Mascha en Newbe :
Hoe was het bij het Miekje ?
Helaas gaat de bezichtiging niet door. Ze hebben vanmorgen afgebeld. Gistermiddag zijn ze nog even langs gereden en de vrouw vind het een uithoek en ziet zichzelf daar niet wonen, de man zag het wel zitten…
Nu maar hopen op een snelle nieuwe bezichtiging, we zijn al 10.000 in prijs gezakt :oops:
Chantal…Jeetje, BALEN zeg!!! :hug:
Mascha en Newbe, Hoe was het bij de fam Miekje???
Wat een gedoe zeg… las het in het Livia topic. Hopelijk komt er snel wat ‘schot in de zaak’.
Hier weer een :evil: dag…
Ben zelf strnt chaggie en jah, dan kun je ook niet veel hebben.
Slaap erg slecht op het moment. Hoop zo dat de ha nu iets voor Jesse gaat doen Dan slaap ik ook weer beter en geruster. Ben ik zelf van overtuigd! Lig nu constant te luisteren hoe Jesse ademt en OF ie ademt. Vannacht ook tot 1 uur wakker gelegen en Tycho was er alweer om half 6
(mocht ook niet heel ff de kleintjes van mijn vriendin komen bewonderen… liever morgen, maar dan kan ik niet en a.s. weekend gaan we weg dus dan wordt het alweer na het weekend. Jammer… was wel een beetje 'n teleurstelling… )
Maar goed…
Merijn gaat straks met Jesse naar de ha… Arm ventje! Het is gruwelijk ontstoken en kreeg hij net nou juist dat zelfde vingertje dussen een kastje… BRULLEN! Was niet stil te krijgen… (dan huil ik erbij :oops: zoooo zielig)
Eén voordeel ervan: Het is nu vanzelf open gegaan. Hopelijk hoeft ze het dan niet nog eens door te prikken
We laten de afspraak lekker wel staan, kan Merijn meteen weer ff zijn neusje bespreken!
Zo, zal zo ff de lasagne oven-klaar maken :drool: :drool: :drool:
Ben ik wel aan toe, een heerlijk bord eten :mrgreen: of 2 :silenced:
Yep, ik ben een hele erge emo-eter… :oops:
Zit ook niet voor niets op het moment in een GROOOOOTE maat… :evil: :oops: :wall: :naughty: :snooty:
Moet nodig streng aan de lijn, maar kan me er niet toe zetten. Het is nog niet stabiel genoeg thuis… -zucht- (slap excuus, maar als alles goed/beter loopt dan gaat het gemakkelijker, Cker als je een emo-eter bent)
Zooooo, Zeur/zeik modus UIT! :oops:
:-
:dance: :dance: jaaaaa! :dance: :dance:
Heb net de kleintes (toch) ff snel mogen bewonderen!
Wat een poppies :inlove: :inlove:
Wat een wondertjes :inlove: :inlove:
Prachtig!
Ha ha… leuk hoor!
Hier weer twee slechte nachten gehad (slapen met een spreidbroek valt voor Femke toch nog niet mee, hoewel het overdag wel goed gaat).
Dus ik duik zo mijn bedje in
Tijger balen dat de bezichtiging was afgezegd.
Memmie :
Leuk dat je toch even bij de tweeling mocht kijken.
Als ik het goed hebt onthouden, ga je dit weekend weg ?
Heel veel plezier en geniet een beetje…
Sproetje:
Balen dat je weer zo slecht slaapt …
Ik zit nu in een leeg huis op de nieuwe keuken te wachten en dan vanmiddag even bloedprikken…
Chantal, thanks! :-*
We gaan rond 12-13 uur weg. Dan kunnen de mannetjes mooi in de auto slapen!
Fijn weekend allemaal!
meiden ben heel druk met voorbereidingen van vakantie dus heb nog helemaal geen tijd om te reageren! Vannacht gaan we rijden.
Allemaal een dikke :-* En tot over 2 weken!
Liefs
Memmie en Newbe dus lekker op pad… doen jullie goed :mrgreen:
Ik ga vanavond met een vriendin uit eten. Ook zin in!
Tijger, is alles goed gegaan met het leveren van de keuken?
Femke begint nu te tijgeren en heeft zichzelf nu in een hoekje gewerkt.
Oooh en zit met haar vingertjes aan de witte muur.
Pff… dat wordt nog wat met ons. Kunnen we eigenlijk dus helemaaal niet tegen
Newbe jullie ook een fijne vakantie !
Sproetje:
Wat leuk dat Femke gaat tijgeren… en ja kinderen en witte muren …
Voorlopig zal ze het vaker gaan doen :oops:
Alles is goed gegaan met de keuken , hij staat nu gestald in de woonkamer. Zodra hij geinstalleerd is , maak ik een foto …
Hoi meiden, ben ik weer 8)
Heb nog niets bijgelezen, ga eerste even lekker in bad, want die staat koud te worden…
Meld alleen even dat ik nog leef :mrgreen:
Miek wat leuk dat je even snel komt laten weten dat je nog leeft
:mrgreen: :lol: :mrgreen:
Memmie:
Hoe was je weekend ??
Mascha:
Hoe is het met jou en hoe was het bij Miekje ???
Hier een druk weekend gehad met de keuken. Zaterdag eerst alle leidingen ingevreesd en stroom getrokken. Vandaag de bovenkastjes opgehangen en de onderkastjes op zijn plek gezet ( moeten alleen nog worden afgesteld). We hebben veel moeite gehad met de bovenkastjes op te hangen want het plafond niet scheef , dus kregen we de kastjes niet waterpas. Maandag en dinsdagavond gaan we verder met de kasten…
Ik heb het special lijstje weer aangepast…
Zoooo, ben weer lekker schoon… :mrgreen:
Tijger wat fijn dat je keuken er is! En zo te horen schiet je al aardig op. Ben erg benieuwd naar het resultaat!
memmie en Newbe, hebben jullie een lekker weekend gehad? Of ging Newbe langer weg? :think:
Sproet, leuk die tijgerende kindjes, maar er blijft idd niets netjes :roll: Krijgen we nog foto’s te zien?
Maschaaaaaaaa, weer ben je???
Hoe gaat het met Jane en Tierrr?
En met onze KC?
Voor iedereen een dikke :-*
@miek1982 wrote:
Tijger wat fijn dat je keuken er is! En zo te horen schiet je al aardig op. Ben erg benieuwd naar het resultaat!
memmie en Newbe, hebben jullie een lekker weekend gehad? Of ging Newbe langer weg?
Zodra de keuken helemaal staat, maak ik foto’s.
Newbe is twee weken met vakantie…
Hoe voel je je verder tijger? Geen onderzoeken meer? Wanneer krijg je uitslagen?
Ik voel me net als normaal, heb verder geen kwaaltjes ( alleen op twee plekken op mijn lip een koortslip )
Afgelopen vrijdag ben ik bloed wezen prikken en tot 17 juni ben ik van de onderzoeken af. 17 juni om 18.45 uur krijgen we alle uitslagen en word er gekeken wat er nu verder gaat gebeuren …
Het is nu dus echt afwachten…
Kun je je er een beetje bij neerleggen? Of ben er veel verdrietig?
Kan me er op zich aardig bij neerleggen, maar als ik veel zwangere vrouwen op een dag gezien heb, heb ik het soms 's avonds wel even moeilijk en ga ik zitten denken waarom het bij ons niet zo mag zijn.
Toen voor het gesprek en de onderzoeken had ik het ook even moeilijk in het ziekenhuis. Je zit op een afdeling met allemaal zwangere en dan zit er zo’n muts naast je met een dikke buik alleen maar over die buik te aaien en maar te zeuren over van alles. Dan moet ik echt even tot 10 tellen want ik zou zo tegen haar willen zeggen dat ze blij moet zijn met die bolle buik en niet zo moet zeiken over alles… :oops: :oops:
Dat kan ik me helemaal voorstellen :hug:
Vind dat je het heel knapt doet allemaal! weet niet of ik nog wel zo positief zou zijn als ik in jouw schoenen stond :hug:
En ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen, ga in elk geval aan jullie denken en voor jullie duimen…
Dank je wel Miek vind ik lief van je… :-*
Ik wil voor mij gevoel wel alles gedaan hebben om onze wens uit te laten komen…
Hier ook even een meld.
Heb heel de dag op de tennisbaan doorgebracht en twee lange partijen gespeeld. Was wel heerlijk om weer even flink te sporten.
Maar nu gauw douchen want morgen moet er helaas weer gewerkt worden…
Tijger, inderdaad moeilijk om dan het gezeur van zo’n “zwangere muts” naast je te horen… :hug: