Jaaaaaane, kom jij ook eens even vertellen hoe het met je gaat! :-*
Waarschijnlijk net zo moe als ik, dat je daarom hier zo weinig post… ik ken het! En ik werk nog niet eens fulltime… :roll:
Haaaaai meiden 8)
Memmie, wat vervelend voor jullie :hug: Wel goed dat er nu wat gaat gebeuren, want volgens mij kun je echt niet meer… Houd op de hoogte!
Leuk dat jullie positief op een meeting reageren. We kunnen ergens wat gaan drinken of een dagje weg met de kinderen erbij, of… Gooi maar wat op tafel, ik vind alles leuk :mrgreen:
Kan ik meteen Tierr goed bekijken en een voorspelling geven. Heb je immers ook zwanger gemaakt door het raampje heen Deze heks kan zooooo veel!
Kc, hoop dat je meisje snel van de diaree af is, want dat is niets… Ben benieuwd! En wat groeit ze nu hard zeg!
Vandaag sportdag gehad en verbrand :o Het was een leuke dag, maar niet zo slim op me niet in te smeren :roll:
Verder gaat hier alles wel zijn gangetje…
Kc, wat een onzekerheid weer dat jullie weer een foto moeten laten maken! Heb je al een afspraak staan? Hoop dat alles goed is… :-
Sproet, hoe is het met Femke en haar broekje? Heeft ze (en jullie) haar draai een beetje gevonden? Met dit warme weer is het misschien wel wat lastig voor haar of valt dat wel mee? :-
Janeeeeeeeee, lig je weer te slapen :mrgreen:
Heske, kom je weer iets over je meiden vertellen?
Kim hoe gaat het met jou?
Miekje… denk vaak aan jullie :-*
Lieke hoe gaat het met jouw gezinnetje?
Newbe, beetje aan het genieten van je vakantie?
Mascha, we willen graag weten hoe het met je gaat?
Tijger, is je keuken al klaar?
Mij maakt het niet zo veel uit hoor wat we met een meeting gaan doen.
Ik heb vandaag gebeld voor een heupecho. Ze kan 5 juli pas terecht. Dat is over een maand, en hoe ouder het kindje hoe lastiger het is om te behandelen heb ik eerder begrepen :roll: Ik heb nog kindergeneeskunde gebeld (waar ze nog onder controle is) om te kijken of zij iets konden betekenen in het boeken van een spoedplek, maar de assistente wilde me niet behulpzaam zijn.
Ze groeit zeker goed. Echt met dank aan de nieuwe voeding hoor. Ze komt vaak 200-250 gram per week aan.
Lekker goed met after sun smeren maar miek.
@miek1982 wrote:
Kan ik meteen Tierr goed bekijken en een voorspelling geven. Heb je immers ook zwanger gemaakt door het raampje heen![]()
Hihi, ja, dat is waar ook! :mrgreen:
En ik zei toevallig eergister nog tegen mijn vent dat ik het zo knap van ons vond dat we met hulp van de hormoontjes helemaal zelf dit kindje hadden gemaakt… maar niet dus!

Wat we gaan doen met de meeting maakt mij ook niet zoveel uit, lijkt me gewoon alleen al super gezellig om iedereen eens in het echt te zien!

KCm jeetje, wel balen dat het zo lang moet duren voordat je terecht kunt zeg… stom… :?
Denk dat we maar met z’n drieen moeten meeten :lol:
Oproep aan de Oktoberstoppers 2008: wie willen er meeten? Wie heeft er een leuk idee?
Gisteren aan de borrel geweest, zit dus nu met een kater op de bank. Weet nou weer waarom ik niet meer dronk :roll:
En 6 uur een kind aan je bed is dan echt te vroeg!
Vanmiddag nog maar even terug mijn bedje in 8)
Kc, balen dat het nog zo lang duurt…
Tierrr, :-* (jullie hebben een prachig kindje gemaakt, mag je nu al trots op zijn)
he meiden sorry dat ik jullie zo verwaarloos.
Ik blijf nog erg moe en druk met werk.
wilde jullie laten weten dat wij gisteren nog voor een echo zijn geweest.
ons kindje doet het super goed :inlove: :dance: gemiddeld ligt het kindje zelfs 4 dagen voor en kwam ik gisteren uit op precies 17 weken :shock: :lol: :mrgreen:
ze kon ons ook met zekerheid zeggen dat het een jongetje wordt!
nog even een zwaai en een kus! :-*
Jane :shock: Ik ben totaal ik shock! Zie je wel dat ik het altijd fout heb :lol:
Wat leuk een jongen! :dance:
Ga je de echo’s ook nog showen? :inlove: :-*
Jaaaaaaa Jane!! Een jongen!! Gefeliciteerd, wat leuk! :inlove:
Had je dat nou zelf verwacht, of niet? En inderdaad… fooootooooo’s!! :mrgreen:
Hoi meiden,
FF ego bericht:
Wij zijn gister al terug gekomen van vakantie (een week te vroeg)
R was de hele week uit haar doen. Ze had koorts, diarree en ze sliep slecht en dronk heel weinig. Zelf konden we daardoor ook helemaal niet uitrusten… Ikzelf ben de hele dag misselijk :sick: :sick: en heb heel erg maagpijn gehad en hoofdpijn :wall: . Ik ben echt super moe
en heb lood in mijn benen. Verder heb ik het heel snel benauwd. Dus het leek ons beter om naar huis te gaan. Dan kan je ook veel makkelijker naar een dokter enzo.
Liefs :-*
Aaah jakkes newbe, wat zonde zeg… echt jammer! :hug:
Maargoed, die misselijkheid is gelukkig voor een goed doel… wanneer mag je voor een echo? :-*
Newbe,
balen dat jullie dat kleine zo ziek is en dat jezelf ook niet lekker bent en daardoor de vakantie heb af moeten breken :hug: :hug:
Miek:
Lijkt me leuk om mee te doen met de meeting.Ik zal eens nadenken over leuke dingen…
Jane:
een jongetje, wat leuk !!!
KC :
wat kan C pas laat terecht in het ziekenhuis…
Af en toe bellen en kijken of er misschien iemand uit is gevallen en dat je dan wel eerder kan ???
Tierrr en Jane :
Als jullie weer even online zijn om bij te kletsen, dan moeten jullie even een kijkje op blz 1 van het topic en dan voornamelijk bij de lijstjes !
Hahaha, wat leuk bedacht tijger! :mrgreen:
Ik heb zelf dus echt geen flauw idee he?
Ik ga proberen via de huisarts een spoedafspraak te krijgen, maar ze waren vrijdag steeds niet bereikbaar. Hang je daar ruim 5 minuten in de wacht, dus steeds maar opgehangen (terwijl als je er komt er bijna nooit iemand bij de balie staat, dus beetje raar dat ze niet gewoon de telefoon beantwoorden :evil:)
Jane, gefeliciteerd met jullie mannetje op komst :dance: Je dacht zelf een meid toch. Ach, wat maakt het ook uit he, allebei fantastisch
Tijgertje, M.arijke’s baby wordt ook een jongen. Of zou ik dat denken omdat ik het gevoel heb dat ze meer een jongensmoeder is :think:
Newbe, wat jammer dat je vakantie voortijdig is geeindigd. Die misselijkheid is een goed teken :thumbup:
ahhh tijger wat leuk gedaan :inlove:
hihi meer mensen dan mijn man en ik die ons vergisten :mrgreen: :-*
Jane :shock: :shock: :shock: Een knul??? Whahahahahaa, ik was er zó van overtuigd dat je een meisje zou krijgen! :lol: Maar een jochie, leuk! :inlove: :inlove: :inlove: Kun je ff vertellen hoe je dat gedaan hebt? Wij gaan de volgende keer ook voor een knul namelijk :lol: (nee hoor, voorlopig gaan we nergens voor, en áls we er wel voor gaan dan heb ik eigenlijk voor het eerst écht geen voorkeur meer. Zou zelf best nog een meid willen, voor Tjip zou ik een jongen leuker vinden, maar alles bij elkaar maakt het me geen bal uit
)
En fijn dat alles er weer goed uit zag! :thumbup:
Newbe, wat rot dat jullie eerder terug moesten komen van vakantie :hug: :hug: :hug:
Memmie, niet leuk om dat allemaal te horen over je manneke :hug: Wel fijn dat er nu stappen ondernomen kunnen worden, het wordt er uiteindelijk natuurlijk alleen maar beter van, zowel voor hem zelf als voor jullie, maar het lijkt me toch wel even moeilijk :hug:
KC, wat gaat je moppie goed qua groei nu! Ze heeft gewoon op Fleur gewacht, zodat ze verder samen op konden gaan :lol: Verwacht dat Fleur nog steeds even zwaar als C.elia is, alleen wat korter. :inlove: Fleur krijgt wel een smal buikje nu, maar ze heeft flinke benen, net als Sterre als beebje had :lol:
Hier gaat het goed! We zijn er inmiddels achter dat Fleurtje hoogstwaarschijnlijk koemelkallergie heeft. Ik had dat vermoeden al langer, maar omdat ze weinig huilt, dachten de ka en het cb dat het allemaal wel mee viel. Maar ze blééf kramp houden (dan merk je wel aan haar dat ze pijn heeft, alleen echt huilen doet ze dus niet), enorme diarree de hele dag door, veel spugen en een erg droog huidje met her en der wat exceemplekjes. Op advies van de ka ben ik nu op koemelkvrij dieet en binnen een paar dagen hadden we een totaal ander kind :shock: Geen diarree meer gezien, buikje is véél rustiger en moppie heeft ineens véél meer energie. Ineens kan ze wél haar koppie optillen en gisteren rolde ze voor het eerst helemaal zelf van haar rug op haar buikje :dance: (maar 1 keertje nog hoor, maar ze kán het wel, dus ze zal het vanzelf wel vaker gaan doen).
Oh, en haar eerste tandje is aan het doorkomen. Er zit nu een heel klein scherp randje, en het tandje ernaast zit ook te duwen volgens mij. :inlove: Ze is er vlot mee he, bij Sterre hebben we er veel langer op moeten wachten.
Verder ben ik nu al 2 weken aan het twijfelen of ik moet stoppen met de bv. Het koemelkvrije dieet valt me erg tegen, en ik twijfel zo vaak of ergens nou koemelk in zit. De ka gaf eigenlijk min of meer het advies om nu over te stappen op hypoallergene voeding (eerst de gewone van Nutrilon en als dat niet goed gaat over op speciale voeding), maar ik wil het eigenlijk nog niet… Ze krijgt nu op de creche wel kunstvoeding, omdat ik het niet voor elkaar kreeg om genoeg te kolven. Moppie lust de ontdooide melk namelijk niet, en bovendien kon ik door de (vermoedelijke) koemelkallergie heel m’n voorraadje weggooien Ik denk dat ik toch voorlopig maar doorga met de bv, maar dat ik niet moeilijk doe over kunstvoeding op het kdv en als het zo uitkomt dat ze net honger heeft als ik bijv Sterre in bed aan het leggen ben, dan kan Tjip haar ook gewoon een flesje kv geven.
Met Sterre gaat ook alles z’n gangetje. Jane, ze is nog steeds helemaal gelukkig met je stickers! Elke dag plakt ze een velletje vol met stickers en die geeft ze dan aan Fleur, en ondertussen zingt ze een zelfverzonnen liedje met jouw naam :lol: :lol: :lol:
Sterretje klaagt alleen al een paar maanden over vermoeidheid, dus ik ga morgen even een afspraak maken bij de huisarts. Misschien bloedarmoede ofzo. Ze eet ook nog steeds waardeloos, en vooral vrijwel geen vlees, dus het zou zomaar kunnen. Lijkt me iig niet normaal dat een meisje van bijna 4 altijd maar moe is :?
Meiden zijn nu allebei naar het kdv. Ik moet er zelf nog erg aan wennen hoor, zo zonder Fleurtje Maar wel lekker om gewoon een beetje door te kunnen werken. Deze week werk ik nog thuis, en volgende week, of misschien komende vrijdag al, ga ik weer naar de zaak. Moet ik dus echt mijn coconnetje weer uit… :?
Nou, tot zover mijn update…
Oja, meeten vind ik ook leuk!!! Misschien het handigst om bij iemand thuis af te spreken, of niet? Weet zo ff niet waar iedereen woont, alleen Jane weet ik te vinden :lol:
xHeske
@Kittycat wrote:
Tijgertje, M.arijke’s baby wordt ook een jongen. Of zou ik dat denken omdat ik het gevoel heb dat ze meer een jongensmoeder is :think:
Haha, hoe kom je aan dat gevoel dan? Wel grappig dat je dat zegt, want ik had zelf dat gevoel dus ook heel lang.. maar nu zie ik mezelf dus ook steeds meer wel lekker tutten met een meissie.. ;)
Prachtige foto's trouwens weer in het sf! :inlove:
Joehoe, Heske is er weer, direct weer een lap tekst! :mrgreen: :thumbup:
Wat fijn dat het nu zo'n stuk beter gaat met Fleur zeg! Zo zie je maar weer dat je gevoel als ouder meestal goed is... :thumbup: Wel balen trouwens van die allergie... maakt het inderdaad wel een stuk lastiger. Een koemelkvrij dieet lijkt me idd ook niet makkelijk. Maar jullie redden je er vast helemaal mee! :-*
Volgende week weer naar de zaak, dat zal idd wel wennen zijn... succes meid!
Enne... ik wil best mijn huis ter beschikking stellen voor een meeting, lijkt me leuk. Zijn eventueel ook best een aantal dingen in de buurt die leuk zijn om met de kids heen te gaan.. en we hebben voldoende parkeergelegenheid en een treinstation pal naast de deur. Alleen het ligt misschien een beetje uit de richting voor de meesten? :think:
@Ke wrote:
Met Sterre gaat ook alles z’n gangetje. Jane, ze is nog steeds helemaal gelukkig met je stickers! Elke dag plakt ze een velletje vol met stickers en die geeft ze dan aan Fleur, en ondertussen zingt ze een zelfverzonnen liedje met jouw naam :lol: :lol: :lol:
Sterretje klaagt alleen al een paar maanden over vermoeidheid, dus ik ga morgen even een afspraak maken bij de huisarts. Misschien bloedarmoede ofzo. Ze eet ook nog steeds waardeloos, en vooral vrijwel geen vlees, dus het zou zomaar kunnen. Lijkt me iig niet normaal dat een meisje van bijna 4 altijd maar moe is :?
:inlove: fijn dat het een geslaagd cadeautje was :inlove:
hihi ik heb indruk gemaakt op haar :lol: :inlove: :-*
fijn dat jullie er achter zijn dat fleurtje waarschijnlijk koemelkallergie heeft, wat naar zeg :( hopelijk groeit ze er snel overheen.
mijn zusje heeft dat ook en is echt zoooo sneu ze drinkt zo graag chocomelk en yogi en al die zuiveltroep en over chocolade en al die andere troep maar niet te spreken :hug: :-*
wat vervelend dat sterre zo vaak moe is, hopelijk vinden ze wat het is, miss ook op vit. b12 laten controleren? :think: (ik heb daar zelf een groot te kort aan gehad en was daar erg moe van :zzz: )
nou meiden daar vloog ik weer voorbij ;)
Sorry, ben ff druk met vanalles en niks :oops:
Ik lees trouw mee en voor een meeting sta ik zeker open.
Is het niet makkelijk om eerst te kijken waar iedereen woont en dan het gerichtste uitzoeken?
Ik lees het wel!
Dikke :-*