*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

@Tierrr wrote:

Tijger, wanneer kreeg je de uitslagen ook alweer?

Donderdagavond 17 juni om 19.00 uur …

Zodra ik meer weet, kom ik het hier posten …

Tierrrr :hug:

Oja ik dacht dat je vrijdag moest, maar het is morgen dus al! Moet je morgen werken? Heb je wat afleiding :hug: Spannend hoor!

Newbe al een beetje van de schrik bekomen? Wordt een drukke boel straks bij jullie thuis! Ik denk dat het een jongen en een meisje zijn!

Moet morgen werken van 7.00 tot 11.00 uur en om 14.45 uur bij de tandarts zijn :shifty: Dus heb wel even afleiding…

Miek, jij hebt altijd meteen een idee over het geslacht… zo grappig :lol:

Newbe, gefeliciteerd… enneh, inderdaad een mega ei, ha ha!

Tijger, spannend nog eventjes tot jullie de uitslagen hebben.

Tierrr, nog gefeliciteerd!

Hier inderdaad ongi en niet zo’n beetje ook. Het is net bij te benen zeg maar :shifty:

Maargoed, hopelijk voor de vakantie weer achter de rug inderdaad.

Alleen een beetje balen dat ik altijd zo’n hoofdpijn heb de eerste dagen.

Ons meisje werkt in ieder geval keurig mee, die ligt al op bed.

Vandaag was haar laatste dagje bij het kdv waar ze alleen op woensdag heen ging en ze hebben nog een leuke foto van haar gemaakt.

Ach, ik plak hem er gewoon even bij… :slight_smile:

Zit ik een keertje achter de pc… :frowning:

Wat een leuke foto sproet! Wat wordt ze groot! Maar waarom gaat ze daar weg? Ander kdv of andere werkdagen?

Mijn voorspellingen zijn trouwens altijd fout! Zo raar, krijg meteen een heel duidelijk gevoel. En dan toch nog mis raden :lol: In dit geval van newbe heb ik er in ieder geval 1 goed :lol:

Tijger succes morgen bij de tandarts en in het ziekenhuis :hug:

Verveel me… :wall:

zooo sproet, jij moet echt veel topics bij houden :shock:

Memmie hoe is het met je? We horen zo weinig van je de laatste tijd! Gaat alles wel goed? :-*

Tierrrrr, ik zie dat je online bent :mrgreen: Kom eens even gedag zeggen :naughty:

Nu zit ik dus tegen mezelf te praten… :zzz:

Hai!

Ik ging even foto’s bekijken en wissen enzo.

Nou, daar kan ik volgens mij wel een week mee vullen :roll:

Maar best veel topics zo ja…

Daar kan geen stopperstopic meer bij tzt :wink:

Wanneer was je ook al weer van plan? Dan dopen we dit topic gewoon om :mrgreen: Kriebelt het bij jou ook al? zooo stom, maar kan af en toe aan niets anders denken dan aan weer zwanger zijn… Terwijl onze kindjes nog zo klein zijn…

Zo af en toe lijkt het me best alweer leuk ja.

Maar dat is puur hormonaal gezien hoor.

Rationeel gezien wil ik nog wel een poosje wachten :slight_smile:

Precies, dat heb ik nou ook!

Tussen de eerste twee zit precies twee jaar. Wilde bij een derde iets langer wachten, maar weet niet of dat gaat lukken :smiley:

Misschien als Leon 1 wordt dat hier de remmen weer los gaan.

Al moet ik wel zeggen dat hij op dit moment heel veel energie kost. Hij trekt zich aan alles op, maar valt ook de hele dag door… Ben echt de hele dag vangnet aan het spelen!

Maar ach hij heeft er wel enorm veel lol in :mrgreen:

Het lijkt mij dus erg zwaar zo’n tweede erbij.

Aan de andere kant… :lol:

Tja, twee jaar ertussen zou ik denk ik wel erg leuk vinden.

maar dat duurt nog zo lang :silenced:

Valt best mee, alleen maar leuk!

Enne over je spoiler: I Know :shifty:

Ik ga afsluiten, morgen weer werken, helemaal geen zin in :silenced:

Nog even 4 weken doorbikkelen

Weltrusten voor straks, lekker dromen over… :mrgreen:

Ha ha… de vaatwasser is hier klaar en de was zit in de droger.

Die mag mijn man uitzetten als hij thuiskomt.

Duik ook mijn mandje in.

Truste!

We zijn hier aan het aftellen tot vanavond … :pray:

Ik ben zo zenuwachtig voor de tandarts :shifty:

Ben al bijna 2 jaar niet meer geweest :oops:

Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus en had vanmorgen bruine afscheiding, weet echt niet wat dat zou kunnen betekenen. Kan dat met je eisprong te maken hebben ?? Anders vanavond maar gelijk even vragen …

En tijger? Ik :pray: op goed nieuws!

Miek, alles ok hier hoor!

Druk, druk, druk en had een paar dagen geen pc. :-

En Tierrr? Het hartje al gevonden???

Vond het gezellig!

|Tijgetje, hoe was het bij de tandarts?

Verder al nieuws?

Sproetje, wat een leuke foto van julie meissie :inlove:

en de :evil: :twisted: ALTIJD vervelend!

Kc, hoe is het met jou en jullie kleine spekkie?

Newbe, 2 :shock: Leukkkk! :inlove: :inlove:

Enneuh… ik ben ook wel voor een meeting! Lijkt me gezellig! :thumbup:

Hoe is het met de rest???

:-

Ben ik dan eindelijk.

We werden pas om 19.15 uur naar binnen geroepen en stonden na 10 minuten weer buiten aan de afsprakenbalie…

Uitslagen van het bloed waren goed, samenlevingstest was goed, chlamidiatesten waren goed alleen zaten mijn waardes op de grens.

Nu moeten een HSG ( baarmoederfoto ) laten maken.

Dat gaan we waarschijnlijk laten doen in onze vakantie als dat uitkomt met de mijn cylcus…

Tandarts ben ik weggelopen. Had om 14.45 uur een afspraak, blijkt er een oud vrouwtje ook een afspraak te hebben. Komt er later nog een vrouw binnen en die had een afspraak om 15.00 uur. Om 15.10 uur komt de tandarts de volgende patient halen en begint die vrouw van 15.00 uur te zeuren dat ze zo naar Den Haag moet omdat haar kleindochter in een musical speelt. Mag ze nog voor ook. Daarna word dat andere oude vrouwtje binnen geroepen. De assistent komt de wachtkamer in en ik vraag aan haar of het lang gaat duren omdat ik om 14.45 uur een afspraak had en ik hgeb gezegd dat ik om 17.00 uur in het ziekenhuis moest zijn. Zegt ze heel shago dat het nog geen 17.00 uur is en ze loopt weg. :hand: Toen heb ik nog 10 minuten gewacht en toen was ik het zat en ben opgestapt… :oops: