Nog gewonnen Sproetje :
Ik duik lekker mijn bedje in, heb nu last van mijn rug, dan kan dat ook even rusten…
Morgen weer om 5,15 uur op om te gaan werken … :?
Meiden slaap lekker vannacht …
:-*
Haai sproet! Zwaai, zwaai :mrgreen:
Tijger dat is zeker vroeg! Slaap lekker :-*
Wow… dat is echt vroeg :shock:
De driesetters wel allebei gewonnen ja.
Stond de eerste set met 5-0 voor en verloor die nog met 7-6 :wall:
Daarna 6-1 6-3.
Dus was wel even zoet
Ga nu echt douchen!
Ooh Tijgertje :hug: Wat is dat rot he.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap van C. zooo vaak bij de gyn gezeten en elke keer als ik een vrouw met platte buik zag voelde ik me zo rot.
Soms zie je het gewoon, die treurige/gespannen ogen, een man ernaast, de stilte tussen hen… de papieren die ze in hun hand hebben als ze weg gaan en soms waar ze daarna heen gaan…‘naar de overkant’ (intake voor de anaesthesie) Ik heb er zelf ook eens gezeten, intens verdrietig, met een dode baby in mijn buik
Je weet dat als een jonge vrouw met platte buik zit er iets aan de hand is, je gaat niet voor niks naar de gyn. Ik vond dat zeker geen moment om euforisch over mijn eigen zwangerschap te zijn of om te klagen.
Ik weet ook nog zo goed dat ik na mijn curretage nog niet naar huis mocht en er vanwege plaatsgebrek een vrouw op de kamer werd geplaatst die 36 weken was en waarvan de vliezen gebroken waren, en maar klagen dat ze niet van haar zwangerschapsverlof had kunnen genieten :shock: en dat die weeen zo’n pijn deden :evil: :evil: Heel de dag heb ik me goed gehouden, tot dat moment, ik was woest en verdrietig tegelijk.
Zij zou met een gevulde maxi cosi naar huis gaan, ik niet…
Sommige mensen hebben geen enkel begrip :hug:
Sproetje, goed zo hoor, gewonnen!
Dat van die muren :shock: Is het naief dat ik daar nog nooit over nagedacht heb :shifty: Hier geen spierwitte muren, maar ze moeten wel zo blijven als ze zijn :o
Tijgertje, wat maken jullie een tempo joh met de keuken. En ik vind het zo knap dat jullie alles zelf doen :thumbup:
Was hub nog verrast dat de keuken er iets eerder was?
Zonde dat de bezichtiging niet door ging.
Hier gaat alles zijn gangetje.
C. is dinsdag alweer een half jaar. En wat een half jaar. Ik ben blij dat het nu zo goed met haar gaat. Tis zo’n heerlijk kind. Alleen die ellendige diarree steeds, zo irritant :roll:
Vandaag hebben we een weekje vakantie geboekt. We gaan een weekje naar Frankrijk met de auto. Ben zo benieuwd hoe dat zal gaan. Ze heeft tot nu toe altijd alleen in haar eigen bedje gelegen 's nachts (vanaf dat ze thuis is uit het ziekenhuis).
Hee dames,
Ik schaam me diep… maar het is de afgelopen week echt niet van posten gekomen. Heb wel steeds alles bijgelezen, maar had het zo druk en was zo moe dat ik echt gewoon geen puf had om te reageren… :oops:
Ook nu nog niet zoveel puf om op iedereen afzonderlijk te reageren, maar wel wel even iedereen een :-* brengen!
KC:
Wat goed dat het nu wel goed gaat met C.
Wel zielig dat ze steeds diarree heeft. :hug:
Hub vond het zeker een verrassing van de keuken. Hij kon het niet helemaal geloven dat ie er al was. Hij maakte me zelfs uit voor leugenaar ( ik had vrijdag verlof en had gezegd dat ik om 8 uur bloed ging prikken en dat ik de hond vast bij ma bracht ) Achteraf vond ie het wel een goede leugen en hij vond het leuk dat ie er al was…
Kc, wat vervelend van die diaree… Je zou het eens op kweek moeten laten zetten, wie weten halen ze er iets uit! Leon had het toen ook zo erg, is wel vanzelf weer overgegaan… Misschien als ze vaste voeding kijgt dat het dan beter gaat?
Tierrr, geeft niets… Doe maar rustig aan… Al mis ik je wel als je er niet bent :mrgreen:
Tijger, leuke verrassing :thumbup:
Hier niets te melden… denk ik :think:
Meiden, hoe staan jullie trouwens tegenover een meeting???
Hoelang blijf ik trouwens nog kleuter? :think: Ben wel toe aan een volgende rang 8)
Miek, volgens mij bij 1500 of 1600 berichten word je een kiddo, dus je moet nog even flink doorbeppen … :mrgreen:
Memmie, hoe is het nu met je jongens? Is er al iets meer rust in huis?
Zooo, Milan op de peuterspeelzaal, Leon in bed en mama lekker op de bank :mrgreen: Moet nog genoeg doet, maar heb echt geen zin! Loopt vast niet weg… helaas
Iedereen aan het werk?
Haaay!
Miek, rustig…nee! Het balletje rolt nu voor verdere stappen…
We zijn gisteren met Tycho naar het ziekenhuis geweest.
Best heftig allemaal! Pffff…
Tycho liet ff goed zien hoe hij thuis ook kan zijn. En dan in combinatie met onze informatie vond de arts het best wel heftig.
“hoe houdt u het vol?” Ik: “nou, NIET meer…” “Dat kan ik me heel goed voorstellen mevrouw.”
Het voorstel van hem was om Tycho naar een MOD te sturen (medisch orthopedagogisch dagcentrum, 1,5 - 4 jarigen, puur voor gedragsondersteuning) om te kijken wat zij ervan vinden en hoe zij Tycho kunnen begeleiden en ons dan ook weer.
Ook had hij het meteen over speciaal onderwijs :shock: Mennnn, gaat wel erg ver vooruit vind ik. eerst maar ff kijken hoe het daar gaat.
Schrok wel en laat ook regelmatig ff een traantje rollen… Vind het zoooo heftig! Maar goed, zoals het vanochtend weer gaat, dan MOET het echt gaan gebeuren. Zo kan het niet!
Pffff… mijn lieve, kleine mooie mannetje… maar vaak ook zo’n onmogelijk kereltje… -zucht-
Memmie,
ik vind het ook nogal een grote stap om nu al te zeggen dat Tycho misschien speciaal onderwijs nodig heeft. Misschien als het mannetje wat rustiger word, dan het dan allemaal wat lekkerder gaat lopen.
Maar wel goed dat ie in het ziekenhuis even liet zien hoe hij thuis ook is.
Zo krijgen de artsen gelijk een goed beeld bij jullie verhaal.
Ik ga heel duimen voor jullie dat de MOD is voor jullie kan betekenen.
Chantal :-*
Jeetje memmie, heftig zeg… pff… kan me voorstellen dat het allemaal heel dubbel voelt. Aan de ene kant de opluchting dat er wat gaat gebeuren, aan de andere kant is het natuurlijk allemaal niet niks.
Maar hee, ik heb een poos stage gelopen op een MOD en dat was een heel leuke plek voor de kids en een heleboel kinderen gingen ook echt heel goed vooruit… sommigen zelfs zodanig dat ze gewoon naar een gewone basisschool konden. Dus houd de moed erin meid, jullie krijgen hulp en het komt goed met allebei je prachtige knulletjes! :-* :hug:
Heb je enig idee wanneer hij op de MOD terecht kan?
Heb je trouwens komende week maandag/donderdag/vrijdag tijd om ff irl bij te praten?
Haha, Miek, je hebt nog wat te doen voordat je kiddo bent… succes!
Ik wil graag kletstante worden, maar het lukt me momenteel niet om veel te posten… gewoon echt de energie er niet voor…
Een meeting lijkt me trouwens helemaal super, ik ben voor!
Ik ben ook benieuwd hoe het met de andere meiden is… newbe, Mascha, Heske…
En ik moet ook zoveel aan miekje denken… :hug:
Memmie :hug: Niet leuk lijkt me om dat zo allemaal over je kind te horen. Aan de andere kant is het wel goed dat je nu geholpen wordt met hem.
Maar 1 stapje tegelijk hoor. Hoe het er over een paar jaar uit ziet zie je dan wel weer :-*
Tierrr, je gaat al richting de helft he, en Jane ook :dance:
Wil je weten wat het wordt en mogen wij dat ook weten?
Misschien heb je dat wel eens gezegd al, maar ik weet het niet (meer)
Ik ben met C. met de zantac (ivm reflux) gestopt, de luiers waren zo dun dat de diarree direct geabsorbeerd werd door de luier, en zere billetjes. Vorige keer duurde het een kleine week voordat het weer helemaal goed was, het lijkt er nu op dat het weer de goede kant uit gaat. Toch gek he, elke keer als ze wat anders krijgt dat haar dieetvoeding is het mis.
Ik ben dinsdag met haar op het CB geweest, ze was toen precies een half jaar en 62 cm en 5620 gram (had wel net gedronken). Ze gaat echt goed nu met haar gewicht en vooral lengte. En dat te bedenken dat ze maar 43 cm was bij haar geboorte.
We moeten weer een heupecho laten maken. Die heeft ze met 3 maanden ook al gehad en toen was het goed, maar nu twijfelen ze weer, haar heup is minder soepel en ze heeft beenlengteverschil :? Hopelijk is het niks
Enne meeting…lijkt me gezellig :thumbup:
Mascha en Newbe, hoe was het bij Miekje?
(Newbe is trouwens op vakantie op het moment)
Hmm, KC, wat balen dat het weer nodig is een heupfoto te maken… ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen. Super iig dat jullie dametje zo goed groeit… zag laatst je foto’s in het showforum… echt prachtig, wat een poppie! :inlove:
Wij willen niet weten wat het wordt, dus helaas… jullie zullen nog even geduld moeten hebben. Of gewoon aan miek vragen om een voorspelling… :mrgreen: Ik ben trouwens wel nieuwsgierig hoor, maar het lijkt me gewoon zo leuk om echt verrast te worden bij de geboorte. Ik heb ook absoluut geen voorkeur.
Oooh wat jammer voor ons :eh:
En toch kan ik het me altijd zo slecht voorstellen dan mensen willen wachten :lol: Ik was veeeel te nieuwsgierig. En tis ook veel makkelijker met kleding kopen :silenced: Maar nog 25 weken wachten nog, ooh wat een spanning En als ze het nu per ongeluk zien
??
Haha, sja, als ze het nu per ongeluk zien dan is het niet anders… maar dan houden we het wel voor onszelf! :mrgreen:
En nieuwsgierig ben ik ook wel, hoor! Al maakt het me dus helemaal niks uit wat het wordt, het is toch spannend… Maar ik vind gewoon die verrassing zo leuk! Het zoeken naar een jongens én een meisjesnaam…
Kleertjes kopen vind ik niet zo’n probleem. Ze hebben ook heel leuke neutrale pakjes en ik wil toch eigenlijk mijn best doen om niet téveel te kopen… waarschijnlijk krijgen we ook al een hele berg en ze hebben het toch over het algemeen niet heel lang aan. En shoppen voor schattige meisjeskleding of stoere jongenskleding dat kan ik vervolgens de komende jaren ook nog wel doen.
Nee echt, jullie zullen geduld moeten hebben! :lol: