*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

Bedankt sproet :-*

wow lieke dat is knap zoveel afvallen :shock: :thumbup:

en die foto :inlove: :inlove:

Memmie:

Gefeliciteerd met je nichtjes .

Sproetje:

Leuke foto en wat een leuke kids :inlove:

Maar das goed zeg van 90 naar 66 kilo :clap: :thumbup:

Jane:

mooie echo’s :inlove:

Gaan jullie het nog op een aprte manier vertellen ?

Hier vandaag weer hard geklust in het nieuwe huis.

Vandaag is de niet ongi dag en tot nu is er nog geen :twisted: te bekennen en ook geen klachten dat het er op kort termijn aan zit te komen. Mocht het vanavond of vannacht niet komen dan test ik morgenochtend ( ik heb de spullen al klaar gelegd)

Lieke van 90 naar 66 :shock: :clap: hoe heb je dat gedaan dan?

En krijgen we daar ook een foto van te zien? :mrgreen:

Mooie foto van je kids!

Tijger spannend… Ik hoop echt op goed nieuws voor jullie :pray:

Zoeffff Jane naar de winkel, los aan de babayspullen :mrgreen: :inlove:

Gaan jullie het morgen met moederdag vertellen?

Sproet, morgen je eerste moederdag :mrgreen:

Hier, niets bijzonders. Ben (weer) alleen thuis… :cry: Arme ik…

Ben alleen een beetje angstig twee dagen terug hebben ze proberen in te breken. Ziet nu een nieuw slot op, maar voelt niet echt lekker. Hoop niet dat Mitch erg laat thuis komt :?

Tierrr hoe voel jij je?

Mascha waar ben je???

Memmie gefeliciteerd met je nichtjes!

Heske hoe gaat het met afvallen?

Newbe, we zijn benieuwd hoe het met je gaat!

Kc, hoe gaat het bij jullie?

Volgens mij heb ik nu echt iedereen gehad :think:

Hey meiden, ik heb de afgelopen dagen eigenlijk alleen maar even gelezen.

Weet iemand hoe het met Mascha is? Heb haar al een pb gestuurd, maar nog niks gehoord. Nou ja uuh, ik vraag het me gewoon af, ze heeft al even niet gepost. Hoop maar dat alles goed is :pray:

Memmie, voor jou even een dikke :hug: Ik heb je topic gelezen over je 2 mannetjes. Ik had alleen geen raad voor je. En gefeliciteerd met de nieuwe familieleden.

Wat knap Lieke, zoveel kilo eraf. Leuke foto :thumbup:

Jane, ik heb je prachtige foto’s gezien. Wat heeeerlijk he. Je hebt er zo lang op gewacht en nu is het eindelijk zo ver. Knap dat je het nog niet verteld hebt zeg.

Tierr, met jouw uk is ook alles goed las ik. Superrrrrrrr. Lekker genieten ook. Hoop dat jullie misselijkheid al lekker aan het afnemen is trouwens.

Eng Miek dat er een poging is gedaan om in te breken. Hopelijk blijven ze weg.

Tijgertje, jemig wat balen van de keuken :evil: En nog geen ongesteldheid, ik hoop dat ze weg blijven en je 2 streepjes in beeld krijgt.

Ben ik iemand vergeten :think: Vergeef me als het wel zo is.

Sproet bedenk ik me :oops:, ik kan alleen niet meer teruglezen, je was nog steeds niet lekker geloof ik he :hug:

Hier gaat alles zijn gangetje. C. is van de week ingeent en daar heeft ze wel last van gehad. Verder geen bijzonderheden, ze is nu weer lekker gewoon vrolijk en heeft de nodige babbels.

Chantal??? En???

:pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray:

Fijne moederdag iedereen! :-*

Wij gaan de hele dag weg, eers naar mijn ouders en dan naar mijn schoonouders.

Gisteren ff naar mijn kersverse nichtje wezen kijken :inlove:

:cry: :cry: :cry:

nog geen ongi , maar ook geen positieve test,

ook geen heel licht streepje

He jakkes tijger, wat balen… :cry:

Heb jij ook moeite met moederdag, of valt dat mee?

Sterkte iid… :hug:

Ik vind het wel een raar idee dat ik anders vandaag op moederdag al moeder was geweest van 2 hummeltjes… maarja… als het goed is dan volgend jaar écht moeder! :pray:

Voor de rest hier: een fijne moederdag! Nog bijzondere dingen? :-*

ahhh tijger :frowning: :hug: :-

hihi miek nee ik ga pas los op de babyspullen als we het geslacht weten :mrgreen:

we gaan het inderdaad vandaag ‘vertellen’ met moederdag, we hebben extra (dubbele) echo’s gekregen en die geven we dan in een lijstje aan de ouders :inlove:

KC ik vind het fijn dat we het zolang voor onszelf hebben gehouden, het heeft toch ook wel weer wat :slight_smile: maar vind het zelf ook errug knap haha :lol:

wat naar dat C. zo’n last heeft gehad van haar prikje :frowning:

wel fijn dat ze nu weer zichzelf is :inlove:

memmie gefeliciteerd met je nieuwe nichtje :inlove:

ah miek wat eng zeg dat ze poging tot inbraak hebben gedaan, ik zou ook doodsbang zijn en blijven :cry: :hug: :-

tierr lastig he zo’n moederdag en het idee dat je al moeder had kunnen zijn :frowning: :hug: :hug: :hug: :-

hihi sorry meiden, wil het goed maken door lekker te reageren, maar moet erbij zetten dat het waarschijnlijk niet lang ga volhouden :lol:

ben nog erg veel moe en met een (nieuwe) fulltime baan is dat nog even zwaar :stuck_out_tongue:

:-

Ik wist helemaal niet dat jij een nieuwe baan had Jane… vertel!

En dan ook nog eens fulltime… pff, dat lijkt me wel zwaar nu ja. Ik lig na 2 dagen werken 's avonds al helemaal kapot op de bank. Kan mijn werk in die 2 dagen op zich nog wel goed doen, maar kan me voorstellen dat dat met 5 dagen werken wel érg moeilijk zou worden… :shock:

Hoe willen jullie het trouwens gaan doen na de bevalling met werken?

Veel plezier met vertellen straks! Bijzonder hoor, om het te vertellen met moederdag! :slight_smile:

En ik kan me voorstellen dat je het leuk vindt dat jullie het toch zolang voor jullie hebben kunnen houden, dat vonden wij ook al, haha! :mrgreen:

Ik was met de zwangerschappen veel aangekomen.

na Jesse wisten we dat we veij snel een tweede wilde, dus niet extra gelijnd.

Maar nu druk bezig.

De eerste 10kg ging vrij makkelijk maar van de 80 tot nu gaat moelijker.

Maar lang leve Sonja Bakker!

Met Mascha is volgens mij alles goed!

Heb haar laatst nog aan de foon gehad.

Chantal… :frowning: … :hug:

Lieke :clap: :clap: :clap: Knap hoor!!!

(nu ik nog… 25 kg MOET eraf… :shifty: )

Jane :inlove: Prachtige echofoto’s!

Hoe was het vertellen???

Miek, jeetje… eng hoor! :hug:

Marijke, confronterende dag… :hug:

:-* Allemaal!

Hier toch de ongi door gebroken, vanmiddag rond 15.00 uur.

Dus nu gaat de molen echt van start, morgen bloed laten prikken…

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik heb geen moeite met moederdag. We doen er niks aan. Mijn moeder wil het zelf ook niet, ze vind het geld klopperij. Maar ik haar geef haar af en toe ook zomaar een klein cadeautje om te weten dat ik blij met haar ben…

He jakkes, wat balen toch tijger… :frowning:

Echt naar dat het gewoon nog steeds niet gelukt is… je houdt toch nog een beetje hoop he? Zeker als je hebt gehoord dat het zaad toch wat beter was de laatste keer. En wij zijn immers ook zwanger geworden van mindere kwaliteit zaad… had zo gehoopt dat dat jullie ook gegund was…

Maargoed, er gaat iig iets gebeuren voor jullie nu!

Tijger… :hug:

Hopelijk dat de MMM snel iets moois voor jullie kan betekenen!

Hier nog een weekje vrij.

Gelukkig, want ik ben eigenlijk tot zaterdag niet lekker geweest.

Nu een dagje voor mezelf.

Zo even in huis hussen en vanmiddag de stad in.

Fijn dat je nog een weekje vrij bent sproetje… geniet ervan! Sneu dat je de vorige week de hele week niet lekker was… :hug:

Ik baal hier ook: ik voel een erg vervelende keelpijn opzetten. Hoop zo dat het niet doorzet, ik kan me moeilijk weer ziekmelden op het werk… ben daar pas sinds februari aan de slag en al 2 keer een week afwezig geweest… één keer wegens griep en één keer dus wegens die stomme zonne-allergie…

En daarnaast hoop ik ook maar dat het niet een of ander eng virus kan zijn wat kwaad kan voor de baby… bah! :evil:

Nouja, vandaag vrij, dus maar erg rustig aan… kom net mijn bed pas ui, zo even douchen en dan de rest van de dag lekker boekje lezen ofzo…

Lekker Sproetje dat je nog een weekje vrij bent, kan je nu toch een beetje genieten van je vrije dagen, nu je weer een beetje beter bent.

Tierrr, een heel klein beetje hoop hou ik sowieso iedere maand wel.

Vandaag heb ik bloed laten prikken op FSH ( weet niet wat het is) en op Chlamidia ( dan kunnen ze zien of ik het vroeger gehad heb ofzoiets zei de gyn) 20 mei voor de samenlvingstest en dan 28 mei nog een keer bloedprikken…

Vanavond even mijn band en velg laten wisselen, want ik heb splinternieuwe banden gehad van Raim onder me auto en nu blijkt er een velg heel krom te zijn, dus die moet ik even laten richten …

Tijger :hug: Wat verschrikkelijk klte . Ik hoop dat de mm niet al te zwaar voor je word :hug:

Tierrr, niet ziek worden hoor! :naughty: Voel je je al iets beter?

Sproet, lekker hè, nog een weekje!

Jane, hoe was het vertellen???

Memmie, misschien kunnen we elkaar steunen tijdens het afvallen?

Ik zit nu op -3,1

Lieke, jammer hè dat het dan een stuk langzamer gaat… Maar vind dat je al een flinke prestatie hebt geleverd!

Kc, hoe was je eerste moederdag? :-

Hier gaat alles lekker!

Leon kan zitten :clap: en Milan was een klein :twisted: vandaag! Ben blij dat ze allebei lekker vroeg naar bed gingen :lol:

Ben (weer) alleen, maar volgens mij was hij nu onderweg naar huis… Wat heb je nou aan een man die altijd druk is :evil:

Maar hij is wel lief hoor :angel: