*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

Ik heb de lijstjes aangepast.

Ik krijg alleen de link van ons showforum niet werkende :oops:

Wat heb je weinig gekocht tijgertje, knap hoor 8)

Ik heb het sf gevonden, en meteen maar weer even gevuld :smiley:

Ik had ook nog een leuke rok met vestje gezien, maar toen ik het aanhad was het heel erg tuttig, vond het niet leuk staan bij mij, terwijl ik het in het schap hangen en super leuk vond…

Ik zal even kijken of ik iets aan de link van het showforum kan doen, even kijken waarom hij niet werkt…

Ik snap er niks van. Ik ben 9 mei ongi geworden en normaal duurt het maar 5 dagen bij mij en nu vandaag heb ik nog steeds heel licht bruin verlies …

Hoi Meiden!

Sproetje, hoe gaat het met je meisje? Heeft ze er veel last van? Hoop dat de nachten een beetje meevallen :hug:

Memmie, is het weer iets rustiger in huis? Wanneer heb je een afspraak in het ziekenhuis?

Hoe is het met onze twee zwangere mutsen? :mrgreen: Al weer iets minder moe?

Tijger, leuk als het huis stukje bij beetje opknapt! Krijgen we nog foto’s te zien van hoe het word?

Kc, ikke snel naar showforum :mrgreen:

Hier zitten de kinderen allebei in een niet zo gezellige fase…

Bij milan is alles nee en gaat om de kleinste dingen huilen. Erg vermoeiend.

Leon is erg onrustig, omdat zijn ontwikkeling nu heel snel gaat. Hij tijgert de hele kamer door en begint nu te kruipen. Ook is hij elke morgen om half zes wakker :?

Ach gaat wel weer over…

Verder gaat alles goed hoor :mrgreen: :-*

Miek :

Als het klaar is, zal ik nog even foto’s plaatsen.

Dan doe ik foto’s van voor de verbouwing en na de verbouwing

Balen dat je mannetje in een niet zo gezellige fase zitten.

Kan je ze niet in de tuin laten met dit mooie weer, dat ze de energie een beetje kwijt kunnen en dan van de buitenlucht goed kunnen slapen ??

In ieder geval even een dikke knuffel voor je :hug: :hug: :hug:

@miek1982 wrote:

Hoe is het met onze twee zwangere mutsen? :mrgreen: Al weer iets minder moe?

Wel ja joh, noem me maar een muts! :wink:
Ik voel me ook echt gewoon een enorme muts, want ik voel me echt vreselijk ellendig. Sjonge jonge... mijn misselijkheid lijkt nu eindelijk wat minder te worden, maar nu begin ik dus al ongelooflijke last te krijgen van mijn rug. Zaterdag al na een poosje op de braderie te hebben rond gelopen, gister na iets teveel met boodschappen gesjouwd te hebben, maar nu na een dag werken is het helemaal erg... doet echt zó zeer...
Hoe kan dat nou? Zo vroeg in de zwangerschap al? En hoe moet dat nou verdorie verder met werken enzo? Ik baal hier zo van... waarom kan ik nou nooit es een keer gewoon eens even níks hebben? Ik doe altijd zo stom!! :wall:
En ja, tuurlijk, alles voor ons kindje, maar vervelend is het wel... :?

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Jane is... ze post niet zoveel meer de laatste tijd... :think:

Mieke, veel succes met je jongens... het hoort er natuurlijk allemaal bij, maar dat maakt het niet minder vervelend. :-*

Hoe gaat ie met de andere dames? 't Is wel rustig hier hoor..

:-* het gaat goed met mij hoor meiden.

ja ik ben zwanger dus zal een rits noemen aan dingen die ik de dag mee in neem :mrgreen: , snel pijn aan mijn rug (stuitje) dat schijnt te komen van de baarmoeder die groeit en tegen de binnenkant achter bij je rug drukt (dus tierr je bent geen gekke muts, heeeel normaal :-* )

heeeeel moe, borsten :shock: gigagroot!!! en gevoelig uiteraard, veeeel honger, niet veel lusten en dagelijks nog misselijk en pijn in mijn maag, baarmoeder die groeit dus ook de nodige ongemakjes van steekjes en soms op heuphoogte pijn met lopen.

zwanger zijn is geweldig!! :lol: :inlove: nee dat meen ik, vind het helemaal niet erg maar ben gewoon minder fit.

daarom schrijf ik ook wat minder, want sinds kort fulltime job en zwanger zijn is nog even wennen (al krijg ik daar maar korte tijd voor, voor je het weet ben je met verlof :wink: )

al met al gaat het hier dus super goed en ben ik super gelukkig met ons ukje.

miek, minder dat je kids even in een onrustige periode zitten, fijn dat Leon lekker aann het ontwikkelen is :-

kom je ze snel weer showen? :inlove:

tierr hoe is het verder met je?

lekker aan het genieten? morgen weer een echo toch…? of was het overmorgen :think: ?

oh ja KC ik zag C’tje nog in het SF :inlove: :inlove: :inlove: SMELT!!

wat lief en zo mooi kindje :inlove:

zo schattig hoe ze zo dwars in bedje wordt aangetroffen :mrgreen: :inlove:

tijger weer een nieuwe ronde :frowning: :hug: :-

succes met de onderzoeken, hopelijk ben je snel gewoon zwanger hoor! :hug: :-

ah sproet wat balen dat femke zo’n broekje nodig heeft :cry: :hug: :hug: :-
:-

memmie fijn dat je nachtrust weer wat beter is :dance: :-

nou ik heb het proberen goed te maken zo te zien heb ik aardig wat afgetikt :lol:

voor iedereen :-*

Fijn van je te horen Jane, en dat alles goed gaat. :thumbup:

Ook heel erg fijn dat je nu zo kunt genieten van je zwangerschap, heerlijk!

Mij lukt het nog niet echt, moet ik zeggen… toch nog steeds wel wat ongerust en ik heb ook echt gewoon heel veel pijn nu… kan wel janken zo zeer doet het… kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dat heel normaal is… :think: Maargoed, donderdag weer naar de gyn (ook een echo inderdaad :slight_smile: ) dus dan breng ik het wel even ter sprake. Ben benieuwd. Ik houd ook wel in mijn achterhoofd dat de rugpijn misschien niet van de zwangerschap komt, want ik heb de laatste 2 dagen ook erg veel pijn in mijn nek.

Nouja, ik ga nu lekker in bad liggen… even ontspanning voor mij en uk! :slight_smile:

Kom even snel zwaaien.

Femke vindt de spreider overdag geen probleem, maar de nachten zijn drama sinds vrijdag.

Dus wij gaan zo op tijd mee naar bed… :zzz:

Jane , gelukkig ben je helemaal happy met je zwangerschap ondanks alle kwaaltjes waar je last van heb. :hug:

@Jane_S wrote:

tijger weer een nieuwe ronde :frowning: :hug: :-

succes met de onderzoeken, hopelijk ben je snel gewoon zwanger hoor! :hug: :-

Deze ronde en volgende ronde ga ik nog gericht klussen. Op 17 juni krijgen we alle uitslagen die wacht ik nog even af en anders leg ik me er toch een beetje bij neer en laat ik het allemaal een beetje op zijn bijloop met het zwanger worden. Ik begin het nu echt zat te worden en heb ook steeds minder zin om te klussen voor deze reden… :oops:

Sproetje,

Balen dat ze zo slecht slaap door de spreider.

Hopen dat ze er snel vanaf is.

Ben je zelf al weer helemaal opgeknapt ??

:hug:

Als ik het net goed heb gelezen is Newbe weer zwanger !!

Gefeliciteerd meid !!

Ik ga duimen voor je dat het nu wel goed gaat … :pray:

@tijgertje1982 wrote:

Als ik het net goed heb gelezen is Newbe weer zwanger !!

Gefeliciteerd meid !!

Ik ga duimen voor je dat het nu wel goed gaat … :pray:

heee?? :shock: echt? he bah ik houd haar telkens in de gaten en nog lees ik het van jou :lol: :mrgreen: :-

ik gaa zoeken :inlove:

EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAA ZE IS ECHT ZWANGER!! :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance:

Oh meis wat fantastisch GEFELICITEERD :inlove: :dance: :dance: :inlove: :-
:-*

Jippie, gefeliciteerd Newbe! En nou vasthouden kleintje! Wat snel alweer zeg, helemaal te gek! :dance:

Sproet, wat naar voor jullie en je meisje… :hug:

Hoe lang is de bedoeling dat ze dat broekje gaat dragen? Misschien is het een kwestie van wennen? Ik hoop het voor jullie! :-*

Tierrr, wat vervelend dat je zo’n pijn hebt! Klinkt niet helemaal lekker hoor, laat het maar goed nakijken! :hug:

Hoe is het met Heske, Kim, Marscha?

Jane en Tierrr… Ik vind het tijd voor buikfoto’s! 8)

En ga me nou niet vertellen dat jullie die niet hebben, want ik weet dat dat wel zo is :angel:

@miek1982 wrote:

Jane en Tierrr… Ik vind het tijd voor buikfoto’s! 8)

En ga me nou niet vertellen dat jullie die niet hebben, want ik weet dat dat wel zo is :angel:

:lol: :lol: :lol:

nee sorry er is dus echt nog helemaal geen bobbeltje te zien!!!

mijn baarmoeder is diep under skin aan het verder groeien, de vk wilde niet zeggen wanneer deze ongeveer naar de oppervlakte begint te begeven :lol: :lol: naja je weet wat ik bedoel, dat die te zien begint te worden (en ik dus minder last van mijn rug heb :roll: ) :-

hoe is het met jou miek?

willen de jongens al een beetje lief voor jullie zijn? :wink: :-

:think: vooruit ik geloof je :mrgreen:

Maar ik wil elk bobbeltje meebeleven :lol:

De jongens zijn hier weer iets rustiger… Maar af en toe :twisted:

Moest wel lachen vanavond…

Milan moet elke avond voordat hij gaat slapen ‘een hoopie doen’ zoals hij dat noemt. Meneer neemt dan echt de tijd op de wc. Beetje kletsen en zingen. Ik rommel dan meestal een beetje in de badkamer. Hoor ik opeens: zo nu ga ik een mamahoop maken! Vervolgens plopt er een enorme drol in de wc… Hij moest heel hard lachen met de mededeling dat het geen mamahoop was geworden maar een papahoop. Om vervolgens een babyhoop te gaan maken :mrgreen:

Ik lachen natuurlijk, kreeg ik de mededeling: Maar mama het is niet echt hoor, want mijn hoopies kunnen niet praten :lol:

Ik zal binnenkort weer wat foto’s maken… Leon groeit zooo hard!

Ben je nog misselijk Jane?

Vervelend die pijn in je rug, helpt een bad misschien? :-*

:mrgreen: anders moet je maar keertje komen kijken :wink: :-

ik maak iedere week braaf fotootjes dus missen zul je zowiezo niets :-

maar ze zijn nog niet showwaardig :stuck_out_tongue: :lol:

:lol: :lol: :lol: die Milan, oh wat grappig :lol: :lol: :inlove:

lekker die kids met die heerlijke verhalen :mrgreen: :lol:

leuk hoor :mrgreen:

fijn dat je kids weer wat ‘liever’ voor jullie zijn :-*

ja miek helaas nog steeds misselijk, gelukkig is het even stuk minder geweest, maar sinds deze week begint het weer beetje vervelend te worden :frowning:

ja pijn aan mijn rug is vervelend, maarja vk zegt het is de baarmoeder die zo aan de binnenkant drukt, en bad mja houdt er niet zo van :stuck_out_tongue: