*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

@miek1982 wrote:

Leon kan zitten :clap:

Wat goed!! :clap:

Jeetje, wat een grote vent wordt het alweer he?

Het niet ziek worden is mislukt… men, wat voel ik me beroerd… en ik zou zo graag slapen, maar het lukt niet… dus toch mijn werk maar weer afbellen… :cry:

Tijgertje… :hug:

Miek, ik ben nog niet begonnen hoor! Eerst maar een stabielere thuissituatie en dan zien we wel weer!

-3,1 :thumbup:

:clap: voor Leon!

Tierrr, beterschap! :hug: Balen dat je weer af moet bellen, maar jah…je doet het niet met opzet! Kom gewoon verrot uit…net alles achterelkaar.

Sproetje, geniet maar lekker van je laatste weekje vakantie nu je wat opgeknapt bent!

meiden, fijne dag allemaal! :-*

Tierrr… 12 weken!! :dance:

Balen dat je af hebt moeten bellen…

Leon :thumbup:

Hier net terug uit het zkh… en Femke moet helaas toch een spreidbroekje :frowning:

Baal er echt van, zeker nu we de zomer tegemoet gaan en ze steeds meer gaat bewegen.

He jakkes sproetje, wat sneu… kan me voorstellen dat je daarvan baalt…

Maarja, als het beter is… :hug:

Memmie, hoe gaat het nu bij jullie? De rust al een beetje weergekeerd?

Sproetje wat zielig dat Femke toch een spreidbroekje krijgt :hug:

Miek goed dat Leon al kan zitten :clap:

Goed dat je 3,1 kwijt bent :thumbup: Volhouden hoor …

Tierrr beterschap

Ik hoop ook allemaal dat het niet zwaar gaat worden en dat het niet lang gaat duren , die hele mmm.

:clap: voor Leon!

Lotje kan wel zitten, maar valt nog geregeld.

Memmie ik doe heel streng aan Sonja Bakker en het werkt.

Ik vond het nog steeds moelijk, vooral in de avond mis ik het eten.

Maar als ik dan denk dat ik over 6 kilo de kids bij de oppas zet en met hubbie een hele nieuwe gaderobe uit ga zoeken :dance: dan hou ik nog even vol :wink:

Tijgertje, de molen is dan toch aan het rollen :hug:

Moeilijk, maar tegelijk hoopvol lijkt me. Wanneer krijg je uitslagen?

Wat goed van L.eon :thumbup:

Sproetje, wat enorm balen zeg :cry: Het is voor de ouders erger dan voor de baby, maar bah dit gedoe wil je niet eigenlijk. :hug: hopelijk valt het allemaal mee en mag ze hem snel weer af.

Memmie, helemaal verhuisd las ik :smiley: Hoe gaat het met de mannen, is het al weer wat rustiger en huilt J. al wat minder?

Lieke, hoe is de operatie van Lotte gegaan eigenlijk?

Ik ben vandaag met C. naar de kinderarts geweest voor controle. Ze woog 4940 gram en is 60 cm, gaat goed dus. Ik denk al maanden dat ze reflux heeft, maar dat wordt altijd afgedaan met ā€˜alle babies spugen’ en ā€˜zolang ze niet afvalt kan het geen kwaad’, maar met die koorts laatst had ze een rode keel, had zelf het idee dat het van het spugen kon zijn. De KA was weer bezig met dat het niet erg was en was net uitleg aan het geven en een plaatje aan het tekenen van de maag en slokdarm toen ze enorm begon te spugen, zijn bureau helemaal onder en de grond en haar omslagdoek. Hij moest het met een handdoek allemaal wegvegen…ik liep de deur uit met een recept voor zantac… :angel:

Verder mag ze de komende 2,5 nog geen bijvoeding. Ze vertoont eindelijk wat inhaalgroei en zit nog niet op de onderste lijn van de curve. Op de neocate doet ze het goed, hij wil liever dat ze nog wat aankomt, dan nu bijvoeden en dat is toch testen wat wel en niet gaat, en dat daardoor haar groei weer belemmert wordt eventueel.

@Kittycat wrote:

Tijgertje, de molen is dan toch aan het rollen :hug:

Moeilijk, maar tegelijk hoopvol lijkt me. Wanneer krijg je uitslagen?

Aan de ene kant is het moeilijk omdat je niet weet wat je te wachten staat, maar aan de andere kant weet je dat als alles mee zit, je steeds een stapje dichterbij onze wens komt.

17 juni 's avonds krijgen we alle uitslagen en dan horen we ook wat de vervolg stappen zijn...

Maar wat raar dat de arts niet wil kijken of het eventueel reflux kan zijn. Maar eigenlijk wel net goed dat ze precies bij hem alles onder spuugt :lol: . Maar als ik het zo lees dan gaat ze qua groei nu wel langzaam vooruit :thumbup:

Ik zal proberen van de week even de lijstjes aan te passen.
Dames nog nieuwe afspraken , echo's etc in het verschiet ???

Joeeehooeeee, het hartje klopte!! :dance:

Het was wel even zoeken, het zwom telkens weg, haha. Maar gelukkig zei zij al wel heel snel dat ze het hoorde en bleef ze haar best doen om het ons ook te laten horen! :smiley: Het eerste teken van leven na de 12 weken… erg blij mee!

O ja, enne, tijger… voor de lijstjes: mijn uitgerekende datum is 23 november en de volgende echo is 20 mei. En dan 8 juni weer naar de vk.

Tierrr :dance:

Ik ga de datum veranderen , ik heb ze opgeschreven…

Marijke, fijn zeg! :dance:

Ik heb een Angelsound… als je wilt mag je die wel lenen. Mijn schoonzusje heeft 'em nu nog, maar die is net bevallen dus heeft 'em niet meer nodig. Als ik eraan denk neem ik 'em morgen weer mee naar huis. (gaan morgen weer ff bij mijn kleine nichtjes kijken :inlove: :inlove: )

Kan zijn dat je zelf ff gel aan moet schaffen, dat zal inmiddels wel zo goed als op zijn.

Hier gelukkig 3 dagen weer een beetje gezelliger! Jesse heeft de afgelopen 2 nachten beter geslapen, dus ik ook!

Hopelijk blijft deze stijgende lijn voortzetten :pray:

Meiden, fijne avond! :-*

Wat lief, memmie! Zou de Angelsound graag van je lenen! :-

Kunnen we ook direct weer eens even een bakkie doen, ff bijkletsen!

Wat ontzettend fijn trouwens dat het de laatste dagen een beetje lekkerder ging… ik hoop ook voor jullie dat die trend door gaat zetten! :-

Ik ben me trouwens vannacht rot geschrokken. Ik had de afgelopen 2 dagen al steeds wat pijn vrij hoog in mijn zij aan de linkerkant… vlgs mij een beetje ter hoogte van mijn nieren. Erg apart, maargoed, verder niet echt aandacht aan geschonken. En toen werd ik dus vannacht ineens wakker met echt ontzettende pijn op diezelfde plek maar dan aan de rechterkant. Heel raar. Deed zo zeer dat ik even dacht dat ik misschien wel naar het ziekenhuis zou moeten ofzo… maargoed, opgestaan, even rondgelopen en toen zakte het wat af. Weer in slaap gevallen en nu helemaal nergens meer last van, aan beide kanten niet. Vind het zó raar… en ook wel een beetje eng ivm de baby… ook al was dit natuurlijk op een heel andere plek dan waar die zit… maar toch… :think:

Tierrr… :dance: :dance:

En ben je met een angelsound niet bang dat je steeds die bevestiging wil en misschien een keer niet op de goede plek ā€˜luistert’?

Fijn in ieder geval dat Memmie er een beschikbaar heeft :wink:

Memmie, wat lekker dat je weer wat beter hebt kunnen slapen.

Hopelijk zet deze trend door.

Ik ben erg benieuwd of Femke een beetje kan slapen in haar nieuwe houding morgen. Als het goed is, in ieder geval vannacht nog een normale nacht… en lekker knuffelen…pff :roll:

Tijger, hier verder geen afspraken oid.

Op 28 juni pas weer naar het CB.

Mijn agenda is angstvallig leeg sinds we een kleine hebben :think:

Marijke, ik heb 'em thuis!

Ik moet alleen ff kijken of 'ie 't doet met een nieuwe batterij… toen ik 'em gisteren ff testte (nee ik ben NIET zwanger) deed 'ie 't niet…? :think:

Moet even een neiuwe blokbatterij kopen en dan hoop ik dat 'ie 't weer doet.

Ik heb er nooit moeite mee gehad als ik de kleine een keertje niet vond, al kwam dat niet vaak voor! Dan zocht ik gewoon net zo lang dat ik 'em wel had of probeerde ik het 's avonds nog eens.

Sproetje, balen dat Femke een sprijdbroekje nodig heeft…

Moet ze 'em 'n half jaar dragen? Of eerst 3 maanden? Ik hoop dat het haar nachtritme niet verstoort.

Ik herken het… agenda leeg… Alles draait nu om de kleine. Zorg er wel voor dat je ook tijd en dingen voor jezelf blijft doen/gaat doen hoor! Anders breekt het je een keertje op! Gewoon ff geen mama zijn, maar Sproetje (al heb jij dat natuurlijk ook al wel op je werk).

Hoe is het met de rest???

Sommige zijn wel erg stil… :frowning: Hopelijk gaat alles goed?!

:-*

Ik noteer hem gewoon in het lijstje Sproetje…

Op zich is mijn agenda ook vrij leeg en ik heb nog geen kinderen.

De meeste afspraken die er nu in staan zijn van het ziekenhuis…

Gister weer heerlijk aan het klussen geweest in het nieuwe huis.

Onze "inbouwkast"begint nu ook vorm te krijgen.

Nu staat het hele huis op zijn kop van boven naar beneden. Alles even heerlijk soppen , stofzuigen , dweilen , ramen lappen, was draaien en drogen en strijken etc…

Ben vandaag toch een dagje vrij en aangezien ik woensdag een beetje woorden heb gehad met mijn moeder, blijf ik vandaag lekker thuis.

Oke, memmie, je laat het maar even weten! :slight_smile:

Sja, het kan idd 2 kanten op met zo’n ding… óf je wordt er zekerder van doordat je het hartje vaker kan horen, óf je wordt inderdaad onzeker als je het eens niet hoort… maar ik denk inderdaad dat je jezelf daar een beetje tegen moet beschermen door het dan gewoon later nog eens te proberen… Bovenal lijkt het me gewoon heel erg leuk dat je af en toe eventjes kunt luisteren… dus ik hoop dat ie het nog doet, haha! :slight_smile:

Enne… lege agenda? Zelfs ik heb die, en idd ook nog geen kids…

Maar moet zeggen dat ik het op het moment ook wel even lekker vindt om gewoon wat thuis aan te rommelen… heb ook gemerkt dat ik wel opknap van ff en middagdutje… :roll:

Maar memmie, anders spreken we sowieso gewoon gezellig een keertje af? Ergens lunchen of iets anders doen? Met of zonder kids? Kijk maar even! :-*

Tijger, succes met de grote schoonmaak! Ik doe al weken alleen de noodzakelijke dingen… :roll:

Ik had ook een angelsound, kon met ruim 9 weken al wat horen.

Ik vond het heel erg geruststellend. Heb hem aan het eind ook nog een paar keer gebruikt toen ik haar soms niet voelde een tijdje en ook niet wakker kreeg. Dat was wel stressen overigens, maar doordat ik dan gelukkig een hartslag vond was ik weer gerustgesteld.

Afspraken; ik moet 1 juni met C. naar het CB.

Heb verder ook niet veel afspraken, zit meestal thuis of op mijn werk :eh:

Eindelijk helemaal klaar met het huishouden.

Alle ramen van binnen gelapt, beneden ook van buiten.

Alles van het bed gewassen, buiten gedroogd, totdat het begon te regenen, toen kon het als nog de droger in :x

Boven en beneden alles afgesopt, gestofzuigt, gedweild.

Ben nu echt helemaal kapot, ga zo lekker eten en daarna douchen en daarna doe ik helemaal niks meer.

Oja de cake uit de oven halen, die heb ik tussendoor ook nog even gemaakt…

Morgen gaan we naar Cleve in Duitsland, dagje shoppen. We kunnen niet bij ons nieuwe huis komen om te klussen, omdat de Maartensdijkse Acht gereden word ( dat is een wielerronde )

:-*

Chantal :shock: mennnn, wat flink van jou! :clap:

Dan heb je ook wel een dagje shoppen verdient!

Veel plezier!

Dank je wel Memmie.

Het was best mooi weer vandaag en we hebben het gezellig gehad. Alleen niet veel gekocht.

Een grijze trainingsbroek ( het mooie weer komt er weer aan, dus we kunnen weer gaan hardlopen) en een wit lang t-shirt met een grote tijgerkop-print…