*** Oktoberstoppers 2008 * Deeltje 17 ***

Tierr lekker laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Hoe gaat het verder met je?

Miek ik denk ook dat het een jongen en een meisje zijn… of hoop ik dat? Haha

Trouwens je hebt er dan inderdaad altijd 1 goed HOERA hahah

Sproet ik heb er ook best wel veel. Heb afgelopen keer ook geen stopperstopic gedaan… dat werd wel heel veel:D

Tijgetje haha ik snap wel dat je bent opgestapt hoor!!!

Qua onderzoeken weet je dus eigenlijk nog het zo heel veel…. Wat denken ze te zien bij die baarmoederfoto? Of weet je dat niet?

Had je nog gevraagd van dat bruinverlies?

Had je de pb gezien over geslacht van baby van tierr?

Hier gaat het goed! R is eindelijk opgeknapt! Leve de antibiotica!

Met mij gaat het goed. Ben alleen heel erg moe. Was deze week ook erg druk. Vandaag maar lekker rustig aandoen. Vanmiddag maar even een uurtje naar bed.

Volgende week vrijdag weer echo bij mijn eigen gyn (waar ik zwanger ben geworden). Daarna stap ik over naar een andere gyn omdat ik ergens anders wil bevallen. Waar ik nu loop is zo rottig te bereiken. Waar ik wil is prettiger en in dat ziekenhuis ben ik ook van R bevallen. Die neonatologieafdeling ken ik goed. Bijna iedereen ken ik wel (doordat R daar heeft gelegen) Dus dat is een fijn gevoel aangezien ik veel kans heb dat de 2 daar ook wel even komen te liggen.

Ben trouwens al goed aan het idee aan het wennen hoor! Ben wel heel trots en blij!

Liefs

Tijgertje, fijn dat alles er tot dusver goed uit ziet! :thumbup:

En wat balen van je tandartsbezoek :evil:

Newbe, fijn dat R goed is opgeknapt!

het is idd heel bijzonder, 2 tegelijk! Als ik die 2 van mijn vriendin zie (nu 4 weekjes) dan vind ik het echt een wonder hoor, 2 van die kleintjes :inlove: :inlove:

Jesse heeft eergisteren zijn eerste stapjes los gezet :shock:

Ik zat op de bank en hij liep me zo voorbij, zonder mij vast te houden!

Hij wil eigenlijk helemaal niet aan de hand lopen, dus had het echt totaal nog niet verwacht! Wel een heel schattig gezicht! :inlove:

Op een gegeven moment stond hij ergens los en riep ik hem, “Jesse kom dan bij mama” en jah hoor, daar kwam 'ie aan, wel 5 stappen!

Ik ben zoooo trots op mijn kleine mannetje! Maar het gaat wel weer heel snel…

Hoe is het met de andere meiden???

Fijn weekend allemaal! :-*

Newbe:

Ik heb je PB gehad, zal het vanavond even toevoegen.

Van het verlies ben ik eigenlijk vergeten te vragen , maar ik heb er nu ook geen last meer van, vond het dus een beetje vreemd.

HSG ( HystroSalpingoGram)

Rontgenonderzoek van de baarmoeder.

Doel van het onderzoek :

Een baarmoederfoto geeft informatie over de vorm van de baarmoederholte, de ligging van de baarmoeder , en de doorgangelijkheid van de eileiders.

Memmie:

Dan gaat Jesse wel hard als ie nu al los kan stappen …

Hoi meiden,

Ik kom alvast gedag zeggen. Vandaag een druk dagje met laatste boodschapjes, hopelijk voetbal tussendoor en auto alvast inpakken etc.

Dus tot volgende week :mrgreen:

veel plezier!!! :mrgreen:

Sproetje:

Je zal het misschien niet meer lezen, maar veel plezier waar je heen gaat !!!

We hebben maandag om 11.15 uur weer een bezichtiging van ons oude huis :dance: Nu maar hopen dat ze niet weer afbellen …

Ik heb even zitten rekenen en als mijn berekening klopt en mijn cyclus meewerkt en ze hebben plek in het ziekenhuis, dan zou ik net een week voor de vakantie nog kunnen voor de HSG. Dan kan ik in de vakantie aan de klus omdat dan mogelijk mijn eisprong is…

succes met bezichtiging!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Dank je Newbe !

Heb je een beetje kunnen slapen ??

Vanmorgen de bezichtiging gehad , een vrouw met haar dochter , vanavond rond 17.00 uur komt ze nog een keer kijken maar dan neemt ze haar man mee. Het is dus nog even afwachten hoe het gaat lopen.

Bezichtiging :

Vrouw is om 17.00 uur terug geweest met haar man en heeft werkelijk alle maten in en om het huis opgenomen met haar man en opgeschreven. Nu gingen ze alles thuis nog even rustig bekijken. Tot nu toe hebben we er nog niks van gehoord.

Maar donderdag om 17.00 uur krijgen we weer een bezichtiging van nieuwe mensen … :pray:

Klinkt goed, tijger! Ik hoop dat jullie het huis nu eindelijk kunnen verkopen!

Hoe is het met de rest?

tijgertje dat klinkt goed!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier weing te melden eigenlijk. Vrijdag weer echo.

Het gaat nu vrij snel met bezichtigingen , er zal er nu toch vast wel 1 tussen zitten die het wil kopen :pray:

Spannend Newbe vrijdag !!!

Tierrr hoe voel jij je ??

Weet iemand hoe het met Mascha is ??

Volgens mij is iedereen van het mooie weer aan het genieten …

Hay!

Ik heb Mascha gesmst, maar geen reactie gehad… Hopelijk gaat alles goed met d’r!

Tijgertje, ik hoop dat er nu eens een koper tussen zit!

Newbe, leuk, vrijdag weer effies naar de kleintjes spieken!

Tierr, heb je inmiddels het hartje kunnen vinden?

Hoe is 't met de rest???

Wij zijn weer terug!!

Lekkere dagen gehad (hoewel, in het begin best koud).

Femke vond alle aandacht (opa, oma, oom, tante en iedereen die ze verder zag :lol: ) geweldig en het autorijden hield ze ook prima vol… ons schatje :inlove:

Tijger, hebben jullie al een bod gehad?

Newbe, hopelijk wordt de vermoeidheid snel minder.

Memmie, zijn er al meer stapjes gezet?

Wij hebben de box omlaag gezet en dit weekend gaat ook het bed omlaag.

Ze zit ons iets te makkelijk op haar knietjes de laatste dagen.

En we menen toch al een paar keer ‘papa’ te hebben gehoord.

Maar nog niet echt gericht uitgesproken… :smiley:

Sproetje, fijn dat jullie een leuke week hebben gehad!

En voor Femke ook al de ‘boel’ omlaag :thumbup:

En de eerste woordjes hoorbaar/herkenbaar :inlove:

Jesse stapt heel de dag door, echt zo’n schattig gezicht! :inlove:

HIj heeft er zelf ook heel veel lol in. Hij komt ook steeds verder en het gaat ook steeds gemakkelijker. Merk wel dat het hem veel energe kost. Slaapt weer iets meer. Komt natuurlijk ook aan het weer, afmattend!

Fijn weekend allemaal! :-*

Sproetje,

Leuk dat jullie een paar gezellige dagen hebben gehad.

We hebben een bod gekregen en waarschijnlijk is het ook verkocht, hangt van hun hypotheek… Maar als het helemaal rond komt willen ze zo snel mogelijk de sleuteloverdracht doen. Alleen wij gaan de 19e juli op vakantie, dus heel waarschijnlijk is de overdracht dan op 16 juli. Dus binnen nu en 3 weken moeten wij overgehuisd zijn naar onze nieuwe huis…

Dat wordt dus heel snel de vloer leggen , gordijnen en vloerbedekking bestellen…

Sproet, fijn dat het leuk was! :thumbup:

Memmie, wat leuk dat Jesse zo aan het stappen is, zeg! Wat een grote knul wordt het alweer… :inlove:

Wij hebben het hartje inmiddels gehoord hoor! Morgen weer ff proberen! :inlove:

Tijger, dat is goed nieuws, zeg! Wel even stressen nu dan, maargoed, dan ben je er wel vanaf! :thumbup:

ff snel:

Echo was goed!

Kindjes zijn erg gegroeid. Ene loopt iets (paar dagen) voor en de andere is wat kleiner dus dat moet goed in de gaten gehouden worden!

Over 2 weken weer naar de gyn…weet eigenlijk niet of ik dan echo krijg.

Tijger wat fijn dat je huis waarshcijnlijk is verkocht!!!

Tijger, wat lekker dat jullie huis waarschijnlijk verkocht is.

En zo’n deadline zorgt er meestal toch voor dat je de dingen wat sneller gaat doen dan gepland en het ook eerder af is.

Dus gewoon even aan overgeven en daarna volop genieten van jullie nieuwe huis!

Newbe, fijn dat de echo goed was.

Nu inderdaad de kleinste van de twee goed in de gaten houden… :slight_smile:

Ben je al een beetje aan het idee gewend dat het er twee zijn?

Newbe ,

Wat goed dat je de hartjes weer hebt gehoord :thumbup:

Gister is het voorlopig koopcontract getekend en de datum van sleuteloverdracht wordt dan 1 augustus ( als de hypotheek van hun rond is en ze hebben een notaris gevonden) Vandaag druk bezig geweest met de vloer leggen, morgen afmaken. Dan snel vloerbedekking voor de bovenverdieping bestellen en thuis als een gek alles uitzoeken en inpakken en de post over laten schrijven :eh: