Hey Lieke!
Tierrr, waar woon jij ergens? Vlakbij Memmie geloof ik toch? Ergens in het Noorden? Haha, ik weet het dus echt niet :mrgreen:
Jane, je hebt idd indruk gemaakt :lol:
Sneu voor je zusje dat ze koemelkallergie heeft. Zij is er dus nog niet overheen gegroeid? :? Op zich denk ik dat Fleur de zuivelproducten niet echt gaat missen als ze ze gewoon nooit krijgt, maar het is wel lastig. En nu ben Ãk dus degene die geen chocola mag, zolang ik nog geen bv geef :lol: Nou ja, chocola kan ik nog best missen hoor, maar het is echt niet normaal waar overal koemelk in verwerkt zit :? Maar goed, ik heb weer een vrolijk moppie dat lekker in haar velletje zit, en dat is toch het belangrijkst!
Tjip heeft gisteren ineens een vakantie geboekt naar Menorca :eh: 8) Wel lekker, alleen vind ik de planning iets minder. We gaan eerst een week naar Terschelling, dan zijn we 2 dagen thuis, en dan dus weer weg :shifty: Voor onszelf niet zo erg, maar weet niet of de meiden dat zo gezellig gaan vinden, en dan met name Fleur :? Maar goed, verder is het wel heel leuk natuurlijk, even lekker naar de zon :dance:
Moet nu alleen een paspoort voor Fleur gaan regelen. Paspoort op zich is niet zo’n probleem, maar een pasfoto wordt nog een hele kunst, met mevrouwtje Wiebelhoofd :lol:
xHeske
Heske:
Balen dat Sterre zo moe is en dat Fleur misschien koemelkallergie heeft.
Wel lekker en een leuke verrassing dat Tjip zomaar geboekt heeft !!
Memmie en ik wonen inderdaad vrij dicht bij elkaar… ik woon vlakbij Leeuwarden.
Wat leuk dat Tjip zomaar een vakantie heeft geboekt… wat een verrassing!!
Qua planning inderdaad dan weer niet zo handig, maargoed… het was vast heel erg goed bedoeld!
Wij gaan dit jaar ook weer op vakantie. Vorig jaar niet geweest, dus wel weer zin in… en dan de laatste vakantie met zijn tweetjes! Alleen nog geen idee waarheen… moet ook niet te duur, gaat allemaal al genoeg kosten straks natuurlijk… jullie nog tips?
Hoop wel dat ik snel hoor wanneer ik nou daadwerkelijk vakantie heb, dan kun je gericht gaan zoeken he?
Hoi meiden,
Even een korte zwaai…
De nachten zijn hier op het moment even minder, dus ik duik 's avonds in mijn bedje ipv achter de pc :roll:
Ook te laat met invullen van het geslacht voor Jane dus … een jongetje, leuk! :dance:
Heske, lekker spontaan op vakantie 8)
Tierrr… misschien de canarische eilanden?
Wij waren de laatste vakantie met z’n tweetjes naar turkije.
Hadden een all in, was ook heerlijk. We wilden vooral luieren aan het strand/bij het zwembad in het zonnetje. Ook een aanrader dus.
Of Griekenland…
Hihi, wij gaan straks naar frankrijk voor vijf dagen. In september zijn we nog twee weken vrij, maar dan blijven we thuis.
Hier Femke net voor het eerst in de buggy-inzet van de wandelwagen gehad. Ze vond het geweldig. Lekker actief meekijken… en kletsen :inlove:
Tierrr:
Ik zou gewoon eens een paar websites bekijken van reis organisaties en dan kijken bij last minute, dan weet je een beetje wat je kwijt bent.
( ik hoor namelijk altijd dat last minute goedkoper is)
Bij sommige sites staan ook revieuws geschreven van mensen die er al geweest zijn en wat hun er dus van vonden.
Wij gaan dit jaar een weekje naar Duitsland voor +/- 800 euro in een 6 persoonsvilla …
Dergelijke sites ken ik wel en heb ik ook al wel wat op geneusd, maar ik ben zelf altijd wel nieuwsgierig van persoonlijke tips van échte mensen…
Mooie gebieden, schatige huisjes of mooie appartementen, dat soort dingen.
Wij hebben op het moment niet echt specifiek voorkeur voor een bepaalde soort reis, alhoewel… liefst wel iets waar de natuur een beetje mooi is en je wat kunt wandelen en bijvoorbeeld wat mooie gebouwen/ruines kunt bekijken. Zuid-Frankrijk, Italie, Portugal… zoiets lijkt me wel wat. Maar dan wel graag in een leuk chaletje of mooi boerderijtje… gewoon iets met sfeer, zeg maar!
Maargoed, Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen… ook daar staan we wel voor open.
Btw: net bij de vk geweest en het hartje klopte… we hoorden het direct!! :dance:
Marijke
:thumbup: goede echo en een kloppend hartje :dance:
Het is er dit keer echt maar 1 ???
Mijn baas is een paar keer in Frankrijk geweest ( gaat ie vrijdag weer heen) en hij vind het altijd wel mooi daar. Wil ook het liefst midden in de natuur zitten. Als ie terug is van vakantie over twee weken , kan ik wel eens vragen waar ie geweest is.
Wij zijn in Duitsland geweest in Cochem. Moet je maar eens een kijkje nemen op de website van Roompot. Dan kan je de huisjes ook bekijken en wat er een beetje te doen is in de omgeving.
De link staat in de spoiler als ie werkt :
http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552224/ferienresort_cochem
Even ego :…
:twisted: :evil: :x
Staat de keuken bijna helemaal op zijn plek, past de koelkast niet in de daarvoor bestemde kast.!!
Hebben ze de nis van 88 cm genomen en een koelkast van 102 cm :doh:
Vanmorgen dus weer bellen en nu gaan ze een nieuwe kast bestellen en leveren, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren …
Maar ik heb ook leuk nieuws:
Ik ga met mijn nichtje branding kajakken …Waarschijnlijk op 3 juli …
Heb het nog nooit gedaan, dus vind het wel spannend…
En morgen gaan we vloerbedekking voor de slaapkamers bestellen :dance: en dan even kijken wanneer ze het kunnen leveren en leggen …
Verder weer volop aan de klus en de duimen laten draaien voor de cyclus …
Tijger, wat balen zeg van de te kleine nis (of de te grote koelkast )
Wij hebben een koof boven het fornuis en toen was er geen rekening gehouden met de hoogte van de afzuigkap.
Moest toen ook even geimproviseerd worden… :eh:
Hier trouwens de eerste tandjes in zicht.
Tot nu toe zijn we nog niet gebeten, maar ik heb wel al gevoeld dat ze heel scherp zijn
Meisje ligt op bed en mannetje heeft een housewarming, dus ik duik ook mijn mandje in. Morgen wordt een lange dag.
Fijn weekend allemaal :-*
Haai meiden,
Ben erg druk de laatste weken van school, vandaar mijn afwezigheid. Leon trekt zich nu ook overal aan op en wil het liefst de hele dag staan, dus ook daar ben ik druk mee, wel leuk druk trouwens :inlove:
Sproet, leuk tandjes, staat altijd zooo schattig! ik heb ze hier nog niet gezien… Wanneer krijgen we weer foto’s van je meisje te zien?
Tijger, wat stom zeg van je keuken! Wat een tegenvaller, hoop dat het snel opgelost is!
Tierrr, lekker op vakantie. Heb helaas geen tips… Gaan hier helaas niet zo vaak…
Memmie, gaat het wel goed? Waarom ben je er zo weinig? :-
Haaai Heske, Leuk wat van je te horen! Zo te horen gaat het allemaal goed daar. lekker op vakantie, die verassingen krijg ik nou nooit :roll:
Milan heeft ook KA. Nog steeds niet overheen. Al heel snel zijn we op de pepti overgegaan en kregen een heel ander mannetje! Succes met oplossingen zoeken :-
Haai Lieke zwaai zwaai
Verder kan ik niet terug kijken dus voor iedereen een dikke :-*
Sproetje,
wat leuk dat Femke tandjes krijgt, vind het er altijd zo schattig uitzien als een klein kind lacht en je ziet twee tandjes zitten… :inlove:
Miek:
Leuk dat je er even was, balen dat je het zo druk hebt met je werk op school. Leuk dat Leon nu ook gaat proberen op te staan …
Hier snap ik even helemaal niks van mijn lijf. Heel moe, heel snel op de tenen getrapt maar ook heel snel huilbuien … Om hele kleine dingen kan ik zo beginnen met huilen… Snap er even niks van …
Zal vanmiddag even een foto maken van de keuken, het grootste gedeelte staat…
Foto staat in het showforum, de keuken moet nog worden afgewerkt hoor…
Ik ga zo ff kijken tijger, ben wel benieuwd!
Het nieuwe terras van onze tuin ligt er ook in.
Nu kunnen we lekker royaal zitten :thumbup:
Hier gisteren trouwens behoorlijk chaggie.
Dacht van te weinig slapen en een te druk programma dit weekend.
Maar het lijkt erop dat de :evil: :evil: zich weer aankondigen.
Gelukkig nog net voor we op vakantie gaan.
Heeft twee maanden tussen gezeten dus helemaal op orde is het nog niet.
Na de vakantie ga ik de BV afbouwen…
Lekker van de tuin sproet!
Alleen die :evil: zijn dan weer iets minder… :? :-*
Ik ben vandaag jarig!
Dus zo lekker aan de patat! En dan later vanavond bezoek. Maar een paar mensen, hoor, de rest (18 man!) komt zondag. Maargoed, toch even gezellig!
was op echo vandaag:
ff snel:
Het zijn er 2!!! We hebben 2 kloppende hartjes gezien!!!
Volgende week vrijdag weer een echo.
Nu weer even beetje bijkomen :shock: :inlove: :inlove:
Kom gauw echt bijlezen hoor!!! beloofd!
Newbe :shock: …
Dubbel gefeliciteerd :dance: :inlove: Daar houd je natuurlijk geen rekening mee, snap dat je dat even moet laten bezinken. Wauw!
Tierrrr, gefeliciteerd met je verjaardag! Stuur je een stukje taart op? hmmmmjammmie :drool:
Wens je een hele fijne dag! Nog wat leuks/moois gekregen vandaag?
Sproet zijn de :twisted: eral? Ik slik geen pil, maar kan ook altijd aan mijn humeur merken dat het eraan komt. Best handig af en toe
Tijger nog even volhouden het is bijna vrijdag :hug:
Voor alle andere meiden een dikke :-*
Hier niet zo veel te melden…Alleen dat ik nog 4 weken moet werken en dan heerlijk zes weken vrij ben :mrgreen:
Lekker Sproetje dat jullie nu een terras hebben en royaal kunnen zitten.
Wel balen van de :twisted: :twisted: , maar dan wel weer lekker dat je er in de vakantie waarschijnlijk geen last van hebt.
Tierrr:
Beetje laat maar als nog van harte gefeliciteerd !!!
Newbe:
2 hartjes horen kloppen !!! Geweldig meid ! Gefeliciteerd !!
We krijgen bijna de uitslagen van de onderzoeken en dan word alles verder besproken
:oops:
Bedankt voor de felicitaties!
Was gezellig vanavond, maar ben ook wel blij dat ze nu weer lekker vroeg weg zijn, haha.
Ik heb van mijn lieve man een boek voor de beste mama gekregen, zo lief! En verder gaan we binnenkort een filmcamera kopen. Daarvoor heb ik ook geld gevraagd van de visite, en de rest legt mijn lieverd bij en dan koopt hij een mooie voor me… zodat we straks alles van de kleine kunnen filmen.
Newbe, jeetje, 2 kindjes! Gefeliciteerd zeg, wat leuk! :dance: :-
Klopte de termijn ook goed enzo? En is het een-eiig of twee-eiig?
Ik voel bij dergelijke berichten sinds de miskraam van onze tweeling toch altijd een steekje ‘jaloezie’… twee… wat bijzonder toch… even schrikken inderdaad, maar dan genieten, meid! :-
Miek, 6 weken vrij!
Tijger, wanneer kreeg je de uitslagen ook alweer?
@Tierrr wrote:
Newbe, jeetje, 2 kindjes! Gefeliciteerd zeg, wat leuk! :dance: :-
Klopte de termijn ook goed enzo? En is het een-eiig of twee-eiig?
Ik voel bij dergelijke berichten sinds de miskraam van onze tweeling toch altijd een steekje ‘jaloezie’… twee… wat bijzonder toch… even schrikken inderdaad, maar dan genieten, meid! :-
Geeft niets!!!! (had ik toch ook met jou... ik zou eigenlijk net zo ver zijn geweest als jij nu....) Wanneer is het bij jou misgegaan? (als je niet over wilt kletsen geeft helemaal niets hoor!!!!)
Het is waarschijnlijk 2eiig. Zat een mooi dik tussenschot tussen. Ik had erg veel last bij eisprong. Toen zei ik nog het is een reuze-ei!!! Dat waren er dus waarschijnlijk 2! Termijn klopte!
Morgen of overmorgen lees ik bij!!!
Dikke :-*