spinazie en dan hopen dat er morgen weer wat af is!

Ik ga even snel puinruimen komt een vriendin op visite!

De pizza’s waren heeeeeeerlijk! Maar voel me nu wel een beetje schuldig… de helft van de calorien die je op een dag mag in 1 pizza… :roll:

Hier wel honger, maar nog steeds geen trek. Ik ben al sinds zondag niet lekker. Baal er wel van, precies in de week dat mijn man ook vrij is.

Femke ligt net op bed en ik met de laptop.

Zo maar even een yoghurtje eten. Wij aten kip siam, maar ik krijg haast niets van eten naar binnen, bah.

Miek, fijne avond met je visite.

Wij gaan zaterdag naar een verjaardag, maar dan wil ik me wel wat beter voelen. Anders blijf ik gewoon thuis met de kleine meid.

Vandaag was ze naar het kdv en zouden wij gaan shoppen.

Helaas slechts drie shirtjes kunnen scoren. En niet eens tijd gehad om naar de Hema te gaan voor kleertjes voor Femke. Ik moest nl. op tijd weer thuis zijn om te kolven :roll:

Tierrr, dank je voor je uitleg. Dan wachten we netjes nog even af :liar:

Nog 5 daagjes en dan zit je op 12 weken :dance:

Sproetje, balen dat je nog steeds niet lekker bent… :hug:

Hier vanavond aardappelblokjes, worteltjes en kip-ananassnitzel gegeten.

Morgen eten we krieltjes , spinazie en vissticks…

Ook lekker… (trek heb ik op zich wel… ) alleen kan ik geen worteltjes meer zien. Dat krijgt Femke nu al een paar dagen en het komt er in precies dezelfde vorm weer uit :think:

Moeilijk hè Tijger, dat rustig afwachten… pff…

Ik vind het echt moeilijk.

Aan de ene kant wil ik graag testen zodat ik iets meer zekerheid heb, maar aan de andere kant durf ik het gewoon niet en ben ik bang voor een negatieve test …

Dus heel heel heel misschien dat ik morgenochtend een testje waag, maar dan laat ik dat ook morgenochtend voor 7.00 uur weten hier …

En? Al getest? :pray:

ik ga morgen ofzo ff bijlezen!!

:-*

Tierrr,

Ik heb nog niet getest.

Dan was ik het gelijk komen melden hoor, postitief of negatief.

Jullie leven allemaal zo met elkaar mee, dat wil ik jullie dan ook niet onthouden.

Ik heb besloten dat ik nog even wacht met testen. Als ik zondagochtend nog geen :twisted: heb, dan ga ik testen.

Mocht ie dan positief zijn, heb ik een heel leuk aandenken aan moederdag en dan denk ik dat mijn moeder ook superblij zal zijn :oops:

Hier wel weer balen over het nieuwe huis. Weer gezeur over de nieuwe keuken. Nu zijn de frontjes die we uitgekozen hadden niet meer leverbaar. Dus nu weer nieuwe frontjes uitgezocht na veel gezeur en de keuken is nu ook een week uitgesteld met leveren. Word nu week 23 ipv week 22…

Spannend tijger! Ik blijf voor je duimen1 Welke dag van de cyclus zit je nu?

Wat balen dat het allemaal zo stom gaat met de keuken zeg… niks aan!

Newbe, leuk je weer te zien… hoe gaat het met je? :-*

Vandaag is dag 24 van de cyclus …

Ik baal ook van de keuken …maar ja, als alles goed gaat , komt het nu wel in orde…

:dance: Jaaaaaa! Gisteravond is mijn 4e nichtje geboren! :inlove: Fenna Klaske

En 13 april is mijn 3e nichtje geboren! :inlove: Ylse

Nu mijn vriendin nog van de 2-ling. Ze is nu 36w2d… Spannend!

Tijgertje, mijn duimen draaien voor je hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Balen van de keuken :twisted:

Meiden, fijn weekend! :-*

Wat leuk memmie, gefeliciteerd! En wat een mooie namen ook!! :inlove:

Nog geen :twisted: bij tijger? :pray:

Hee Memmie, welkom terug. Ik had wat berichtjes op de vorige pagina gemist zie ik nu…

En gefeliciteerd met je nichtjes!! :inlove:

Spannend voor je vriendin, tweelingen komen toch meestal iets eerder…

He lieve meiden,

sorry dat ik weer even niets van me heb laten horen, maar was even in mijn grotje gekropen toen manlief met het idee kwam om een echo te laten maken, hierbij even een update:

even ego:

Manlief en ik besloten afgelopen week dat we voordat we het de ouders vertelden toch nog graag een echo wilde laten maken. Vandaag zijn we dan bij het echobureau geweest en zijn erg verwend :inlove:

kindje liet zich weer goed van alle kanten zien en bewoog nog net zo veel als de vorige keer :mrgreen: Het schopte zelfs tegen mijn baarmoeder maar helaas kan ik dat nog niet voelen :frowning: :lol:

We hebben maar liefst 9 echofoto’s meegekregen en ze liet beebje zelfs even in 3D zien en ook daar kregen we een plaatje van mee :shock: :inlove:

kortom nu is het echt genieten en eindelijk de ouders vertellen :dance: :inlove:

hele bundel aan echofoto’s in het SF :inlove:

:-*

Jane… super.

Veel plezier met het vertellen van jullie grote nieuws :inlove:

Hey meiden,

Sorry dat ik jullie zo heb verwaarloosd :oops:

Maar had even tijd nodig voor mijzelf en dat is gelukt!

Ik wilde afvallen en meer met mijn kids bezig zijn.

Afvallen gaat goed! Ik woog 90kg toen ik bevallen was van Lotte en nu 66kg :dance: Ik wil er nog 6 kg vanaf, maar we mogen niet klagen.

Met Lotte gaat alles goed, maandag moet ze helaas nog 1x onder narcose om haar traanbuisjes door te prikken.

Ik ga hier weer inspringen en zal even een foto van mijn kids plaatsen.

Wat een lieverds en een prachtige foto! :inlove:

Welkom terug hier! Wat goed dat je zoveel bent afgevallen zeg… knap hoor!! :thumbup: :clap:

Sterkte voor maandag!