Ik wacht wel rustig af wanneer ze wel showwaardig zijn… :roll: Morgen? :mrgreen: En vanaf dan elke week een nieuwe, met gewicht erbij :lol:
Pfff nog steeds misselijk, je zou er gek van worden! Petje af voor je dat je er ook nog eens fulltime bij werkt! Weten ze het op je werk inmiddels?
Ik ga mijn bedje opzoeken… Morgen weer werken. Nog 8 weken te gaan voor de zomervakantie, dus het aftellen is begonnen. Volgende week nog drie dagen op kamp met de kids (zie ik trouwens enorm tegen op) en dan een musical op de planken zetten. Pfff, best lastig hoor om de pubers nog gemotiveerd te krijgen om te werken. Morgen toch maar weer mijn best doen en anders extra lang naar buiten met dit mooie weer
Voor iedereen die dit nog leest: Fijne avond nog of slaap lekker :-*
Miek :
Gelukkig gaat het iets met je jongens.
Maar wel lachen met Milan :lol:
Kleine kinderen kunnen af en toe uitspraken hebben waarvan je denkt hoe komen ze er op …
Joeehoeee, hier vanochtend een goede echo gehad. Heel mooi kindje dat lekker lag te trappelen! :inlove:
Tijger, hoe is het vanmorgen gegaan? Viel het mee? Wanneer krijg je de uitslag?
Tierrr :thumbup: voor de echo …
Ik ben ook weer terug, test is goed gegaan, uitslag heb ik ook gelijk gekregen en hij was positief !! Dus weer een stapje verder en iets dat we uit kunnen sluiten waar het niet aan ligt. :dance:
Genoeg levende zwemmers daarbinnen? Super zeg!
Maarja, waar ligt het dan wél aan? Misschien toch maar snel een HSG?
Of er genoeg levende zwemmers weet ik niet, maar mijn slijmvlies en zuurtegraad zijn van goede kwaliteit en Raim zijn zwemmers kunnen daar gewoon door heen zwemmen en nestelen…
Ik weet nog niet zo zeker of ik een HSG laat doen :oops:
Maar dat komt 17 juni allemaal ter sprake …
Chantal, fijn dat dit iig goed is! :thumbup:
Jane, :hug: voor je rugpijn en misselijkheid!
Miek, :lol: die Milan! Ben benieuwd naar de foto’s!
Suc6 op school! De laatste weken zijn altijd zoooo… rommelig/hectisch/etc.
Marijke, wat super dat de echo weer zo goed en mooi was! :dance: :thumbup:
De Angelsound doet het met een nieuwe batterij! Dus je mag/kan 'em gebruiken!
Kiek maar efkes wanneer het je past om eens af te spreken.
NEWBE, GEFELICITEERD! Super hé!
Hoe is het met de rest???
Mascha, Sproetje, KC, …
Er zijn een paar meiden erg stil…
Mascha, hoe gaat het met je? Lang niets meer van je gehoord…
Heske, heerlijk van je meiden aan het genieten?
Lieke, hoe is het met Lotte?
Kim3e, Hoe gaat het met jou? Slaan de medicijnen nu eindelijk wat aan?
LU, hoe gaat het met Rowin Lenn?
A-S, en met jouw mannetje Julian?
:-*
:dance: :dance: :dance:
De keuken van ons nieuwe huis zou in week 23 geleverd worden en kreeg vanmiddag de bevestiging dat ze hem 28 mei al komen leveren. Ik heb tegen Raim gezegd dat ze 1 juni komen, dan heb ik dat weekend na levering een verrassing. OOO ik ben zo blij, dan kunnen we het eindelijk afmaken en krijgen we een beetje rust in ons leven…
:dance: :dance: :dance: Fijn, Chantal! :dance: :dance: :dance:
Leuke verrassing! :thumbup:
Zo, ben ik ook weer even.
Allereerst, Newbe gefeliciteerd meid!! Super dat het zo snel weer raak mocht zijn :dance:
Miek, Femke moet de spreidbroek 2 maanden dag en nacht om en daarna alleen nog met slapen.
Haar afwijking was vrij mild, dus het valt eigenlijk best mee.
Zeker nu ze er bijna helemaal aan gewend is.
Ze rolt er vrolijk mee rond en sinds twee nachten slaapt ze er ook goed mee… en kunnen wij ook weer wat uurtjes pakken.
Stuk beter voor mijn humeur :mrgreen:
Tijger, fijn dat de eerste uitslagen goed zijn :thumbup:
Tierrr… joepie… weer een mooie echo :inlove:
Jane, balen dat je zo’n last van je rug hebt.
Ik moet eigenlijk naar de bekkenfysio om te kijken of ik niet recht gezet moet worden ofzo. Volgens mijn eigen fysio krijg ik met een evt. volgende zw. schap anders zeker al vroeg last van mijn heup.
Er schijnt een flinke wachttijd te zijn…
dus maar niet te lang wachten met het maken van een afspraak :shifty:
Memmie, je vergeet te vertellen hoe het met jou zelf gaat.
Ik kom het vanavond lezen (man is avondje weg en ik ga denk ik met het laptoppie in bed x factor kijken )
Aaah! ´k Hoor net dat mijn vriendin is bevallen van de 2-ling! :dance:
38w1d! Een jongen en een meisje :inlove: :inlove:
Keizersnede, hoofdjes lagen niet goed helaas…
Alles goed! Ik stuiterrrrrr!
Memmie, wat goed!!!
En best lang gedragen voor een tweeling toch?
ooh meiden, ik heb alleen gelezen deze week, was en ben zoo kapot van vermoeidheid Deze week heb ik 2 halve en 2 hele dagen gewerkt ipv 3 hele, en 4 dagen laat naar bed en vroeg uit bed was even iets te veel. C. krijgt namelijk nog een voeding rond middennacht. Ben van de week in slaap gevallen met C. op schoot, ik werd om 1.15 wakker :shifty:
Maar ik las dat Tierr weer een goede echo heeft gehad, super de super Jullie zijn alweer voorbij 1/3 van het totaal!
En newbe zwanger las ik, geweldig! Dat heeft ze dit keer dan heel snel gedaan Gefeliciteerd Newbe :thumbup:
Tijgertje, mooie uitslagen las ik. Ik heb geen idee wat het betekent, maar ik hoop dat het snel een positieve zwangerschapstest betekent.
Werk jij op een middelbare school Miek?
C. gaat goed :thumbup: Ze wordt nog eens een zwaargewicht, jemig ik zie haar gewoon elke dag groeien, vanmorgen woog ze alweer 5140 gram. Kleding die gisteren te groot was past opeens. Waar is mijn kleine baby gebleven :think:
KC :hug: :hug: :hug:
Memmie:
Gefeliciteerd !!!
Leuke een jongen en een meisje als tweeling…
Wij gaan zo naar dierenpark Amersfoort.
Gister druk in het huis geweest, Raim heeft de inbouwkast afgemaakt en ik heb de hele badkamer grondig gesopt (van boven naar beneden en van links naar rechts) met antikal, chloor, ajax. Die is dus ook lekker fris en kan weer gebruikt worden…
Morgen alles hier in Soesterberg netjes aan kant maken (huis en tuin) want we hebben dinsdag om 17.00 uur een bezichtiging van een man uiy Bosch en Duin :dance: Nu maar hopen dat ie het ziet zitten en een mooi bod uitbrengt zodat we het kunnen verkopen
Tijger wat fijn dat er weer een bezichtiging is, mijn :thumbup: draaien vollop!!
memmie hoe is het nu met jou en je gezinnetje? :-
gefeliciteerd met je vriendin, dat lijkt me gaaf een tweeling en dan een meissie en een jongen :inlove:
sproet fijn dat femke een beetje aan haar(tijdelijk) broekje begint te wennen :-
oeh kc wel om jezelf denken he :hug: :-*
ja ze groeien hard he!! :shock: :inlove:
Hai meiden, even mega snel…
Morgen kom ik bijlezen maarre… we gaan nu naar Miekje :mrgreen:
Mascha fijn dat je er weer bent.!!!
Hoe was het bij Miekje ?
En natuurlijk hoe was het met het gezinntje ?
Hey Mascha! Da’s lang geleden! Hoe was het bij Miekje en fam???
En hoe is het met jou?
KC, lekker bij gekomen meis?
Sproetje, fijn dat Femke al een beetje aan haar sprijdbroekje went!
Chantal, spannend, weer een bezichtiging! Ik hoop voor jullie dat deze man het huis wil kopen en een goed bod doet
Hoe is het met de zwangere meiden, Marijke, Jane-s en Newbe???
Miek, en met jou en je kerels?
Waarschijnlijk komen ze morgen thuis, mijn vriendin en de tweeling.
Het jongetje woog bij de geboorte 2700 gr en het meisje 2950 gr erg mooi dus! Ze doen het goed! Mijn vriendin voelt zich ook goed.
Ik ben heel erg benieuwd naar de kleintjes :inlove: :inlove:
Ben nog niet wezen kijken, heb zoiets van; ik kijk wel ff als ze thuis zijn. Het is nu druk genoeg met fam. in het ziekenhuis en zo kunnen ze zelf ook ff bij komen. Hun oudste dochter (even oud als Tycho, we kennen elkaar van de ‘pufclub’ van toen) was ook ff van de mik… logisch. Eerst maar ff de rust een beetje terug.
Hier alles redelijk! Jesse heeft nog steeds zijn neusje potdicht zitten zowel overdag als 's nachts en dat wil niet overgaan… Ook heeft hij een gruwelijk ontstoken ringvinger mijn kleine poppie… Dus morgen maar weeeeeer naar de ha. Kan ze ook meteen weer ff naar zijn neus/oren en keeltje kijken.
Zijn vingertje zal wel doorgeprikt moeten worden… Het hele vingertje is gezwollen, rood, dik en warm. Kwamen er vandaag achter. Ik maak altijd zijn handjes vingetje voor vingertje schoon en toen zag ik het :shock:
Mijn ouders hadden het zaterdag en gisteren nog niet gezien/ontdekt (waren ze zaterdag en hebben ze gisteren weer opgehaald).
Tycho wordt volgende week onderzocht/geobserveerd. Ik ben benieuwd…
…mijn moppie…
Volgend weekend gaan we een weekendje weg…heerlijk! Hebben een lang weekend in Brabant voor 11 euro ‘gewonnen’ op vakantieveilingen.nl!!! Met bij komende kosten alles bijelkaar nog (lang) geen 50 euro :shock: Da’s dan wel te doen!
Fijne avond! :-*
kom gauw ff bijlezen!!! Wat lief die felicitaties!!! :oops: :oops:
Echt super en dat terwijl ik jullie zo verwaarloos!!! Ga ff wat doen nu en straks naar Miek en Livia kom later ff bijlezen!!!
:-* :-* :-*